Philips PowerPro Ultimate FC9920 - Reviews

Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 52 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,3

Nats57 16-01-2016

Dit product werkt goed maar .....

De stofzuiger reeds gebruikt en hij heeft een zeer goede zuigkracht. Hij is uit gevoerd met een prima voet en laat zich makkelijk over de vloer rollen. Het transparant reservoir laat goed zien wat je op gezogen hebt. Hij is makkelijk te ledigen.
Jammer dat de ontwerpers een zeer grote fout hebben gemaakt, en dat is: de retourlucht blaast over de vloer en doet verderop in het vertrek veel stof opwaaien hetgeen je niet opzuigt en later weer neer valt. Ook zie je de gordijnen en dergelijke flink bewegen. Dit is niet zo slim van de ontwerpers en zeker omdat de meeste oude stofzuigers dit principe allang verlaten hadden.
Nog een minpunt is dat de zuigreductie aan de handgreep te weinig is. Droogloopmatten en douchematjes blijven in de laagste stand nog steeds aan de zuigmond hangen.

Jasperbenik 15-01-2016

Top product

Super aankoop! Wat een verschil met onze oude Philips stofzuiger zonder zak. Stofzuigen blijft leuk, want hij is super wendbaar en rolt zonder moeite achter je aan. Door de sterkte zuigkracht kan je alles in 1 keer goed stofzuigen. Door de verschillende opzet stukken en standen op de stofzuiger gaat het schoonmaken subliem.

Ghannef 14-01-2016

Vermogen komt niet overeen met aangegeven prestaties

PowerPro en superieur schoonmaakresultaat en voortreffelijke prestaties zijn TOTAAL onjuiste benamingen. De uiteindelijke zuigkracht is minder dan wat u had. Er staat 650 Watt maar in de praktijk is dat nog minder. Als de tank een beetje vol is en de haren gedraaid zijn om de kegel is de zuigkracht bijna weggevallen. Het is een mooie en lichte machine maar deze doet niet wat je ervan verwacht o.a. door de beschrijving. Ongeschikt voor houten vloeren met naden en aanwezige harige huisdieren en de meegekomen beestjes.

Rob737 04-08-2015

Prima stofzuiger die werkt zonder zakken

Geweldige zuigkracht op de vloerbedekking daarbij gebruik ik de laagste stand omdat het vermogen zo groot is ! Handig dat de onderdelen die je nodig hebt tijdens de werkzaamheden direkt bij de hand zijn, soepele draaibewegjngen van de stofzuiger dankzij zijn grote wielen ! Het schoonmaken van de stofbeker is een fluitje van een cent en is makkkelijk schoon te spoelen onder de kraan !
Al met al een fijne stofzuiger.!

Peter2397 15-06-2015

Voldoet niet aan verwachtingen

De zuigkracht neemt erg snel af doordat het stof zich in het verkeerde deel van de stofbak ophoopt. Tevens is de bak moeilijk te legen omdat haren zich in de bak vastdraaien en je alles met de hand moet lospeuteren.

De zuigkracht neemt vaak ook af als je de stofzuiger optilt om bijvoorbeeld de trap te stofzuigen.

Er blijft veel stof hangen aan de borstels van de zuigmond.

Het filter bevalt wel goed. Er is veel minder geur dan met andere stofzuigers.

Velthuis 13-05-2015

enorme zuigkracht. Heel handig zonder de lastige stofzuigerzak die altijd vol zijn

Heel handige stofzuiger. Enorme zuigkracht. Handige depot voor het stof, die je zo kan legen. Geen gedoe met een volle stozak, die altijd vol is op momenten, dat je dat niet kan gebruiken. Super ding gewoonweg.

aNyWay 25-02-2015

Eerste indruk zeer goed.

Mooi design. zeer stil en perfecte zuigkracht. Ook zeer licht en licht verplaatsbaar. Stof reservoir heel makkelijk te verwijderen en te legen. (gebaseerd op eerste indruk)

lauradevos 24-01-2015

Ik had van te voren alle reviews gelezen en was gelijk enthousiast. Maar ik loop echt tegen een paar dingen aan. Vraag me af of anderen dat niet hebben. -de stang en slang is voor mij iets te kort, ik had een miele en die was echt langer. -als ik onder sommige kasten zuig gaat de kop er wel onder, maar komt niet meer terug omdat het uiteinde hoger is (snappen jullie wat ik bedoel?) -ik vind dat de slang heel lastig van de stang afgaat -ik vind de stofzuiger echt zwaarder Daarnaast zijn er ook veel goede dingen op te noemen, maar dit even omdat ik dat jammer vind.

joelleop 10-11-2014
  • Product kwartaal in bezit

Hij ziet er erg leuk uit. Hij is zeer zuinig. Bovendien heeft hij ook een lekker lange kabel waardoor je minimaal van stopcontact moet wisselen. Zijn stevige aluminium telescoopbuis is gemakkelijk aan te passen zodat hij ook geschikt is als je wat kleiner of groter bent. De stofzuiger glijdt stabiel over de vloer en draait gemakkelijk. Wat me vooral opviel tijdens het aanzetten is dat hij weinig lawaai (73 dB) maakt. De zuigkracht op zowel harde vloer als matjes ed is zeer goed. Na afloop rolt de kabel zeer vlot terug in de omkasting en kan je hem horizontaal of verticaal wegzetten.
Het TriActiveMax-mondstuk heeft borsteltjes aan de zijkanten zodat je ook mooi langs de kanten kan zuigen. Het multifunctionele mondstuk kan je eenvoudig omschakelen van hard naar zachte vloer.
Je kan de bak zonder moeite ontgrendelen en terugplaatsen. De opvangbak is lekker groot en de NanoClean-technologie zorgt ervoor dat er geen vervelende stofwolk is bij het legen. De bak heeft bovendien een tuitvorm en een gemakkelijk deksel dat je met je duim kan openen.
Wat mij betreft is dit een topper en aanrader! De prijs/kwaliteit is zeer goed!

Jetskie 29-10-2014
  • Product maand in bezit

Ik heb zelf de Prower-Pro Ultimate FC9921 (deze wort met 2 zuigmonden geleverd)
Ik ben zeer tevreden over de zuigkracht de wendbaarheid.
de afstandsbediening (bij dit type) op de slang is erg handig, net als de kleine opzetborstels die op het handvat op de slang bevestigd worden.
Ik wil nooit meer een stofzuiger met zak! (zkr met kleine kinderen erg handig als je eens wat klein speelgoed hebt opgezogen ;) )

charliem84 19-10-2014
  • Product maand in bezit

Ik heb deze stofzuiger nu een maand en ben zeer tevreden.
Zeer handig dat ik geen zakken meer in huis moet hebben en zelfs met een vol reservoir blijft de zuigkracht super!

sammy80 16-10-2014

sinds een paar weken in bezit en ben er erg tevreden mee, voorheen hadden we altijd een luxe miele stofzuiger, maar deze overtreft die toch wel, zeker met de enorme zuigkracht en toch zuinig. Voordeel is dat je geen zak meer hoeft te verwisselen en dat er super handige hulpstukken bij zitten. Ben erg tevreden hoe deze philips stofzuigt, erg schoon!!