Bosch Serie 8 BBS81PETM rood - Reviews

Type/soort
handstofzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 43 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 BBS81PETM rood op Kieskeurig.nl.

Huishoudster 06-02-2021

Krachtige handzame stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Stil, zuiverend luchtsysteem, pakt echt alle haren op en voldoende attributen om overal bij te kunnen. Stofzuigen wordt leuk!

Pluspunten

• Luchtzuivering
  • Handzaam
  • Geen stofzuigerzak nodig
  • Krachtig met turbo stand

piet 26-01-2021

prima stofzuiger serie 8 en sirie 6

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

wij hebben er voor besloten om voor Bosch te gaan superlicht we hadden eerst de Bosch 6 gekocht beviel zeer goed is lekker licht in gebruik en hadden besloten om voor de hond de pet 8 er bij gekocht en de 6 naar boven gedaan voor boven om gemakkelijk over bij te kunnen en ze bevallen bij de tot nu zeer goed 100% tevreden

Pluspunten

• goed hanteerbaar
  • licht in gebruik
  • gemakkelijk uit mekaar klikken en in mekaar

Minpunten

• geen tot nu toe

Mike 25-01-2021

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Net een puppy aangeschaft maar dan komt deze stofzuiger wel super uit de verf. Nooit meer een ander.

Natalie 22-01-2021

Geweldige stofzuiger als je huisdieren hebt

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Geweldige stofzuiger! Pakt alle haren van de kat op zowel laminaat als vloerbedekking! Makkelijk doordat het snoerloos is! Je kan makkelijk je hele huis stofzuigen ermee voordat je moet opladen

piet 21-01-2021

zeer goede kwaliteit 100%

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] boven mijn verwachting daarom hebben wij er nu 2 de 6 serie voor boven en de 8 serie pet voor onder voor de hond

Karin 20-01-2021

Veel zuigkracht zonder lawaai

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik wist niet dat veel zuigkracht hand in hand kan gaan met weinig geluid. Met deze stofzuiger heb ik het toch weten te vinden. Handzaam, compleet en haakt niet halverwege af tijdens het schoonmaken van mijn huis door voldoende accu capaciteit. Ik kan weer tevreden zijn. Maar dat verwacht ik ook wel van een Bosch.

W.B. 19-01-2021

Geweldige machine, hadden we eerder moeten hebben.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Omdat we veel last hebben van katten haren en het gewoonlijke stofzuigen ook door gaat leek dit de oplossing. En dat is het ook, een geweldige veelzijdige steelstofzuiger / kruimeldief wat alles opzuigt wat voor z'n nozzle komt. oh ja, en nog een turbo stand.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • goeie hulpstukken
  • kleine nozzle met roterende borstel

Minpunten

• Je hebt toch de hele machine in de hand
  • maar zwaartepunt ligt wel goed.

Theo 19-01-2021

Top product!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Hoorde steeds meer mensen om ons heen, die een steelstofzuiger hadden en daar wij al accu apparatuur bezitten was de keuze snel gemaakt. Na dat we eerst wat sceptisch waren nu reuze enthousiast.

Maaike 19-01-2021

In een handomdraai

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met deze krachtige stofzuiger heb ik zo het huis weer netjes. Met drie kleine kinderen is dit een zeer handig hulpmiddel om het huis leefbaar en netjes te houden. Je pakt hem zo even om wat op te ruimen en kunt er ook met gemak het hele huis mee stofzuigen. Erg blij met deze aankoop!

Anne 18-01-2021

Handige draadloze stofzuiger met goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede draadloze stofzuiger. Erg handig in het gebruik. Goede zuigkracht, zeker op turbostand en prettig wendbaar. Accuduur zou beter kunnen, zeker bij de turbostand. Vervangt niet de 'echte' stofzuiger, maar zorgt wel dat die minder vaak gebruikt hoeft te worden. Duur in aanschaf, verwacht dat de Bosch kwaliteit deze met een lange levensduur goed maakt.

Riks 18-01-2021

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zuigt erg goed, hele huis met 1 acculading. 85m2.
Laad snel genoeg op, gewicht valt reuze mee. Makkelijk te legen, en borstels te demonteren om schoon te maken.
Genoeg hulpstukken erbij voor de lastige plekjes en de banken.
Erg tevreden tot nu toe.

Jeroen 16-01-2021

Handige Harry

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Super gemakkelijk pakken om even wat hondenharen of zand op te zuigen, eenvoudig aan te sluiten, en zeer gemakkelijk in gebruik. ook schoonmaken en borstels wisselen gaat gemakkelijk en snel

Pluspunten

• snel
  • schoon
  • licht

Theo 13-01-2021

Helemaal super!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wilde er eerst niet aan, maar als allebei je dochters er een hebben en laaiend enthousiast zijn , ben ik er dan toch voor gegaan.En ze hadden gelijk en wij willen nu ook niet anders meer!

Willemsen 13-01-2021

top steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Gisteren binnen gekregen. Vandaag voor het eerst gebruikt. Zuigt super. Heel fijn dat er geen kabel aan zit. En gemakkelijk te veranderen naar een kleine handstofzuiger. Werkt perfect.

Pluspunten

• snoerloos
  • extra accu
  • gemakkelijk in gebruik

Mich 12-01-2021

Zeer te vreden.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hij voldoet aan alles wat er word gemeld.
Met een handomdraai heb je met de bosch gestofzogen. Je hebt niet eens de turbo stand nodig. Een ideale stofzuiger met een huis vol dieren.

Michelle 10-01-2021

Bosch

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super tevreden over deze stofzuiger. Ik wil nooit meer anders heb 100000 x liever deze dan de dyson wat ik hiervoor had. Hij komt overeen met wat ze beloven.

Vervanging voor snoerstofzuiger 10-01-2021

Aangenaam verrast

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

Sinds enkele dagen dit product in huis. Gekocht als aanvulling op de snoerstofzuiger met autootje. Het apparaat werkt uitstekend en zuigt ons parket, kleed, trap en andere zuigbare oppervlakken mooi schoon op de gewone stand. Even de auto uitgeprobeerd en top! Dan is 1 acculading voldoende. Het opladen aan het apparaat duurt te lang om "unlimited" te kunnen stofzuigen. Een snellader en extra accu is aan te bevelen. Gelukkig voor mij gaat Bosch die opsturen als onderdeel van de lopende actie (tot 17-1-21 aankoop). De stofzuiger is speciaal voor huisdieren, met werkt ook fijn voor een vriendin met lang haar :-) Je moet wel even het borsteltje eruit halen en de haren verwijderen. In het stofreservoir zat na 1 ronde zuigen enorm veel stof. Makkelijk te legen, maar zette wel aan tot nadenken over de zuigkracht van onze oude snoerzuiger. Wat ons betreft vervanger voor de gewone stofzuiger ipv een extra.

Pluspunten

• zuigt top
  • veel praktische hulpstukken
  • Handzaam, niet te zwaar
  • luxaflex oplossing!
  • verwisselbare accu

Maarten 09-01-2021

Fijn in gebruik voelt vrij zonder snoer

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn ook met accu schroeftol werkt de stofzuiger perfect zowel in huis als in de auto voor de matten een uitkomst

Maarten 09-01-2021

Fijn in gebruik voelt vrij zonder snoer

VvanHeun 09-01-2021

Lichtgewicht, handig & krachtig

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS81PETM rood

We hebben dit product gekocht, specifiek voor de hond en de lange haren die overal in het huis en op de tapijten te vinden waren. Weliswaar een wat duurdere stofzuiger, maar met veel kracht, een accu die lang genoeg meegaat om in één keer het huis te zuigen én super makkelijk op te bergen is. In het verleden een 'normale' gehad, maar gaan nu nooit meer terug naar iets anders dan de steelstofzuigers!

Pluspunten

• licht
  • handig op te bergen
  • krachtig
  • genoeg opzetstukken