Bosch BGL6POW2 zwart - Reviews

Type/soort
stofzuiger
Type
algemeen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL6POW2 zwart op Kieskeurig.nl.

Anouk 15-10-2020

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

Niet al te groot of te zwaar maar presteert als de beste [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Een echte aanrader!! 13-10-2020

ALS NOOIT TEVOREN!

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

Nog nooit heb ik zo'n fijne stofzuiger gehad. Licht van gewicht, zuigt als de beste, handbediening super en nog een mooi design op de koop toe! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anja uit Middelharnis 10-10-2020

Prima stofzuiger !

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

Mooi design, rustig geluid maar toch een goede zuigkracht. Absoluut geen spijt van ! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jos 09-10-2020

ALS NOOIT TEVOREN!

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

Zelden heb ik zo'n super stofzuiger gekocht. Voldoet perfect aan mijn verwachtingen. Bediening op handgreep is geweldig. Niet steeds meer te bukken. Bovendien een enorme zuigkracht, licht van gewicht, stil en ook nog eens een zeer sjieke uitstraling!!

Topstofzuiger 03-10-2020

Superstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

De stofzuiger van bosch is echt een topstofzuiger vooral omdat ie ultra allergie filter heeft erg stil Is ,krachtig Zuigt. Maar omdat ik astma heb ging het mij er vooral om dat ie schonere lucht uitblaast dan de luchtkwaliteit in huis en dat heb ik ondervonden. Dus ja ik ben zeer tevreden aangezien er meer opzetborstels bijzitten voor elk type vloer. Die de Bosch ook echt Goed stofzuigt echt een toedient deze bosch

Pluspunten

• Krachtig
  • Ultra allergie filter
  • 12 meter actieradius

Charlie 25-09-2020

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

Mooie outlook maar vooral: krachtige stofzuiger! Niet zwaar, lang snoer en handige extra bediening op het handvat: superblij met deze aankoop!

Minpunten

• Fragiele standaard om slang in te zetten.

Jantje 17-09-2020

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

Doet wat ik van een prima stofzuigerverwacht.
Goede zuigkracht. Prima bedieningsmogelijkheden en goede hulpstukken. Ook prima in te stellen op gewenste werkhoogte [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bert M 14-09-2020

top zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

top stofzuiger, hele goede zuigkracht en met de roterende turboborstel blijft er niks meer liggen op laminaat en vloerbedekking. De bedieningsknoppen op het handvat zijn ook erg makkelijk

Pluspunten

• rijkwijdte
  • zuigkracht
  • Roterende turboborstel
  • mooi design