Bosch BGL8SIL5 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 33 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8SIL5 wit op Kieskeurig.nl.

Floor 04-12-2020

Niet tevreden

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 wit

Ik vind de zuigmond veel te zwaar en onhandig en de stofzuiger slang veel te kort.
Ook vind ik het een groot gemis dat er geen lampje gaat branden als de zak vol zit.
Men mag dat verwachten gezien de prijs.

Minpunten

• Zuigmond te groot en onhandig en te zwaar
  • Slang te kort
  • Er gaat geen lampje branden bij een volle zak

M van Welt 02-10-2020

STOFZUIGER BGL8SIL5

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 wit

Deze stofzuiger van Bosch is makkelijk in gebruik en heeft een heerlijk lang snoer. Het fijne is als je hem op automaat zet dat hij de zuigkracht aanpast als je tapijt of vloerkleden zuigt. Niet al te zwaar om te tillen en een heerlijk bereik. Stille stofzuiger met voldoende watt. We waren na 20 jaar een Bosch gehad te hebben aan een nieuwe toe.

Pluspunten

• Lang snoer
  • aanpassen van zuigcapaciteit

Happy Bosch 24-05-2021

Top product!

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg blij met deze aankoop, ondanks dat ik er nog niet heel veel over kan zeggen omdat ik het vandaag binnen gekregen heb wil ik toch maar zeggen dat het een fijn ding is, om de volgende redenen;
- handig op de bergen in twee standen, zowel staand als liggend
- altijd accessoires bij de hand, deze zitten op de stang geklikt, moet je er wel even afhalen als je onder een laag bed door moet bijv.
- automatiche zuigkracht regeling, erg fijn bij tapijt of deurmat.
- na 7 jaar gebruik te hebben gemaakt van een concurerend product, welke duurder was (en tegenwoordig niet meer te betalen is) hoop ik dat deze wat langer mee mag gaan.
- minpunten: ik heb ze nog niet gevonden, al vind ik wel dat het snoer nogal dun (en plat) is. Ik vraag me af hoelang het automatisch oprollen goed gaat zonder dat dit een krulsnoer word. Een steviger rond snoer zou dit kunnen voorkomen. Maar dat ga ik wel zien.

Vincent 06-05-2021

Stil en degelijk

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 wit

Fijn, zo'n stille stofzuiger. En heel prettig dat het bereik 15 meter is. Dus geen stekker die je uit het stopcontact trekt. 10 jaar garantie op de motor is ook een pluspunt. Bouwkwaliteit is solide. Kortom fijne stofzuiger.

Wh0c4r3z 05-05-2021

Niet geschikt voor hoogpolig tapijt

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Jammer, daarna zelf turboborstel erbij gekocht maar die draait dus niet ...

LS47 02-05-2021

Fijne robuuste stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat onze oude (zeer stille) het begaf, zijn we overgestapt op Bosch. We zijn er erg tevreden over, hoewel hij wat minder stil is. Fijn dat de snoer zo lang is: de hele benedenverdieping kan worden gezogen met gebruik van 1 stopcontact.

Paul S 18-04-2021

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na jarenlang een zagloze zuiger te hebben gebruikt is deze Bosch stofzuiger een verademing, stiller, goede zuigkracht, wendbaar en een groot bereik door het lange snoer

am 11-04-2021

fijn in gebruik, mooi uiterlijk

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 wit

Heel blij met deze stofzuiger die in gewicht en wendbaarheid en bereik mijn oude Bosch overtreft. Het uiterlijk met de slang van textiel is een lust voor het oog en de lagere decibellen voor de oren.

Pluspunten

• snoerlengte
  • wendbaarheid
  • slang van textiel

Denniz 27-03-2021

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 wit

Na jarenlang een Miele C3 nu deze en wat een verschil. Bosch is veel krachtiger en stiller. Lang snoer.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Stilte

? 27-03-2021

ziet er mooi uit

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 wit

weinig lawaai, goede zuigkracht, duidelijke gebruiksaanwijzing, voldoende accessoires, lang snoer...

Pluspunten

• niet zo zwaar. stabiel.
  • lang snoer
  • slang en accessoires makkelijk te verwisselen

FLoor May 24-03-2021

Stofzuiger slang te kort

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 wit

Ik vind het tegen vallen voor de prijs , de slang is veel te kort en er zit geen lampje op dat men kan zien dat de zak vol is !
Zal deze stofzuiger zeker niet nog een keer kopen.

Minpunten

• Stofzuiger slang veel te kort
  • Geen lampje welke aangeeft dat de zak vol is.
  • Te weinig verschillende mond stukken

Mirjam 21-03-2021

Compacte, stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 wit

Deze stofzuiger is zeer compact, heeft voldoende capaciteit . De stofzuiger is erg stil in gebruik en is makkelijk mee te nemen vanwege het lichte gewicht

Pluspunten

• zeer stil
  • licht in gewicht

Anneke 11-03-2021

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 wit

"Stille" stofzuiger die geweldig zuigt ondanks laag stroomverbruik. Groot gemak is de snoer van 12 meter.

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Lange snoer

Minpunten

• Geen opbergvak voor accessoires

Jeannette 31-12-2020

De Stille Kracht

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Licht, wendbaar en een enorme zuigkracht! Deze stofzuiger is bovendien lekker stil. En heeft gelukkig geen overbodige hulpstukken.

De onderste buis kan een heel stuk langer gemaakt worden. Zo kan je gewoon rechtop stofzuigen als je wat langer bent.

ehdd 29-12-2020

Super stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Als opvolger van mijn vorige stofzuiger bevalt deze zeer goed! Het is erg goed geconstrueerd en bestaat uit degelijke materialen. Verder is de automatische zuigkrachtregeling een handige eigenschap tijdens het stofzuigen. Daardoor is het geluidsniveau erg laag en de zuigkracht enorm! Goed gedaan Bosch!

pvdveen 03-12-2020

stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] stille stofzuiger.
Grote zak XL
Niet te zwaar
Zuigt krachtig. Automatische zuigkrachtregeling werkt goed.
lekker langsnoer
hulpstukken zitten geklemd op de buis. dit had ik liever onder een klep gehad. maar dat zou weer te koste gaan van de grote zak.

Veerle 01-12-2020

Perfecte stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gemakkelijk hanteerbaar, sterke zuigkracht maar vooral heel stil

Judith 24-11-2020

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hele fijne stofzuiger. Zwaar, maar daardoor valt hij niet om tijdens stofzuigen, staat goed op zijn wielen zeg maar. Grote zuigkracht. En heel fijn, een lang snoer!
Enig nadeel is dat tijdens het stofzuigen de stofzuigermond af en toe uit zichzelf verspringt van harde vloer, naar vloerbedekking. Dan moet je hem even terug zetten naar juiste stand. Maar heel blij met aanschaf.

Melanie 10-10-2020

Bosch BGL8SIL5 zuigt fantastisch ziet er mooi uit maar...

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 wit

Goede zuigkracht! rolt fijn achter je aan door de vier wieltjes. hij ziet er ook mooi uit voor zover dat van belang is...de zogenaamde slang van textiel is niet wat ik er van had verwacht helaas... en zeker niet voor die prijs! .dit is namelijk een gewone geribbelde stofzuigerslang met een van PLASTIC geweven stof erom heen. wat erg jammer is omdat dit mede ervoor heeft gezorgd dat ik hem heb gekocht. voor de rest een mooi vormgegeven lichte stofzuiger die goed zuigt!

Pluspunten

• mooi design
  • stabiel door de 4 wieltjes
  • heel goede zuigkracht
  • geluid valt erg mee

Minpunten

• de prijs
  • de zogenaamde "textiele" slang

Ab 09-10-2020

Goede zuigkracht, stil, lang snoer

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 wit

Onze tweede Bosch stofzuiger. De eerste hebben wij meer dan acht jaar intensief gebruikt en nu vervangen door nieuwer model. Ziet er mooi uit, zuigt super, maakt niet teveel lawaai en heeft ook weer een extra lang snoer zodat je de hele verdieping in een keer kan stofzuigen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Snoer

Minpunten

• Nog niet ontdekt