Philips PowerPro Expert FC9747/09 Stofzuiger zonder stofzak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Expert FC9747/09 Stofzuiger zonder stofzak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h************@g******** 12-04-2023

Prima voor hondenharen.

We hebben deze stofzuiger nu drie maanden nagenoeg elke dag gebruikt. Het opzuigen van de hondenharen gaat nog even gemakkelijk als de eerste keer. We legen de opvangbak wel na iedere zuigbeurt. Dat is nodig ook want dan zit hij al weer ver vol. Dat betekent dat hij dus veel haar en stof meeneemt. Vertoont nog geen tekenen van slijtage. De momenten voor het wassen van het filter hebben we in onze elektronische agenda vastgelegd.

Pluspunten

• Grote zuigkracht
  • Onderdelen gemakkelijk verwisselbaar
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

h************@g******** 23-12-2022

Solide krachtige stofzuiger

Na alle stofzuigers met zak is dit ideaal. We hebben honden en het verbruik van dure zakken was hoog. De Philips Power Pro heeft een grote instelbare zuigkracht. Het lijkt of stof van jaren wordt opgezogen. Wel telkens op tijd de stof/harenbak legen! Veel hulpstukken die gemakkelijk aan te sluiten zijn. Alles werkt naar behoren. Hij voelt ook solide aan. De indruk is dat hij lang mee gaat.

Pluspunten

• Geen dure zakken meer
  • Goed wendbaar
  • Solide
  • Grote zuigkracht

Minpunten

• Nog geen minpunt ontdekt