Rowenta Silence Force Cyclonic RO7212 Stofzuiger zonder zak blauw, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Silence Force Cyclonic RO7212 Stofzuiger zonder zak blauw, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Quak 08-08-2020

Stille stof zuiger

We hebben de stofzuiger een paar weken mogen testen en we merkten meteen dat het een hele fijne stofzuiger is. De zuigkracht is enorm en een stuk stiller dan onze oude stofzuiger. Ook de grote stofbak is heel erg fijne hoef je niet zo vaak te legen. Kan lekker doorgaan met hele huis stofzuigen. Ook erg makkelijk te manoeuvreren en niet heel zwaar

Pluspunten

• Wendbaar
  • Stil
  • Grote stofbak

Minpunten

• Snoer rolt niet altijd even makkelijk op

MariekemtH 07-08-2020

Mooi krachtig apparaat

deze stofzuiger een paar weken in mijn bezit.
Goed hanteerbaar.
Goede zuigkracht. Op harde vloeren perfect, op het vloerkleed en beklede trappen zuigt de stofzuiger bijna vacuum.
Apparaat is niet te zwaar, valt niet snel om. Bak is redelijk makkelijk te legen.
Snoer mag van mij wel een stuk langer.
Geïntegreerd zuigborsteltje handig maar ik zie geen opzetding om overig accessoire aan te klikken of op te zetten.
De zuigmond krijg ik er niet vanaf om even de spinnenwebben weg te zuigen.

Pluspunten

• goede zuigkracht op harde vloeren
  • geïntegreerde zuigmondborstel
  • geen zak nodig

Minpunten

• Snoer mag langer
  • accessoires ergens aan vast maken?
  • zuigkracht te goed op kleden

EE88 03-08-2020

Goede prijs/kwaliteitverhouding

We hebben de stofzuiger vandaag in gebruik genomen en de vloer is erg schoon geworden! De zuigkracht is wel erg sterk voor tapijt en vloerkleed, maar schoon wordt het wel. Nadelig vind ik dat het schoonmaakborsteltje niet wil blijven zitten als je kracht zet. En er staat op de opzetborstel dat ie voor parket is, maar zo klinkt het niet. We hopen dat er geen krassen volgen. De stofzuiger heeft wel enorme zuigkracht, ligt prettig in de hand, draait makkelijk en is stil, kortom we zijn erg enthousiast.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Stil

Minpunten

• Geen parketborstel
  • Zuigkracht soms een beetje té

schaapforlife 30-07-2020

Mijn eerste reactie was nogal terughoudend, omdat een fabrikant wel vaker aangeeft dat een stofzuiger erg stil is en je geen last hebt van het lawaai. Ik kan je vertellen dat dat bij deze stofzuiger helemaal waar is. Want zeg nu zelf, niets is irritanter dan het geluid van een stofzuiger. Ook de zuigkracht is erg goed, ik hoef maar een keer de kamer door en de hele vloer is schoon. Het design is perfect. De stofzuiger is stevig en gemakkelijk in gebruik. Er zitten twee knoppen op: aan/uit en de knop om de stekker weer in te trekken. De accessoires zijn ook goed, je kunt ze onder het groen/blauwe gedeelte leggen. Tevens ben ik blij dat het een zakloze stofzuiger is; dit had ik nog nooit ervaren, maar ik kan dit echt aanbevelen. Ik kan hem gemakkelijk onder de kraan afwassen en hij is weer helemaal schoon. Voor iedereen die op zoek is naar een ‘stillere’ stofzuiger, zou ik zeggen: neem deze!

• Geluid

Minpunten

• Neemt wel veel ruimte in beslag

Nikkie 30-07-2020

Stofzuiger die doet wat het moet doen!

Wat een zuigkracht heeft deze stofzuiger. En dat is toch wel een van de belangrijkste dingen. Ook heel erg handig is het borsteltje aan de steel. Dan hoef je niet op zoek naar een ander mondstuk maar je kunt de bank (of iets anders )dan gelijk erbij meenemen. Minpunt is dat de voet een naar geluid maakt over laminaat. Het krast niet maar zo klinkt het wel. Ik had een duurdere stofzuiger maar die zuigkracht is echt een heel stuk minder. Wel mis ik een beetje de aan/uit schakelaar op de steel. Maar dat is even weer een kwestie van wennen. Voor deze prijs is dit een hele goede stofzuiger. Vooral door de zuigkracht vind ik het een aanrader.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Borsteltje aan de staal
  • geluidniveau

Minpunten

• voetstuk maakt krassend geluid op laminaat

arualnikki 30-07-2020

Goede stofzuiger

Wij mochten de Silence Force Cyclonic RO7212 testen. Wat een zuigkracht zeg. Wauw!! Mijn vloermat voor de tuindeur kwam los van de grond en ik moest voor het eerst in gevecht met de stofzuiger om deze los te krijgen. De tweede keer heb ik het schuifje op de steel open gezet waardoor de zuigkracht minder hard is. Dit ging al beter. Bij de eerste de beste bocht lag de stofzuiger al op zijn kant. Maar ik weet niet of dat wat over mijn agressieve rijstijl zegt of over de stofzuiger. Hij is erg wendbaar en botst daardoor wel overal tegen aan. Ik vind de stang lang genoeg waardoor ik niet gebogen hoef te staan. Het snoer is ook lang genoeg. Het borsteltje wat aan de stang vast zit vind ik een geweldige uitvinding. Normaal vergeet ik dat ding altijd mee te nemen. Het legen is appeltje eitje. Alvast even geprobeerd om het filter in de stofzuiger (dus niet in de opvangbak) eruit te halen. Eruit ging prima. Erin vond ik toch een opgave en heb ik een tijdje zitten klooien. Misschien deed ik het niet goed of is er een handigheidje voor wat ik nog niet ontdekt heb. Over het algemeen gezien ben ik wel positief. Mijn vriend vind onze oude stofzuiger beter. We testen nog even door. En vergeet nog te zeggen dat ik ook wel bang ben voor beschadigingen aan de vloer want het maakt een hard krassend geluid. Ook het knopje om te wisselen naar tapijt moet ik met mijn handen doen want met mijn voeten lukt het niet. Verder vind ik hem ook vrij zwaar om te tillen.

Mc kuipers 30-07-2020

Goede stofzuiger

ik heb de Rowenta Silence Force Cyclonic RO7212 ingebruik. design: het is een mooi design en ziet er strak uit. de kleur groen is voor mij geen probleem zolang hij zijn werk maar doet. de steel en koppelstuk zijn een soort in/over schuif systeem, ik zie liever dat het vast klikt. nu komt het voor dat het scheef erop zit tijdens het zuigen, vind ik persoonlijk irritant en kan mij voorstellen mensen die bv reuma hebben dit echt wel een dingentje kan zijn. Zuigkracht: De Silence Force Cyclonic RO7212 heeft een sterke zuigkracht, moet op de steel het schuifje iets open zetten op makkelijker te kunnen stofzuigen(plavuizen) wat jammer hier aan is dat je er geen knop opzit om dit aan te passen waarbij andere stofzuiger dit wel hebben, dit is toch wel een min punt. Wendbaarheid: hij is makkelijk te verplaatsen en draait ook erg makkelijk mee. Over zijn eigen snoer heen rijden is wat lastig door de wieltjes maar ik vind dat opzich niet zón probleem. als je snel 180- graden de andere kant uit wil en hij draait niet meteen mee, valt de stofzuiger wel om(wellicht ben ik te snel en ongeduldig) Opzet stuk en borstel: het is ene prima voetstuk maar vind dat hij wel veel lawaai maakt en hoop dat het geen krassen geeft! ondanks de borstel die erop zit klinkt het alsof ik zonder borstel stofzuig. Je krijg er 1 opzet stuk bij een langwerpige, ik vind het jammer dat je ook niet een kleinere voetstuk krijg voor bv stoelen te stofzuigen, dat moet je doen aan de hand van de vast zittinde borstel op de steel wat ik minder goed vind werken met dieren haren. Decibel: ik vind hem relatief stil, maar ervaar nooit echt dat een stofzuiger luid is, zon ding maakt nou eenmaal lawaai. Snoer: lengte van de snoer had van mij 1 meter langer gemogen(nu klaag ik) maar voor de meeste huishoudens zal het voldoende zijn. al met al vind ik het voor nu een prima stofzuiger, en ervaar ik weinig min punten. wel een paar verbeter punten die ik zou aandragen zoals ik al in mijn tekst heb geschreven. ik zal deze voor nu aanraden bij mensen die opzoek zijn naar een nieuwe zakloze stofzuiger met goede zuig kracht.

Sandy 30-07-2020

Mooi design en een geweldige zuigkracht

Vorige week heb ik deze stofzuiger in huis gehaald. En hoe blij kan je zijn met een stofzuiger. De zuigkracht is fantastisch zo weet je zeker dat alles stofvrij is wanneer je klaar bent met stofzuigen.
De stofzuiger ziet er ook erg mooi uit en is licht in gewicht. Makkelijk mee te nemen om de trap schoon te zuigen. Geen muffe luchten doordat de stofzuiger schone lucht uitblaast wat ook erg prettig is. Het lange snoer is ook erg fijn zodat je niet om de haverklap ergens anders moet inpluggen.
En geen stofzuigerzak is natuurlijk helemaal geweldig. Gewoon even legen in de prullenbak en door!
Ik ben een blij mens!!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lang snoer
  • Geen stofzuigerzakken

Frankjm 28-07-2020

sterke zuigkracht een heel stil

Rowenta Silence Force Cyclonic RO7212 opgehaald en er gisteren voor het eerst mee gezogen. Plus- en minpunten voor deze stofzuiger.
*De pluspunten: superstil !! en dat is heel fijn. *sterke zuigkracht. * ideaal voor lange mensen , op de hoogste staand staat ie zelfs voor mij te hoog . * het kleine extra stofzuigerborstelteltje zit heel handig verwerkt in de steel; de kierenzuiger zal je in je broekzak moeten stoppen als je bezig bent. Minpunten: Geen fijne stofzuigermond met maar aan 1 kant een borstelrand.; zitten er 3 wieltjes onder wat ik erg storend vind (herrie) en dat op den duur vast schade geeft aan mijn harde vloeren. De stofzuigermond eraf gehaald en die van de stofzuiger erop gezet (heeft wél aan 2 kanten borstels op de stofzuigermond) en dat werkte prima. *de voetschakelaar op de stofzuigermond vind ik veel te stroef gaan; zou er bijna een lik olie op smeren. *de stofzuiger is aan de grote kant vind ik *Het snoer is niet echt lang; je moet steeds aan ander stopcontact gebruiken. We hebben wel een groot huis. *De opvangbak voor het stof voelt goedkoop aan maar is makkelijk te legen

Pluspunten

• zuigkracht erg sterk
  • super stil
  • ook fijn voor lange mensen
  • kleine borsteltje handig verwerkt in de steel

Minpunten

• matige stofzuigermond
  • stroeve voetschakelaar
  • geen lang snoer

Sandy 27-07-2020

Mooi design en een geweldige zuigkracht

Ik ben een blij mens!!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lang snoer
  • Geen stofzuigerzakken

Annie123 27-07-2020

Prima stofzuiger

De Rowenta Silence Force Cyclonic RO7212 Stofzuiger zonder zak is een prima stofzuiger. De zuigkracht is goed en ziet er ook mooi uit. Minpuntje vind ik het oprollen van het snoer. Deze was na een week al wat “slapjes” en rolde de snoer niet in 1x op.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Snoer rolt niet goed op