Bosch BGL6POW2 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL6POW2 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

Tevreden Bosch gebruiker 30-05-2022

Tevreden Bosch gebruiker

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

Inmiddels 3 maanden trotse eigenaar van de bosch stofzuiger en ben zeer tevreden.
Met 3 kids in huis wordt er elke dag gestofzuigd en was dus opzoek naar een stofzuiger met krachtige zuigkracht en snel en simpel in gebruik.
Deze stofzuiger wordt geleverd met verschillende mondstukken dus voor elke vloer is er een geschikt mondstuk op aan te sluiten.
Verder vind ik het fijn dat de stekker lang genoeg is om direct door te lopen naar de 2de verdieping en niet eerst de stekker moet verplaatsen naar een ander stopcontact.
De aan/uit knop en turbo stand bediening op de handstang zijn ook erg handig.

Zeer tevreden over de stofzuiger!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Makkelijk in gebruik
  • Zuigkracht
  • Verschillende mondstukken

Janny 17-05-2022

Uitestekende stfzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn nieuwe Bosch Serie 6 stofzuiger was een uitstekende keuze. Licht, wendbaar en een grote zuigkracht, maakt het zuigen een stuk aangenamer. "Een Bosch laat niets achter".

j**e@g**l.com 22-04-2022

eerst lezen en plaatjes kijken voordat het werk begint.

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

Het product is prima alleen de instructie kan beter. je kan de slang aan de verkeerde kant in de stofzuiger monteren en dan past de andere kant niet meer in de handel. Het is mijn fout ik monteer deze dingen voordat ik de instruktie lees maar deze keer was deze ook niet al te duidelijk. het is gelukt dus alles opgelost en we zuigen weer zonder lawaai en dat is het belangrijkste.

Max L 30-03-2022

Fijne lichte krachtige stofzuier

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne lichte krachtige stofzuiger, erg handig is bediening op de steel en kleine borstel in de steel, dus die hoef je niet apart op te zetten. Afwachten of de snoeroproller na een jaar nog goed zal doen, maar dat zien we dan wel weer. En de looks is ook super, maar dat is bijzaak

Patricia 11-03-2022

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stofuizger is erg fijn in gebruik, de lange steel is erg prettig en ik ben echt super blij met het extra hulpstuk met borsteltje, geen gedoe meer met een plumeau. Ook de knopjes op het handvat zijn handig zodat je niet steeds hoeft te bukken om de stofzuiger aan en uit te doen of de kracht te veranderen. Daarnaast heeft de stofzuiger 4 wielen wat toch wel veel beter is dan mijn vorige stofzuiger met drie wielen die nogal vaak eens omviel. Echt een fijne stofzuiger die er ook nog eens mooit uitziet.

Doeke 09-03-2022

aanrader !

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

mooie stofzuiger van Bosch met veel hulpstukken goede instelbare zuigkracht hulpstukken voor alle soorten vloeren , goede prijs /product verhouding , heel lang snoer daar mee kan je het hele huis door. ben tevreden
met Bosch heb iets goeds in handen..

Pluspunten

• lang snoer
  • instelling in hand greep zuigkracht

Danielle 05-03-2022

Slechte stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In november deze stofzuiger gekocht, maar wat een miskoop!
Hij zuigt nog niet fatsoenlijk een korreltje hagelslag op!!!
De hulpstukken lijken er niet goed op te passen...
Geen aanrader.

Janneman007 04-03-2022

Super mooie stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goede stofzuiger zuigt zeer goed en makkelijk in gebruik

Bosch serie 6 stofzuiger 03-11-2021

Perfecte machine

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat heel belangrijk is, hij is heel stil en school In gebruik

v**j@h**l.com 01-11-2021

Tot nu toe zeer tevreden. Ziet er mooi uit en zuigt prima. Ook is hij licht en heeft een lang snoer.

• Zuigt prima
  • Weegt bijna niets

Dennis 12-10-2021

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede stofzuiger
Genoeg kracht om alles op te zuigen

Nadin 11-10-2021

Mooi uiterlijk en goede zuigkracht!

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

Ik vind het altijd moeilijk om een goede stofzuiger te kiezen. Door de goede revieuws, het uiterlijk en het handvat waarmee je de stofzuiger kunt bedienen hebben me voor deze laten kiezen. Het uiterlijk is heel strak en maakt het minder erg dat die in mijn klein huisje in de kamer staat. Het handvat is super handig aangezien ik tijdens het stofzuigen nog vaak andere dingen doe opruimen, moet er wel nog aan wennen.. door automatisme gebruik ik nog te vaak de aan/uit knop op de stofzuiger zelf, wat helemaal niet nodig is. Ik was heel benieuwd na de borstel voor de schutters aangezien er in huis wordt gerookt en huisdieren aanwezig zijn had ik me bedenken maar door de stevige borstel en hoge zuigkracht kreeg ik zonder enige moeite alles stofvrij! De wieltjes rollen makkelijk alle kanten op en de kabel kun je bij iedere lengte weer in laten trekken door er even aan te trekken. Ben er echt heel blij mee! Mooi uiterlijk en goede zuigkracht!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Mooi uiterlijk
  • Handige extra gebruiksstukken

Sunny1 09-09-2021

Mooi design krachtig zuig kracht

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

Super mooi stofzuiger van Bosch ben helemaal verkocht toen ik hem zag mooi strakke design en toen ik hem mag uitproberen was ik helemaal verbaasd dat zo veel zuig kracht dat deze Bosch stofzuiger heeft dat is ongelofelijk kracht van Bosch ik stofzuig met plezier en kinderen willen met deze stofzuiger graag willen stofzuigen ik en mijn gezin zijn helemaal weg van deze mooi krachtige stofzuiger van Bosch. Ik raad iedereen aan als van veel zuig kracht willen en ook nog heel mooi design van Bosch.

• Krachtige zuig kracht

a**d@c**a.nl 25-08-2021

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

Goede zuigkracht in mooi jasje. Super wendbaar en niet te zwaar gewicht....

Pluspunten

• Lang snoer
  • Weinig decibels

t**n@g**l.com 23-08-2021

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

Een prima stofzuiger prijs en kwaliteit zijn kloppend. Veel onderdelen. Top

Pluspunten

• Veel hulpstukken
  • Lange snoer
  • Motorsterkte goed regelbaar
  • Uitschuifbare telescoopsteel

Ingrid 25-06-2021

Superrrrrr!

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Was voor mij de duurste stofzuiger die ik ooit gekocht heb. Maar dat had ik veel eerder moeten doen. De zuigkracht is echt goed en de vele hulpstukken zijn heel handig. Ook is hij licht en rijdt flexibel. Top ding !!!!

Anoniem 15-06-2021

super zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] super stofzuiger een helen goeden zuigkracht en dat je op de steel de zuigkracht kan in stellen is super handig verliest zijn zuigkracht niet als de zak vol is

Mt 29-04-2021

Lang snoer . Ook voor lange mensen.

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

Super mooie stofzuiger. Werkt prima. Op het handvat te bedienen . Incl veel borstels . Stang ver uit te trekken

Pluspunten

• Lang snoer
  • Op de slang te bedienen

Marcelvdh 10-04-2021

In 1 woord geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

Ik heb altijd een bosch gehad
Maar deze stofzuiger is de beste tot nu toe zeer gemakkelijk in gebruik niet te zwaar lang snoer

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Niet zwaar
  • Lang snoer ideaal zelfs
  • Niet teveel herrie

Tocoleij 07-04-2021

Tevreden

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We zijn wel tevreden, zuigt stukken beter als onze dure steel stofzuiger. Wel is de slang aan de korte kant en is de zuigkracht af en toe zo sterk dat ik niet vooruit kom, zit vastgezogen aan het kleed. Even wennen welke mondstukken waarvoor te gebruiken