De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BSS821VNE4 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

b*******@l****** 25-01-2022

Bosch steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

Prima product. Snel gereed voor gebruik.
Gaat lang mee in gebruik. Voldoende om heel huis mee te stofzuiger.
Goed regelbare zuigkracht.

Pluspunten

• goede zuigkracht, regelbaar
  • opladen gaat snel

h**************@g******** 08-01-2022

Perfect apparaat

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

Perfecte stofzuiger, geen gepruts met een snoer
Handig ophang / opberg systeem, laad gelijk op
Doet wat ie moet doen
Echt een aanrader

Pluspunten

• Werkt prima
  • Handig lichtje

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Yvonne 03-01-2022

Super fijn

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

Je pakt hem snel, zuigt heel erg goed. Handig met verlichting in de stofzuiger mond, daardoor kun je goed zien waar stof ligt.
Enige nadeel is dat hij best zwaar is, anders zou hij een 10 krijgen

Pluspunten

• Verlichting
  • Zuigt heel goed

Minpunten

• Zwaar

g*************@z******* 29-12-2021

Super zuiger

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

De zuiger werkt top ik kan er het hele huis mee doen super en handig in gebruik

Pluspunten

• werkt als een kruimel veger
  • licht goed in de hand

Minpunten

• geen
  • geen

g***@h********** 04-12-2021

zeker een aanrader

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

veel gemak zonder snoer zuigt prima wat wil een mens nog meer, en de hulpstukken die er bij zitten zijn werken ook prima

Pluspunten

• gemak
  • goede zuigkracht

Minpunten

• wat vaker stofbakje leeghalen

Pebbles 31-10-2021

Bevalt erg goed, zeker een aanrader

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

We zijn al enige tijd op zoek naar een goede steelstofzuiger die onze traditionele stofzuiger kan vervangen. Toen we kan voorbij kwam om de Bosch BSS821VNE4 te mogen testen, hebben we dan ook geen seconde getwijfeld.

Inmiddels zijn we ruim een maand verder en zijn we erg tevreden. De steelstofzuiger ligt goed in de hand. In het begin vonden we em wel wat zwaar, maar daar zijn we nu wel aan gewend. We gebruiken em iedere dag, van het complete huis stofzuigen tot aan de kruimels onder de ontbijttafel opzuigen.

De zuigkracht is overigens echt goed. Onze mat in de gang maakt ie met speels gemak schoon, terwijl deze met enige regelmaat onder het grit van onze kat ligt.

Het fijne aan deze stofzuiger is dat ie 3 standen heeft: eco, auto en turbo. Wij hebben em eigenlijk alleen op de auto stand staan. Dit betekent dat automatisch de juiste instelling qua ondergrond wordt gekozen. Super handig als we de woonkamer met pvc vloer willen doen maar ook de mat en de trap (tapijt).
De turbo stand gebruiken we alleen als de kat op de bank heeft gelegen en we die haren weg willen halen.

Zit er dan ook een minpunt aan deze stofzuiger? Helaas wel. En dat is de accu(duur). Die valt wel wat tegen. Onze benedenverdieping kan ik net aan 2x stofzuigen op 1 volle accu, maar dan moeten we em tussendoor eigenlijk niet gebruiken. Een extra accu is dan ook echt een musthave.
Gelukkig voorziet Bosch hier al in. De accu is namelijk makkelijk te wisselen. Je kunt dus een 2e accu er bij kopen, zodat je nooit zonder lege stofzuiger komt te zitten.

Al met al zijn wij heel blij met de stofzuiger van Bosch. We overwegen dan ook om em te houden en onze traditionele stofzuiger te vervangen voor deze steelstofzuiger. Wel kopen we er dan een 2e accu bij, want met eentje redden we het net niet.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Auto functie
  • Gemakkelijk wisselen van accu

Minpunten

• Accu(duur)

t************@h********** 28-10-2021

Ik ben er blij mee

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

Ik heb deze stofzuiger nu een maand mogen proberen. Hij glijd soepel over de vloer en door het licht kan ik het stof makkelijk zien liggen. Ook fijn dat hij met meerdere opzetstukken komt.

Pluspunten

• Soepel
  • handig licht

m**************@h********** 22-10-2021

Goed apparaat

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

Het is een fijn geruisloos apparaat, ligt fijn in de hand en is erg wendbaar. Alleen de accuduur valt tegen als ie niet aan stroom ligt.
Gebruik is erg fijn, laminaat of kleed, maakt voor deze niks uit.

Pluspunten

• Accessoires
  • Geruisloos
  • Wendbaar

Minpunten

• Accuduur

t***********@h********** 22-10-2021
Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

Fijne stofzuiger door het licht in de voet sla je geen vuil over.makkelijk als kruimeldief te gebruiken en geen snoer die altijd vast zit.heel wendbaar en overal onder te komen.fijne extra erbij voor het fijne werk als hoekjes enz

Pluspunten

• Licht in voet
  • Zonder snoer
  • Als kruimeldief
  • Wendbaar

Minpunten

• Lange laadtijd als tie leeg is

Francis 22-10-2021

Hele fijne steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

Ik heb deze steelstofzuiger nu ongeveer 3 weken en ik moet zeggen dat hij me aangenaam verrast heeft. Het licht in de borstel is heel fijn want je ziet veel beter waar het stof ligt. Ondanks dat deze niet speciaal voor dieren is kan hij de haren van onze hond goed aan. En is de borstel ook gemakkelijk schoon te maken. De accu gaat ook lang genoeg mee en die kun je ook op andere bosch producten gebruiken. Ook de hulp stukken zijn erg fijn in gebruik voor de normaal vrij lastige plekjes zoals achter de verwarming en krappe hoekjes

Pluspunten

• Led licht
  • Makkelijk schoon te maken
  • Flexibel
  • Automatisch zuigkracht

Minpunten

• Aan de zware kant
  • Iedere dag opladen

e************@h********** 22-10-2021

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

Hele goede stofzuiger. Zuigt erg goed en makkelijk in gebruik.
Doordat hij snoerloos is, neem je hem makkelijk mee het hele huis door. Super sterke zuigkracht

Pluspunten

• Zuigkracht

Minpunten

• Opladen

KellydeG 15-10-2021

Te zware steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

Voor ons gezin was de steelstofzuiger veel te zwaar. Wij hadden er al 1 van een ander merk en daardoor goed vergelijkingsmateriaal. De stofzuiger wordt te zwaar door de kruimelzuiger en vooral de zware accu die eraan vast zit. Pluspunt is het licht op de stofzuiger zodat je ziet waar de kruimels of stof of haren liggen. De stofzuiger is ook goed wendbaar en plat te maken zodat je onder de bank of andere meubels kan komen. Helaas verder voor ons niet praktisch omdat als de vloer gezogen is je armen al vermoeid zijn en dan de banken nog moet doen. Dit is vooral zwaar door de zware kruimelzuiger met accu

Pluspunten

• Licht op de stofzuiger
  • Wendbaar
  • Kan onder banken of andere meubels

Minpunten

• Veels te zwaar

Britt222 15-10-2021

Super stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

Ik heb deze steelstofzuiger nu een paar weken in gebruik en ik ben er heel blij mee! De zuigkracht is prima, je hebt 3 standen waarmee je zelf kan bepalen hoe hard te zuigkracht is. In de eco stand gaat de batterij langer mee en met de turbo stand zuigt hij lekker hard! De opzet stukken zijn heel handig, zo krijg ik mijn bank mooi schoon zonder katten haren. De stofzuiger past zich ook aan, aan de ondergrond. Wanneer je van een harde vloer naar tapijt gaat, veranderd de zuig stand. Door het licht kan je goed zien of er nog stof en vuil op de grond ligt, wat er handig is. Dit zorgt ervoor dat je blijft door zuigen;) Het handige van deze stofzuiger is dat je hem er snel bij pakt en zijn werk goed doet!

Pluspunten

• Je pakt hem snel
  • Goede zuigkracht

Turkan 14-10-2021

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

Wat een grote doos dacht ik toen ik de stofzuiger ging ophalen. Maar na het in elkaar zetten van de stofzuiger had ik een steelstofzuiger die je met één hand kan bedienen. De binnen doos was licht beschadigd. Het monteren was geen probleem, er zit een duidelijke handleiding bij. Het apparaat moest wel eerst opgeladen worden. Hij heeft een goede zuigkracht voor dagelijkse schoonmaak. Ik gebruik voor het eerst een snoerloze stofzuiger en dat blijkt echt een grote pluspunt. Het is eenvoudig met één hand te bedienen als je even snel een stukje wil stofzuigen. Je pakt hem heel snel. Maar als je langer wil stofzuigen heb je twee handen nodig, want zo licht is hij niet. De verlichting vond ik geweldig. Dit is een kleine eigenschap die jou werk veel makkelijker kan maken. Over de accuduur ben ik niet helemaal tevreden, ik had graag in één keer langer willen stofzuigen. Opzetstuk om bank te stofzuigen was prima, hoewel ik daarbij een sterkere zuigkracht had gewild. De opzetstuk om het toetsenbord van de pc schoon te maken voldeed aan mijn verwachting. Grootte van het stof bakje voor mijn gebruik is prima.

Pluspunten

• handige lichtjes
  • met één hand te bedienen

Minpunten

• duur

Sjoukje 12-10-2021

Lichte stofzuiger en een sterke motor

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

Deze stofzuiger gebruik nu een aantal weken.
Het valt me op dat hij een stuk lichter is als een eerdere steelfstofzuiger die ik had.
Hij is wendbaar en zuigt goed op laminaat en stenen vloeren.
Het wollen tapijt is wat lastig maar tot nu toe heeft bijna elke steelstofzuiger daar moeite mee.

De kop is wat klein waardoor hij prima de traptreden kan zuigen

Pluspunten

• Veel opzet stukken
  • Licht in gewicht
  • Flexibel

Minpunten

• Moeite met wollen tapijt
  • accuduur

n*************@g******** 10-10-2021

nooit meer een stofzuiger met snoer

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

Wat een fantastische stofzuiger! ik had geen ervaring met snoerloze stofzuigers maar dit neemt alle twijfels weg. De stofzuiger is heel licht, wat heel fijn is. De ledlampjes op de voet zijn handig om stof te zien liggen. De zuigkracht is heel goed en op harde vloeren is deze stofzuiger ideaal. De verschillende stelen en mondstukken zijn makkelijk te vervangen en de flexibele stang en de borstel werken heel goed. Het mondstuk voor de lades vind ik niet van toegevoegde waarde. De stofbak is heel eenvoudig te legen

Pluspunten

• wendbaar
  • licht
  • lampjes op de voet
  • kracht van stofzuiger past zich aan ondergrond aan
  • stofbak eenvoudig te legen

Minpunten

• accu onvoldoende voor het hele huis

JolHofs 07-10-2021

Zeer handige steelstofzuiger van Bosch

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

Is niet zwaar, makkelijk mee te werken. De accessoires zijn makkelijk te wisselen dmv een druk knop systeem. Er zit licht op het brede vloer mondstuk, handig op alle plekken , je ziet al het stof liggen.
De vuilcontainer is zeer makkelijk te legen.
Je hoeft niet krom te staan met stofzuigen.

Pluspunten

• Zeer licht in gewicht
  • Makkelijk mee te werken

Minpunten

• Geen Opbergsysteem voor de losse accessoires

s*****************@h********** 06-10-2021

Tegenvaller, geen aanbeveling

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

Stofzuiger opgehaald in de winkel en meteen getest. Ik vind dat de accuduur niet lang meegaat op turbo. Zeker als je meerdere plekken wil stofzuigen. Het is heel handig dat hij snoerloos is en overal kan bereiken. Ik vind de stofzuiger echt zwaar om continu als handstofzuiger te gebruiken. Bijvoorbeeld als ik de bank en stoelen stofzuig is dat bijna niet te houden. De opzetstukken zijn fijn en handig. De stofzuiger manouvreert en draait/beweegt goed en soepel. Stofbakje is groot genoeg en kan zeker een hele beurt mee. Zuigkracht is fantastisch!
Inmiddels de stofzuiger meerdere malen uitgeprobeerd en ik ben niet helemaal tevreden. Ik vind de stofzuiger echt te zwaar in zijn gebruik en je dient deze vaak op te laden.

Pluspunten

• fijne verschillende opzetstukken
  • super zuigkracht
  • lampjes om vuil beter te zien
  • flexibel te manouvreren door huis

Minpunten

• erg zwaar
  • accu gaat niet lang mee (zeker niet met turbo)

Nancy 05-10-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

Een goed apparaat zeer krachtig, goede hulpstukken, lamp in de voet handig voor een donkere vloer minpunten de geleiders in de voet raken snel verstopt door de hondenweer gevolg beweegt niet meer zo makkelijk moet er dan duidelijk meer kracht voor zetten

Pluspunten

• Krachtig
  • Lampjes

Minpunten

• Snel verstopt door honden haren

f****@h********* 04-10-2021

Aanrader. Zeer gebruiksvriendelijke steelstofziger.

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

Hele fijne steelstofzuiger van Bosch. Goede zuigkracht, voldoende batterijcapaciteit en zeer solide uitgevoerd. Zuigkracht word automatisch aangepast aan het vloertype. Zeer gebruiksvriendelijke, stille krachtpatser. Wel wat zwaarder in vergelijking met een traditionele stofzuiger met snoer.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• ZIjn gewicht

e***********@h********** 03-10-2021

een fijne aanvulling op mijn huishouden

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

Ik kan er niet ineens mijn hele huis mee doen. Ik denk daarom ook dat het niet een absolute vervanging kan zijn voor ons van de oude stofzuiger met snoer. De zuigkracht is prima, mooi ook dat ie zichzelf aanpast aan de verschillende ondergronden. Toch merk ik al wel dat kruimels in hoekjes en op randjes minder makkelijk gaan. Daar moet je dan de verschillende opzetstukken voor gebruiken. Verder vind ik hem nog best wel een aardig gewicht hebben. met de lange steel valt het nog mee, maar als je hem gebruikt als kruimelzuiger ga je dat na een poosje wel voelen. hij is enorm goed wendbaar. De makkelijkheid van 'het even snel stofzuigen' bevalt me wel. Ook valt me op dat de roterende borstels iets doen met mijn geoliede houten vloer. De vloer lijkt mooier, egaler, niet meer vlekkerig.
Al met al een mooie aanvulling in mijn huishouden. De gewone stofzuiger gaat met deze aankoop niet meteen de deur uit, maar dat hoeft ook niet.

Pluspunten

• wendbaar
  • ledlampjes
  • makkelijk in gebruik
  • aanpassing aan elke vloersoort

Minpunten

• korte accuduur
  • niet even neer te zetten
  • best zwaar

Lin0001 02-10-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

Het in elkaar zetten van het apparaat is vrij eenvoudig en volgt zichzelf. Na het opladen van de accu het apparaat aangezet en heel gemakkelijk alles gestofzuigd. Pluspunten zijn dat dat er verlichting in de zuigmond zit, er geen draad aan zit, hij niet veel herrie maakt en hij ook te gebruiken is als kruimelzuiger. De borstel past zich automatisch aan aan de ondergrond, heel fijn! Ook de trap stofzuigen gaat snel en handig als je de steel eraf haalt. Ik kan net mijn (niet zo grote) huis stofzuigen met de opgeladen accu.

Mysteriewoman 02-10-2021

Krachtige,snoerloze steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

Krachtige snoerloze steelstofzuiger. Flexibel in gebruik en door de vele bijgeleverde hulpstukken kun je hem voor veel schoonmaak klussen gebruiken. Voor kleine klussen zoals de bank afzuigen vind ik hem aan de zware kant. Het zuigen van vloeroppervlakken gaat hem gemakkelijk af, ook kattengrit zuigt hij probleemloos op. Wanneer je een mat afzuigd past hij de zuigkracht automatisch aan. Aan de voet zitten lampjes welke je opeens in de hoeken raggen laat zien waarje het bestaan niet van wist! Dus erg handig. De accu in normale stand gaat ongeveer een half uur mee, dus als je een groot oppervlak moet zuigen zal je dit in fasen moeten doen. Het legen van de stofbak gaat heel makkelijk, want na het zuigen van de vloer, bank, stoelen, matten enzo. wel nodig was! Kortom een manusje van alles!

Pluspunten

• krachtig
  • veel opzetstukken
  • flexibele voet
  • lampje op de voet

Minpunten

• aan de zware kant

Fleurkit 01-10-2021

Erg krachtig

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

Een hele krachtige stofzuiger.
Het is voor mij de vervanger voor een sledestogzuiger en ik was eerst kritisch maar deze maakt het wel waar. Batterij is vrij snel opgeladen en gaat voor mij lang genoeg mee.
Ik gebruik voornamelijk de autostand en bij deze stand is de zuigekracht meer dan voldoende, past zich ook heel goed aan de ondergrond aan (parket/tapijt/tegels/vloerkleed).
De zuigmond is van een omvang dat hij meestal overal tussendoor past en de steel en zuigmond bewegen goed me waardoor je makkeijk ook ergens onder kan. Hierbij komen de LED lampjes ook goed van pas want dan zie je precies waar je nog moet zijn.
Leegmaken is niet het schoonste karwei maar is goed te doen, de onderdelen klikken goed in en uit elkaar en met een zachte borstelzijn de filters zo schoon.
Nadeel is lange haren in de rotorborstel, deze draaien er zo vast om dat ze lastig eraf te halen zijn.
Het gewicht is net op het randje van prettig maar dat is denk ik wennen omdat het gewicht nu boven in zit en het geluid is zeker niet te hard.
Iets van een parkeerstand zou makkelijk zijn omdat je hem nu niet even zo weg kan zetten en het toetsenbord hulpstuk vind ik vrij nutteloos
Voor mij is het een blijvertje

Pluspunten

• zuigkracht
  • wendbaar

Minpunten

• schoonmaken roterende borstel
  • toetsenbord hulpstuk

Audrey 01-10-2021

Wat een topstofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BSS821VNE4

Deze steelstofzuiger is mijn eerste van deze soort en ik ben echt helemaal om! Wat een fijn apparaat. Omdat hij zo voor het grijpen hangt pak ik hem veel vaker even tussendoor en is mijn appartement altijd fijn aan kant. Hij is vrij zwaar maar daar wen je echt aan mede doordat hij super wendbaar is. Hij maakt veel beter schoon dan mijn oude sledestofzuiger en neemt veel meer stof mee. De lampjes op de voet helpen daar enorm bij, je ziet opeens dingen liggen die je anders zou overslaan. In de turbostand zuigt hij ook prima de kattenbakkorrels op die mijn oude stofzuiger liet liggen. Ik moet wel doorwerken anders is de accu leeg, ik schat dat je de vloeren van 1 verdieping er wel mee haalt, maar dan wel in de auto stand. De bijgeleverde accessoires heb ik ook allemaal gebruikt en vooral de kleine borstel voor de bank of het matras vind ik ideaal. De stofzuiger ziet er heel degelijk uit en het gebruik wijst echt zichzelf, het zit heel logisch in elkaar. Nadeel voor mij is dat ik er maar 1 accu bij heb en als die leeg is moet ik eerst bijladen wat een aantal uren duurt. Ook het legen van het opvangbakje vind ik een heel vies klusje. Ik heb geen tuin en/of kliko en het legen stoft enorm, jammer want je hebt net schoongemaakt en de stofzuiger zelf blaast juist hele schone lucht uit.

Pluspunten

• Maakt echt heel goed schoon, vooral fijnstof
  • Lampjes in de voet
  • Zeer wendbaar
  • Degelijk ontwerp
  • Handige hulpstukken

Minpunten

• Accu is snel leeg
  • Opvangbakje reinigen is vies karweitje