Nilfisk Buddy II 18 Inox zwart, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Nilfisk Buddy II 18 Inox zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

TB65 06-06-2019

Valt toch een beetje tegen

Mooi product in de afwerking, beetje simpele stofzuigerstang en mondstuk maar verder oke. Rolt heel goed achter je aan, de wielen zijn prima. Snoer van 4 meter had wat langer gemogen maar is redelijk. Dan waarvoor ik hem heb gekocht, grof en fijn afval opzuigen na een verbouwing. Dus bouwstof en ander klein werkafval. Na 1 slaapkamer te hebben gezogen(mét stofzak) loopt het uitwasbare filter al vol en is de zuigkracht eigenlijk volledig weg. Stofzak even opgetilt, filter even uitgeklopt en dan doet hij het wel weer even. Dit valt =mij best een beetje tegen. Uitzuigen van de as uit de haard gaat wel prima, dan maak je geen gebruik van de stang dus legt het afval een kortere weg af. Opzuigen van water heb ik nog niet gedaan dus geen ervaring.

Pluspunten

• Wendbaarheid en wielen
  • Ziet er mooi uit
  • Prijs

Minpunten

• Accessoires erg simpel
  • Zuigkracht neemt met bouwstof snel af
  • Maakt veel lawaai