Dyson V6 +

9,5 (2)

Dyson Digital Slim Extra

Dyson Digital Slim Extra

lies_13 28-07-2015 Product paar weken in bezit

mooi vormgegeven stofzuiger, handig in gebruik, heel wendbaar.
Nadeel: veel lawaai, lange oplaadtijd, snel weer leeg, aan knop ingedrukt houden tijdens zuigen.

M. Menges 29-05-2015 Product maand in bezit

Een mooi vormgegeven machine. Handig in gebruik. Zeker om de trap mee te doen. Er rekening mee houden dat je niet eindeloos je hele huis kan doen. Als het apparaat leeg is duurt het 3.5 uur voordat hij weer opgeladen is. Er zitten verschillende korte mondstukken bij om bijv een bank of trap te zuigen.
Als je per etage stofzuigt kun je precies een etage afkrijgen voordat hij leeg is. Ik vind het een nadeel dat je de knop ingedrukt moet houden. Het vastzetten hiervan zou beter zijn. Het eindresultaat is goed te zien bij het leegschudden van de container. Nadeel is dan wel dat je soms het stof er met de hand of een pen uit moet halen.

Sam Keuppens 06-05-2015 Product maand in bezit

Knappe innoverend toestel, maakt de grote logge stofzuigers overbodig, is ook sneller gepakt dan een andere stofzuiger,
zuigkracht zeker zo goed als conventionele stofzuiger,
gemakkelijk om mee naar boven te nemen

JCM Oerlemans 04-05-2015 Product paar weken in bezit

Snoerloos, goed vermogen en neemt weinig ruimte in beslag.
Een klein nadeel is dat haren vast gaan zitten in de borstel, maar voordeel is dan weer dat de V6 makkelijk schoon te maken is.

tom.meyvis 04-05-2015 Product maand in bezit

Een ideaal toestel om in het huishouden te hebben. Ik zweer vanaf nu bij Dyson . Een echte zaligheid om zonder verlengsnoer te moeten werken. Nooit meer in de knoop zitten met die draad en bovendien heel praktisch om je stofzuiger gewoon uit zijn oplader aan de muur te moeten nemen zonder je zorgen te maken over het dichtsbijzijnde stopcontact. Wat superhanidg is dat je hem ook kan hanteren als kruimelduif (je kan de stofzuiger gewoon gebruiken zonder de stok...echt heel praktisch en handig). Een tip, je kan de stofzuiger ook voor de auto gebruiken. Echt heel handig. Ik ben dus heel tevreden. Enige nadeel is misschien dat je niet lang op de superkracht kan stofzuigen, de batterij is dan heel snel leeg. Maar op zich heb je die functie niet continu nodig, deftig stofzuigen lukt perfect zonder.

DPJacqueline 29-04-2015 Product maand in bezit

Hebben deze stofzuiger nu ong. 1 maand. Zeer handig voor dagelijkse stofzuigbeurt. Weegt niet veel en zit zeer goed in de hand. Stofzuiger zelf is zeer snel leeg/proper te maken. We hebben een hond en deze reageert niet op deze stofzuiger (ten opzichte van die met draad!). Zuigt zeer krachtig (2 standen): ook haar mand (lange haren). Super handig om trappen en auto te stofzuigen. Ook overgang van parket/vloer naar matten is absoluut geen probleem. Stofzuigt onze matten zelfs beter dan 'oude' stofzuiger.
Doordat de batterij licht is, is de stofzuigtijd wel kort als je een groot huis hebt (ong 30min)...dus in begin wel even wennen om zeer efficiënt met 'tijd' om te gaan. Dit leer je zeer snel.
Alleen als je 1 vaste poetsdag hebt voor heel het huis, is dit geen ideale optie want moet dan te lang in lader steken. Dus onze poetsvrouw gebruikt de 'oude' stofzuger en ik alleen nog de 'nieuwe'!
Ik zou deze stofzuiger voor geen geld meer willen missen.

PietLaar 09-04-2015 Product maand in bezit

Ik ben zeer tevreden over dit product, namelijk de mogelijkheden vergeleken met een normale stofzuiger, zijn in de paal woning waar ik woon uitermate geschikt.

Met dit product kom ik in vele hoeken en gaten waar ik met een normale stofzuiger niet makkelijk komen kan.

De zuig kracht is zeker in de boost modus meer dan prima.

Al bij al een prachtig handig en fraai vorm gegeven apparaat.

Piet van de laar