AEG QX9-1-P5IB rvs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG QX9-1-P5IB rvs op Kieskeurig.nl.

Karin 14-04-2021

Prettige stille stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-P5IB rvs

Het is een fijne stofzuiger die lekker in de hand ligt. Hij heeft drie standen maar met de laagste stand zuigt hij al prima. De aan knop hoef je niet ingedrukt te houden wat ik persoonlijk prettig vindt. Als je de kruimeldief gebruikt gaat de accu sneller leeg deze heeft maar een stand namelijk met een volle accu kan ik met gemak de hele woonkamer doen. Doordat de kruimeldief en de motor in het midden zit kan je iets lastiger onder lage oppervlakte, dit is iets om rekening mee te houden. Opladen gaat snel in de bijgeleverde standaard en daar kan je hem makkelijk inzetten. Met indicatie lampjes zie je of hij vol is. Bij mij past hij prima in de meterkast en dan niet veel ruimte in beslag. Hij heeft een lang opzetstuk waardoor je ook makkelijk bij de stof op je plafond kan of bij lastige hoekjes zodat je niet hoeft te bukken. Doordat hij draadloos is pak je hem veel sneller. Waar ik vroeger een Swiffer pakten pak ik nu gewoon deze stofzuiger hierdoor ben je veel sneller klaar.

• Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Wat hoog in het midden

Wouter 12-03-2021

Mooi en erg fijn apparaat

Geschreven voor: AEG QX9-1-P5IB rvs

Heb deze stofzuiger afgelopen tijd mogen testen en ben blij verrast.

Begint al bij het mooie design. 2 slanke metaal aanvoelende spijlen met ertussen de uitneembare handzuiger.
Je zet de lader ergens in een hoekje en klaar. Ik merk dat ik nu veel sneller een rondje kamer doe (bijv na het middageten) Even de uitneembare zuiger pakken voor de kruimels op tafel en dan pak ik meteen de bank even mee. En klaar. Je merkt echt het gemak van snoerloos en de uitneembare (kruimel) zuiger. Ook het meegeleverde lange verlengstuk vond ik fijn in gebruik. Menig spinnetje niet...
Ook de powerroller bevalt erg goed op onze houten en laminaat vloeren. Hij pakt daadwerklijk meestal alles in 1x mee. En door de verlichting zie je extra goed waar je nog moet zijn.

Al met al merk ik dat ik daadwerkelijk nu vaker de kamer/gang/open keuken stofzuig dan voorheen met mn oude snoerstofzuiger. En persoonlijk vind ik het niet erg dat die iets in het zicht staat in de kamer door zijn mooie (doorkijk) design.

Pluspunten

• kleur/design
  • accuduur
  • lang verlengstuk (bij dit type)
  • powerroller met verlichting

Minpunten

• past niet overal onder.
  • je kan de hulpstukken niet opbergen bij lader

Carina Peters 09-03-2021

Mooie handige draadloze steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-P5IB rvs

Ik heb deze steelstofzuiger de afgelopen weken mogen testen. Mijn conclusie is dat ik onder de indruk ben. Van te voren wist ik niet wat ik kon verwachten het apparaat.
Het in gebruik nemen van het apparaat is gemakkelijk, de gebruikershandleiding is hierin helder en duidelijk in.
Wat ik vooral een pluspunt is dat de steelstofzuiger draadloos en niet zwaar is en makkelijk in gebruik. Het maakt de vloer goed schoon, zowel tapijt als laminaat. Wanneer je bijvoorbeeld iets kleins wilt opzuigen dan kun je de kruimeldief uit de steel eenvoudig pakken. Je komt makkelijk onder meubels en het bed bijvoorbeeld.
Het enige nadeel vind ik dat je maximaal 50 minuten achter elkaar kan stofzuigen. Dan moet het eerst weer aan de lader

Pluspunten

• Draadloos
  • Krachtige zuigkracht
  • Makkelijk hanteerbaar
  • Niet zwaar

Minpunten

• Kan maximaal 50 minuten achter elkaar stofzuigen

Mabel 09-03-2021

Ideale stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-P5IB rvs

Het was een aangename verrassing toen ik de stofzuiger uit de doos haalde. Hij is makkelijk in elkaar te zetten. Zowel het design als de kleur is ook heel mooi. Wat ook een groot voordeel is dat je de stofzuiger heel makkelijk en snel even pakt. Het is een stevige, robuuste stofzuiger met een afneembare handstofzuiger. Hij zuigt met gemak een kortharig vloerkleed, wel op de hoogste stand. De handstofzuiger is ideaal voor de trap en de bank. De handstofzuiger voelt wel wat zwaar aan maar zijn zuigkracht maakt dat wel goed.
De stofzuiger heeft verlichting. Dat is erg handig op de wat donkere plekken en onder het bed bijvoorbeeld. Hij is flexibel en makkelijk te sturen. Echt een aanrader! Waar je wel mee moet oppassen is dat er geen losse spullen op de vloer liggen. De borstel van de stofzuiger draait en dan draait hij dus ook je spullen om de borstel heen en voor je er erg in hebt zit het vast. Tussendoor kan je de stofzuiger makkelijk even neerzetten. Hij blijft zelf staan. Dat is echt heel handig. Als je klaar bent zet je hem weer in de oplader voor de volgende keer. De grootte van de stofzuiger is prima. Hij past makkelijk in een hoekje, achter het gordijn of in de meterkast. Hij is niet te zwaar maar ook niet de lichtste. Het afvalreservoir is wat klein maar dat vind ik niet storend. De stofzuiger heeft 3 standen. Met een volle accu kan ik makkelijk de kamer stofzuigen. Niet alleen ik maar iedereen uit ons huishouden pakt de stofzuiger nu makkelijker.

Pluspunten

• uitneembare handstofzuiger
  • draadloos
  • kan zelfstandig blijven staan.

Minpunten

• klein afvalreservoir

Kantjes 08-03-2021

prima stofzuiger voor erbij

Geschreven voor: AEG QX9-1-P5IB rvs

Ik was op zoek naar een steelstofzuiger, toen ik de mogelijkheid kreeg deze te testen. De eerste week was ik heel enthousiast, totdat ik merkte dat als ik hem wilde pakken de accu steeds leeg was en ik hem weer was vergeten op te laden. De zuigkracht op laminaat en pvc is prima en neemt hij alles mee. Op ons laagpolig vloerkleed laat hij veel achter, zoals haren. De haren die hij wel opzuigt draaien om het filter waardoor je alles na elke stofzuigbeurt moet schoonmaken. Voor ons betekend dat teveel werk voor een stofzuiger. We zochten er 1 die ons werk kon vermakkelijken.
Het fijne aan deze stofzuiger is dat er een kruimeldief inzit, die is goed hanteerbaar, ligt zwaar en stabiel in de hand. Vooral daaraan merk je de betere kwaliteit vinden wij. Voor ons is dit niet de juiste stofzuiger helaas.

Pluspunten

• mooi design
  • licht in de hand
  • uitneembaar kruimeldief
  • goed voor laminaat/pvc

Minpunten

• korte accuduur
  • zuigt slecht op laagpolig vloerkleed

Karin 07-03-2021

Prettige stille stofzuiger

• Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Wat hoog in het midden

WouterB 06-03-2021

Erg mooi en handig apparaat!

Geschreven voor: AEG QX9-1-P5IB rvs

Ik vind het design met de metalen spijlen waartussen de uitneembare zuiger zit erg mooi. Daardoor staat hij niet snel in de weg in een hoekje.

Je pakt hem er snel bij en maakt een rondje kamer, incl eettafel, plinten en bank. Even iets verzetten dan blijft die rechtop staan. De powerroller werkt goed en pakt bijna altijd alles mee.
De accuduur vind ik uitstekend, genoeg voor rondje huis. (mits niet altijd turbostand)

Ben erg tevreden erover, je merkt dat je nu veel sneller de stofzuiger pakt omdat je geen gedoe meer hebt met snoeren. En je pakt de kruimelzuiger er ook makkelijk uit.
Alleen jammer dat er geen opberg of aanklik mogelijk is aan de lader voor de hulpstukken.

Kortom een mooi maar vooral handig apparaat met goede prestaties.

Mabel 03-03-2021

veelzijdige stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-P5IB rvs

Niet alleen ik maar ook mijn kinderen werden erg enthousiast toen ik de stofzuiger uit de doos haalde. Een draadloze stofzuiger! Dat is handig. Nou, dat is het zeker! Het is een stevige, robuuste stofzuiger met een afneembare handstofzuiger. Hij zuigt met gemak een kortharig vloerkleed en de handstofzuiger is ideaal voor de trap. Waar je wel mee moet oppassen is dat er geen losse spullen op de vloer liggen. De borstel van de stofzuiger draait en dan draait hij dus ook je spullen om de borstel heen en voor je er erg in hebt zit het vast. Als je klaar bent zet je hem weer in de oplader voor de volgende keer. De grootte van de stofzuiger is prima. Hij past makkelijk in een hoekje, achter het gordijn of in de meterkast. Hij is niet te zwaar maar ook niet de lichtste. Het afvalreservoir is wat klein maar dat vind ik niet storend.

cgmpeters 28-02-2021

Handige steelstofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-P5IB rvs

Ik ben onder de indruk van de deze steelstofzuiger. Van te voren was ik benieuwd wat het gebruikers gemak was. Maar ben blij verrast. De steelstofzuiger is gemakkelijk in elkaar te zetten, hij is niet zwaar en handig in het gebruik. Hij maakt de vloer goed schoon. Zowel tapijt als laminaat. Het enige nadeel is dat je niet langer dan een klein uurtje kan stofzuigen, dan moet hij weer aan de lader. Maar dat heb ik prima opgelost door de ene dag de beneden verdieping te stofzuigen en de volgende dag de bovenverdieping. Gemak dient de mens.

Karin 25-02-2021

Eerste draadloze stofzuiger

Geschreven voor: AEG QX9-1-P5IB rvs

Voor het eerst een draadloze stofzuiger. In het begin is het even wennen aangezien de motor in de stofzuiger zelf dit. Dit maakt het handvat waarmee je zuigt zwaarder. Dit werd echter snel. Met een Volgeladen accu Kan ik makkelijk mijn woonkamer doen. Er zitten aantal aantal handige opzetstukken bij, je kan de kruimeldief los halen van de gehele stofzuiger had er iets is. Hierop kan je een lang accessoire aansluiten waarmee je ook bijvoorbeeld bij het plafond. Het enige nadeel is dat door de kruimeldief in het midden van de stofzuiger zit je minder goed onder wat lager oppervlaktes zoals het bed komen. Ik heb wel het idee dat hij hij sneller leeg gaat deze heb ik op de bovenverdieping meer gebruikt en kom hier net niet alle slaapkamers mee doen. Ik heb het idee dat dit meer stroom verbruikt wat op zich niet zo gek is aangezien die maar een stand heeft en de gehele stofzuiger drie standen.

LBruin 24-02-2021

Wauw

Geschreven voor: AEG QX9-1-P5IB rvs

Wauw wat een geweldig apparaat is dit. Met een zoontje die graag kruimelt en een hond moet ik geregeld stofzuigen. Normaal deed ik dit met wat tegenzin maar nu niet meer. Makkelijk te bedienen, zo gepakt en zo weer terug in de standaard die tegelijkertijd de oplader is. En het fijne is.. de kruimels op tafel haal ik wel door de kruimeldief gedeelte eruit te trekken.
De stofzuiger heeft verlichting zodat ik onder het bed niet meer hoef te schijnen met een zaklantaarn. Ik raad dit product zeker aan!!

Kantjes 24-02-2021

wow! wat een apparaat

Geschreven voor: AEG QX9-1-P5IB rvs

wauw! het is al een feestje om deze stofzuiger uit de doos te halen! Het glimt je toe! Stevige kwaliteit. Er zit een uitneembare handstofzuiger in. Die voelt wel wat zwaar aan in de hand maar zijn zuigkracht maakt dat wel goed. Hij neemt alles goed op. Je kan op de handzuiger ook weer hulpstukken zetten om te zuigen. Dat is echt wel een groot voordeel van deze stofzuiger!
Nog een groot voordeel is dat er geen snoer aanzit en ook geen lange slang. Je laad hem op in een oplaadstation. Hij is flexibel en goed hanteerbaar. Ben er goed tevreden over.