Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit op Kieskeurig.nl.

Esther 28-12-2019

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

Fijne krachtige stofzuiger die je soepel door het huis volgt. De pluspunten zijn: stil, lang snoer en wendbaar. Geen negatieve punten kunnen ontdekken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gecit 20-12-2019

Wendbare stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

De stofzuiger is erg licht, wendbaar en handig in gebruik. De mogelijheid tot auto vermogen stand is erg handig je hoeft niet zelf de stofzuigkracht af te stellen. Wat erg onhandig en niet over nagedacht is dat de accessoires plintenzuiger en meubelborstel aan de stofzuigerstang zitten. Zeker als je onder bijvoorbeeld de bank moet stofzuigen zit dit accessoiredrager met accessoires flink in de weg. De stofzuiger is inderdaad wel minder luid dan onze huidige stofzuiger, maar wat erg vervelend is dat de stofzuigermond op parket onvoldoende borstel oid aan de onderkant van de mond heeft waardoor het alsnog luidruchtiger is om te stofzuigen. Als hier meer borstel of stof zou worden gebruikt zou dat het aantal decibel wellicht nog verder minderen.
Een voordeel is zijn de 4 wieltjes aan de onderkant waardoor de stofzuiger erg wendbaar is en minder snel omvalt. Het nadeel hiervan is dat als je over het snoer komt met de wieltjes de draad vast komt te zitten. Het 15 meter lange snoer is een groot pluspunt in een huis met veel vloeroppervlak.

Pluspunten

• vier wieltjes
  • 15 meter snoer
  • wendbaar
  • licht in gewicht
  • knop voor auto vermogen

Minpunten

• accessoires aan stang bevestigen

Natasja 20-12-2019

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

Sinds een tijdje heb ik deze stofzuiger. Ik vind hem erg prettig. Hij zuigt goed. Het snoer loopt soepel. Ook de stofzuiger zelf loopt soepel. Ik vind het fijn dat het een extra handvat heeft en dat je de extra accessoires aan de stang hebt zitten. Je wisselt daardoor veel makkelijker. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Alina 14-11-2019

BLG8SIL5

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

Goede stofzuiger. Heeft en doet alles wat je nodig heeft. ben wel tefreden met de aankoop. de kabel gaat niet automatisch erin, eerst moet je het helemaal eruit trekken, dan pas gaat ie vanzelf erin.

Pluspunten

• model
  • alle benodigheden

Minpunten

• kabel

01031957 14-10-2019

Super stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BGL8SIL5 In'genius ProSilence - wit

Deze stofzuiger is super goed. Zuigt perfect zowel op vloerbedekking als op een gladde vloer. Hij is fluisterstil. Geweldig. Daarbij nog eens 10 jaar garantie op de motor. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]