Bosch BGS5SIL66B - Reviews

A
Draadloos

Mimi76 24-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Lange kabel

Ik heb de stofzuiger nu een jaar en absoluut niet tevreden het enige waar ik tevreden over ben is de lengte van de kabel. Maar als de zak half vol is zuigt hij nog geen kruimel meer op dan moet ik de stang eraf halen. Verder geeft het lampje pas aan dat de zak vol is als hij vervol is en de bij mij hondenharen al door de hele binnenkant zitten. de buitenkant ziet eruit alsof hij al 10 jaar oud is compleet beschadigd.ij is ook alleen silent op de laagste stand hoe ze hem hebben laten horen bij de media markt op volle kracht maakt hij nog meer kabaal dan de oude

Pluspunten

• De lange kabel

Minpunten

• Veel kabaal op hoge stand
  • Snel beschadigd
  • Lampje voor volle zak werkt te laat
  • Ligt snel om

Martin 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zo stil als de TV commercial laat zien !

Voornaamste aankoop is het aantal DB en het klopt op de sterkste stand geen irriterend stofzuiger geluid meer en op de laagste stand echt super. Zuigkracht is enorm en stof opvang kan niet beter. Geen stofzak meer en direct overzicht van het zuig resultaat. Reinigen is even wennen maar na een paar keer geen enkel probleem.

Pluspunten

• Langsnoer

Minpunten

• Stootrubbers op de hoeken

Nicole Olde Samson 22-07-2016 Product paar weken in bezit

Bosch stofzuiger BGS5SIL66B

Super fijne stofzuiger! Geleverd met verschillende opzetstukken, voor ons hele ideale voor laminaat. Lekker lang snoer waar we de hele kamer mee rond kunnen en stevig kliksysteem.

Dik voor mekaar stofzuiger 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch stofzuiger BGS5SIL66B

Sinds 1,5 week deze stofzuiger in bezit. In de winkel werd verteld dat het een erg stille stofzuiger is en dat klopt helemaal. Je kunt prima praten met anderen. Door het tweede neuswiel volgt het apparaat fijn. Het snoer van 15 meter is super, we kunnen het hele huis door (2 verdiepingen) zonder te hannesen met stopcontact. Een aanrader, de cash-back actie haalde ons uiteindelijk over de streep.

De Buren 07-07-2016 Product paar weken in bezit

Topstofzuiger!

Enige tijd geleden heb ik de Bosch Relax'x ProSilence 66 aangeschaft, en ik baal dat ik 'm niet eerder heb gekocht. Het is echt een geweldige stofzuiger, doet absoluut wat je ervan verwacht, produceert ook nog eens weinig geluid en reinigt z'n eigen filter. Ik ben er zeer tevreden over!

topapparaat 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

super stofzuiger

Hij zuigt heel goed en is geschikt voor alle vloeren voor alle vloeren. Lekker lang snoer en goeie hulpstukken. Heb hem gekocht omdat hij zo lekker stil is, vindt de hond ook erg fijn. Makkelijk te legen en schoon te maken.
Gewoon een extra hulp in de huishouding!

Ria Huijgen 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn personeel.

Een geweldige stofzuiger. Het geluid is perfect. Mooie vorm en ik wordt er blij van als ik hem mag gebruiken. De oude stofzuiger gaat mee naar het nieuwe huis zodat de Bosch netjes blijft.

Teijelia 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Hadden we eerder moeten doen

Het is nu een genot om te stofzuigen. Hij is zo stil, je hoort de telefoon, zelfs je mobiel en je kunt een normaal gesprek voeren. ook geen hoofdpijn naderhand. Ook de zuig capaciteiten zijn geweldig, dus een aanrader.

Harry 02-07-2016 Product paar weken in bezit

Zeer stille en handzame stofzuiger

De Bosch BGS5SIL66B is stiller dan andere types die ik bij familie/vrienden gezien heb. Zuigt prima en heeft een betere, niet zo stugge slang als andere types. En stofzuigerzakloos was natuurlijk de eerste reden om dit type te kopen. Bovendien een A-label wat verbruik betreft.

JBolt 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima stofzuiger

Apparaat is degelijk en stevig. Instellingen en knoppen zijn duidelijk. Zelfreiniging eenvoudig in gebruik. Duidelijk minder geluid dan onze vorige stofzuiger. Minpunt: groot en dus lastig op te ruimen.

Maya 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

sterke zuigkracht

Fijne stofzuiger, sterke zuigkracht. Je hoort alleen de stofzuigermond over de vloer gaan, het apparaat zelf hoor je bijna niet. Wel jammer dat die mond vrij fors is en nu niet onder de bank door kan.
Fijn dat al die hulpstukken incl. zijn. Alleen het snoer rolt vanzelf op, dat is niet altijd fijn als je net denkt het hele snoer uitgerolt te hebben en iets terug gaat rolt het meteen op waardoor de draad alsnog strak staat.

De Buren 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie, stille stofzuiger.

Een mooi vormgegeven stofzuiger, groot gebruikersgemak, en wat ik vooral belangrijk vond: Geen stofzak. Goede zuigkracht, en maakt echt heel weinig geluid, we hebben het zelf getest en inclusief alle omgevingsgeluiden (TV/radio, geklets van kinderen) sloeg de meter niet verder uit dan 76 dB op volle sterkte.

Frits 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Topaankoop

Wat een genot! Zo kun je eindelijk relaxed stofzuigen. Zo stil en wat een zuigkracht.
En wat een prachtige vormgeving.
Dat wordt elke dag stofzuigen........

De Jong 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven superstofzuiger

De stofzuiger is echt wat hij belooft. Veel mogelijkheden, handige opzetstukken, duurzaam, weinig herrie en ziet er strak uit.

nauwelijks hoorbaar 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

bosch pro sil

stofzuiger die je nauwelijks hoort, nog even stofzuigen ook al ligt je gezin op 1 oor! met deze stofzuiger kan het!
1x stofzuigen en alles is schoon!

Lr 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super stofzuiger

Is super stil en bere zuigkracht op vloerbedekking en makkelijk te reinigen en in gebruik had veel eerder tot over moeten gaan

blije huisvrouw 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

huiskabouter

deze nieuwe huisgenoot doet heel stil zijn werk met een prima resultaat en loopt soepeltjes achter je aan.

Excellente keuze 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goede Keus

Bereikbaarheid goed,goed zwenkbaar. Mooie ronde vormgeving, geen uitsteeksels. Duurzaamheid, nog te kort in bezit

Nelletje 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer stil en goede zuigkracht

De stofzuiger is erg stil qua geluid en zuigt alles op, elk klein stofje. Met de verschillende koppen kan je het huis grondig schoonmaken. Ook de filter is makkelijk te verwijderen en te legen.

Rogier 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

TOP!! geweldig apparaat!

Stofzuigen is altijd een waareloos klusje in huis, maar wat een genot om hiermee aan de slag te gaan. Werkt super en je bent zo klaar, niet mee op je knieen om de mat uit te zuigen, gewoon even er overheen en zelfs de kattenharen die vliegen je stofzuiger in!