Electrolux UltraFlex ZUFGREEN zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux UltraFlex ZUFGREEN zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,7

Sjoerdski 21-10-2017

Na anderhalf jaar overleden

Eerder al een recensie over deze stofzuiger geschreven. We waren erg ontevreden over deze stofzuiger. Inmiddels is de stofzuiger na anderhalf jaar overleden. We hadden achteraf (kijk je een koe in de kont) beter goedkope stofzuigers kunnen kopen, dan deze miskoop

Minpunten

• Slechte duurzaamheid
  • Slechte zuigkracht
  • Snoer rolt steeds op

Sjoerdski 25-06-2017

Electrolux Ultraflex ZUFGREEN

Zuigkracht ontstijgt net een kruimeldief. Het automatisch oprol systeem van het snoer werkt ook zonder de knop in te drukken, m.a.w. het snoer rolt altijd automatisch op. Heb je je stekker in een ongeaard stopcontact dan schiet de stekker er steeds spontaan uit door het oprol systeem.
Kortom ondanks alle goede recensies was dit voor ons een relatief dure totale miskoop.

Minpunten

• Snoer rolt spontaan op
  • Zuigkracht
  • Ontkoppelen van slangdelen gaat zwaar

Hero35 08-03-2016

Eindelijk een stofzuiger die aan onze hoge eisen voldoet.
Met sterk verharende huisdieren en donkere vloeren is een goede stofzuiger een must. Vele geprobeerd, maar de meeste modellen konden ons niet overtuigen, met zak viel sowieso al af, i.v.m. de geurtjes die al gauw vrijkomen bij het opzuigen van hondenharen. O.a. een Dyson en een Bosch geprobeerd, beide boden absoluut geen gebruiksgemak, o.a. door de onpraktische vloerzuigmond. Deze Electrolux doet het tot op heden erg goed. Ziet er zeer degelijk uit, stofreservoir makkelijk en knoeivrij te legen. Uitwasbare filters, zeer lang snoer. Ruim aanbod van accesoires. energiezuinig, zeer licht en wendbaar. Kwam in Duitsland al zeer goed uit tests, maar dan onder de naam AEG Aufgreen. Aanrader!