Bosch BGL8520 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 96 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8520 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

isamara 10-03-2016

Een aanwinst van huishoudelijke hulp

Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

Makkelijk te bedienen apparaat en zeer handige slede met draaien en een extra voordeel het lange snoer en de geruisloosheid.

T de Kok 06-03-2016
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

Echt een geweldig apparaat. Zuigkracht is perfect. Nooit geen stofzuigerzakloze stofzuiger meer voor mij. Veel minder onderhoud.

Martijn 28-02-2016
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

Misschien wel de beste die er te krijgen is op het moment. Overtreft de prestaties van alle vorige stofzuigers. Zowel de zakloze als de traditionele apparaten.

Zeertevredenconsument 27-02-2016
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

Beste stofzuiger "ever" en laat de concurrent ver achter zich. Scoort 4 x een A-categorie!! Ongeëvenaard.

mybo 24-02-2016
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

Het afkoppelen van hulpstukken ervaar ik als lastig. Het inknijpen van deze ringen om iets te vervangen is onnodig lastig. Ik mis een rondborsteltje voor het zuigen van plinten. Snoerlengte prima en geluid ook. Maar gebruikersgemak minder dan mijn vorige een Miele.

Niels 07-10-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

De stofzuiger is lekker licht, voorzien van een extra lang snoer waardoor hele huis bereikbaar, maakt erg weinig geluid, en heeft toch zeer veel zuigkracht. Een super apparaat! Ik ben dan ook uitermate tevreden.

Anne 27-09-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

Prima stofzuiger. Erg handig dat hij zichzelf aanpast aan de soort ondervloer. Maakt niet veel lawaai en vergeleken andere stofzuigers een lang snoer waardoor je gemakkelijk grote ruimtes gelijk kan stofzuigen.

Bart 27-09-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

Lekker stille stofzuiger, enorm vacuum vermogen. Tevens is de bijgeleverde slang lekker lang, dus handig voor de grotere medemens (kan je nog steeds rechtop staand stofzuigen). Fijne universele zuigmond (groot) en tevens twee verschillende voor harde vloeren + een kleine voor de trap én een kierenzuigmond meegeleverd. De vier rolwieltjes onderop zorgen ervoor dat de stofzuiger om zijn eigen as kan draaien en makkelijk achter je aan rolt tijdens het werk.

Kortom, niet de goedkoopste stofzuiger maar wel (een van de) beste die te koop is.

Over de duurzaamheid is op dit moment natuurlijk nog weinig te zeggen, daarvoor is het te kort in huis.

Lyda 26-09-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

Prima zuigkracht op plavuizen vloer maar ook op vloerbedekking. Goede aankoop, ben er heel blij mee.

Merel 26-09-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

Fijne sterke stofzuiger. Hij zuigt het tapijt met gemak, we hebben een hond en twee kleine kinderen, dus dat zegt wel genoeg. Daarnaast is de stofzuiger ook nog heel stil. We wonen vrij groot dus de 15 meter lange stekker is ook ideaal. Ook zijn we erg blij met alle asseccoires die erbij zitten.

Al met al tot nu toe tevreden.

Marlies Hoving 23-09-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

We zijn erg blij met deze mooie stofzuiger, de mogelijkheden en zuigkracht vinden wij erg goed . We hebben het nog maar net, maar merken al een groot verschil in gebruik tov onze oude model van een van jullie concurrenten.

John 14-09-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

Werkt super enorme zuigkracht en makkelijk in gebruik. ideaal de speciale borstels erbij. Wij hebben plavuizen en hoogpolig tapijt het is gewoon brandschoon. Ander voordeel is dat je gewoon kan praten als je aan het stofzuigen bent. Zo geluidsarm is de stofzuiger

Benito 11-09-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

Optimale zuigkracht met minimaal geluid. Geweldig, zijn de buren ook blij mee. En een snoer dat veel langer is dan bij andere stofzuigers. Handig.

Hans Simons 09-09-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

Uitstekende zuig- resultaten met gering stroomverbruik.
Stil en handzaam. Ziet er degelijk uit maar duurzaamheid moet zich bewijzen. Wij hebben hier alle vertrouwen in.

Mama 02-09-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

ECHT een SUPER apparaat!!!! Nog nooit was mijn kleed zo mooi en schoon!! Hij is Heerlijk stil, veel mogelijkheden, 3 monden erbij, steel uitschuifbaar zodat je niet meer zo hoeft te bukken. kortom SUPER !!!!!!

Marsha 26-08-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

Ik heb al veel stofzuigers geprobeerd, maar geen enkele zuigt zo goed als deze. Daarnaast ziet de stofzuiger er ook nog mooi uit en is hij stiller dan de voorgangers.

Kersten 25-08-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

Super apparaat! Gebruiksvriendelijk, goede zuigkracht en ik vind 't een heel mooi model! Ben er heel blij mee! Goede aankoop!

bastiaans 24-08-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

Met veel verschillende stofzuigers gewerkt, deze is de beste, weinig tot geen geluid, licht, en gebruiksvriendelijk. Bovendien het beste getest op de meest belangrijke onderdelen. veel AA waarden

Maaike 22-08-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

deze stofzuiger heb ik gekocht vanwege de 4 maal A beoordeling.energieverbruik,vuile lucht uitstoot resultaat bij stofzuigen harde oppervlakten resultaat bij stofzuigen tapijt.Het geluid 72DB is stil Het hepafilter geeftklasse A luchtuitstoot dat is te merken.De rubber wieltjes zijn goed voor harde vloeren, de stofzuigerslang is stevig. De in hoogte verstelbare stofzuigerbuis is stevig.Het hepa filter en het motor filter zijn wasbaar.Je hoeft geen nieuwe te kopen. De stofzuigerzak kun je sluiten voor je hem uit de stofzuiger haalt. De electrische snoer is 15 m lang. Hoera! uniek!!zeer handig.Het snoer rolt ook soepel in en uit. De stofzuiger heeft vier wieltjes met rubber en een stootrand. goed zo.Er zitten veel accesoires bij. Een stofzuigermond met twee standen:tapijt of harde vloer.verder een kierenmond, een kledingmond,een PARKETMOND!!een speciale harde vloeren met gleuven en evt. andere onregelmatigheden zoals mijn leistenen vloer. Het gewicht is 5,5 kg. en gemiddeld te noemen.Er zit een extra handvat aan de telescopische buis ZONDER bedieningsknoppen. De accessoires kunnen aan de slang worden gekoppeld.Zelf doe ik dat niet omdat ik dat onhandig vind. De zuigkracht is zelf te regelen, of je kunt hem op automatisch zetten. Ik vind dit een top stofzuiger. zuigt goed, ook zand op harde vloeren in één zuigbeweging verwijderd. schuift het stof dus niet voor zich uit.Als ik mijn tapijt stofzuig gaan de haren weer mooi rechtopstaan en ziet het er als nieuw uit. Geen geurkorrels nodig voor frisse lucht bij het stofzuigen.geen filters kopen alleen maar de stofzuigerzakken.Een aanrader met 4 maal A beoordeling en ook nog de extra parketborstel.

HJ van Kommer 20-08-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

Na uitpakken en aansluiten de eerste ervaring opgedaan. Ik heb nog nooit zo'n geluidsarme stofzuiger in huis gehad met een goede lange (instelbare)zuigbuis en een snoer waarmee ik de hele kamer kan bestrijken zonder de stekker over te zetten naar een ander stopcontact. Ook is dit de eerste stofzuiger in mijn huishouden die met een motorvermogen van minimaal de helft van zijn voorgangers een goede prestatie neerzet.

cpmast 25-06-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

Zeer stil apparaat voorzien van alle benodigde accesoires.
Mijn eerste stofzuiger van de nieuwe generatie met een laag vermogen.
Ik ben zeer verrast door de sterke zuigkracht.
Zou hem zo opnieuw aanschaffen!!!

Tessa21 24-06-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

Deze Bosch stofzuiger maakt minimaal geluid maar is wel heel krachtig. Met het 15 meter lang snoer kom je overal zonder stress. Stofzuigen wordt bijna een feestje :-)

Janwilma66 22-06-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

Het apparaat werkt zowel goed op gladde vloeren als op vloerbedekking. We hebben een demonstratie gehad bij het Inspiratiehuis en we hebben daar alle mogelijkheden gezien en we mochten hem daar ook uitproberen. Heerlijk zo'n lang snoer. Hij ziet er prachtig uit. We hopen dat hij het lang blijft doen.

L.W.1972 21-06-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

Zuigt super, en is toch echt lekker stil!! Handige extra zuigmonden en hulpstukken erbij. Inclusief een automatische zuigstand, dan bepaald hij zelf hoe hard hij zuigt

van Waveren 21-06-2015
Geschreven voor: Bosch BGL8520 zwart

Prima stofzuiger, maakt niet zo veel geluid, zitten verschillende mondstukken bij voor verschillende vloeren en kleden. Stootrand zodat je niet de meubels beschadigd en energiezuinig!