AEG QX7-1P52IB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX7-1P52IB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hilde 16-05-2021

Handige harry in het huishouden

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB

Deze krachtige steelstofzuiger is het ideale toestel om je huishoudelijk werk te verlichten. Door de turbo zuigkracht is er wel een beperking in tijd, namelijk maximum een 15 minuten kan je op full power je werk doen. Verder is de steelstofzuiger handig in gebruik, is makkelijk tot in de hoeken te gebruiken, het licht vooraan de stofzuiger is ook heel handig. Extra is de kruimeldief die je makkelijk uit en terug in de steelstofzuiger plaatst. Ook het ledigen en reinigen van de opvangbak is makkelijk uit te voeren. Een handige harry om mee te werken.

Pluspunten

• enorme zuigkracht
  • licht vooraan

Minpunten

• op turbo batterij snel op

TheoV 12-05-2021

Goede stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB

Deze stofzuiger is een aanrader voor iemand die op zoek is naar een stofzuiger voor parket, stenen en houten vloeren. Op tapijt heb ik gemerkt dat hij wat stugger rolt, maar door de powerroller is dit zeker geen reden om hem niet te kopen.

Hij zuigt heel stil en krachtig waardoor je met de verschillende opzetstukken goed overal kan stofzuigen.

Een minpunt vond ik toch dat hij niet zo vlot beweegt op tapijt als dat hij dat op een houten vloer doet. Ook het precisieopzetstukje raakt soms wat makkelijk verstopt.

Pluspunten

• Stil
  • Goede accu

Minpunten

• Zwaar

Dimi_V 23-04-2021

Geweldig toestel met een mooi design

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB

Mijn eerste ervaring met de QX7 was fantastisch. Bij het openen van de verpakking zie je meteen de bouwkwaliteit en het fraaie design van deze steelstofzuiger. De matte afwerking en fijne rondingen maken het een aangenaam toestel om naar te kijken. Het toestel doet wat je ervan verwacht. Krachtige motor, goeie zuigkracht en laat zich vlot bedienen om makkelijk in alle hoekjes te geraken. Enige minpuntje hier is de de "dikte" van het toestel. Door de intergratie van de kruimeldief in de steel zelf onderaan, en niet bovenaan zoals bij andere modellen, past jij moeilijk onder de kast of het bed. Dat kon kwa design beter ... De accuduur is zeer goed. Makkelijk 50 min op de ECOstand en 15 min full power. Meer dan voldoende om snel even door de keuken en woonkamer te gaan. Geluisproductie valt ook heel goed mee.

Pluspunten

• Accuduur
  • Krachtige motor

Minpunten

• Past soms moeilijk onder bed of kast

haroldinho 22-04-2021

Luxe bezem

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB

Ik heb deze stofzuiger gekozen omdat ik een kleine woning bezit. Kleine woning betekend snel gepoest en snel gestofzuigd. Spijtig genoeg is de autonomie van deze stofzuiger zodanig klein dat ik mijn hele woning op één dag niet kan stofzuigen. De batterij houdt het maximum 45 min vol op eco modus en ongeveer 15 min op maximum en heeft 4.5 uren nodig om volledig op te laden. Hij is ook niet van de lichtste maar hij draait goed en de zuigkracht is ook héél goed. Ik had hem ook gekozen omdat de design en de kleur mij aanstonden en omdat er nuttige accessoires bij zijn maar het is het niet waard.

Pluspunten

• design
  • zuigkracht

Minpunten

• batterijduur
  • oplaadtijd

Girlzmom3916 20-04-2021

Waaauw

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB

Dit product kan in 1 woord omschreven worden; waaaauw! Hij heeft niet alleen de looks meegekregen, maar doet ook ng eens wat hij beloofd. Nooit gedacht dat een “kruimelstofzuiger “ zo krachtig zou zijn. Hij neemt zonder probleem kattenbrokken of kattenbakvulling op. Hij is ook zeer makkelijk proper te maken, alles staat eenvoudig uitgelegd aan de hand van tekeningen.

Pluspunten

• Compact
  • Mooi
  • Krachtig

Minpunten

• Werktijd