Rowenta RO7740 Silence Force RO7740 Stofzuiger met zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RO7740 Silence Force RO7740 Stofzuiger met zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

j**************@g******** 05-04-2024

Wat ben ik blij met mijn nieuwe Rowenta Silence Force Cycloniv RO7690
Alle hondenharen vliegen de bak in en deze kan je onbeperkt kostenloos legen.
Dus geen nare geurtjes ook de hulpstukken maken het gebruik een feestje

W*********@g******** 25-03-2024

Wij hebben deze stofzuiger gekocht vanwege de goede score bij de Consumentenbond. Geluid, gewicht en gebruiksgemak zijn overeenkomstig de testuitslag maar de zuigkracht valt erg tegen en dat is toch het belamgrijkste aan een stofzuiger. Ook kost het wisselen van de verschillende mondstukken veel.kracht. Wij zouden deze stofzuiger niet weer lopen.

Pluspunten

• Stil

Minpunten

• Te weinig zuigkracht

Hele fijne stofzuiger 30-01-2024

Een hele fijne stofzuiger met goede slang en lang snoer.
Heel goed voor mijn huistofmijtallergie!!!
Erg stil.
Goed wendbaar

Pluspunten

• Anti allergeen
  • Stil

v******@z******* 31-12-2023

Deze Rowenta stofzuiger is gebruiksvriendelijk: licht in gebruik en wendbaar. Verder zuigt deze stofzuiger sterk/krachtig. Verder is deze stofzuiger erg stil. Op een vloerbedekking moet de stofzuiger op licht zuigen gezet worden, anders trekt deze te zwaar aan de vloerbedekking.

Prima stofzuiger 27-12-2023

Goede prijs/kwaliteit

Prima stofzuiger tegen een goede prijs. Gekocht n.a.v. de test van de consumentenbond. Zuigt goed, erg wendbaar en je hoort deze stofzuiger amper. Heel tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Weinig geluid

h********@g******** 25-12-2023

Uitstekend apparaat en goedkoop

Bij een relevante aankoop raadpleeg ik meestal als eerste de Consumentenbond:de Rowenta stofzuiger was de beste keuze en ook een groene keus.De zuigkracht is zo geweldig dat de zuigmond zich enigszins vastzuigt aan de onderlaag (plavuizen en ook aan tapijt),maar inregelen op minder power gaat gemakkelijk en de Rowenta functioneert prima.De flexibele overgang van stang naar zuigmond is even wennen,maar je kunt de vloer onder kasten e.d.hierdoor veel beter bereiken.Kortom een zeer geslaagde aankoop; uitstekende prijs/kwaliteitverhouding ;geruisarm apparaat.

Pluspunten

• Zuigt goed en goed regelbaar.
  • Zuigen onder kast of bed.

m*******@z************ 28-11-2023

Zeer tevreden met de Rowenta Stofzuiger

Buiten mijn verwachting deze stofzuiger, dacht met 450 watt dat komt niet goed, maar dat is gelukkig onzin, neemt zeer goed alles op wat op de vloer ligt! na een stofzuiger met een hoop lawaai en te kort snoer nu deze Rowenta, echt weinig lawaai, en 8.5 snoer is heerlijk! voor een zeer mooie prijs een prima aankoop!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Stil
  • Prijs

Jeanette 17-03-2023

Zuigt goed, stofzuigerbuis te kort

Ik had voor deze stofzuiger gekozen, omdat deze goed beoordeeld wordt en een aantrekkelijke prijs heeft. Hij zuigt prima, maar ik vind buis van de stofzuiger toch te kort. Ik ben zelf 1,80m lang en ben een.... stofzuiger gewend, daar is de buis langer (en steviger) en dat vind ik veel prettiger. Ik heb dus besloten om de stofzuiger retour te sturen en toch weer voor de....miele te gaan.

Pluspunten

• zuigt goed

Minpunten

• stofzuigerbuis te kort

j******@g******** 29-10-2022

geen fijne stofzuiger

Ik heb deze stofzuiger nu ongeveer 1 jaar, maar vind het echt geen fijne stofzuiger. Het snoer blijft achter de wielen hangen, en hij rijdt nergens overheen, daarbij verschuift hij meer dan dat hij opzuigt ondanks het gebruik van verschillende mondstukken. Na een jaar ergenis nu toch maar op zoek naar een ander.

Minpunten

• Rolt niet goed
  • Zuigt slecht

Jolanda 23-12-2020

Hij is echt stil

Rowenta zegt dat hij stil is, en dat is ook zo. Zelf op de hoogste stand is hij best stil. Het snoer is lang en de stang is in lengte verstelbaar Helaas vind ik dat hij toch wel veel nadelen heeft. de accessoires zijn niet op te bergen in de body, dus dan liggen ze in de kast en ga je ze niet zo snel gebruiken. Slang is korter dan mijn huidige en dat vind ik een nadeel (komt misschoen ook door onze lengtes 1.77 en 2.00 m ) . Er zitten 2 zuigmonden op. De flexibele heeft wieltjes die piepen tijden het zuigen (maken geen krassen, maar het geluid is zeer onaangenaam) dus ik gebruik de andere zuigmond, en deze doet het niet goed op harige ondergronden (zoals halve maantjes op de trap en droog/schoonloop mat). En steeds de zuigmond verwisselen zie ik niet zitten.
Na de test periode ga ik dit artikel niet zelf kopen, desalniettemin is deze stofzuiger een fijn apparaat wat betreft het geluid en snoerlengte

Pluspunten

• stil
  • lang snoer
  • verstelbare stang

Minpunten

• accessoires niet op te bergen in body
  • zuigmonden
  • body

Mimien 17-12-2020

Een stille stofzuiger zonder poespas

De Rowenta Silence Force is een handzame stofzuiger die stil is, goed zuigt en wendbaar is. Door de meegeleverde mondstukken is zuigen op alle oppervlakten makkelijk. Ik gebruik de Rowenta Silence nu een paar weken en ben erg tevreden. Het lange snoer is een verademing. Je hoeft niet steeds van stopcontact te veranderen. Vooral de zuigmond voor de harde vloer is prettig en geeft door de borstels het minst geluid tijdens het zuigen. Door z'n platte formaat zuig je met deze borstel makkelijk onder lage kasten. Het meegeleverde borsteltje voor gordijnen en bekleding is handig zeker omdat de zuigkracht makkelijk kan worden versteld. Ik ben heel blij met het kleine borsteltje dat om de zuigbuis gemonteerd is, alleen de zuigstang loskoppelen en even snel iets opzuigen van bank, kleed of gordijn.

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig
  • Wendbaar
  • Lang snoer
  • grote stofzak

Peeeee 17-12-2020

Een goede fluisterstille stofzuiger

Ik mag deze stofzuiger testen. De stofzuiger zuigt krachtig. Heel erg fijn om een borsteltje aan de stofzuiger slang te hebben, het borsteltje had iets robuuster mogen zijn. Je kunt inderdaad met elkaar praten onder het stofzuigen. Heel fijn dat de stofzuiger niet veel lawaai maakt. Het handvat had van mij niet zo'n kronkel hoeven hebben waar je het vastpakt . Ik heb hem nog niet eens een week, nu 2 x mee gestofzogen. Ik gebruik het borsteltje voor de meubels, maar dat moet heel voorzichtig omdat je anders snel je meubels kunt beschadigen. Het snoer is mooi lang, de steel had langer gemogen van mijn man, hij zuigt wel eens wat weg bij het plafond en daar kon hij niet goed bij. Voor matten en kleden werkt de regelbare zuigkracht goed en makkelijk door de tekeningen die erop staan. Bij het gewone stofzuigen van gladde vloeren gebruik ik de fluisterstand.

Pluspunten

• Borsteltje aan de steel, altijd bij de hand
  • Stil
  • lang snoer
  • dichte stofzuigerzak

Minpunten

• zwaar
  • te krom handvat

Menno 16-12-2020

Zeer stille stofzuiger

Ik heb de stofzuiger nu een aantal weken in gebruik en het eerste dat opvalt is dat het erg stil is. Het zuigt erg goed. De gebruiksvriendelijkheid vind ik niet super. De 4 wielen maken het niet super makkelijker bedienbaar en het snoer rolt nu al niet heel soepel meeer op.
In de doos zitten erg veel accessoires die hem makkelijk inzetbaar maakt.

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig

Minpunten

• Niet echt degelijk

dribbel 15-12-2020

lichte stofzuiger die erg stil is

Ik heb deze stofzuiger getest. Ik vond hem erg geruisloos (de kinderen vroegen zelfs of hij het wel goed deed, want hij had zo weinig geluid). Daarnaast is hij een stuk lichter dan mijn huidige stofzuiger. Ik vond het qua zuigkracht een prima stofzuiger, hij liet niks liggen. De zuigmond aan de stang is ook een stuk lichter dan mijn huidige stofzuiger, daar moest ik wel even aan wennen, maar inmiddels ben ik perfect tevreden.

Pluspunten

• geruisloos
  • licht

Ronald45 13-12-2020

stille stofzuiger

Deze Rowente is een grotere stille stofzuiger, die zacht en krachtig kan stofzuigen.
Deze kracht kan je wisselen op de stofzuiger, door de knop te verschuiven van links naar recht.
ook op de steel kan je de zuigkracht wisselen, door het schuifje open te zetten of dicht te houden.
Hij is erg wendbaar en het snoer is lang genoeg om bij ons in een keer door het huis te gaan.
Jammer is dat de extra onderdelen niet in de stofzuiger passen, ondanks dat hij best groot is
Deze versie stofzuiger is goed voor de harde ondergrond, maar heeft moeite om over een kleed te gaan.
De stoffer aan het handvat is best handig, maar soms ook lastig, want je kunt hem moeilijk schoonmaken.
De steel vindt ik eigenlijk wel kort, maar lost zich weer op door het beweegbare gedeelte in borstel aan de steel

Pluspunten

• stil en krachtig
  • netjes weg gewerkte stofzuigerzak
  • wendbaar
  • beweegbaar gedeelte op de zuigmond

Minpunten

• steel een beetje te kort
  • geen bergruimte hulpstukken

Irene 11-12-2020

Goede stofzuiger

Ik heb de stofzuiger nu een paar weken en vele malen gebruikt. Ik ben tevreden over het apparaat. In het begin moest ik even wennen aan alles maar dat is altijd bij een nieuw apparaat. De zuigkracht is erg goed en af te stellen. Ik vind het uitschuifbare stofzuiggedeelte erg fijn en gebruik ik veel. Het apparaat is vele malen stiller dan mijn oude stofzuiger maar zeker niet superstil. Ik vind het apparaat wel wat log en groot en de kleur ben ik niet weg van maar dat is persoonlijke smaak. Het is prettig dat er een lang snoer aan zit.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lang snoer
  • Uitschuifbaar stofgedeelte
  • Redelijk stil

Minpunten

• Kleur
  • Wat log

Floortje37 10-12-2020

Goede zuigkracht, niet superstil

Ik gebruik de Rowenta Silence Force RO7740 nu ruim drie weken en ben wel tevreden. Er zitten een paar handige snufjes aan het apparaat. Zo vind ik het uitschuifbare borsteltje als je de steel eraf haalt ideaal. Zo beschadig ik oppervlakten niet en kan toch goed kracht zetten en alles lekker schoon zuigen. Ik gebruik dit borsteltje dan ook best vaak: voor de trap, de tafel, de bank, de lamellen en zelfs de broodrooster… Ook het lock systeem van de slang is een uitkomst. Bij mijn oude stofzuiger ging de slang er best vaak uit als ik de stofzuiger naar me toe trok maar deze Rowenta heeft dat niet. Ik vind het echter wel een vrij grote, wat ‘logge’ stofzuiger, zeker in vergelijk met mijn ‘oude’ stofzuiger. Toen ik hem aanzette, was hij inderdaad stiller dan mijn eerdere stofzuigers maar niet superstil. De term Silence vind ik dus eigenlijk niet helemaal passen. De zuigkracht vind ik goed, de zuigmond ‘plakte’ goed aan de grond waardoor ik het gevoel heb dat alles lekker werd weggezogen. Het snoer ging ook bij de allereerste keer niet helemaal soepel terug het apparaat in, maar die moet je best hard indrukken, heb ik ondervonden. Dan werkt het prima. Voor mijn ideale stofzuiger zou het snoer wat langer moeten zijn, nu moet ik net iets te vaak wisselen van stopcontact. Maar al met al een prima stofzuiger met voldoende zuigkracht.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • borsteltje aan steel
  • lock systeem van slang

Minpunten

• niet superstil
  • vrij groot

Angel 10-12-2020

Krachtige stofzuiger

Gisteren de Rowenta Silence Force RO7740. (grijs) opgehaald en meteen uitgeprobeerd mijn eerste indruk best groot apparaat, stoei nog met de knop van het snoer, die moet je namelijk best hard indrukken. Zuigkracht is prima en ligt lekker in de hand. Stille modus ervaar ik niet echt als stil...
Vele stofzuigmomenten verder... prima stofzuiger met de juiste zuigkracht die je makkelijk kan instellen voor verschillende vloersoorten. Als je eenmaal gewend bent aan de grote van het apparaat zie je de voordelen ervan... het snoer rol ik wel helemaal uit anders gaar het niet zo soepel.
Voor grote en kleine stofzuigklusjes is deze stofzuiger echt ideaal.

Pluspunten

• Krachtig.. en in te stellen
  • Bij stang een borsteltje erg handig

Minpunten

• Snoerknop moet je hard indrukken