Bosch BGL6POW2 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL6POW2 zwart op Kieskeurig.nl.

Marcelvdh 10-04-2021

In 1 woord geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

Ik heb altijd een bosch gehad
Maar deze stofzuiger is de beste tot nu toe zeer gemakkelijk in gebruik niet te zwaar lang snoer

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Niet zwaar
  • Lang snoer ideaal zelfs
  • Niet teveel herrie

Nettie 30-03-2021

Geweldige zuigkracht, zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

Ik heb gekozen voor deze stofzuiger omdat ik een kat heb en nogal last van haren, deze stofzuiger is hier perfect voor.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Aantal borstels
  • Extra turbo zuigkracht

Bob 14-03-2021

Het voelt meteen weer schoon in huis

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

Deze stofzuiger vervangt onze kleine Bosch. Die was vervuild door een gescheurde zak en de snoer was te kort. De nieuwe Bosch ziet er stoer uit, maar vooral de zuigkracht valt direct op en dat zonder veel geluid. Wat een gemak die knopjes op het 'pistool', totaal overbodig als je het leest, maar als je het gebruikt echt fantastisch! De lange snoer van 6 meter is een enorme verbetering op onze oude (was 4 meter) nu hoeven we niet halverwege de trap terug om de stekker om te pluggen. En die meubelborstel op dat tussenstuk, altijd bij de hand, mooie uitvinding. Bijna 10 punten van ons, want er zitten 2 zuigmonden bij die we niet gaan gebruiken (de universele is meer dan genoeg). Dat is een minpuntje op duurzaamheid. Maar verder zijn we er blij mee, na één rondje door het huis, voelden we gelijk hoe schoon het geworden was!!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Bediening op het handvat
  • De meubelborstel geïntegreerd
  • Geluid (stil)
  • Lange snoer 6 meter

Minpunten

• 2 zuigmonden extra beetje overbodig

Oldheman 06-03-2021

Attractieve alleskunner

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Technisch een top apparaat. Maar dat zijn alle Bosch apparaten.
Waar deze stofzuiger zich in onderscheid is zijn gebruiksgemak. Zelfs ik, als traditionele man, vind het nu leuk om de woning te stofzuigen! De beste stofzuiger die ik ooit gehad heb en zijn prijs volledig waard! Eigenlijk geen negatieve punten kunnen vinden.

Rila 04-03-2021

super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] perfecte stofzuiger. Hij is heel fijn hanteerbaar door het handvat. Makkelijk om te bedienen voor de zuigkracht.
Hele fijne hulpstukken meegeleverd.

Sour.sop 17-01-2021

Doet het goed

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super tevreden over deze stofzuiger. Doet het goed en handig in gebruik omdat ik nu niet meer hoef te bukken om de stofzuiger aan te krijgen

AnsR 15-01-2021

topper!

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zuigt supergoed, zowel op tegels en parket als op vloerbedekking en met t snoer van 9,5 meter is t bereik een stuk groter dan van mn vorige stofzuiger! Echt heel blij mee!

Ans(je) 13-01-2021

Super!

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze Bosch zuigt geweldig goed, en is heel licht en wendbaar; ik ben er heel blij mee! Met de turbo borstel ook op de vloerbedekking heel goede performance!

Anouk 15-10-2020

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Niet al te groot of te zwaar maar presteert als de beste

Een echte aanrader!! 13-10-2020

ALS NOOIT TEVOREN!

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nog nooit heb ik zo'n fijne stofzuiger gehad. Licht van gewicht, zuigt als de beste, handbediening super en nog een mooi design op de koop toe!

Anja uit Middelharnis 10-10-2020

Prima stofzuiger !

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi design, rustig geluid maar toch een goede zuigkracht. Absoluut geen spijt van !

Jos 09-10-2020

ALS NOOIT TEVOREN!

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

Zelden heb ik zo'n super stofzuiger gekocht. Voldoet perfect aan mijn verwachtingen. Bediening op handgreep is geweldig. Niet steeds meer te bukken. Bovendien een enorme zuigkracht, licht van gewicht, stil en ook nog eens een zeer sjieke uitstraling!!

Topstofzuiger 03-10-2020

Superstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

De stofzuiger van bosch is echt een topstofzuiger vooral omdat ie ultra allergie filter heeft erg stil Is ,krachtig Zuigt. Maar omdat ik astma heb ging het mij er vooral om dat ie schonere lucht uitblaast dan de luchtkwaliteit in huis en dat heb ik ondervonden. Dus ja ik ben zeer tevreden aangezien er meer opzetborstels bijzitten voor elk type vloer. Die de Bosch ook echt Goed stofzuigt echt een toedient deze bosch

• Krachtig
  • Ultra allergie filter
  • 12 meter actieradius

Charlie 25-09-2020

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

Mooie outlook maar vooral: krachtige stofzuiger! Niet zwaar, lang snoer en handige extra bediening op het handvat: superblij met deze aankoop!

Minpunten

• Fragiele standaard om slang in te zetten.

Jantje 17-09-2020

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet wat ik van een prima stofzuigerverwacht.
Goede zuigkracht. Prima bedieningsmogelijkheden en goede hulpstukken. Ook prima in te stellen op gewenste werkhoogte

Bert M 14-09-2020

top zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL6POW2 zwart

top stofzuiger, hele goede zuigkracht en met de roterende turboborstel blijft er niks meer liggen op laminaat en vloerbedekking. De bedieningsknoppen op het handvat zijn ook erg makkelijk

Pluspunten

• rijkwijdte
  • zuigkracht
  • Roterende turboborstel
  • mooi design