Samsung SC07F50VV zwart, grijs, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 44 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SC07F50VV zwart, grijs, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

perfect71 06-03-2015

DE STOFZUIGER ZUIGT PERFECT, GENOEG ZUIGKRACHT. GELUKKIG ZITTEN ER EXTRA ZUIGBORSTELS BIJ ZODAT JE PRECIES DE JUISTE BORSTEL HEB VOOR HET TE ZUIGEN VLOERMATERIAAL. IK ZELF STOFZUIG HET TAPIJT HET LIEFST MET DE ECO CARPET BRUSH DE LAMINAAT MET DE ECO HARDFLOOR BRUSH. DE 3 IN 1 ACCESSOIRES BORSTEL KLIK JE VAST AAN JE ZUIGSTANG ERG HANDIG, JE HEB HET ALTIJD BIJ DE HAND. DE STOFZUIGER TREK JE OVERAL MAKKELIJK MEE ZELFS OVER MIJN HOUTEN DREMPELS.IK ZELF HOUD NIET ZO VAN DIE LICHTGEWICHT STOFZUIGERS MIJN OUDE STOFZUIGER WAS EEN MIELE CAT & DOG. DEZE SAMSUNG STOFZUIGER IS ZOVEEL LICHTER MAAR NIET TE LICHT DAT DIE EVENTUEEL OMVALT ALS IK ER IETS TE HARD AAN TREK. TOEN IK HET FILTER VOOR DE 1E EN 2E KEER HAD GELEDIGD GING DAT MET GEMAK ECHT ZO SIMPEL. EN MIJN LANGE HAREN DIE HET HEEFT OPGEZOGEN DIE ZATEN MOOI RONDOM HET FILTER HEEN GEDRAAID ZODAT IK DIE HEEL MAKKELIJK ERAF KON TREKKEN EN IN DE VUILNISBAK KON GOOIEN SOMMIGE ZULLEN DAT MISSCHIEN NIET PRETTIG VINDEN MAAR ACH FF JE HANDEN WASSEN MAKKIE. HET ENIGE MINPUNTJE IS TOEN IK DE TRAP WILDE STOFZUIGEN DAT IK BIJ DE EERSTE KEER AAN HET HANDVAT OPPAKTE, ER IS MAAR 1 HANDVAT.TOEN IK DAT DEED HOORDE IK GELIJK, BIJ DE AANSLUITING VAN DE MOTOR EN HET STOFRESERVOIR (WANT DIE ZIT AAN HET HANDVAT BEVESTIGD DAT ZIT BOVENOP DE STOFRESERVOIR VAST) EEN BLAZEND GELUID ZODAT HET LIJKT OF DAT DE AANSLUITING NIET MEER HERMETISCH AFDICHT. DAT GELUID HOORDE IK NIET MEER TOEN IK WEER SNEL DE STOFZUIGER NEERZETTE,PERSOONLLIJK VIND IK HET NIET PRETTIG EN HANDIG OM HET AAN HET HANDVAT VAST TE HOUDEN, DUS KEEK IK NAAR DE ONDERKANT EN ZAG DAAR EEN SOORT STANG EN DAAR HOUD IK LIEVER MIJN STOFZUIGER AAN VAST ALS IK DE TRAP STOFZUIG. VOELT VEILIGER AAN ANDERS LIJKT HET NET OF DIE MOTEOR ZO ER ONDERUIT KAN DONDEREN, ZAL VAST NIET MAAR IK VIND DIT VEILIGER EN ZO KAN HET OOK. AL MET AL EEN GOEDE STOFZUIGER

Kees Brandnetel 06-03-2015

Zeer gebruikelijksvriendelijk en manoeuvreert zeer gemakkelijk langs alle obstakels. De zuigkracht van het apparaat is zeer goed te noemen.

Said16 02-03-2015

Prima stofzuiger,lekker flexibel,mooi design,licht en mooi kleur, kortom een prima koop,ik ben tevreden

olaan 25-02-2015

Erg blij met de carpet zuigkop. Heel veel stof opgezogen uit kleed. Veel zuigkracht makkelijk in te stellen, erg wendbaar, ziet er degelijk uit, gemakkelijk te legen en niet veel gedoe met filter. Deze is eenvoudig uit te spoelen.

lkuiper2015 25-02-2015

deze zuiger zuigt geweldig. ik dacht dat we hiervoor een goede stofzuiger hadden, maar ontdek nu dat dat niets voorstelde

ZEER TEVREDEN KLANT NR 2 24-02-2015

voor de eerste keer heb ik mijn Samsung stofzuiger gebruikt. prachtige product. zuigt mijn Perzische tapijten schoon. weinig geluid. kortom een topper.

twijfelaar27of42 23-02-2015

De Samsung stofzuiger biedt de standaard mogelijkheden voor dit soort type stofzuigers (in deze prijsklasse). Het ledigen van de opvangbak gaat heel makkelijk. De stofzuiger komt met een arsenaal aan soort zuigers voor diverse vloeren. En op harde vloeren heeft het gewoon echt flinke zuigkracht!
Gebruiksgemak is prima, vind het ledigen iig stuk prettiger dan bij onze oudere stofzuiger (ander merk).
En dit model vind ik persoonlijk heel compact en mooi.
Tot nu toe zeer tevreden mee en een aanrader.
Voelt iig degelijk aan.

koekertt1980 23-02-2015

de stofzuiger is vrij makkelijk in gebruik, makkelijk te legen en zuigt tot in de uiterste perfectie!
ben zeer blij met onze nieuwe aankoop!

mar024 23-02-2015

Heel groot vermogen. Is compact en goed wendbaar. Groot snoer werkt erg fijn. Ik vind het zeker een aanrader.

Lars16ande 23-02-2015

Nu een paar dagen in bezit. Tot dusver bevalt de stofzuiger prima. Vantevoren andere reviews op deze website gelezen en de enige negatieve opmerking was dat het snoer te kort zou zijn, dit ervaren wij echter helemaal niet zo. Het is zelfs een stuk langer dan het snoer van onze vorige stofzuiger.

Spijkers1974 22-02-2015

Mooie stofzuiger met werkelijk een enorme zuigkracht....dat was bij de vorige wel anders! Enige minpuntje is dat de slang niet meedraait bij het aansluitpunt aan de stofzuiger zelf.
Verder: erg fijn, wendbaar en makkelijk apparaat.

-Gwen- 19-02-2015

Een goed en mooi apparaat voor een mooie prijs! Wij zijn er erg blij mee en zullen dit ook aan andere aanreden.

Rayvdm 18-02-2015

De samsung stofzakloze stofzuiger heeft zeer veel zuigkracht en komt met een aantal accessoires, waaronder een borstel voor mijn vloerkleed. Het apparaat is eenvoudig in gebruik en het snoer is lang. De stang is verstelbaar en de opvangbak is makkelijk afneembaar. Groot pluspunt van deze stofzuiger is dat kattenharen niet in de wieltjes van de borstel gaan vastzitten zoals bij mijn vorige stofzuiger.

OlgaK 14-02-2015

Deze stofzuiger gekocht ter vervanging van een andere Samsung, model met Twin Chamber, die heeft maar 3 jaar gewerkt.
Gekozen voor deze stofzuiger door de prijs, incl. de kortingactie van Samsung, en omdat ik de turboborstel van de oude stofzuiger had, die ook op deze stofzuiger past.
In vergelijking met de oude, is deze veel stiller en lichter. Motor is minder krachtig, maar hij zuigt goed. Voor parket en tapijt zijn verschillende borstels, nog een universele borstel - die ik voor tapijt beter vind, en nog een kleine borstel - voor hoekjes of zoiets. Ben blij dat de turboborstel van de oude stofzuiger erop past, maakt het makkelijke om kattenharen te verwijderen van de bankstel en tapijt. De andere mondstukken zijn goed om ermee de stof, zand en ander vuil op te zuigen. Bij eerste gebruik was het een beetje raar dat op de borstels geen haarborstels zitten maar rubberen bandjes. Maar hij doet het daarmee wel goed, vooral bij parket.
De stofzuiger rijdt makkelijk mee over alle oppervlaktes en voelt aangenaam licht. Het stofreservoir is kleiner in diameter dan de opening van onze vuilnisbak, dus is makkelijker te legen.
De stofzuiger heeft maar één handvat om op te tillen, en die zit op het stofreservoir. Meestal wordt het afgeraden om het handvat van het stofreservoir te gebruiken voor de stofzuiger op te tillen, daarvoor hebben andere stofzuigers een apart handvat.
En even wennen dat aan/uit knoop en de zuigkracht regelend knop op de stofzuiger zelf zit en niet op het handvat.
Tot nu toe ben ik niet teleurgesteld met de aankoop. Ik hoop dat deze stofzuiger wel langer werkt dan de oude.

Ferre uit Belgie 12-02-2015

Mooie, lichte en handige machine, die dank zij de lange kabel een grote reikwijdte heeft. Prijs kwaliteitsverhouding erg goed. En hij is nog stil ook in vergelijking met mijn vorig apparaat van Dyson, wat 3x meer kostte.

Jeroen o blenke 12-02-2015

Super storfzuiger, lekker ligt in gebruik.
De zuigkracht is echt goed.
Het legen van de stofbak gaat ook super makelijk.

Ademaatsamsung 11-02-2015

Mooi klein model zuigkracht erg goed.
Zuigt alle poezeharen super goed op.
Extra lang snoer voor door de hele kamer.
Stofbak makkelijk te legen. Erg makkelijk te verwijderen en weer terug te plaatsen.

Marlies0607 08-02-2015

Ik vind het een fijne stofzuiger, voldoende krachtig, handig in gebruik, het enige wat ik zou toevoegen is een langer snoer.

Simmedev 07-02-2015

Stofzuiger zuigt op harde vloeren prima. Opvangbak hoeft tijdens het zuigen niet geleegd te worden en is ook na de hele woning te zuigen nog niet vol. Na gebruik is de opvangbak eenvoudig te legen en de filter is makkelijk te reinigen.
De stofzuiger bezit over voldoende hulpstukken. Wel jammer dat het eco mondstuk voor harde vloeren niet beschikt over een haakje om deze op de stofzuiger te zetten, de andere mondstukken voor vloeren beschikken hier wel over.
Zeer handig klein mondstuk voor diverse doeleinden.
Een klein minpuntje geen mondstuk met haren voor op de harde vloeren. Voordeel van het mondstuk met rubber is wel dat je de haren niet schoon hoeft te plukken.

Hanzel75 07-02-2015

Tot nu toe een fijne stofzuiger.
Een stille stuifzuiger met een lang snoer en een lange stang voor lange mensen.
De stofbak is met twee simpele handeling leeg te gooien.

Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, daarvoor heb ik hem te kort.

Sahit 06-02-2015

Ik heb deze stofzuiger pas gekocht, kan dus niet beoordelen op duurzaamheid. Ik vind de alles in een accessoires wel handig, raak je niet weer een kwijt(ergens laten liggen) tijdens de schoonmaak. Comfortabel in hoogte instelbaar en de wielen zwenken soepel. Vrij licht vergeleken bij de Dyson.

Corlinde 03-02-2015

makkelijk te gebruiken moet alleen erg wennen dat er geen haren meer op de borstel zitten. Het model ziet er echt netjes uit

Jacqueline Verboord 03-02-2015

Er zitten voor mij voldoende mogelijkheden op de stofzuiger. Hij is voor mij alleen maar voor gemak en als tweede stofzuiger. De vormgeving is wel handig, alleen de borstel mocht voor mij wat groter zijn zodat hij fijner over de vloer gaat, maar misschien moet ik hier nog even aan wennen.Maar dat is mijn eerste indruk. Verder prima zuiger als tweede apparaat.

Engeltjes 02-02-2015

zuigt geweldig, maar heb het product pas net in bezit.
ziet er goed en degelijk uit, en heeft genoeg borstels om alles goed te reinigen. Nadeel: geen opbergmogelijkheden kleine borstel welke overigens wel lekker veelzijdig is uitgevoerd.

Dave 69 29-01-2015

Dit is onze tweede stofzuiger zonder zak, dit bevalt ons erg goed en scheelt in de kosten van de stofzakken. Deze Samsung zuigt erg krachtig op vol vermogen en hoeft dus niet erg hoog te staan. Geluid valt reuze mee vergeleken met de vorige (AEG) stofzuiger.Duurzaamheid kunnen we nog weinig over zeggen, de stofzuiger is lekker wendbaar met makkelijk uitschuifbare buis.
Kortom een prima stofzuiger op een harde vloer.