Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit op Kieskeurig.nl.

JWvHoppe 23-09-2020

Geweldig

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

Zeker geen miskoop deze stofzuiger voldoet aan alle eisen !! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Technico 01-09-2020

stil en grote zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

Niet verwacht, deze is echt stil en heeft een erg hoge zuigkracht ondanks de wettelijke verlaagde maximale wattage voor stofzuigers. Top produkt [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Layla 11-08-2020

Goede zuigkracht en erg stil

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

Ik vind hem mooi van ontwerp en kleur. Hij is stil en zuigt goed. Alleen de grote zuigmond is zwaar en klapt telkens terug als je hem op borstel hebt gezet. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Danielle 05-06-2020

Tot nu toe heel goed!

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

De stofzuiger werkt tot nu toe heel goed. Wel is hij iets zwaarder dan mijn vorige Bosch stofzuiger en maakt hij toch nog best wel wat geluid. Vooral voor een stofzuiger die extra stil zou moeten zijn, had ik op dit gebied hogere verwachtingen. Maar al met niet ontevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gitta 31-03-2020

Must Have

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

Wat ben ik gek op deze stofzuiger!
Ik viel direct op het uiterlijk van deze parel. Ik irriteer me snel aan stofzuigers die niet in de schoonmaakkast staan. Maar bij deze heb ik dat helemaal niet.
Naast het uiterlijk, vindt ik de beschermrand voor meubels ideaal. Tafelpoten en plinten die strepen achterlaten heb ik niet meer. Het gewicht is makkelijk te hanteren. Ik heb zelf tunnelsyndroom in mijn handen en met deze stofzuiger heb ik nergens last van.
De zuigkracht is een dikke 10. Alles wat naast de kop van de stofzuiger ligt zuigt hij zelfs mee!
Ik raadt deze stofzuiger aan iedereen aan! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Stofzuiger serie 8 19-02-2020

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

Prima stofzuiger, zuigt goed maakt weinig geluid.
Enige nadeel is dat de slang aan de korte kant is waardoor je de stofzuiger dicht bij je moet houden. Helaas ook geen langere te bestellen

Ruud 16-02-2020

Top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

Heerlijk stil en zuigt voortreffelijk.
Ook zeer wendbaar, en ligt.
Enig min puntje is het kliksysteem waar je de hulpstukken in kan klikken. Niet erg handig op de zuigstang.
Verder top apparaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Esther 28-12-2019

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

Fijne krachtige stofzuiger die je soepel door het huis volgt. De pluspunten zijn: stil, lang snoer en wendbaar. Geen negatieve punten kunnen ontdekken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Natasja 20-12-2019

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

Sinds een tijdje heb ik deze stofzuiger. Ik vind hem erg prettig. Hij zuigt goed. Het snoer loopt soepel. Ook de stofzuiger zelf loopt soepel. Ik vind het fijn dat het een extra handvat heeft en dat je de extra accessoires aan de stang hebt zitten. Je wisselt daardoor veel makkelijker. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

01031957 14-10-2019

Super stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

Deze stofzuiger is super goed. Zuigt perfect zowel op vloerbedekking als op een gladde vloer. Hij is fluisterstil. Geweldig. Daarbij nog eens 10 jaar garantie op de motor. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]