Philips Performer Expert FC8726 bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Expert FC8726 bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Ingewal 24-10-2014

Een stofzuiger die en energie zuinig is en een super zuigkracht heeft. Ik ben na een paar weken overtuigd en meer dan tevreden! De speciale borstel voor haren in tapijt is ren uitkomst, maar ook de normale borstel en verschillende zuigstanden zijn zeer effectief. De stofzuiger is licht, wendbaar en heeft een Redelijk lang snoer. Ook als de zak bijna vol is heeft hij nog een topmzuigkracht!

maris27 16-10-2014

ik had hiervoor een hoog vermogen watt stofzuiger, maar de Philips fc 8726/09 met maar 650 watt heeft een minstens net zo hoog zuigvermogen als mijn vorige.
De stofzuiger is erg stil soepel te hanteren, hij rijdt goed over onze plavuizen in de keuken en tapijt in de kamer.
Omdat hij zo licht is kan ik hem ook makkelijk naar de eerste verdieping tillen.
Handig dat is het mondstuk niet hoef te verwisselen voor verschillende ondergronden.

Kortom: een stille krachtige huishoudhulp

leo_les 16-10-2014

Energie zuinig maar dit merk je dus niet bij de zuigkracht.
we hebben een tegelvloer en diverse tapijten, 3 kids een kat en een hond. het stofzuigen met de speciale dieren borstel zuigt boven verwachting goed. Door de rubberen "haartjes" aan de zijkant van de borstel neem je gemakkelijk elk kruimeltje en haartje mee. Hij komt gemakkelijk onder onze meubels en banken wat heelijk is zodat niet alles van z'n plek hoeft. het snoer is lang genoeg om onze gehele beneden verdieping te doen en dat zegt wat :) Al met al prima machine ik ben er heel blij mee!!

Bubbels1402 11-10-2014

Ik ben deze stofzuiger aan het testen voor insiders.nl en ben redelijk tevreden. Qua uiterlijk en accessoires zeer tevreden en ook zijn prestatie is super.
Enkel vind ik de snoer te kort en de handeling om met de smartlock de buis er af te halen te zwaar voor mensen met chronische pijn in de handen.