Dyson DC33c Plus - Reviews

Energielabel
A
Gemiddeld energieverbruik per jaar
28 kWh

Beoordeling op basis van 65 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

MGhg 01-09-2015 Product kwartaal in bezit

3,8
De Dyson aangeschaft vanwege het feit dat hij grote zuigkracht zou hebben en geen stofzak.
In het gebruik vind ik hem echter zeer tegenvallen.
- De steel is erg kort, terwijl ik normale lengte heb(1,70)
- De voet die er standaard bij zit zou voor vloerbedekking moeten zijn, ik gebruik deze voor de deurmatten, maar krijg ze niet schoon.
-Parketborstel erbij gekocht, deze is wel fijn voor een houten vloer, maar zuigt alleen daar waar je echt overheen gaat, trekt niets mee vanaf de zijkant van de borstel (wat Miele bv wel doet) -Wat hij zuigt is wel echt stofvrij.
- Inmiddels kan de slang niet meer los van de steel omdat het knopje waarmee je hem loskoppelt niet meer werkt.
- Regelmatig zit er iets vast omdat de aansluiting van de ronde slang op de stofzuiger overgaat in een plat stuk slang.
Vanavond maar eens terug naar de Mediamarkt....wij hebben in 20 jaar 3 Miele stofzuigers gehad, daarentegen deze stofzuiger nu 3 maanden in gebruik, en nu al eerste defect.

Officiele reactie van Dyson 07-09-2015

Hartelijk dank voor je beoordeling en vervelend dat je klachten over de stofzuiger hebt. Er zit 5 jaar garantie op je stofzuiger, dus we raden je aan contact op te nemen met onze helpdesk via 020 521 9080 voor het knopje dat niet meer werkt.
De buis is lang genoeg, als je je arm langs je lichaam laat hangen en gewoon het handvat vastpakt en stofzuigt, is er geen probleem met de lengte. Het is gewoon een kwestie van wennen hoe je de stofzuiger het beste vast kunt houden.
Dyson

MGhg 12-09-2015

Beste Dyson,
We hadden de stang met handvat naar de Mediamarkt gebracht ter reparatie/vervanging, net voordat u reageerde. Vandaag konden we hem ophalen. Het handvat is weer los te koppelen van de stang, echter hebben we een 'oud' handvat ter vervanging gekregen, vol met beschadigingen.....is dit de service van Dyson? Er werd ons nu geadviseerd gebruik te maken van de homeservice, dat hadden we eigenlijk gelijk moeten doen, vertelde deze mevrouw...jaja, maar dat vertelden ze niet toen we met het defect kwamen. We gaan dus aankomende week eerst maar eens bellen en hopen op een GOEDE oplossing.

BigFrank1964 05-01-2016 Product half jaar in bezit

We hebben deze stofzuiger vorig jaar gekocht omdat Mediamarkt een Cashback actie had, en hebben hier nog geen spijt van gehad! Wat een power heeft deze stofzuiger, hij is wendbaar, er zaten veel accessoires bij, hij ziet er cool uit, ook het leegmaken en reinigen gaat heel gemakkelijk!

spmvdbroek 16-09-2015 Product half jaar in bezit

5,5
Op zich een hele goede stofzuiger, maar de voet is erg lomp en past niet overal onder of tussendoor. De beugel bovenaan de stang is erg hoog en lomp dus je kan moeilijk bij niet zo'n hoge plekjes.
En de slang draait niet mee, dus die schiet elke keer dubbel en dan zuigt hij dus niet
De zuigkracht is perfect zowel op tegels als op vloerbedekking. Zeker aan te raden met huisdieren.

jh-visser 30-07-2015 Product half jaar in bezit

6,5
prachtig apparaat met grote zuigkracht.
Helaas wel een paar nadelen;
-steel te kort voor iemand van 1,9 m lang
-zuigt zich door zijn grote zuigkracht vacuum door zijn borstels heen op gladde vloer.
-zit best vaak verstopt doordat de ronde slang overgaat in rechthoek bij het reservoir.
te veel nadelen voor 300 euro!!

Marielle4444 29-05-2015 Product jaar of meer in bezit

Het is een geweldige stofzuiger, had ik jaren eerder moeten kopen. Hij is makkelijk in gebruik en goede hulpstukken erbij. Hij is makkelijk weg te zetten met de slang eraf. In een woord geweldig!
Dus een aanrader om te kopen. Hij lijkt heel duur maar op den duur haal je het er wel uit want je koopt geen zakken meer.

Brent 05-05-2017 Product paar maanden in bezit

Super zuiger

Na meer dan 25 jaar ervaring met Miele stofzuigers hebben we dan nu toch onze eerste Dyson aangeschaft. Conclusie na enkele maanden gebruik: dit hadden we jaren eerder moeten doen! Wat een zuigkracht en wat een bevredigend gevoel als je na afloop van je zuigtoer het stof reservoir leegt. Nooit geweten hoeveel haren en stof er dagelijks het huis binnen komt. Hoewel de plastic uitvoering eerst wat kwetsbaar aanvoelt, is daarvan niets gebleken. Juist prettig, omdat het het apparaat gemakkelijk te verplaatsen maakt. Enige wens was een extra afwasbaar stoffilter geweest. Nu moet je na het reinigen meer dan een dag wachten/drogen alvorens de stofzuiger weer is te gebruiken. Evenwel: Een absolute aanrader voor wie een beetje plezier wil hebben bij het stofzuigen.

Pluspunten

• Geweldige Zuigkracht
  • Lichte, draagbare constructie
  • Resultaat direct zichtbaar

Minpunten

• Droogtijd stoffilter

Jan v M te Utrecht 29-07-2015 Product jaar of meer in bezit

We hebben nu al een geruime tijd een Dyson stofzuiger!
Wij zijn vanaf het begin erg tevreden over dit apparaat.
Hij ziet er mooi uit en doet waar wij hem voor gekocht hebben, stof op zuigen en hoe!!!
De volgende zal weer een Dyson worden dat is zeker!

Betuwse 27-07-2015 Product half jaar in bezit

prima zuigkracht. compact, wendbaar, doet waar we 't voor kochten: stofzuigen. erg handig apparaat waarmee huishouden bijna leuk zou worden...

Willemnel 23-07-2015 Product half jaar in bezit

wij vinden het een prettige stofzuiger.

Alleen de slang is wat aan de korte kant

Verder heeft apparaat een mooie vormgeving

FTEvde 21-07-2015 Product kwartaal in bezit

Onze eerste stofzuiger van het merk Dyson en meteen zeer tevreden. Zeer goede zuigkracht (men kan dit regelen op de borstel)en op tapijten. Stofzuigslang en electriciteitsslang zijn lang genoeg. Zeer gemakkelijk ledigen van opvangbak.
Hulpstukken zitten binnen handbereik op stofzuigbuis.
Kortom zeer goede stofzuiger.

Deborahsterrenburg 21-07-2015 Product paar dagen in bezit

Een prima stofzuiger met uitschuifbare steel. Het snoer is lang genoeg. De Hulp stukken zijn erg makkelijk en kan je deels opbergen aan de stofzuiger zelf. De stofzuigerzakken zijn overbodig en zelfs al is hij bijna vol behoud hij zijn zuigkracht..ik raad hem iedereen aan.

famschoenmakers 12-06-2015 Product kwartaal in bezit

Een prima stofzuiger. Geen gedoe met stofzuigerzakken en een goede zuigkracht. Hiervoor ook al een Dysonstofzuiger gehad en wil geen andere meer. Makkelijk op te bergen en ook makkelijke hulpstukken. Voor wat langere mensen onder ons had ik de telescoopbuis graag iets langer gezien maar dit doet niets onder het gebruiksgemak wat de stofzuiger heeft.

FamStrijbosch 10-06-2015 Product jaar of meer in bezit

Hiervoor een Kirby6 gehad. De Dyson is toch nog beter. Mede door zijn handige vormgeving blijft deze bijna nergens achter haken. Zuigkracht blijft zeer goed ook al wordt de opvangbak voller en het genot van geen stofzakken meer vervangen en kopen.
Deze stofzuiger is zeker een aanrader!

A.Vlijm 10-06-2015 Product jaar of meer in bezit

Erg fijne stofzuiger. Veel zuigkracht en makkelijk te legen, geen gedoe meer met stofzuigerzakken. Daarbij zijn de slang en andere onderdelen erg makkelijk af te koppelen en in te klappen (stofzuigerstang), dit maakt het opbergen in de kast voor ons erg eenvoudig.

Jgovers 08-06-2015 Product jaar of meer in bezit

Prima, super stofzuiger
Ik heb een ragdol kater voor niet kattenliefhebbers, dat is een kat met heel veel en lang haar
Deze stofzuiger doet zijn werk prima, heel tevreden

Mourad-brenda 07-06-2015 Product half jaar in bezit

Zeer krachtig, makkelijk schoon te maken. Mooi design.
Een zeer goede koop.
Dankzij de opzet stukken kan je overal bij

mathieuenmaureen 06-06-2015 Product kwartaal in bezit

Super!!
En nog 5 jaar garantie.
Zuigt heel goed stof resevior is snel en makkelijk te legen.
de diverse mondstukken zijn ook makkelijk te plaatsen.
en is hij ook zeer wendbaar

josje 61 04-06-2015 Product kwartaal in bezit

fijne stofzuiger die meer stof uit vloer haalt dan welke stofzuiger ook.
Vormgeving zeer geslaagd en met de 5 jaar garantie een prima waarborg.

Arno92 03-06-2015 Product kwartaal in bezit

Echte een prima stofzuiger.
Heeft een goede zuigkracht, en behoud deze ook.
Rolt soepel door heel de woning.
De uitschuifbare steel is ook erg handig, net als de verstelbare zuigmond.
Ik heb eigenlijk nog geen nadele ondervonden aan deze dyson

toet-arnhem 03-06-2015 Product half jaar in bezit

Lekker licht van gewicht, dus handig als je meerdere verdiepingen hebt / op trappen etc.. Vuilreservoir gemakkelijk te legen, heel wendbaar, goede zuigkracht. Fijn dat de hulpstukken op de slang kunnen worden opgehangen; heb je ze altijd bij de hand, en raken ze niet kwijt! Dat laatste is me regelmatig overkomen, en dat is vervelend. Je wisselt ook snel van hulpstukken.
Kortom: tevreden!