Kärcher WD 3 P zwart, geel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher WD 3 P zwart, geel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Pedro 19-11-2022

Na twee jaar niet meer functioneel bruikbaar.

Geschreven voor: Kärcher WD 3 P zwart, geel

Wij hebben deze nat/droogzuiger nu twee jaar in bezit en hij is nu al aan het einde van zijn leven. De zuigkracht in het begin was helemaal top. Helaas is die nu ver terug gelopen waardoor het apparaat nauwelijks meer functioneel te noemen is. Ook is de netsnoer veel te kort en al twee keer in twee jaar stuk gegaan. Om die te kunnen vervangen moet heel het motorcompartiment uit elkaar maar doordat de schroeven waarmee de delen aan elkaar zitten helemaal roestig zijn is dit een hele klus waarbij de schroefkoppen dol geraken niet meer met een schroevendraaier losgeschroefd kunnen worden. Hij koste destijds niet veel maar met een gebruik van gemiddeld 3 keer per week is een leven van twee jaar, niet echt duurzaam te noemen. Voor ons geen Karcher WD 3 meer.

Pluspunten

• Zuigkracht bij aanschaf
  • Goedkoop in aanschaf

Minpunten

• Te korte snoer en niet oprolbaar
  • Kwaliteit snoer slecht
  • Zuigkracht loopt sterk terug na 2 jaar
  • Valt snel om bij geringe obstakels

Fred 03-11-2018

Slecht product

Geschreven voor: Kärcher WD 3 P zwart, geel

Apparaat maakt heel veel herrie. Afzuigbuis zit steeds verstopt. Buizen zitten verkeerd in elkaar.
Zitten randen in de buizen waar alles achter blijft hangen. Valt steeds om topzwaar.
Zuigt ook slecht filter zit direct vol. Relatief goedkoop maar daar is de kwaliteit ook naar.
Onbegrijpelijk dat men zulke producten verkoopt van dit merk.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Herrie
  • Afzuigbuis steeds verstopt.
  • Topzwaar valt om

Grobbe 09-09-2017

Kärcher wd3

Geschreven voor: Kärcher WD 3 P zwart, geel

Stofzuiger in gebruik , maakt enorm veel herrie , snoer is te kort , mondstuk schuift het vuil op , meest irritant hij valt regelmatig om te kleine wielen.
Inmiddels maar weggeven.

Minpunten

• Snoer is te kort
  • Maakt heel veel herrie
  • Valt heel snel om te kleine wieltes
  • Mondstuk schuift het vuil i.p.v op te zuigen

Syl60 09-02-2020

Precies helemaal mee eens, hij valt snel om, en dan moet je de zak er weer helemaal opnieuw indrukken die dan weer niet blijft zitten, echt waardeloos. Gelukkig heb ik hem in de uitverkoop gekocht. De slang had gebreken kon ook geen andere bestellen bij karnher zelf allemaal gedoe. Heb veel spijt van de stofzuiger. Hij heeft 1 pluspunt de zuigkracht hondenharen krijg je makkelijk van je bank af maar dat is ook alles..

Jerry 30-12-2016

Prima Stofzuiger

Geschreven voor: Kärcher WD 3 P zwart, geel

Gewoon een stofzuiger, snoer is wat kort, maar als je aan het verbouwen bent heb je toch overal verlengsnoeren liggen...
Ik gebruik hem op mijn afkortzaag. Lekker makkelijk met de automatische start/stop. Nooit meer vergeten om de stofzuiger aan te zetten en nooit meer overal zaagsel! Jeeeeeee!

Pluspunten

• Automatische start/stop

Minpunten

• korte zuigslang