Bosch BGL8520

Bekijk alle Stofzuigers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 96 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Mama 02-09-2015

ECHT een SUPER apparaat!!!! Nog nooit was mijn kleed zo mooi en schoon!! Hij is Heerlijk stil, veel mogelijkheden, 3 monden erbij, steel uitschuifbaar zodat je niet meer zo hoeft te bukken. kortom SUPER !!!!!!

Marsha 26-08-2015

Ik heb al veel stofzuigers geprobeerd, maar geen enkele zuigt zo goed als deze. Daarnaast ziet de stofzuiger er ook nog mooi uit en is hij stiller dan de voorgangers.

Kersten 25-08-2015

Super apparaat! Gebruiksvriendelijk, goede zuigkracht en ik vind 't een heel mooi model! Ben er heel blij mee! Goede aankoop!

bastiaans 24-08-2015

Met veel verschillende stofzuigers gewerkt, deze is de beste, weinig tot geen geluid, licht, en gebruiksvriendelijk. Bovendien het beste getest op de meest belangrijke onderdelen. veel AA waarden

Maaike 22-08-2015

deze stofzuiger heb ik gekocht vanwege de 4 maal A beoordeling.energieverbruik,vuile lucht uitstoot resultaat bij stofzuigen harde oppervlakten resultaat bij stofzuigen tapijt.Het geluid 72DB is stil Het hepafilter geeftklasse A luchtuitstoot dat is te merken.De rubber wieltjes zijn goed voor harde vloeren, de stofzuigerslang is stevig. De in hoogte verstelbare stofzuigerbuis is stevig.Het hepa filter en het motor filter zijn wasbaar.Je hoeft geen nieuwe te kopen. De stofzuigerzak kun je sluiten voor je hem uit de stofzuiger haalt. De electrische snoer is 15 m lang. Hoera! uniek!!zeer handig.Het snoer rolt ook soepel in en uit. De stofzuiger heeft vier wieltjes met rubber en een stootrand. goed zo.Er zitten veel accesoires bij. Een stofzuigermond met twee standen:tapijt of harde vloer.verder een kierenmond, een kledingmond,een PARKETMOND!!een speciale harde vloeren met gleuven en evt. andere onregelmatigheden zoals mijn leistenen vloer. Het gewicht is 5,5 kg. en gemiddeld te noemen.Er zit een extra handvat aan de telescopische buis ZONDER bedieningsknoppen. De accessoires kunnen aan de slang worden gekoppeld.Zelf doe ik dat niet omdat ik dat onhandig vind. De zuigkracht is zelf te regelen, of je kunt hem op automatisch zetten. Ik vind dit een top stofzuiger. zuigt goed, ook zand op harde vloeren in één zuigbeweging verwijderd. schuift het stof dus niet voor zich uit.Als ik mijn tapijt stofzuig gaan de haren weer mooi rechtopstaan en ziet het er als nieuw uit. Geen geurkorrels nodig voor frisse lucht bij het stofzuigen.geen filters kopen alleen maar de stofzuigerzakken.Een aanrader met 4 maal A beoordeling en ook nog de extra parketborstel.

HJ van Kommer 20-08-2015

Na uitpakken en aansluiten de eerste ervaring opgedaan. Ik heb nog nooit zo'n geluidsarme stofzuiger in huis gehad met een goede lange (instelbare)zuigbuis en een snoer waarmee ik de hele kamer kan bestrijken zonder de stekker over te zetten naar een ander stopcontact. Ook is dit de eerste stofzuiger in mijn huishouden die met een motorvermogen van minimaal de helft van zijn voorgangers een goede prestatie neerzet.

cpmast 25-06-2015
  • Product maand in bezit

Zeer stil apparaat voorzien van alle benodigde accesoires.
Mijn eerste stofzuiger van de nieuwe generatie met een laag vermogen.
Ik ben zeer verrast door de sterke zuigkracht.
Zou hem zo opnieuw aanschaffen!!!

Tessa21 24-06-2015

Deze Bosch stofzuiger maakt minimaal geluid maar is wel heel krachtig. Met het 15 meter lang snoer kom je overal zonder stress. Stofzuigen wordt bijna een feestje :-)

Janwilma66 22-06-2015
  • Product maand in bezit

Het apparaat werkt zowel goed op gladde vloeren als op vloerbedekking. We hebben een demonstratie gehad bij het Inspiratiehuis en we hebben daar alle mogelijkheden gezien en we mochten hem daar ook uitproberen. Heerlijk zo'n lang snoer. Hij ziet er prachtig uit. We hopen dat hij het lang blijft doen.

L.W.1972 21-06-2015

Zuigt super, en is toch echt lekker stil!! Handige extra zuigmonden en hulpstukken erbij. Inclusief een automatische zuigstand, dan bepaald hij zelf hoe hard hij zuigt

van Waveren 21-06-2015

Prima stofzuiger, maakt niet zo veel geluid, zitten verschillende mondstukken bij voor verschillende vloeren en kleden. Stootrand zodat je niet de meubels beschadigd en energiezuinig!

MJ27 19-06-2015

Soepel bewegende stofzuiger met een lekker lang snoer. Ziet er prachtig uit en zuigt prima. We moeten even wennen aan de zuigmond voor harde vloeren, deze is wat anders vormgegeven zodat niet alle stof, kruimels en dierenharen in 1 keer worden opgezogen. Hier moeten we nog even handigheid in krijgen. Deze zuigmond echt vervangen door de parketzuigmond wanneer je laminaat of parket zuigt, anders zie je bij bepaalde lichtval vegen op je vloer.

Guido123321 18-06-2015

Stofzuiger maakt weinig geluid. 4 zwenkwieltjes zijn zeer handig. extra handgreep en verschillende zuigmonden zijn prima!

naam Kora 15-06-2015

Pluspunt: hij zuigt goed en heeft verschillende mogelijkheden om op verschillende vloeren te werken.

Ik heb toch ook enkele minpunten:
- irritant dat het snoer oprolt als je er aan trekt. Dat gebeurt dus ook regelmatig als snoer ergens achter haakt tijdens stofzuigen
- de flexibele slang aan de zuigbuis is erg kort. Hierdoor moet je al heel gauw de stofzuiger in zijn geheel optillen als je het verlengstuk er snel afhaalt voor een plintje/randje of je moet het verlengstuk korter maken en er een ander mondstuk opzetten (veel meer werk)
- lastig dat de extra kleine voetjes niet aan /in het apparaat zelf kunnen worden opgeborgen maar aan de buis zit die je constant beweegt. Stoot geregeld ergens tegenaan, waardoor alles er weer afvliegt.
- de stofzuiger stinkt nu al! heb hem nog maar een paar weken in gebruik. Wij hebben huisdieren en ons is verteld in de winkel dat er een reukloos filter in zou zitten dat de geur zou tegenhouden. Dit is dus niet het geval.

Henki63 10-06-2015

Mooi vormgegeven stofzuiger, bijna geluidloos, zuigt goed en is zeer wendbaar. Blij met mijn aankoop.

Gonnie Thoma 06-06-2015

Als deze nieuwe stofzuiger net zo lang mee gaat als mijn vorige stofzuigers 2 stofzuigers op 34 jaar tijd dan hebben we een goede mooi stofzuiger.
Maar Bosch apparaten kennende zal dat zeker geen probleem zijn.
De wasdroger en mijn wasmachine zijn beide van Bosch en deze producten zijn zeer goed van kwaliteit.

FK19 05-06-2015

Mooie krachtige stofzuiger. Hij bevalt erg goed en is ook nog energiezuinig. Deze stofzuiger is een aanrader!

Annaja 04-06-2015

Stille krachtig zuigend apparaat, veel bijgeleverde accesoires. Makkelijk groot bereik. Wel jammer dat bijgeleverde kleine hulpstukken niet in de stofzuiger zijn op te bergen.

Victoria244 02-06-2015

The vacuum cleaner is very light, is very quite so that you can vacuum clean even during late hours. With 15 m cord I can plug it only once and clean the whole flat of 92m2. It has a modern design but at the same time it is very simple and intuitive in operation. I often put the vacuum cleaner hose and believe that new textile hose will last much longer then plastic ones.

hannekekamphuis 01-06-2015

Sinds kort deze stofzuiger in mij bezit, dus nog niet veel gebruikt. Maar nu al blij met deze stofzuiger vanwege:
Het geluid: deze stofzuiger is geluidsarm, een verademing vergeleken met de vorige!
De vormgeving: hij ziet er mooi uit en loopt soepel. Er zit een prima stootrand rondom.
De hulpstukken zijn heel bruikbaar en handig te bevestigen.
Dus...waarschijnlijk een prima aankoop!