Dyson V6 Plus

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V6 Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

L***************@g******** 02-09-2022

Nooit meer een Dyson!

Geschreven voor: Dyson V6 Plus

Ik denk zo'n 3 jaar in huis en alleen maar ellende. Werkt maar een minuut of 6 dus tussendoor steeds opladen. Kan het iets grotere kruimelwerk, denk dan aan beschuit kruimels, niet aan en ontstaan blokkades in de voet. Dus heb ik ondertussen twee verschillende stokjes in de keukenla om die er uit te peuteren. Dan heb ik het nog niet over blokkades bij ingang steel tot reservoir, nog een stokje. Ik heb zoveel frustratie van het steeds uit elkaar te moeten halen...met ook weer een speciaal muntje in keukenla omdat schroevendraaier of iets dergelijks niet werkt...ik haat dat ding echt!! Vandaag een nieuwe steelstofzuiger besteld op aanraden kennisseneen philips. Nooit meer een Dyson!

Minpunten

• zuigt erg slecht
  • werkt maar 6 minuten voor accu leeg is
  • kan alleen maar fijn stof aan
  • niet gebruiksvriendelijk

Wilma 16-10-2021

Geen aanrader

Geschreven voor: Dyson V6 Plus

Deze stofzuiger nu 2 en half jaar, na half jaar sloeg die uit als je op maximaal stofzuigt dus nu de andere stand maar zuigt stuk minder en nu dus helemaal niks meer. Waarschijnlijk accu maar in die tijd dat ik hem heb, zijn we iedere winter aan het overwinteren dus wordt die niet gebruikt! Nee helemaal niet tevreden ver Dyson, al snel spijt van. Wonen in klein appartement zonder huisdieren.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Snel mankementen

As1970 07-11-2020

Slechte service

Geschreven voor: Dyson V6 Plus

Op de MAX zuigstand valt de Dyson veelal al naar 10-15 seconden uit. Helaas heeft de klantenservice hiervoor geen oplossing. Zie o.a. diverse reviews op de diverse consumentensites. Slecht koop derhalve!

Poetsmiep 11-06-2019

Topding

Geschreven voor: Dyson V6 Plus

Ook al zijn er verbeterde nieuwere types. Ook dit type is een top product. Je pakt het er snel bij en is ook zo weer opgeruimd. Vooral met 2 verharende katten, in no time de meubels weer haarvrij.

Pluspunten

• Handige borstels voor diverse ondergronden
  • Boost zuigkracht
  • Handzaam ook op trap

Jip 18-11-2018

Rolstoelvriendelijk

Geschreven voor: Dyson V6 Plus

Omdat ik in rolstoel zit had ik altijd ruzie met het snoer tussen mn wielen en het achter mij aanslepen van de stofzuiger. Nu met het snoerloos stofzuigen echt een klus die vele malen makkelijker is geworden. Voor iedereen in een rolstoel dus een absolute aanrader. Was in het begin wel snel leeg, en accu oververhit, bleek dat de machine in de “Max” stand stond, in de lagere stand nu een stukje langer te gebruiken. (Aandachtspuntje : Gebruiksaanwijzing omschrijft de “Max” stand niet)

Pluspunten

• Draadloos
  • Makkelijk op te bergen en te laden

Minpunten

• Korte batterijduur

Michiel 26-09-2018

Review Dyson V6+ 3jaar in bezit

Geschreven voor: Dyson V6 Plus

Net na aankoop helemaal tevreden met de steelstofzuiger. Wat een gebruiksgemak. Helaas na 2 jaar begonnen de problemen. De zuigmond roteerde steeds stroever, de borstel haar en stofvrij maken hielp niet. Inmiddels al buiten garantie periode dus zelf de zuigmond opengeschroeft. In de zuigmond zit een motor ter rotatie van de borstel. Om de rotor van de borstel waren allemaal haren gaan zitten (lange dunne haren van de kat). Hierdoor roteerde de rotor erg stroef en liep deze regelmatig vast. De haren verwijderd waarna de zuigmond weer naar behoren functioneerde. Helaas niet voor lange duur. Nog eens haren moeten verwijderen uit rotor, maar na een maand brak de as van rotor naar borstel. Nieuwe zuigmond gekocht (€90,-). Weer een tijdje goed, maar de accu ging erg snel leeg. Na een kwartier gebruik. Nu, een kleine drie jaar verder, is de stofzuiger al na 5 minuten leeg. Hierbij wordt een harde vloer en 1 kleed gestofzuigd. Voor de aankoopprijs van €280,- verwacht je een betere kwaliteit en duurzaamheid.

Pluspunten

• Gebruiksgemak (in het begin)

Minpunten

• Duurzaamheid
  • Kwaliteit
  • Levensduur accu
  • Prijs

Sjaak Arts 15-07-2018

Dyson kruimelstofzuiger

Geschreven voor: Dyson V6 Plus

2 jaar geleden een Dyson V6 kruimelzuiger gekocht. In het begin werkte het apparaat naar behoren, al viel de zuigkracht tegen. Na verloop van tijd begon hij steeds slechter te zuigen. Uitgebreid schoongemaakt ( op internet staan vele filmpjes hoe je dit doet) maar helaas. het apparaat heeft na 2 jaar, uiteraard net na de garantie, de geest geven. Hij zuigt met horten en stoten. Filter schoonmaken heeft geen zin. Voor een kruimelzuiger van € 200 heb ik er weinig plezier aan beleefd temeer daar hij slechts incidenteel werd gebruikt.

Pluspunten

• eertse periode goede zuigkracht

Minpunten

• korte levensduur
  • duur in aanschaf

Ron 02-07-2018

Matig zuigkracht

Valt mij zwaar tegen
Door de roterende borstel KUN je alleen vooruit zuigen. Groter vuil gaat niet door de roterende borstel ook niet op Max power
Had hiervoor een conventionele stofzuiger van Dyson. Vele malen beter
Kortom: pretentieus product voor veel geld

Pluspunten

• Handzaam

Minpunten

• Klein reservoir
  • slechte zuigkracht

Ben 12-12-2017

Stopt spontaan

Geschreven voor: Dyson V6 Plus

Was er in het begin (ongeveer 1 jaar geleden) tevreden over, echter nu stopt hij spontaan om dan na het loslaten van de knop en opnieuw indrukken weer verder te gaan. Hij doet dit alleen met het "rolveger" opzetstuk. Goed reinigen helpt niet, weet iemand raad?
Dyson Benelux 14-12-2017

Beste Ben,

Dank voor uw review. Op het toestel zit 2 jaar garantie. De garantie is geldig op alle onderdelen behalve de filter.
Zoals u beschrijft lijkt er een probleem te zijn met de motor. Als u wenst kunt u contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0206203 Nederland of België 0800-39208). We helpen u dan graag verder.

Dyson Benelux

P. Lamers 23-10-2017

Duurzaamheid is slecht

Geschreven voor: Dyson V6 Plus

Hebben deze dyson V6+ nu twee jaar in gebruik en voor dat geld dat we betaald hebben 420 euro vind ik dat de kwaliteit slecht is. De haren op de borstel van de zuigmond zijn weg alleen het suede stuk zit er nog op en de stofzuigerstang heeft speling op de bovenkant waar de stofzuiger op aangeklikt wordt. Dus als je het tapijt stofzuigt lijkt het net of hij knikt. Voor dit vele geld moet het betere kwaliteit zijn. Dan kan je beter elk jaar een goedkope stofzuiger/kruimeldief kopen.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Batterij duur

Minpunten

• Slechte kwaliteit borstelkop
  • Slechte kwaliteit stofzuigerstang
Officiele reactie van Dyson 24-10-2017

Beste P. Lamers,

Graag willen we het defect met de borstel oplossen. Als u wenst kunt u contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0206203 Nederland of België 0800-39208). We helpen u dan graag verder.

Dyson

Peter1861 02-08-2017

Perfecte stofzuiger, voor een flat, leegmaken pff

Geschreven voor: Dyson V6 Plus

Perfecte sofzuiger voor een flatje, snel, goed, opalder prima. Een groot nadeel het legen van het bakje , war een farce, ben ik minuten met aan het kloten. Niet echt dyson

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Compact
  • Goede accu

Minpunten

• Leegmaken bakje
Dyson Benelux 14-12-2017

Beste Peter,

Dank voor uw review.

De Stofbak behoort niet zo moeilijk open te gaan. Dit behoort vrij soepel open te vallen ik zou u graag willen vragen om contact met ons op te nemen. U heeft namelijk 2 Jarige Garantie op uw Dyson dit geldt voor alle bijhorende onderdelen behalve de wasbarefilter. kunt u contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0206203 Nederland of België 0800-39208). We helpen u dan graag verder.

Dyson Benelux

lies_13 28-07-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Plus

mooi vormgegeven stofzuiger, handig in gebruik, heel wendbaar.
Nadeel: veel lawaai, lange oplaadtijd, snel weer leeg, aan knop ingedrukt houden tijdens zuigen.

M. Menges 29-05-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Plus

Een mooi vormgegeven machine. Handig in gebruik. Zeker om de trap mee te doen. Er rekening mee houden dat je niet eindeloos je hele huis kan doen. Als het apparaat leeg is duurt het 3.5 uur voordat hij weer opgeladen is. Er zitten verschillende korte mondstukken bij om bijv een bank of trap te zuigen.
Als je per etage stofzuigt kun je precies een etage afkrijgen voordat hij leeg is. Ik vind het een nadeel dat je de knop ingedrukt moet houden. Het vastzetten hiervan zou beter zijn. Het eindresultaat is goed te zien bij het leegschudden van de container. Nadeel is dan wel dat je soms het stof er met de hand of een pen uit moet halen.
Officiele reactie van Dyson 04-05-2016

Beste Fred,
Je hebt waarschijnlijk de stofzuiger in de MAX modus gebruikt. Als je hem in de gewone stand gebruikt (voldoende voor de normale schoonmaaktaken, gaat de accu 20 minuten mee.
Dyson

FredP 03-05-2016

Dat je nog een 8.0 geeft. Ik kom niet hoger dan een 4.0. 4 uur opladen voor 7 minuten stofzuigen. Heb dit apparaat meteen weer ingeleverd.

JCM Oerlemans 04-05-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Plus

Snoerloos, goed vermogen en neemt weinig ruimte in beslag.
Een klein nadeel is dat haren vast gaan zitten in de borstel, maar voordeel is dan weer dat de V6 makkelijk schoon te maken is.

tom.meyvis 04-05-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Plus

Een ideaal toestel om in het huishouden te hebben. Ik zweer vanaf nu bij Dyson . Een echte zaligheid om zonder verlengsnoer te moeten werken. Nooit meer in de knoop zitten met die draad en bovendien heel praktisch om je stofzuiger gewoon uit zijn oplader aan de muur te moeten nemen zonder je zorgen te maken over het dichtsbijzijnde stopcontact. Wat superhanidg is dat je hem ook kan hanteren als kruimelduif (je kan de stofzuiger gewoon gebruiken zonder de stok...echt heel praktisch en handig). Een tip, je kan de stofzuiger ook voor de auto gebruiken. Echt heel handig. Ik ben dus heel tevreden. Enige nadeel is misschien dat je niet lang op de superkracht kan stofzuigen, de batterij is dan heel snel leeg. Maar op zich heb je die functie niet continu nodig, deftig stofzuigen lukt perfect zonder.

DPJacqueline 29-04-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Plus

Hebben deze stofzuiger nu ong. 1 maand. Zeer handig voor dagelijkse stofzuigbeurt. Weegt niet veel en zit zeer goed in de hand. Stofzuiger zelf is zeer snel leeg/proper te maken. We hebben een hond en deze reageert niet op deze stofzuiger (ten opzichte van die met draad!). Zuigt zeer krachtig (2 standen): ook haar mand (lange haren). Super handig om trappen en auto te stofzuigen. Ook overgang van parket/vloer naar matten is absoluut geen probleem. Stofzuigt onze matten zelfs beter dan 'oude' stofzuiger.
Doordat de batterij licht is, is de stofzuigtijd wel kort als je een groot huis hebt (ong 30min)...dus in begin wel even wennen om zeer efficiënt met 'tijd' om te gaan. Dit leer je zeer snel.
Alleen als je 1 vaste poetsdag hebt voor heel het huis, is dit geen ideale optie want moet dan te lang in lader steken. Dus onze poetsvrouw gebruikt de 'oude' stofzuger en ik alleen nog de 'nieuwe'!
Ik zou deze stofzuiger voor geen geld meer willen missen.
Ingrid 05-01-2017

Poetsvrouw vind ik niet zo vriendelijk gezegd!!! Interieurverzorgster klinkt vriendelijker!!

PietLaar 09-04-2015
Geschreven voor: Dyson V6 Plus

Ik ben zeer tevreden over dit product, namelijk de mogelijkheden vergeleken met een normale stofzuiger, zijn in de paal woning waar ik woon uitermate geschikt.

Met dit product kom ik in vele hoeken en gaten waar ik met een normale stofzuiger niet makkelijk komen kan.

De zuig kracht is zeker in de boost modus meer dan prima.

Al bij al een prachtig handig en fraai vorm gegeven apparaat.

Piet van de laar