Bosch BGS5SIL66B - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 156 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jurjen 15-06-2016 Product paar weken in bezit

Krachtig en stil

De Bosch BGS5SIL66B is voor mij de ideale aankoop geweest. Hij zuigt met gemak stof van de laminaten vloer. Daarbij maakt hij zo weinig geluid dat mijn dochter van bijna een jaar en de kat niet op of omkijken als er in hun buurt gestofzuigd wordt.
Je kan de zuigkracht zelf instellen en het apparaat wordt met allerlei accessoires geleverd. De stofzuiger is in iedere situatie stof en vuil de baas.
Als verbeterpunt zou ik willen voorstellen om een flexibelere slang te leveren. De huidige is vrij dik en stug, zodat je af en toe moet oppassen dat je nergens tegenaan schuurt of iets omstoot.

niet geschikt voor huisdieren 17-08-2017 Product paar dagen in bezit

dure slechte stofzuiger half jaar in gebruik

Slechte zuigkracht.
duwt vuil vooruit in plaats van opzuigen moet de zuigbuis heel laag houden anders zuigt ie niks op, dardoor niet geschikt voor mensen met rugklachten.
Zeker niet geschikt voor huisdieren
Zeker niet zo stil als aangegeven word op de reclame
Moet de zuigbuis heel laaghoudeDikke stuge slang.

Allthepall 08-05-2017 Product half jaar of langer in bezit

Stilste, zwaarste, duurste, en slechtste stofzuiger

We hebben deze stofzuiger nu 2 jaar in ons bezit, en moeten toch even iets kwijt. Dit is de stilste, zwaarste, duurste, en slechtste stofzuiger die wij ooit gehad hebben. Hij heeft nooit goed gezogen. Vuil druk je voorruit net als een bezem, maar opzuigen ho maar. Het kan ook eigenlijk niet he? 700 watt. Het bedrijfsgeluid is verklaarbaar... Zo van, we maken een stillere stofzuiger die ook 3 x keer zo slecht zuigt. 400 euro voor betaald. We voelen ons zwaar bekocht. Grootse fout is dat we te lang gewacht hebben. Hadden we 'm maar direct terug gestuurd. Hele slechte beurt Bosch. er moeten toch meer klachten over dit type stofzuiger zijn binnen gekomen? Nu maar op zoek naar weer een andere, die het wel doet.

Pluspunten

Minpunten

• Zuigt heel slecht
  • Zwaar bakbeest
  • Duur

Officiele reactie van Bosch 09-05-2017

Beste Allthepall,

Wat jammer dat deze stofzuiger je tegenvalt! Wellicht kan onze afdeling onderdelen, je hiermee verder helpen. Zijn zijn te bereiken op telefoonnummer 088-4244010 keuze 2.

Groet, Daphne van Bosch Home

Brian Raymond 26-08-2017

Ik zie nu pas de reactie van Bosch Home. Ik zal van de week eens bellen, al denk ik niet dat afdeling onderdelen hier iets aan kan veranderen.

Martin 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zo stil als de TV commercial laat zien !

Voornaamste aankoop is het aantal DB en het klopt op de sterkste stand geen irriterend stofzuiger geluid meer en op de laagste stand echt super. Zuigkracht is enorm en stof opvang kan niet beter. Geen stofzak meer en direct overzicht van het zuig resultaat. Reinigen is even wennen maar na een paar keer geen enkel probleem.

• Langsnoer

Minpunten

• Stootrubbers op de hoeken

Maaike 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

Stil, wendbaar en zelfreinigend filter! Ideale stofzuiger voor multitaskende mama!

We hebben de stofzuiger een paar dagen in bezit en hij bevalt heel erg goed! Hij is zo stil dat ik s avonds op de slaapkamer van de kids kan stofzuigen, ze slapen rustig door. Het design is mooi, maar ik vind hem wel wat hoog. Dit komt door het zakloze reservoir met zelfreinigend filter! Ideaal, het reservoir leegmaken en je bent klaar voor de volgende ronde. Wij hebben bewust gekozen voor de parket borstel voor onze keramische Parker vloer (tegels) dit werkt perfect! De stofzuiger is heel duurzaam door het lage energielabel A op harde vloeren. Kortom wij zijn heel tevreden.

M*** 27-05-2016 Product jaar of meer in bezit

Mooie vormgeving maar nooit meer

4,5
Ik heb nu deze stofzuiger een jaar in mijn bezit. Door de goede reviews heb ik deze stofzuiger aangeschaft. Erg veel spijt! Hij zuigt niet goed, slang is erg dik.
Nu na een jaar slaat de stofzuiger telkens om één minuut aan op auto clean en na 3 keer blijft hij hier op staan en moet ik hem eerst uitzetten tot ik weer kan stofzuigen tot een minuut. Vreselijk irritant!
Alle filters helemaal schoongemaakt, maar niks help!
En dit voor zo'n dure aanschaf :-(

Body Art 31-08-2017 Product half jaar of langer in bezit

Ideale stofzuiger - bijna geluidloos.

Ergert u zich aan het stofzuigergeluid? Dan is dit de ideale stofzuiger! Ik gebruik deze in mijn fitnesscentrum. Klanten irriteren zich er absoluut niet aan en staan versteld van het (niet)-geluid. Ik kan stofzuigen tijdens de openingstijden! Ze komen naar me toe om te vragen of ik niet vergeten ben om hem aan te zetten!!! Zuigkracht is erg goed en te regelen. Ik heb deze niet voluit staan omdat hij zich dan aan de vloerbedekking vast zuigt. Maar... hé, als dat geen pluspunt is? 1 x raden waarom ik inmiddels een tweede (voor de bovenverdieping) gekocht heb.

Pluspunten

• Heel erg stil
  • Zuigt goed
  • Zuigkracht instelbaar aan vloerbedekking
  • Geen stofzak scheelt behoorlijk in kosten
  • Stofbak makkelijk te legen

Minpunten

• Voor mij had het snoer wel iets langer gemogen.
  • Bovenaan slang vrij dik: Iets anders beetpakken.
  • Redelijk zwaar. Voor ons natuurlijk geen punt! :)
  • Geen stofzak is toch wat viezer, vooral met legen.
  • Aansluiting stang met slang lekt aanzuiglucht.

Marian 02-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

Stofzuiger Bosch

Besloten n betere duurdere stofzuiger te kopen. Helaas gaat dit niet op voor deze stofzuiger. De stofzuigermond laat steeds los. Zit nu vast met ducktape. Zuigt alleen goed op tegels. Het snoer rolt steeds op. Is te kort en te zwak. Maakt wel minder herrie en makkelijk te legen maar voor mij beslist geen aanrader.

Pluspunten

• Maakt weinig herrie
  • Geen stofzak. Makkelijk te legen.

Minpunten

• Zuigmond laat steeds los.
  • Zuigkracht alleen op tegels goed.
  • Snoer rolt steeds op. Zwak te kort snoer.
  • Veel te duur voor wat je krijgt.

Anan 26-12-2016

Slechte stofzuiger!

De stofzuiger zuigt niet, maar verplaatst eerder stof. Het duurt enorm lang voordat de stof weg is, aangezien je steeds de kop moet optillen en over de stof heen moet plaatsen. Slecht product.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Mimi76 24-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Lange kabel

Ik heb de stofzuiger nu een jaar en absoluut niet tevreden het enige waar ik tevreden over ben is de lengte van de kabel. Maar als de zak half vol is zuigt hij nog geen kruimel meer op dan moet ik de stang eraf halen. Verder geeft het lampje pas aan dat de zak vol is als hij vervol is en de bij mij hondenharen al door de hele binnenkant zitten. de buitenkant ziet eruit alsof hij al 10 jaar oud is compleet beschadigd.ij is ook alleen silent op de laagste stand hoe ze hem hebben laten horen bij de media markt op volle kracht maakt hij nog meer kabaal dan de oude

Pluspunten

• De lange kabel

Minpunten

• Veel kabaal op hoge stand
  • Snel beschadigd
  • Lampje voor volle zak werkt te laat
  • Ligt snel om

Nicole Olde Samson 22-07-2016 Product paar weken in bezit

Bosch stofzuiger BGS5SIL66B

Super fijne stofzuiger! Geleverd met verschillende opzetstukken, voor ons hele ideale voor laminaat. Lekker lang snoer waar we de hele kamer mee rond kunnen en stevig kliksysteem.

Dik voor mekaar stofzuiger 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch stofzuiger BGS5SIL66B

Sinds 1,5 week deze stofzuiger in bezit. In de winkel werd verteld dat het een erg stille stofzuiger is en dat klopt helemaal. Je kunt prima praten met anderen. Door het tweede neuswiel volgt het apparaat fijn. Het snoer van 15 meter is super, we kunnen het hele huis door (2 verdiepingen) zonder te hannesen met stopcontact. Een aanrader, de cash-back actie haalde ons uiteindelijk over de streep.

De Buren 07-07-2016 Product paar weken in bezit

Topstofzuiger!

Enige tijd geleden heb ik de Bosch Relax'x ProSilence 66 aangeschaft, en ik baal dat ik 'm niet eerder heb gekocht. Het is echt een geweldige stofzuiger, doet absoluut wat je ervan verwacht, produceert ook nog eens weinig geluid en reinigt z'n eigen filter. Ik ben er zeer tevreden over!

topapparaat 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

super stofzuiger

Hij zuigt heel goed en is geschikt voor alle vloeren voor alle vloeren. Lekker lang snoer en goeie hulpstukken. Heb hem gekocht omdat hij zo lekker stil is, vindt de hond ook erg fijn. Makkelijk te legen en schoon te maken.
Gewoon een extra hulp in de huishouding!

Ria Huijgen 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn personeel.

Een geweldige stofzuiger. Het geluid is perfect. Mooie vorm en ik wordt er blij van als ik hem mag gebruiken. De oude stofzuiger gaat mee naar het nieuwe huis zodat de Bosch netjes blijft.

Annemiek 03-07-2016

Super stille stofzuiger

Gisteren een nieuwe stofzuiger gekocht. Echt super stil en bijzonder om er eentje te hebben zonder stofzuigerzak. Werkt rpima, ook het lange snoer, 15 meter is erg handig met twee verdiepingen, je komt nu overal zonder te hannesen met de stekker in een ander stopcontact. Zeer tevreden met de aankoop!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Teijelia 03-07-2016 Product paar dagen in bezit

Hadden we eerder moeten doen

Het is nu een genot om te stofzuigen. Hij is zo stil, je hoort de telefoon, zelfs je mobiel en je kunt een normaal gesprek voeren. ook geen hoofdpijn naderhand. Ook de zuig capaciteiten zijn geweldig, dus een aanrader.

Harry 02-07-2016 Product paar weken in bezit

Zeer stille en handzame stofzuiger

De Bosch BGS5SIL66B is stiller dan andere types die ik bij familie/vrienden gezien heb. Zuigt prima en heeft een betere, niet zo stugge slang als andere types. En stofzuigerzakloos was natuurlijk de eerste reden om dit type te kopen. Bovendien een A-label wat verbruik betreft.

JBolt 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima stofzuiger

Apparaat is degelijk en stevig. Instellingen en knoppen zijn duidelijk. Zelfreiniging eenvoudig in gebruik. Duidelijk minder geluid dan onze vorige stofzuiger. Minpunt: groot en dus lastig op te ruimen.

Maya 02-07-2016 Product paar dagen in bezit

sterke zuigkracht

Fijne stofzuiger, sterke zuigkracht. Je hoort alleen de stofzuigermond over de vloer gaan, het apparaat zelf hoor je bijna niet. Wel jammer dat die mond vrij fors is en nu niet onder de bank door kan.
Fijn dat al die hulpstukken incl. zijn. Alleen het snoer rolt vanzelf op, dat is niet altijd fijn als je net denkt het hele snoer uitgerolt te hebben en iets terug gaat rolt het meteen op waardoor de draad alsnog strak staat.