Philips Performer Expert FC8721/09 - Reviews

Energielabel
A
Draadloos

DootjeDo 24-10-2014 Product paar weken in bezit

Deze stofzuiger hebben we nu drie weken, het is een krachtige zuiger, maakt vrij weinig geluid. Heeft een lang snoer en is makkelijk wendbaar.
Het apparaat is vrij groot en zet niet makkelijk weg, neemt veel ruimte.
Stofzuigermond is aan de dikke kant, kan niet onder onze bank door.

Emceee 22-10-2014 Product paar weken in bezit

Dit is een prima stofzuiger in deze prijscategorie! In ons huishouden (2 volwassenen 2 kinderen) volstaat hij prima. Het grootste pluspunt van de stofzuiger is wel dat hij borstels op de hoeken van de zuigmond heeft, waardoor hij veel meer stof meepakt tijdens het zuigen dan een conventionele zuigmond. Hierbij is de stofzuiger ook nog eens energiezuinig. Kortom, een prima koop.

Grote pluspunten van de stofzuiger:
- maakt zeer weinig geluid
- de borstels aan de voor-/zijkant zorgen ervoor dat je veel beter kunt zuigen
- de stofzuiger heeft een lang snoer en is makkelijk wendbaar.

Er zijn ook een paar kleine minpuntjes:
- het bevestigen van de hulpstukken op de plek waar die horen (onderaan de steel) is onhandig. Zodra je met de stofzuiger gaat lopen / draaien schieten ze eraf
- de zuigmond is vrij hoog en past niet onder alle meubelstukken (in vergelijking met andere stofzuigers)

gewoonsabrina 20-10-2014 Product paar weken in bezit

Mijn oude AEG stofzuiger stond op het punt van overlijden toen ik via the insiders erachter kwam dat ik deze kon testen. Op goed geluk ingeschreven en ben uitgeloot. Wat ben ik blij dat ik uitgeloot was. Wat een super machine. Stil, kan goed in de hoekjes en wat zuigt hij goed op ons vloerkleed.Haalt alles bij kasten langs en ook om meubels stofvrij te maken is hij super. Ik ben erg blij met deze stofzuiger!

Estelle1972 16-10-2014 Product paar weken in bezit

Zeer behendig apparaat, licht en wendbaar. Door de borstels aan de zijkant van de stofzuigermond pak je ook alle stof langs de plinten. Zeer veel zuigkracht! Lang snoer.

Annebertie 15-10-2014 Product paar weken in bezit

Super fijne stofzuiger deze Philips Floorcare FC8721/09, presteerd boven verwachting. Doet absoluut niet onder voor de stofzuigers met een zware motor. Hele goede zuigkracht, ook als de zak bijna vol is. En met een extra grote zak van 5 liter hoef je niet vaak te wisselen. Lange snoer van 11 meter waardoor je niet vaak van stopcontact hoeft te wisselen. Grote wielen wat makkelijk rijdt op alle ondergronden. De voet van de stofzuiger is wat hoog, lastig voor onder kasten. Maar daarentegen zuigt deze niet alleen onder de voet maar ook aan de voorkant. Wat handig is voor het grovere vuil. Ook de borsteltjes aan de zijkant van de voet zijn erg praktisch. De hulpstukken zijn fijn in het gebruik, alleen jammer dat je ze niet kunt opbergen in de stofzuiger. Al met al heel tevreden!

jopiebanaan 11-10-2014 Product paar weken in bezit

fijne , stille stofzuiger , die gebruiksvriendelijk is en goed zuigt. ook met huisdieren een goede keuze , zowel op gladde vloeren als voor de bekleding van de meubels . Alleen het snoer had wel wat langer gemogen

magoo 07-10-2014 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger met handige mond voor zowel tegels als hout.
Maakt weinig geluid en heeft goede zuigkracht zodat alles prima schoon wordt. Heb hem nog niet lang maar tot nu toe alles fijn.

shamrock79 06-10-2014 Product paar dagen in bezit

stofzuiger doet zijn werk naar behoren, en is daarbij redelijk stil. Wel vind ik hem wat zwaar, en rijdt hij niet helemaal soepel.

shamrock79 06-10-2014 Product paar dagen in bezit

goede krachtige stofzuiger, die weinig geluid produceert.
Stofzuigerzak is groot.
wat is wel mis is het gemak om de mondstukjes te gebruiken.

Boj 05-10-2014 Product paar dagen in bezit

Net een paar dagen binnen maar al van gebruikt door onze hond en katten die in de rui zijn. Rijdt zeer soepel, snoer gaat eenvoudig in en uit de stofzuiger, heel fijn dat er 11 meter snoer bij zit. Hele goede zuigkracht zeker als je in gedachte hebt dat het slechts 650W is. Totaal geen verschil met onze oude Miele cat&dog. Jammer is dat het voetstuk dusdanig hoog is dat deze niet onder onze kast, verwarming en bank door kan zoals de oude wel kan. Het kleine borsteltje is wel fantastisch, zelfs de fleecekussens van de katten zijn weer haarloos. Wat ik mis bij deze stofzuiger is een mogelijkheid om in het apparaat de hulpstukken op te bergen. Verder zeer goede stofzuiger met lage wattage.

Nieuweboer1 05-10-2014 Product paar dagen in bezit

Deze Stofzuiger is vergelijkbaar met onze vorige Philips Stofzuiger die het 10 jaar goed heeft gedaan !

Arjan 1972 04-10-2014 Product paar dagen in bezit

Met 650 watt is de zuigkracht fantastisch! Ik ben ervan overtuigt dat dit ten goede komt aan energie besparing. En de actie met led verlichting is een goede actie.

YesJess 30-09-2014 Product paar dagen in bezit

6,8
Inmiddels heb ik de stofzuiger 1x kunnen gebruiken. Het geluid is gelukkig zacht en hij zuigt prima.

Tgeltje 30-09-2014 Product paar dagen in bezit

goed en netjes te gebruiken en goede garantie en die is ook nog gratis uit te breiden naar 5 jaar
dus de motorgarantie

Benno Bussemaker 28-09-2014 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk is goed. we hebben hem een dag gelijk in gebruik genomen. zuigt goed maakgt niet veel lawaai en ziet er goed uit.

RICHrtl14 27-09-2014 Product paar dagen in bezit

Zuigkracht goed, iets wat lomp, slang niet flexibel. Verdere testfase zal ik wellicht op de site zetten.

Elise1800 23-09-2014 Product paar dagen in bezit

prima apparaat, voldoet aan de verwachtingen, die je je bij een stofzuiger voorstelt. niet teveel lawaai