Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 61 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

m spijkers 28-10-2020

Super stil en goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

We kozen voor deze stofzuiger omdat hij stil is, bagless is en een goed filter heeft voor allergieen.
In de praktijk bleek dit ook te kloppen. Goede zuigkracht, en je hoort hem bijna niet.

Pluspunten

• Stil
  • Goed filter voor allergieen
  • bagless
  • lange snoer
  • klein/compact

Minpunten

• hulpstukken moeten apart worden opgeborgen

John B. 16-03-2018

Waardeloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

Leek bij aankoop een goede verantwoorde keuze. Maar wat een drama in gebruik. Stofzuiger doet het met de regelmaat van de klok niet of maar even. Al 2 jaar ellende. Nu gaat ie definitief terug (binnen 2 jaar fabrieksgarantie). Filters om de haverklap moeten schoonmaken is een grote irritatie. Dan maar liever af en toe een stofzuigerzak vervangen.

Pluspunten

• Geen stofzuigerzak
  • verder geen

Minpunten

• allerlei filters die je schoonmaken of vervangen
  • slangen moeilijk los te koppelen

M.Hoekstra 09-01-2018

Zakloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

Waardeloos. Stofzuiger stopt elke 5 min. Stoffilter vol, maak beide filters telkens schoon maar stofzuiger stopt steeds.Niet mee te werken

Pluspunten

• Zonder zak

Minpunten

• Stoffilter na 5 min. vol

Inge Lepelaars 12-04-2017

Koop deze stofzuiger niet

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

Doe jezelf een plezier en koop deze stofzuiger niet. Enige voordeel is dat-ie geen zak heeft. Verder alleen maar nadelen: zuigt amper, filter supersnel vol. Ik ben teruggegaan naar een degelijke klassieke Miele, die werkt ten minste wel en ik neem de zak er graag voor lief bij.

Pluspunten

• Geen zak

Minpunten

• Zuigt slecht
  • Filter loopt zeer snel vol

Annet 12-11-2016

Mooi vormgegeven, krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

Wij hebben jarenlang een dyson stofzuiger gehad en mede door de reclame op tv en de reviews op internet nu gekozen voor een Bosch. Prachtig vormgegeven en de zuigkracht is zeer krachtig. Kortom een hele goede keus! Het betreft hier om een stofzuiger zonder stofzak type BGS4USIL73

Stefan 31-10-2016

Ziet er leuk uit maar voldoet niet.

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

Stille motor maar helaas doet hij niet goed wat hij moet doen: stofzuigen
Inmiddels 1/2 jaar in het bezit maar de ontevredenheid neemt toe. Ik zou nooit meer een Bosch stofzuiger nemen zonder zak.

Pluspunten

• geluid

Minpunten

• stofzuigt gewoon slecht
  • veel onderhoud

Bosch running 12-10-2016

top producten bij Bosch

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

ik heb voor de stofzuiger Runnin'n gekozen door zijn opvallende design, langer snoer en het reguleren van de snelheid.
Vandaag voor het eerst gebruikt en echt een super ding!

Milko 05-10-2016

Mooi designe goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

Nog maar 1 keer gebruikt maar nu al overtuigd handig in gebruik en stil. Kattenharen zijn verleden ol de bank.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Designe
  • Lange stang

Minpunten

• Groter dan vorige
  • Verder geen

Melvin 19-07-2016

Top zuiger

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

Zakloze Bosch zuiger gekocht. Zuigt goed met redelijk zacht geluid. Erg makkelijk te legen. Nu een maand in bezit en tot zover tevreden!

Jenny 14-07-2016

Super bosch

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

Bosch er is geen betere voor mij , mooie uitstraling super zuig kracht en lang snoer waarbij ik in ëen klap beide trappen kan stofzuigen. Een aanrader...

Aly 12-07-2016

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

Bevalt goed, kleden met dierenharen zuigen gaat minder, weinig hulpstukken (2), licht van gewicht, makkelijk wendbaar, snoer wil niet altijd goed terug

Wolters 07-07-2016

Goede Stofzuiger en makkelijk zonder stofzuiger zak..

Goede stofzuiger.
Makkelijk in gebruik en geen gedoe met stofzuigerzakken kortom mskkelijk in gebruik .
Ik ben blij dat ik deze heb gekocht .
We hadden altijd een duurdere soort stofxuiger maar nu we deze hebben wil ik geen andere meer gebruiken

RdJ 03-07-2016

Dik tevreden

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

We zijn dik tevreden over onze Bosch stofzuiger. Hij voelt stevig, is wendbaar, tilt makkelijk en -als belangrijkste- zuigt goed. Zowel op parket als vloerbedekking werkt hij uitstekend.

Silvia 02-07-2016

Nieuwe stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

Ik ben zeer tevreden met de aankoop van mijn nieuwe Bosch stofzuiger. Goed handteerbaar model en zeer tevreden over de zuigkracht

Natascha 30-06-2016

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

Deze bosch stofzuiger is erg licht en wendbaar. Ik heb nog nooit een zakloze stofzuiger gehad en ik vind het echt ideaal! Jammer alleen dat de parketborstel niet inbegrepen zit.

Chris 29-06-2016

Super en stil!

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

Wij zijn expres weer voor een Bosch stofzuiger gegaan. De vorige heeft zijn levensduur dubbel en dwars bewezen. En wederom hebben we zeer goede keuze gemaakt om voor Bosch te kiezen. Deze stofzuiger is heel stil. En de zuigkracht is zo sterk dat ik er bijna de bank mee kan optillen. Weer een sexy design, niet te robuust, past goed in de kast. De snoerlengte is ook wat langer dan ik gewend ben. Alleen maar pluspunten en ik ben erg blij met deze aankoop.
Het enige minpunt dat ik kan bedenken is dat de zuigmond groter is en minder goed onder meubels past. Maar dat is verwaarloosbaar.

robbie w 28-06-2016

superstil apparaat

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

Wat een verademing na zo,n oud herrie ding. mooie stofzuiger handig in gebruik en goede zuigkracht. ziet er ook nog eens leuk uit.

LSV 26-06-2016

Compact, stil, energiezuinig maar zeer sterk!

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

Onze Philips stofzuiger begaf het na 5 jaar. Deze was ons prima bevallen ondanks zijn te zware gewicht. Maar toch wilde we ook de optie Bosch open houden aangezien al onze keukenapparatuur en witgoed ook van Bosch is. Degelijke apparaten en een uitstekende service! Uiteindelijk gekozen voor deze stofzuiger door het compacte formaat, laag gewicht en energielabel.

Nu een aantal dagen in gebruik en zeer tevreden. De stofzuiger is een stuk stiller dan onze vorige en zelfs op de laagste stand heeft hij veel zuigkracht. Ook niet al te zwaar dat is wel prettig als je de trap op moet. Gemakkelijk te bedienen aan de bovenkant en een heel erg mooi design. Verder erg wendbaar maar het snoer had wel wat langer gemogen.

Tot nu toe zijn we erg blij en tevreden over de aankoop van deze Bosch stofzuiger, we hopen dat hij langer mee gaat dan onze vorige.

Mien 😉 26-06-2016

Schitterend

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

Wat een geweldige stofzuiger, direct geprobeerd, wat een verschil met mijn oude stofzuiger. Super blij mee, na de ergenissen nu eindelijk een genot om te stofzuigen. 😊

Silvia 22-06-2016

Bosch stofzuiger

ik heb de Bosch BGS4SIL73,
ik ben er zeer blij mee, het is een mooie stofzuiger, goed en krachtig.

MELISA 21-06-2016

FIJNER STILLER EN MAKKELIJKER.!!

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

het is een fijne makkelijke en stillere dan hier voorheen dat ik had.! hij is sterker van kracht en is ook zonder zak en wasbaar. dat is namelijk heeel erg handig voor wij vrouwen.!!!

JH 20-06-2016

stille zakloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

na jarenlang een Dyson te hebben gehad is dit een verademing qua geluid. Stukken stiller en ook heel fijn is de instelbare zuigkrachtregeling.

E A 20-06-2016

Goede keuze

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

Ik heb een goede keuze gemaakt door het kopen van deze apparat. Hij is stil en efficiënt, en ook licht en mooi.

Manfred 13-06-2016

Waar voor je geld!

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

Een stofzuiger uit een wat hogere prijsklasse met een hoog gebruiksgemak en mooie vormgeving. Dit is onze eerste ervaring met een Bosch stofzuiger en de eerste stofzakloze. Voor ons is dit een prima keuze geweest en de stofzuiger voldoet ook aan alle vooraf gestelde verwachtingen. We stonden echt versteld van het minimale geluid en de hoeveelheid vuil die van een ogenschijnlijk schone vloer af kwam.

ronald philips 05-06-2016

bosch runn prosilence

Geschreven voor: Bosch BGS4SIL73 zwart, grijs

we waren toe aan een nieuwe stofzuiger en dan kom je in de winkel en is er zoveel keus ....
de stofzuiger die er voor ons uitsprong ,was de bosch runn prosilence door zijn mooie vormgeving .
hij is zakloos ,is niet al te zwaar en heeft een zeer goede zuigkracht , waar ik toch eerst mijn bedenkingen over had omdat hij maar 750 watt is , maar bleek ruim voldoende !!
tel daarbij op een snoer van 10 meter en een uitwasbaar hepa filter en een zeer stille motor { 73 db }en je hebt een geweldige stofzuiger .

het enige minpuntje vind ik de zuigmond , deze is wat aan de zware kant !

heb hem zelf nu een paar dagen in mijn bezit en al met al ben zeer tevreden , echt een aanrader