Dyson DC33c Allergy - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Henk 29-03-2017

Goede zuigkracht, slechte slang

Deze stofzuiger heb ik zo'n 4 weken in bezit.
Eerste indrukken waren heel goed; goede zuigkracht, geen stofzuigerzak (was eerst sceptisch hierover maar nu naar een paar weken wil ik nooit meer een stofzuiger met zak), constante zuigkracht, de stofzuiger ligt lekker in de hand, de stofzuiger ziet er ook nog mooi uit (maar daar koop je 'm niet voor).

Alleen de slang ben ik niet tevreden over:
-Ik kan de zuigmond niet met de voet op de zachte of harde ondervloerstand zetten. Dit moet ik handmatig doen en gaat vrij lastig ook nog eens.

- bij de pistoolgreep hoor je, dat wanneer je de slang naar je toe trekt, een heel licht zuiggeluid komen, alsof er een heel klein gaatje zit. Het heeft weinig invloed op de zuigkracht denk ik, maar volgens mij hoort dit ook niet zo te zijn. Dit geluid was er in het begin niet volgens mij.

- tussen de slang en de opvangbak zit een kleine versmalling waardoor er soms wat blijft vastzitten. Ik had er in het begin een klein droog blaadje en een week later een stukje gedroogde tomaat mee proberen op te zuigen. Dit ging makkelijk door de slang maar bij de versmalling zat het vast. En het was ook niet makkelijk om het er weer uit te krijgen. Nu houdt ik er rekening mee en is het niet meer voorgekomen.

- ondanks dat ik de pistoolgreep met de gewone slang heel erg fijn in de hand vind liggen, vind ik dat bij het gebruik van de opzetstukken juist niet zo fijn.

Ik stofzuig elke dag mijn huis en als de slang nu goed was geweest kan ik iedereen deze stofzuiger aanbevelen. Ondanks de kleine probleempjes, want ik til er niet te zwaar aan, stofzuig ik met plezier met deze Dyson. Misschien heb ik gewoon een minder goed werkende slang.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Constante zuigkracht
  • Ligt fijn in de hand
  • Geen zak
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• De slang

Officiele reactie van Dyson 30-03-2017

Beste Henk,

Dank voor uw review van onze DC33c Allergy. De problemen die u omschrijft met de vloerzuigmond en de pistoolgreep klinken voor mij als een defect aan uw apparaat. Dit zouden wij graag voor u oplossen. Zou u contact met ons op kunnen nemen via 0800 0206203 of help@dyson.nl dan kunnen we eventuele defecte onderdelen onder garantie vervangen .
Wij horen graag van u.

Dyson Benelux

Ivar 10-04-2017

Ik heb vorige week contact gehad met Dyson en ze hebben mij gelijk de onderdelen toegestuurd.
Vandaag ontvangen en gelijk geprobeerd. De problemen zijn verholpen!

Supersnelle afhandeling van de mail en supersnelle verzending van de onderdelen.
Duidelijke, snelle en geweldige afhandeling!
Bedankt, Dyson!

Nele 07-08-2017

Krachtige stofzuiger

Het is een fijne (en makkelijk rond te rijden) stofzuiger met een lang snoer, valt zeker niet snel om en kan makkelijk bochten nemen. Simpel in gebruik, alles wijst zichzelf uit.
Bij heel kleine deeltjes is het wat moeilijk om frontaal alles op te zuigen, maar langs de zijkanten neemt hij wel alles op.
Op tapijt kan hij niet alle haartjes meekrijgen, maar ideaal voor tegels.
Uitstekend voor huishoudens met huisdieren met een fijne en lange vacht, merkbaar verschil qua allergieën.
Prijs kwaliteit verhouding is prima!

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Maakt bijhoorlijk wat lawaai
  • Frontaal zuigt hij niet alles op