Rowenta RH99F1 X-Force Flex 15.60 RH99F1 Steelstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RH99F1 X-Force Flex 15.60 RH99F1 Steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Leendert Jan 11-04-2024

Deze stofzuiger is hartstikke GSM, Geen Snoer Meer!

Deze stofzuiger is hartstikke GSM..
Geen Snoer Meer!

Knielen? Alleen op een bed violen. Bukken? Alleen nog om geld op te rapen. We hebben de schoonmaakster de deur uitgedaan. Want hoe je hier mee schoonmaakt wil je niet uit handen geven.

Deze zuiger heeft meer hulpstukken dan een Satisfyer. Nadat je deze stofzuiger alle hoeken van de kamer hebt laten zien , alle posities hebt doorgenomen, korter en langer hebt gemaakt. Kan je hem in een donker hoekje wegzetten en nog steeds vraagt ie om meer!

Pluspunten

• Zuigkracht instelbaar
  • Hulpstukken
  • Gebruikstijd op display zichtbaar
  • Verstelbare en knikbare steel

Minpunten

• Vastzetten van hulpstukken

w*******@g******** 07-04-2024

Bevalt erg goed, een goede aanrader

Wisten niet wat te verwachten van dit product, maar het heeft onze verwachtingen meer dat uitstekend overtroffen. Wat is dit een handige steelstofzuiger. Meer dan genoeg extra hulpstukken om het complete spectrum van het stofzuigen te benutten. Het is haast een zegen om te mogen stofzuigen. Handig in gebruik, snelle oplaad accu, lange gebruiksduur. Langer dan de handleiding aangeeft.
Ik wil het aan iedereen aanraden om deze steelstofzuiger, tenminste dit type te kopen.

j*************@g******** 20-03-2024

Ik vind het een hele fijne stofzuiger. Lekker wendbaar en zonder snoer veel vrijheid. Ziet er mooi uit. Steel van stofzuiger voelt niet heel stevig aan en het is wel een
Zware stofzuiger om vast te houden.

r****************@g******** 20-03-2024

erg goed

Zuig kracht was goed en ik vond het heel handig dat hij kon buigen omde moeilijke plekken ook te bereiken

a*************@h********** 04-02-2024

Super steelstofzuiger
Ik ben echt te vreden met dit stofzuiger.
Hij heeft krachtige zuigkracht en flexibele stand is makkelijk onder de meubels. Batterij duur is lang op ecostand 90 minuten. Op hogste stand is het wel minder.
. Stevig
. Goed wendbaar
. Makkelijk filters schoonmaken
. stofbakje makkelijk te legen.
. Veel handige opzetstukken

m*********@g******** 21-12-2023

Zeer goede stofzuiger. De maximale zuigkracht van 230 airwatts is een van de beste in het segment. alleen terug te vinden bij de veel duurdere dyson v15. Batterij duur is prima voor een steelstofzuiger. let wel op in de maximale stand is die erg kort. Er zijn op dit moment geen steelstofzuigers op de markt die hier beter presteren. De meegeleverde accessoires zijn erg handig en inmiddels al onmisbaar geworden. Al met al een erg compleet product.

m*********@g******** 21-12-2023

Ook de flexibele stang vind ik een pluspunt. En de rubberen randen van de zuigmond ter bescherming van stofzuiger en meubels vind ik uniek.

i**********@h********** 13-12-2023

Al enige tijd de Rowenta X-force flex 15.60 steelstofzuiger in huis. Pluspunten vind ik het snoerloze, de zuigkracht, ideaal dat deze zich automatisch aanpast op vloerbedekking / harde vloeren. Daarnaast zijn de hulpstukken talrijk.
Nadeel vind ik toch de zwaarte van de steelstofzuiger. Dit zware zit met name bovenin waar de motor zit. Echt handig om deze even om te toveren in een kruimelzuiger is dit niet. Daarvoor is het eigenlijk net te lomp / zwaar. En het opvangreservoir zit vrij snel vol. Al met al vandaar dus een 7 voor deze aankoop.

p**n@o**k.com 10-10-2023

Fijne stofzuiger

Fijne stofzuiger. Handig dat hij ook als kruimeldief werkt en je pakt hem er makkelijk even bij. Zuigkracht is goed en hij werkt ook fijn voor het stofzuigen van de bank en de auto.
Het enige nadeel is de batterijduur op de hogere standen, die is dan erg kort. Als ik de stofzuiger op auto zet ziet hij mijn vinyl blijkbaar aan voor vloerbedekking en zuigt hij erg hard, dan is de batterij te snel leeg om de hele beneden verdieping te zuigen. Dit is echter simpel opgelost, ik zet hem niet meer op automatisch.

Pluspunten

• Handzaam
  • Wendbaar
  • Geen snoeren
  • Goede zuigkracht
  • Makkelijk pakken en opruimen in de standaard

Minpunten

• Batterijduur op hoge stand

a**n@h**l.com 04-10-2023

Krachtig

Goede steelstofzuiger en zeer krachtig, op de krachtigste stand blijven de matjes zelfs eraan vast hangen. Ook het automatisch aanpassen aan de ondergrond vind ik een pluspunt! De haren van onze kat worden vlotjes opgezogen, ook wanneer ze vasthangen in het tapijt. Kortom, voor ons een geslaagde aankoop.

Pluspunten

• Krachtig
  • Voldoende accessoires

Minpunten

• Iets zwaarder dan de gemiddelde steelstofzuiger

L**s@l**e.nl 27-09-2023

Super stofzuiger

Mooi model. Fijn in gebruik. Praktisch. Makkelijk op te bergen.
Stevige zuigkracht. Fijn dat je hem ook al kruimeldief kan gebruiken.

a**e@g**l.com 26-09-2023

Van het weekend deze stofzuiger gekocht. Zuigt goed en heeft hier in diverse standen die fijn werken. batterij doet het lekker lang en zeker als je hem op eco of eco+ hebt staan. Daarnaast maakt de knik het fijn om onder het bed en de bank te stofzuigen en de lichtjes zorgen er voor dat je ook wat op de donkere plekken ziet. Super handig.
Had hiervoor een draadloze ....... waarvan de batterij heel snel leeg was.

Miriam 24-09-2023

Goede stofzuiger

Goede stofzuiger.
Makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te maken.
Veel handige opzetstukken erbij.
Zuigt goed en filter is makkelijk te legen.
Door de standaard die erbij zet kun je hem overal neerzetten ook handig dat de accu eraf kan om op te laden zo hoef je hem niet perse in de buurt van een stopcontact te zetten.

e*******@g******** 01-04-2023

Super steel stofzuiger (gesponsoord )

Al een tijdje ben ik geïnteresseerd in de stofzuiger, vorige week in de winkel gezien en na een rondje wandelen ben ik overstag gegaan. Als ik eerlijk ben moet ik zeggen, had ik jet maar eerder gedaan. De stofzuiger heeft veel mogelijkheden, je kan hem handmatig instellen of automatisch, hoef er niet op te letten op ik op de plavuizen ben of op me vloerkleed, makkelijk om te zetten naar een soort “kruimeldief”. Ook ben ik heel blij met de borstels op de steel, kan door loskoppelen zuigmond direct me plinten doen zonder er een andere mondstuk op te zetten, steel eraf en gelijk de kastjes doen. In eerste instantie dacht ik moet je met de led verlichting, ervaar dit zelf, best fijn. Wat ik bijn vergeet is de buigbare steel, heerlijk om niet op de grond te liggen als je onder de kast wil zijn. Ik ben super tevreden en denk bij mezelf, dit had ik eerder moeten doen. Heb nu nog niet eens al het positieve neergezet, negatief punt heb ik nog niet gevonden

Pluspunten

• Makkelijk in de hand
  • Borstels op ieder uiteinde stuk stanf
  • Verlichting
  • Zuigkracht
  • Buigbare steel

StevenT92 10-03-2023

Super toevoeging voor elk huishouden

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Flexibilteit

n*******@h********** 24-01-2023

Veelzijdig steelstofzuiger

Zeer handig in gebruik door vele mondstukken. Ook kattenharen gaat goed weg. Geluid is niet
Te hard zuigkracht ook goed. Snoerloos is heel fijn van boven naar beneden. Stof is makkelijk te verwijderen blijft mooi als een bolletje bij elkaar.

Pluspunten

• Geluid
  • Zuigkracht

Minpunten

• Bij turbo accu sneller leeg

n*******@x******** 09-01-2023

Krachtige stofzuiger

Praktisch in gebruik. Draadloos en krachtig zonder stofzuigerzak. Veel opzetstukken voor elk oppervlak.

Pluspunten

• Draadloos
  • Krachtig

Minpunten

• Maakt wel lawaai op hoogste stand

n*******@x******** 06-01-2023

Krachtpatser van een steelstofzuiger!

Op het eerste oog een heel mooi design en na het testen heel erg praktisch in gebruik. In de docking station heb ik de verschillende hulpstukken opgeruimd. De stofzuiger is snel opgeladen. Tijdens de wissel van laminaat naar vloerbedekking past hij zijn zuigkracht aan. De zuigkracht is zeer goed te noemen. Ik hoor wel dat hij dan iets meer lawaai maakt i.v.m. de power die hij dan gebruikt. Hij kan op verschillende oppervlakten stofzuigen, dat maakt het heel praktisch. Er zitten vier verschillende standen op: Eco, Eco+, Max en Boost. Op de control display kan ik goed in de gaten houden hoelang ik nog met de accu kan doen. Ik kan in principe met een volle accu het hele huis stofzuigen. Met de flexibele joint kom ik onder de banken en ik kan met gemak met de turboborstel voor dierenharen de losse haren van mijn hond stofzuigen. Ik heb de kieren gestofzuigd met de kierenzuigmond en voor het bankstel gebruik ik de meubelzuigmond. De stofcontainer is makkelijk te legen. De stofzuiger heb ik in de keuken in de hoek geplaatst, zodat ik altijd snel en eenvoudig kan stofzuigen. Deze stofzuiger heeft al mijn verwachtingen overtroffen en omdat hij zo praktisch is heb ik veel meer plezier in stofzuigen dan een logge stofzuiger met draad!

Pluspunten

• draadloos
  • krachtig
  • verschillende hulpstukken

Minpunten

• maakt wel lawaai op de krachtigste stand

Cindy L. 02-01-2023

Sterke en mooie draadloze steelstofzuiger

Ik vind het een mooie en handige snoerloze steelstofzuiger. Hij is iets aan de zware kant dus niet zo geschikt voor mensen die moeite hebben met tillen. Ikzelf heb er echter geen moeite mee. Hij is voorzien van veel handige hulpstukken die in de houder kunnen worden bewaard en die je dus snel bij de hand hebt. Verder heeft hij een eco stand waarmee je ruim een uur kunt stofzuigen. Hij is ook sterk genoeg om honden -en kattenharen op te zuigen wat ik met 4 huisdieren belangrijk vond. Met de Turbostand aan kun je korter stofzuigen en een 2e accu zou welkom zijn. Hij heeft geen moeite met wisselende ondergrond. Ook kun je makkelijk met 1 druk op de knop de steel buigen en onder bed, bank of kast zuigen. Je kunt hem ook als kruimelzuiger gebruiken. Kortom ik ben blij met deze handige en mooi ogende stofzuiger die niet veel plaats inneemt als hij in de houder is geplaatst.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Ook dierenharen worden goed opgezogen
  • Veel hulpstukken
  • Makkelijk onder bed door 1 druk op knop

Minpunten

• Geen 2e accu
  • Redelijk zwaar

r**********@o********** 29-12-2022

Deze Rowentasteel stofzuiger is zijn geld waard

De Rowenta steelstofzuiger is een fijn apparaat, wat In slimme modus automatisch de kracht aanpast voor bijvoorbeeld wisselende ondergronden.
Zeker met de vele extra accessoires doet de steelstofzuiger niet onder voor een gewonen stofzuiger.
De flexibele slang is een must om de auto te stofzuigen.
De stang kan je voor een kwart inklappen om makkelijk onder een kast of de bank te komen en de zuigmond is voorzien van 2 ledlampjes.
De accu gaat lang genoeg mee bij een normale zuigbeurt van een 120 m4 huis met wisselende ondergrond en 3 honden.
Verder is er een standaard bijgeleverd waar je de stofzuiger in oplaad en alle accessoires aan ophangt.

Pluspunten

• Extra accessoires
  • Past de zuigkracht aan wisselende ondergronden.

Minpunten

• Continue op volle kracht is in 10 minuten leeg

stefanb 28-12-2022

Ik schrok van het formaat, het aantal onderdelen en het gewicht, maar eenmaal gemonteerd is het een super stofzuiger. Wát een kracht. Ik verwacht mijn snoer stofzuiger niet eens meer te gaan gebruiken met dit apparaat.

Het lampje op de mond is ideaal, de automatische aanpassing van de zuigkracht op een vloerkleed vind ik erg handig. Ook het makkelijk gebruiken van de turbo stand dood middel van een extra trekker is erg handig. Het enige nadeel kan voor sommigen denk ik het gewicht zijn, maar dat is het gevolg van de zwaardere batterij.

2magic2 16-12-2022

Sterke stofzuiger met goede accu

Wij hebben een goede stofzuiger voor haren gezocht. Bij het eerst in gebruik nemen van de Rowenta was het echt een verrassing wat er al allemaal in de stofzuiger was gezogen. Het is zeker een stofzuiger met een goede zuigkracht. De accu houdt goed lang vol rond 45 minuten voor allerlei vloeren. Alleen bij een dikke vloerbedekking is de accu korter in gebruik. De station is een beetje heen en weer bewegend. Er zijn veel accessoires erbij. Voor de auto grijp je makkelijker deze stofzuiger. Enige minpunt is de hoge prijs. Het is wel aan te raden als je een goede handstofzuiger op zoek bent.

Pluspunten

• zuigkracht
  • lange accu
  • gebruikersvriendelijk

Minpunten

• prijs

jaimepot 11-12-2022

Super stofzuiger

Sinds een goeie week deze stofzuiger in huis.
Bij het uitpakken was het al een genot. Alles net verpakt zoals je het verwacht. Er zaten genoeg extra hulpstukken bij. En wat ik vooral makkelijk vind is de standaard waar je de stofzuiger nu in kunt zetten.
Verder wat ik ook handig vind is de indicator hoeveel minuten je nog kunt stofzuigen.
Wat de stofzuiger ook zelf meet is de ondergrond of je nu parket of vloerbedekking hebt hij gaat vanzelf krachtiger zuiger.
Al met al zeer tevreden weer over deze stofzuiger.

Pluspunten

• Lange accu duur
  • Standaard

Jessicaalsemgeest 09-12-2022

Heel blij mee!

Super blij met deze stofzuiger. Je kan de zuigkracht makkelijk instellen of op automatisch zetten zodat hij zich aanpast aan de oppervlakte. Hij is makkelijk wendbaar en door alle hulpstukken makkelijk overal voor te gebruiken ook bijvoorbeeld voor de auto.

Doordat er 2 filters bij zitten kan je er 1 schoonmaken en laten drogen en ondertussen de stofzuiger gewoon nog gebruiken.

Ik dacht eigenlijk dat de lampjes overbodig zouden zijn maar tijdens gebruik kwam ik erachter dat deze eigenlijk super handig zijn en je veel meet ziet liggen als er bijvoorbeeld een glas is gevallen.

Door de krachtige motor en accu is die wel iets zwaar

Pluspunten

• Lampjes
  • Lange accu
  • Makkelijk te legen

Minpunten

• Beetje zwaar

Jhermens 31-07-2022

Fijne stofzuiger

Het is een fijne wendbare stofzuiger, de flex stand is handig, maar de steel is in die stand niet lang genoeg om bijvoorbeeld volledig onder de bank te stofzuigen, ook is hij dan een stuk minder wendbaar. De zuigkracht is goed, maar op het vloerkleed en bijvoorbeeld de bank loopt de roterende borstel regelmatig vast. Een stugge mat zoals een droogloopmat kun je wel goed stofzuigen.
De bijgeleverde standaard is handig in gebruik en er zitten ook genoeg accessoires bij. Verder vind ik het reservoir aan de kleine kant en zit de filter er nogal losjes in bevestigd waardoor deze er makkelijk uitvalt bij het legen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaar
  • Accuduur

Minpunten

• Klein reservoir
  • Werkt minder goed op tapijt