Siemens VSZ3A330 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

E.Crombach 01-02-2015 Product paar weken in bezit

Fijne goede stofzuiger. Erg wendbaar. Licht van gewicht. Makkelijk te verplaatsen, bijv. naar een andere verdieping. Hoogte stang is verstelbaar, zodat je niet hoeft te bukken. Snoer rolt gemakkelijk op. Bij behorende accessoires zijn binnen handbereik. Goede zuigkracht. Kortom prima stofzuiger.

alma van hes 18-12-2014 Product half jaar in bezit

2,8
Na jaren lang een miele stofzuiger te hebben gehad ben ik over gestapt op een iets goedkopere maar toch betrouwbare stofzuiger alsdus de verkoopster bij de blokker. Bij thuis komst bleek de lengte van de stang heel kort, gelukkig paste mijn oude stang ook op deze zuigmond dus probleem opgelost. Toen zuigen maar, helaas moest ik bijna op mijn knieën om te smeken op hij de rotzooi wel op wilde zuigen! en dat voor een 2500watt stofzuiger. Het snoer rolt niet goed op en hij maakt ontzettend veel lawaai. In een woord een drama en ik denk dat ik maar snel met de stofzuiger terug ga naar de winkel om een andere. Voor mij geen siemens meer!

naan123 29-03-2015 Product paar weken in bezit

Over de duurzaamheid kan ik gezien mijn recente gebruik nog niet veel zeggen. Wel over het gebruiksgemak. Dat de stofzuiger zo licht is, is bijzonder prettig. De zuigkracht is uitstekend, zowel voor vloerkleden als harde vloeren. Hiervoor heb ik een AEG gehad en daarvoor een Siemens. Omdat die stofzuigers veel zwaarder zijn, doet deze bij het eerste gebruik wat goedkoop/plastic aan. En omdat die zo licht is, moet ik ook nog even wennen aan de wijze waarop je de stofzuiger achter je aantrekt, anders vliegt die zo tegen iets aan. Maar na een paar keer gebruikt te hebben, wil ik niet meer terug naar de zwaardere stofzuiger. In zuigkracht en gebruik een hele goede prijs/kwaliteitverhouding!

anton kropma 24-03-2015 Product maand in bezit

Een lichte stille stofzuiger met een grote zuigkracht, voor normaal interieur zet ik hem zelfs op halve kracht..

RdO21 27-02-2015 Product paar weken in bezit

Prima compacte en redelijk stille stofzuiger met goede zuigkracht. Met name de zuigmond is erg flexibel en werkt goed ook langs randjes en plantjes neemt hij goed stof op.

bloom33 11-02-2015 Product paar dagen in bezit

mogelijkheden: doet wat ik ervan verwacht
gebruiksgemak: de zuigmond is groot hierdoor kan ik niet
meer onder kastjes doorzuigen. dit heb ik mij bij aankoop niet gerealiseerd.
vormgeving: leuk modern ding en heel licht.

SuperToby 25-01-2015 Product paar dagen in bezit

Zuigt krachtig en stil. Makkelijk te vervoeren daar compact en ook niet zwaar. Ook op de trap en overloop met vloerbedekking worden hondenharen goed opgenomen.
Lawaai is acceptabel.
De zuigmond voor kieren had wat langer gemogen. Duurzaamheid en stofuitstoot uitstoot is klasse A. Gebruik op harde vloer categorie B. Voor deze prijsklasse een aanrader.

7anny 17-12-2014 Product paar dagen in bezit

Deze stofzuiger voldoet aan wat ik van een stofzuiger verwacht : zuigt rustig en goed, maakt niet teveel herrie en is licht en ziet er ook nog strijdvaardig uit - ben er blij mee - mijn vloerbedekking zo te zien ook !

Linda van den Akker 22-11-2014 Product maand in bezit

We zochten voor onze oude Siemens stofzuiger een nieuwe. En de keuze was niet moeilijk. Een Siemens werkt en blijft werken.
Dankzij de nieuwe energie klassen is de stofzuiger niet alleen zuiniger, maar heeft het een betere zuigkracht en zorgt ervoor dat je fluitend het huis doet.
Stofzuigen wordt nu zelfs door mijn man weer gedaan, zo makkelijk is het.

DSnijder 18-11-2014 Product paar dagen in bezit

Licht in gewicht echter vind ik de stofzuigermond daarentegen zwaar.. Verder prima stofzuiger tot nu toe.