Rowenta X-Force Flex 8.60 Aqua RH9690 Steelstofzuiger

Beste deals -3% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Rowenta X-Force Flex 8.60 Aqua RH9690 Steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Zineb 13-07-2023

Rowenta 2 in 1 stofzuigen en dweilen

Deze heb ik nu een goede week in huis. Ik heb deze nu iedere dag gebruikt. Om de dag ook de dweilfunctie. Ik vind het echt een super handig ding! Echt letterlijk met 1 hand. Heel af en tie bij het dweilen gebruik ik allebei mijn handen. Ikndacht altijd dat het van die zware dingen zouden zijn. Maar nee hoor, heel vlotjes ga ik door mijn woonkamer, hal en keuken! En ik ben sneller klaar. De batterij gaat goed mee. Makkelijk ook schoon te maken
Zuigkracht kun je ook verhogen. En dat is dan misschien mijn enige minpuntje. Ik hou ervan dat een stofzuiger een hoge zuigkracht heeft. Nu ik de boostknop heb ontdekt, gebruik ik deze alleen in de boost functie😁

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Compact
  • Handig en makkelijk in gebruik

Minpunten

• Hogere zuigkracht