Philips Performer Expert FC8721 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 37 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Sylvia-1987 04-03-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne stofzuiger voor weinig geld

Ik was op zoek naar een goede stofzuiger met veel zuigkracht. Na wat adviezen in de winkel kwam deze Philips als het meest geschikt naar voren. Eenmaal thuis heb ik hem meteen in elkaar gezet, wat ontzettend makkelijk ging. Ik kon hem meteen gebruiken en ik was blij verrast door de zuigkracht. Hij zuigt gigantisch en de zuigkracht is instelbaar op de stofzuiger (meubels, tapijt, harde vloer). Ook op de erg lange slang/handvat kun je de zuigkracht ook instellen op deze drie standen.

Wat ik ook fijn vind is het lange handvat/zuigmond en dan in combinatie met het kleine zuigmondje met afneembare borstel waar mijn bank weer super schoon mee wordt. De lange zuigmond zorgt ervoor dat je niet te ver hoeft te bukken om een bijv. een bank te zuigen.

De stofzuiger ziet er mooi en degelijk uit. En degelijk is hij. Hij rolt fijn achter je aan terwijl je hem gebruikt. De slang kan 360 graden draaien wat echt fijn is. Hierdoor is de stofzuiger erg wendbaar.

De stofzuiger heeft een grote actie radius van 11 meter waardoor ik de stekker niet meer hoef te verwisselen tijdens het stofzuigen ( wat heerlijk).

De stofzuiger is erg licht wat ideaal is tijdens het zuigen van de trap.

Het enige minpuntje vind ik dat de zuigmond iets te hoog is om onder de kast te zuigen. Gelukkig zit er nog een parketborstel bij waarmee dat wel kan. Wel kan ik erg goed onder de bank zuigen doordat de zuigmond erg plat kab tijdens het gebruik.

Lang verhaal/kort verhaal. Het is een fijne stofzuiger met een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• Groot actieradius
  • Goede zuigkracht
  • Veel zuigmondjes meegeleverd
  • Wendbaar
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Zuigmond iets te groot om onder een kast te zuigen

Benno Bussemaker 28-09-2014 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk is goed. we hebben hem een dag gelijk in gebruik genomen. zuigt goed maakgt niet veel lawaai en ziet er goed uit.

DootjeDo 24-10-2014 Product paar weken in bezit

Deze stofzuiger hebben we nu drie weken, het is een krachtige zuiger, maakt vrij weinig geluid. Heeft een lang snoer en is makkelijk wendbaar.
Het apparaat is vrij groot en zet niet makkelijk weg, neemt veel ruimte.
Stofzuigermond is aan de dikke kant, kan niet onder onze bank door.

Emceee 22-10-2014 Product paar weken in bezit

Dit is een prima stofzuiger in deze prijscategorie! In ons huishouden (2 volwassenen 2 kinderen) volstaat hij prima. Het grootste pluspunt van de stofzuiger is wel dat hij borstels op de hoeken van de zuigmond heeft, waardoor hij veel meer stof meepakt tijdens het zuigen dan een conventionele zuigmond. Hierbij is de stofzuiger ook nog eens energiezuinig. Kortom, een prima koop.

Grote pluspunten van de stofzuiger:
- maakt zeer weinig geluid
- de borstels aan de voor-/zijkant zorgen ervoor dat je veel beter kunt zuigen
- de stofzuiger heeft een lang snoer en is makkelijk wendbaar.

Er zijn ook een paar kleine minpuntjes:
- het bevestigen van de hulpstukken op de plek waar die horen (onderaan de steel) is onhandig. Zodra je met de stofzuiger gaat lopen / draaien schieten ze eraf
- de zuigmond is vrij hoog en past niet onder alle meubelstukken (in vergelijking met andere stofzuigers)

magoo 07-10-2014 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger met handige mond voor zowel tegels als hout.
Maakt weinig geluid en heeft goede zuigkracht zodat alles prima schoon wordt. Heb hem nog niet lang maar tot nu toe alles fijn.

Arrow54 30-08-2017 Product paar dagen in bezit

Krachtig apparaat

Krachtige motor, ruim voldoende zuigkracht, voldoende hulpstukken en met een reikwijdte van 11 meter vrijwel overal te komen, zonder van stopcontact te hoeven wisselen.

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Lekker lang snoer
  • Voldoende hulpstukken

JanBC 12-06-2017

Prima keuze!

Goede. príma werkend product. Misschien wat zwaar als je fysiek iets mankeert maar anders tot op je 80 ste érg goed hanteerbaar.
Als 't je iets mag kosten, dan héb je ook wat!!

A zwarts v Hees 10-03-2017 Product paar dagen in bezit

perfecte zuigkracht!

Licht,lang snoer,perfecte zuigkracht,anti allergie,super zuinig! Heerlijke stofzuiger voor eerlijke prijs!

Pluspunten

• verstelbare zuigkracht
  • lekker licht en wendbaarheid

Minpunten

• hulpstukken kun je niet opbergen in stofzuiger

Lantarenpaal 22-02-2017

Dit is slechte stofzuiger die ooit gekocht heeft van Philips

De slang is te kort
De de draai op de stofzuiger gaat niet soepel de losse
Onderdelen kunnen niet worden opgeborgen in de stofzuiger en als op de slang zitten worden er van gestoten .
Dit is de miskoop van Philips van de stofzuiger.
We dachten dat in het jaar 2016 wel met alle nieuwe technieken dat het beter zal gaan .
Maar helaas zonde van het geld

Badme8 13-01-2017 Product paar weken in bezit

Super zuigkracht

We hebben deze zuiger nu een paar weken in gebruik,huishouden van 4 volwassenen met hond,en hij doet wat van hem verwacht word, ondanks zijn lage wattage een Super sterke zuigkracht !
* Nadeel ~ de combi zuigmond, ik heb na de klantenservice geschreven, op gladde vloeren werkt hij perfect ,maar op vloerbedekking stuitert hij als je m terug na je toe trekt ,ook is deze combi zuigmond te dik waardoor hij niet fatsoenlijk onder de kast /bank kan komen . ANTWOORD van philips was dat iedereen die negatieve ervaring heeft met de combi zuigmond ,A.u.b. Een melding maken,hoe meer mensen zich melden,des te sneller gaan ze er iets aan doen !!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Zuigkracht
  • Niet te zwaar
  • Goed wendbaar
  • Lang handvat

Minpunten

• Losse onderdelen kunnen niet in de zuiger
  • CombiZuigmond te dik/werk slecht op vloerbedekking

sjorz 28-06-2016

Voldoet beter dan verwacht

De stofzuiger voldoet beter dan verwacht. De behuizing is stevig en makkelijk wendbaar. De twee verschillende mondstukken hebben beide hun voor en nadelen. Grootste voordeel is dat de triactive borstel het goed doet op parket, maar dat als ik over een kleedje of mat ga, ik dan niet de borstels hoef in te trekken. Dat moest bij mijn vorige stofzuiger wel. Dus voor parket met een kleedje of deurmat werkt het heel goed. Er zit ook een speciale parketborstel bij en een borstel voor het opzuigen van grote stukken. Dat werkt, maar ik gebruik meestal één borstel. Ook fijn dat er standaard zakken worden gebruikt (S-Bag) die door meerdere merken gebruikt worden. Het is makkelijk om een grootverpakking te krijgen. Ik gebruik geen extra grote zakken, heb liever een standaard zak. Zuigkracht blijft goed.

GdeBoer 28-03-2016

Slechte ervaring in gebruik

Een té korte flexibele slang beperkt de wendbaarheid van de stofzuiger en rolt de stofzuiger dicht achter je aan.
Het Het TriActiveMax-mondstuk werkt absoluut niet op harde vloeren. zelfs stof heeft de zuiger moeite mee. Daarnaast maakt de machine veel lawaai. Geen aanrader deze keer

Rudolph58 06-02-2016

Prima stofzuiger!!

Fijne stofzuiger, licht van gewicht en hij zuigt uitstekend op alle typen vloeren (wel goed instellen)

Peter83 08-01-2016

Goed in gebruik

De stofzuiger heeft een goede zuigkracht.
Hij is handig in gebruik, kan overal komen.
En is eenvoudig in elkaar te zetten.

Wytse45 22-10-2015

Deze stofzuiger werkt voortreffelijk

Het is een erg goed zuigende stofzuiger. Het enige waar ik aan moet wennen is het gewicht van de stang. Hier moet ik echt 2 handen gebruiken.

Chrs 15-10-2015

Goede zuigkracht, werkt prettig

Prima apparaat, uitstekende zuigkracht, lange slang hoeft dus niet gebukt te staan tijdens het stofzuigen.

Piet1943 05-09-2015

Voor het geld een aanrader.

Zuigt prima maar als je het snoer afwikkelt dan til je de stofzuiger op omdat hij zo licht is. Hij voelt niet degelijk aan maar toch rijzen er geen twijfels omtrent de degelijkheid. De buizen zijn handig en sterk. De wielen schuren een beetje maar ze zijn groot en veel prettiger dan de zeer kleine wieltjes van de concurrent. Het ontwerp is fris en zelfs uitnodigend om te gebruiken. Het geluid is verre van onaangenaam en klinkt alsof hij een stuk duurder is in aanschaf. Prettig is dat hij veel minder warmte verspreid omdat hij weer een wattage heeft zoals uit de jaren '60. We zijn er blij mee.

Bebpie 09-08-2015

Mijn HULPEN vinden de stofzuiger geweldig!!!!!

Stofzuiger licht, je hoort hem niet en de borstels kan je aan de stofzuiger hangen je hebt ze altijd bijdehand.

Anoniem 01-06-2015

een uitstekende stofzuiger

deze stofzuiger heeft een enorme zuigkracht en is gemakkelijk te verplaatsen door de enorme wielen alleen de zuigstang is met de daarop gemonteerde drukknoppen, voor het verstellen van de buis of loshalen van de slang, erg moeilijk in te drukken als je niet te veel kracht in je handen hebt.

FrankB1968 29-04-2015

goed apparaat voor een goede prijs

Wat een verademing tov onze andere 'stille stofzuiger'.

Dit apparaat is echt stil en doet erg goed wat hij moet doen.
serieus een echte aanrader