AEG QX7-1P52IB indigo - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX7-1P52IB indigo op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ellen 15-01-2022

Modern

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB indigo

Heel blij met deze stofzuiger. Hij is mooi van design en makkelijk opbergbaar in mijn kleine studio.

wmarlissa 05-06-2021

Krachtig en functioneel

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB indigo

De Qx7 is niet alleen krachtig en functioneel maar ziet er ook super mooi uit. De plastic onderdelen zijn een beetje mat en icm de hoogglans gouden accenten vind ik dit er echt sjiek uitzien. Hij kan dus makkelijk in het oog blijven staan en hoeft niet weggefrommeld te worden in een bezemkast. De harde vloeren roller is echt geweldig. Het voorkomt echt dat grove stukjes vuil door de kamer worden gelanceerd. Deze worden moeiteloos de stofzuiger ingezogen. Het legen van de stofcontainer gebeurd ook super makkelijk en zonder dat al het fijnstof weer de kamer in verdwijnt zoals ik dat gewend ben bij mn goedkopere kruimeldief. Ik ben echt blij met de aankoop van dit product en zou dit iedereen die een tweede stofzuiger, of zelfs een hoofd stofzuiger zoekt van harte aanbevelen.

Hilde 16-05-2021

Handige harry in het huishouden

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB indigo

Deze krachtige steelstofzuiger is het ideale toestel om je huishoudelijk werk te verlichten. Door de turbo zuigkracht is er wel een beperking in tijd, namelijk maximum een 15 minuten kan je op full power je werk doen. Verder is de steelstofzuiger handig in gebruik, is makkelijk tot in de hoeken te gebruiken, het licht vooraan de stofzuiger is ook heel handig. Extra is de kruimeldief die je makkelijk uit en terug in de steelstofzuiger plaatst. Ook het ledigen en reinigen van de opvangbak is makkelijk uit te voeren. Een handige harry om mee te werken.

Pluspunten

• enorme zuigkracht
  • licht vooraan

Minpunten

• op turbo batterij snel op

TheoV 12-05-2021

Goede stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB indigo

Deze stofzuiger is een aanrader voor iemand die op zoek is naar een stofzuiger voor parket, stenen en houten vloeren. Op tapijt heb ik gemerkt dat hij wat stugger rolt, maar door de powerroller is dit zeker geen reden om hem niet te kopen.

Hij zuigt heel stil en krachtig waardoor je met de verschillende opzetstukken goed overal kan stofzuigen.

Een minpunt vond ik toch dat hij niet zo vlot beweegt op tapijt als dat hij dat op een houten vloer doet. Ook het precisieopzetstukje raakt soms wat makkelijk verstopt.

• Goede accu

Minpunten

• Zwaar

Dimi_V 23-04-2021

Geweldig toestel met een mooi design

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB indigo

Mijn eerste ervaring met de QX7 was fantastisch. Bij het openen van de verpakking zie je meteen de bouwkwaliteit en het fraaie design van deze steelstofzuiger. De matte afwerking en fijne rondingen maken het een aangenaam toestel om naar te kijken. Het toestel doet wat je ervan verwacht. Krachtige motor, goeie zuigkracht en laat zich vlot bedienen om makkelijk in alle hoekjes te geraken. Enige minpuntje hier is de de "dikte" van het toestel. Door de intergratie van de kruimeldief in de steel zelf onderaan, en niet bovenaan zoals bij andere modellen, past jij moeilijk onder de kast of het bed. Dat kon kwa design beter ... De accuduur is zeer goed. Makkelijk 50 min op de ECOstand en 15 min full power. Meer dan voldoende om snel even door de keuken en woonkamer te gaan. Geluisproductie valt ook heel goed mee.

Pluspunten

• Accuduur
  • Krachtige motor

Minpunten

• Past soms moeilijk onder bed of kast

haroldinho 22-04-2021

Luxe bezem

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB indigo

Ik heb deze stofzuiger gekozen omdat ik een kleine woning bezit. Kleine woning betekend snel gepoest en snel gestofzuigd. Spijtig genoeg is de autonomie van deze stofzuiger zodanig klein dat ik mijn hele woning op één dag niet kan stofzuigen. De batterij houdt het maximum 45 min vol op eco modus en ongeveer 15 min op maximum en heeft 4.5 uren nodig om volledig op te laden. Hij is ook niet van de lichtste maar hij draait goed en de zuigkracht is ook héél goed. Ik had hem ook gekozen omdat de design en de kleur mij aanstonden en omdat er nuttige accessoires bij zijn maar het is het niet waard.

Pluspunten

• design
  • zuigkracht

Minpunten

• batterijduur
  • oplaadtijd

Girlzmom3916 20-04-2021

Waaauw

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB indigo

Dit product kan in 1 woord omschreven worden; waaaauw! Hij heeft niet alleen de looks meegekregen, maar doet ook ng eens wat hij beloofd. Nooit gedacht dat een “kruimelstofzuiger “ zo krachtig zou zijn. Hij neemt zonder probleem kattenbrokken of kattenbakvulling op. Hij is ook zeer makkelijk proper te maken, alles staat eenvoudig uitgelegd aan de hand van tekeningen.

Pluspunten

• Compact
  • Mooi
  • Krachtig

Minpunten

• Werktijd

Kim 03-04-2021

Zoek je gemak? Koop deze!

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB indigo

Al langere tijd wilde ik één steelstofzuiger, maar vond ze aan de prijzige kant. Nu de kans gekregen om hem te testen en ben ik verkocht.

De stofzuiger is prettig in gebruik. Het meest ideale vind ik dat het een stofzuiger en kruimeldief in 1 is. Nadeel van de kruimeldief is dat er maar 1 stand op zit, al is deze aardig krachtig. De stofzuiger ligt goed in de hand, wel aan de zware kant (niet vervelend).

Door de bijgeleverde monden kun je elk oppervlak aanpakken en de mondjes zijn snel en gemakkelijk te wisselen. Het stofreservoir is vrij groot, waardoor je weinig hoef te verschonen. Ik kan ons hele huis(3 verdiepingen) met de stofzuiger goed stofzuigen(ook met de accuduur).

De oplaadstandaard is ideaal. Hiermee staat hij rechtop in de kast en laadt meteen op. Ook de kleur en het design van de stofzuiger zien er goed uit!

Kortom, een aanrader!

Pluspunten

• Kruimeldief binnen handbereik tijdens stofzuigen
  • Oplaadstation
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Kruimeldief heeft maar1 stand
  • Vrij zwaae

Chantall88 02-04-2021

Echt een aanrader.

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB indigo

Wauw. Ik ben om. Sinds een paar weken mag ik deze super fijne en wendbare snoerloze stofzuiger testen. Normaliter ben ik echt geen fan van stofzuigen en baal ik elke keer weer als ik dat lompe zware bakbeest uit de trapkast moet sjouwen. Het is dat het moet. Maar deze stofzuiger maakt het stofzuigen leuk. Zodra ik iets op de grond zie liggen , pak ik de stofzuiger uit de standaard en vlieg ik de kamer door. Ideaal. Zo wendbaar en heerlijk stil. Je kunt elkaar gewoon verstaan als de stofzuiger aan staat. Er zijn twee standen. En wat is deze stofzuiger lekker licht. Door het design kan deze overal makkelijk tussendoor en de trap is ook zo klaar. Er zit een kruimeldief in die je eruit kunt klikken. Fijn voor rondom de poten van de bank en de salontafel. Als je ‘s avonds nog even een rondje wilt maken, is het lampje op de voorkant zo fijn. Je mist geen kruimeltje. Ik wil nooit meer anders.

Pluspunten

• Licht
  • Wendbaar

Minpunten

• Relatief klein stofreservoir

Woepsiedaisy 02-04-2021

Snel stofzuigen!

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB indigo

Met kids en een hond blijf je aan het poetsen. Nu is het toch echt wel een dingetje want ik haat stofzuigen. De traditionele stofzuiger blaast warme muffe lucht, gefrot met de kabel; ik vind het helemaal niks aan! Bij samenwonen zei mijn man; ik zal wel stofzuigen elke dag. Vind ik niet erg. Nou, dat viel dus ook vies tegen.

Toen kwam deze in ons leven. Je hebt hem in een ogenblik erbij gepakt, hij maakt voldoende schoon, de kruimels rondom de tafel zijn elke avond zo opgeruimd en de hondharen die rond dwalen zijn ook meteen weg. Daar hebben we hem voor uitgezocht.
Maar inmiddels merken we dat we het ook voor de grote schoonmaak gebruiken, want dat je het van stofzuiger naar kruimeldief kunt omtoveren is ideaal. Al vind ik wel dat ie dan minder fijn zuigt. De borstel in de voet is dan ook een groot pluspunt.

Het verlengstuk in de steel is dan ook ideaal, je maakt de plinten mooierschoon en hebt zo de rand fotolijsten aan de muur gestofzuigd. Al met al ben ik wel tevreden. Natuurlijk wel iets minder zuigkracht dan de normale maar nu wel een veel hogere regelmaat van stofzuigen.
En hij is ook gewoon mooi.

Pluspunten

• accu
  • design

Minpunten

• kan niet onder bed stofzuigen

Dkox 02-04-2021

Snel stofzuigen

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB indigo

Met twee kinderen en een hond ben je druk met stofzuigen; de traditionele stofzuiger vind ik een onding. De robotstofzuiger is ideaal, maar niet om even snel de kruimels rondom de tafel te stofzuigen of hier en daar het zand dat naar binnen gewandeld wordt op te ruimen. Daar mistte wij dus nog wat in. Deze steelstofzuiger doet dat dus wel. Je pakt het er even snel bij, je hebt zo een oppervlakte schoon. Ondanks de mindere kracht dan een traditionele stofzuiger heb ik wel het gevoel dat deze goed zuigt. Je kunt snel even de kruimeldief erbij pakken al vind ik dat persoonlijk minder fijn werken. Ik dacht dat is ideaal voor de kinderstoel de kruimels weg te halen maar daar mis ik dus wel wat zuigkracht. De borstel die dus in de voet zit is dus ideaal, want wat de zuigkracht te kort komt, lost de borstel op. Daarnaast is het heel handig dat hij uit zijn eigen rechtop blijft staan en het laadstation hoeft niet aan de muur bevestigd te worden.

Hayat daje 31-03-2021

Klein hulpje

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB indigo

Zeer makkelijk in gebruike en ook licht wat ik niet had verwacht . Het is een aanwinst in ons huishouden zeker nu met het thuiswerken en studeren van ons gezin is stofzuigen een dagelijks sport . Door de kruimeldief functie is het ook zeer handig en hoef je niet hele stofzuiger bij te halen . Makkelijk in gebruik kan tegenwoordig hele familie stofzuigen die vind het juist nu een leuk klus . Het enige nadeel zou misschien het klein reservoir maar de batterij capaciteit vind ik voldoende het kan meer maar tot nu toe geen probleem

Pluspunten

• lichtgewicht
  • makkelijk oplaadbaar
  • design

Minpunten

• reservoir te klein
  • batterij

Bob28 29-03-2021

Degelijke stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB indigo

We hebben deze stofzuiger nu een dikke drie weken mogen testen. In eerste instantie moesten we wennen aan de Powerroller, deze trekt de stofzuiger een beetje vooruit waardoor het sturen met de stofzuiger wat onwennig aanvoelt. Maar na een kleine week waren we zeker verkocht. Omdat een draadloze stofzuiger sneller gepakt is dan een bedrade stofzuiger blijft de vloer hier een stuk schoner.

Met twee jonge kindjes had ik verwacht dat de powerroller binnen no time een vuil rolletje zou zijn, dit valt reuze mee. Na drie weken intensief gebruiken, ziet het er nog uit als nieuw. Met de kruimeldief zuig je met gemak de stoelen aan de eettafel even uit.

De accuduur is ruim voldoende om een verdieping grondig te stofzuigen en de LED die voorop de powerroller zit voegt daadwerkelijk iets toe als je onder de tafel of een donkere hoek moet stofzuigen.

Hier blijft ie zeker in gebruik na de testperiode. De bedrade stofzuiger is dan ook niet meer uit de kast geweest. Al met al een aanrader!

Pluspunten

• Prima accuduur
  • LED voegt iets toe
  • Dubbel gemak met kruimeldief
  • Makelijk te legen

Minpunten

• Powerroller voelt onwennig aan
  • Gewicht is wennen

Renske 29-03-2021
  • Product gekregen

Alles schoon!

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB indigo

We waren opzoek naar een steelstofzuiger zonder snoer. Met 2 kleine kindjes en de zomer opkomst is ons huis de aankomende maanden niet meer zand en stofvrij. We hebben de stofzuiger 3 weken en de gebruiken onze grote stofzuiger bijna niet meer. Wat zijn we blij met deze stofzuiger. In een handomdraai van steelstofzuiger naar kruimeldief! Het huis is de laatste tijd nog niet zo stofvrij geweest als de afgelopen weken dat wij deze stofzuiger hebben. De kruimeldief heeft ook nog een accessoire (in de steel) waarmee je makkelijk de plintjes kan stofzuigen en rondom de eettafelpoten schoonmaakt. In de turbostand is in minder dan 10 minuten de hele kamer weer schoon! De stofzuiger is makkelijk te pakken en ook weer makkelijk op te ruimten op de oplaadbare voetstandaard. Er zit een lampje vlak voor de zuigmond. Ideaal als je ‘s avonds wilt stofzuigen. Je mist niets! Het gebruiksgemak is top. Wij zijn heel blij en willen niet meer anders.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accessoires
  • Oplaadpunt
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Iets te zwaar

hayatdaje 28-03-2021

Krachtig tegen stof AEG QX7-1P52IB

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB indigo

Ik gebruik het AEG QX7-1P52IB al een aantal weken en ben eigenlijk zeer verrast van het kracht , en de duur van de batterij van het stofzuiger. Met een gezin van 4 kinderen stofzuigen is leuk geworden en zelf de kids willen nu deze klusje doen . Handige met de bijgeleverd accessoire . De design is ook niet te vergeten heel mooi met een handige oplader makkelijk te opbergen .

SoofH 28-03-2021

Top aankoop

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB indigo

Heel blij met deze aankoop! Met jonge kindjes en een kat in huis is er altijd wel een reden om meerdere keren per dag de stofzuiger erbij te pakken. Eerder vond ik dat een rotklus, maar sinds we deze steelstofzuiger hebben, is het in een handomdraai gefixt. Wanneer de accu opgeladen is, kun je met gemak 3 rondjes door het huis en op onze tegelvloer zuigt het nauwkeurig alle kattenharen en kruimels op. Het is een handzaam (mede door het lichte gewicht, je loopt er zo van verdieping naar verdieping mee) en behendig model met een super mooi uiterlijk. De bank stofzuigen doe je met de kruimeldief welke eenvoudig uit de steel los te klikken is. Bijgeleverd brede opzetstuk kan hierop bevestigd worden. Tevens een lang dun opzet stuk welke te gebruiken is voor bijv hoog plafond of plinten. Na gebruik op te bergen in de vloerstandaard. Er zitten 2 standen op, in beide standen zelfde resultaat, en in de hoogste stand is het geluid nog steeds prima. Deze neemt weinig ruimte in, handig voor in een kleine trapkast. Voor ons echt een winnaar, en absoluut waar voor je geld! Ondanks dat de stofzuiger wat minder makkelijk onder lage objecten komt, gebruiken wij onze oude stofzuiger met snoer helemaal niet meer.

Pluspunten

• licht in gewicht
  • strak design
  • goede zuigkracht
  • handig de ingebouwde kruimeldief
  • meeleverde standaard

Minpunten

• minder makkelijk onder lage kasten

Boon 27-03-2021

Dubbel gemak

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB indigo

De ideale stofzuiger voor een gezin met jonge kinderen. We moesten de eerste paar dagen nog wat wennen aan het ietwat zware gewicht en het 'sturen' van de stofzuiger. Deze trekt zichzelf namelijk als het ware vooruit wat anders voelt dan bij conventionele stofzuigers. Maar na de eerste week waren we zeker verkocht. De stofzuiger pak je er snel bij. De kruimeldief klik je er zo af om bijvoorbeeld de stoelen uit te zuigen. Qua accu doe je er met gemak een hele verdieping mee (hier 60 m2). Waar ik ook nog huiverig voor was, is het design van de zuigkop met veegrol, ik was bang dat dat binnen een paar dagen een vies ding zou zijn, dit valt gelukkig reuze mee. Alle opzetstukken zitten netjes verwerkt in het apparaat en de LED verlichting voegt ook daadwerkelijk iets toe als je donkerdere ruimtes zuigt. Al met al zeer tevreden met deze stofzuiger.

Annemaartje 23-03-2021

Handzame gebruiksvriendelijke steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB indigo

Sinds een aantal weken zijn we de blije gebruikers van deze steelstofzuiger, en wat een aanwinst in ons drukke gezinsleven.
Met 3 jonge kids en een kat, is het erg handig om even gauw te stofzuigen want het apparaat is heel fijn en praktisch in gebruik.
Het design en metallic blauwe kleur is heel knap, maar belangrijker; de zuigkracht is top. We hebben een ceramische tegelvloer, maar ook de deurmat is met gemak pluis/haarvrij.
Met het smalle (lange!) opzetstuk (welke zeer eenvoudig te bevestigen is) verwijder je gemakkelijk stof van de vloerplinten.
Het brede platte opzetstuk is top om de bank/traptreden schoon te krijgen, en het grootste pluspunt: er zit ook een kruimeldief in de steel verstopt. Deze heb je in een handomdraai losgekoppeld.
Door deze unit kom je minder gemakkelijk onder bijv. een laag bed of kast, dit zou dan voor ons ook het enigste ‘’minpunt’’ zijn. Wat dan wel weer heel handig is, is de LED-verlichting waardoor geen kruimel onopgemerkt blijft.
Het vloer oplaadpunt neemt weinig ruimte in, je klikt het apparaat snel hierin en eenmaal opgeladen kun je 50 minuten gebruik maken van de steelstofzuiger. De stofzuiger staat stevig in het oplaadpunt.
De stofzuiger heeft 2 standen, en ook in de hoogste stand is het geluid acceptabel.
Kort samengevat; mocht je een handzame, lichtgewicht, stille, krachtige steelstofzuiger mét een knap design zoeken, ga je veel plezier hebben van deze AEG!

Renske 22-03-2021

Steelstofzuiger met mogelijkheden!

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB indigo

Als je jonge kinderen hebt, dan word je echt heel blij van deze stofzuiger! Het voorjaar is begonnen en de kinderen spelen uren in de speeltuin, op het strand of in de tuin. Ons huis is een levende zandbak in deze tijd van het jaar. Maar dat is nu voorbij! Wat een verademing om een snoerloze stofzuiger te hebben die makkelijk in gebruik is en ideaal om even snel door te kamer mee te lopen. Het is even wennen hoe wendbaar de stofzuiger is, eenmaal dat onder controle draait de stofzuiger makkelijk over onze vloer, alle vuil is weg! De kruimeldief is het geheime wapen van de stofzuiger. Deze klik je er zo uit en heeft ook nog een accessoire waarmee je makkelijk de plintjes kan stofzuigen en rondom de eettafelpoten schoonmaakt.
Het lampje op de voet is handig vooral als je onder te tafel of bank aan het stofzuigen bent. We stofzuigen op turbostand, de 10 minuten is meer dan genoeg voor deze fijne stofzuiger om snel de kamer weer op orde te hebben. En zeker een fijn detail: de stofzuiger kan weggezet worden door de zelfstaande parkeerfunctie, de steel valt dus niet om!

Kim 22-03-2021

Mijn nieuwe beste maatje!

Geschreven voor: AEG QX7-1P52IB indigo

Daar was hij dan, DE stofzuiger welke ik al lang wilde hebben; een steelstofzuiger. Met zijn strakke design is het meteen een blikvanger. Met het open maken viel het mij op dat de stofzuiger best zwaar was. Dit merk ik je tijdens het stofzuigen ook. Toch ligt hij lekker in de hand en werkt hij gemakkelijk. Waar ik normaal mijn stofzuiger niet zo snel pak, pak ik nu de stofzuiger sneller. Ook handig is de kruimeldief die je gemakkelijk uit de steel haalt, dus ook de minder bereikbare hoeken kunt stofzuigen. Er zit flink wat zuigkracht in en ook de kleinste hoekjes worden stofvrij. Het stofreservoir lijkt vrij klein en snel vol, maar behoudt zijn kracht. Het fijne aan de stofzuiger is het oplaadsysteem, je zet hem rechtop in de houder en laadt meteen op. Mijn verwachtingen zijn waargemaakt. Iedere keer weer word ik blij bij het pakken van de stofzuiger en zijn gemak!