Rowenta RO4825 Compact Power XXL RO4825 Stofzuiger zonder zak

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

arhcoub 23-04-2021

Licht en compact

Ik heb deze stofzuiger nu ruim 3 weken in bezit. Het is een kleine en compacte stofzuiger. Het design is mooi en strak. Het valt mij direct op dat de stofzuiger zeer licht is, deze kan ik gemakkelijk met 1 hand vasthouden. Het in elkaar zetten van de stukken gaat erg makkelijk, er zit een handleiding bij zodat je kan zien hoe het in elkaar gezet moet worden. De stofzuiger heeft diverse opzetstukken en 2 soorten borstels voor verschillende vloeren. De stofzuiger maakt weinig herrie, het is een aangenaam volume. De stofzuiger heeft een goede zuigkracht, kleine matjes blijven zelfs plakken aan de stofzuiger, dit kun je oplossen door wat lucht vrij te laten. Ik heb de stofzuiger op diverse ondervloeren gebruikt, tapijt, matjes, laminaat en tegels. Op matjes is het nog even zoeken welke borstel het fijnst is. Ook is het zoeken hoeveel lucht je vrij moet laten zodat de mat niet vastplakt. De stofzuiger heeft een goede zuigkracht, kleine matjes blijven zelfs plakken aan de stofzuiger, dit kun je oplossen door wat lucht vrij te laten. Ik heb de stofzuiger op diverse ondervloeren gebruikt, tapijt, matjes, laminaat en tegels. Op matjes is het nog even zoeken welke borstel het fijnst is. Ook is het zoeken hoeveel lucht je vrij moet laten zodat de mat niet vastplakt. De stofzuiger heeft een kleine borstel die bevestigd ziet halverwege de stang zo kun je makkelijk randjes en hoekjes en de traprand stofzuigen.
De stofzuiger heeft een lange snoer waardoor ik een hele verdieping kan stofzuigen zonder te wisselen van stopcontact. Wat ik minder fijn vind is dat de slang kort is, de stofzuiger is zo licht dat deze regelmatig over de kop slaat. Ook vraag ik mij af hoe het zit met de kwaliteit op den duur gezien de lichtheid. Verder mis ik het dat de opzetstukken niet opgeborgen kunnen worden in de stofzuiger.

Pluspunten

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • goede geluidsvolume
  • licht en compact

Minpunten

• korte slang
  • geen opberg voor opzetstukken
  • slaat over de kop