Electrolux UltraOne ZUOGREEN+ zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux UltraOne ZUOGREEN+ zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Jacq 04-02-2017

Na ruim een half jaar in gebruik nog erg tevreden

Geluid is stil, licht in gewicht, zeer goede zuigkracht, stevig,
Snap ook niet dat iemand alles al stuk heeft. Hier werkt alles nog naar behoren.
Opbergen van slang en mondstuk ( bevestiging aan zijkant stofzuiger) erg praktisch
Goede aankoop geweest en ben er erg blij mee

Pluspunten

• Klein
  • Licht
  • Goede zuigkracht

W. Van Gent 31-12-2016

Spijt van

Overtuigd door mondelinge sales, maar nu teleurgesteld. Zuigt goed en is stil, maar: slang knikt/gaat dubbel, wieltjes van parketborstel blokkeren/slijten snel, kliksysteem van slang naar stang houdt het niet, parketborstel is na 1 jaar kapot, hangt dus nu van duct-tape aan elkaar... Echt spijt van!

Pluspunten

• Zuigen
  • Stil

Minpunten

• Slang
  • Stang
  • Parketborstel

Jacq 17-10-2016

Stil en goede zuigkracht

Wat n verademing is deze stofzuiger. Lekker rustig je hoort zelfs de deurbel nog. En belangrijk: n zeer goede zuigkracht. Het is in gewicht licht, kan er makkelijk de trap mee op ( aluminium)
Op m'n werk staat al zeker n 15 jaar n electrolux, en die doet het nog erg goed. Vandaar ook deze keuze.

Pluspunten

• Geluid
  • Gewicht
  • Zuigkracht

Minpunten

• Prijs