Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit op Kieskeurig.nl.

Henk 03-07-2020

een stofzuiger die niet zuigt. Wat moet je ermee ?

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

Wat een ramp dit apparaat. We hebben hem nu vier jaar en gaan hem vervangen. Hij zuigt niet !!!. Zelfs kleine deeltjes moet je vier à vijf keer overheen gaan met de zuigmond en dan nóg zuigt hij niets op. Een ramp dit apparaat.

Pluspunten

Minpunten

• zuigt niet en dus ongeschikt voor zijn doel
  • zwaar

Danielle 05-06-2020

Tot nu toe heel goed!

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

De stofzuiger werkt tot nu toe heel goed. Wel is hij iets zwaarder dan mijn vorige Bosch stofzuiger en maakt hij toch nog best wel wat geluid. Vooral voor een stofzuiger die extra stil zou moeten zijn, had ik op dit gebied hogere verwachtingen. Maar al met niet ontevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gitta 31-03-2020

Must Have

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

Wat ben ik gek op deze stofzuiger!
Ik viel direct op het uiterlijk van deze parel. Ik irriteer me snel aan stofzuigers die niet in de schoonmaakkast staan. Maar bij deze heb ik dat helemaal niet.
Naast het uiterlijk, vindt ik de beschermrand voor meubels ideaal. Tafelpoten en plinten die strepen achterlaten heb ik niet meer. Het gewicht is makkelijk te hanteren. Ik heb zelf tunnelsyndroom in mijn handen en met deze stofzuiger heb ik nergens last van.
De zuigkracht is een dikke 10. Alles wat naast de kop van de stofzuiger ligt zuigt hij zelfs mee!
Ik raadt deze stofzuiger aan iedereen aan! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Stofzuiger serie 8 19-02-2020

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

Prima stofzuiger, zuigt goed maakt weinig geluid.
Enige nadeel is dat de slang aan de korte kant is waardoor je de stofzuiger dicht bij je moet houden. Helaas ook geen langere te bestellen

Ruud 16-02-2020

Top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

Heerlijk stil en zuigt voortreffelijk.
Ook zeer wendbaar, en ligt.
Enig min puntje is het kliksysteem waar je de hulpstukken in kan klikken. Niet erg handig op de zuigstang.
Verder top apparaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Esther 28-12-2019

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

Fijne krachtige stofzuiger die je soepel door het huis volgt. De pluspunten zijn: stil, lang snoer en wendbaar. Geen negatieve punten kunnen ontdekken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gecit 20-12-2019

Wendbare stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

De stofzuiger is erg licht, wendbaar en handig in gebruik. De mogelijheid tot auto vermogen stand is erg handig je hoeft niet zelf de stofzuigkracht af te stellen. Wat erg onhandig en niet over nagedacht is dat de accessoires plintenzuiger en meubelborstel aan de stofzuigerstang zitten. Zeker als je onder bijvoorbeeld de bank moet stofzuigen zit dit accessoiredrager met accessoires flink in de weg. De stofzuiger is inderdaad wel minder luid dan onze huidige stofzuiger, maar wat erg vervelend is dat de stofzuigermond op parket onvoldoende borstel oid aan de onderkant van de mond heeft waardoor het alsnog luidruchtiger is om te stofzuigen. Als hier meer borstel of stof zou worden gebruikt zou dat het aantal decibel wellicht nog verder minderen.
Een voordeel is zijn de 4 wieltjes aan de onderkant waardoor de stofzuiger erg wendbaar is en minder snel omvalt. Het nadeel hiervan is dat als je over het snoer komt met de wieltjes de draad vast komt te zitten. Het 15 meter lange snoer is een groot pluspunt in een huis met veel vloeroppervlak.

Pluspunten

• vier wieltjes
  • 15 meter snoer
  • wendbaar
  • licht in gewicht
  • knop voor auto vermogen

Minpunten

• accessoires aan stang bevestigen

Natasja 20-12-2019

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

Sinds een tijdje heb ik deze stofzuiger. Ik vind hem erg prettig. Hij zuigt goed. Het snoer loopt soepel. Ook de stofzuiger zelf loopt soepel. Ik vind het fijn dat het een extra handvat heeft en dat je de extra accessoires aan de stang hebt zitten. Je wisselt daardoor veel makkelijker. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Alina 14-11-2019

BLG8SIL5

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

Goede stofzuiger. Heeft en doet alles wat je nodig heeft. ben wel tefreden met de aankoop. de kabel gaat niet automatisch erin, eerst moet je het helemaal eruit trekken, dan pas gaat ie vanzelf erin.

Pluspunten

• model
  • alle benodigheden

Minpunten

• kabel

01031957 14-10-2019

Super stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

Deze stofzuiger is super goed. Zuigt perfect zowel op vloerbedekking als op een gladde vloer. Hij is fluisterstil. Geweldig. Daarbij nog eens 10 jaar garantie op de motor. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]