De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGB8SIL1 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Brenda 04-05-2022

Super fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik had al een bosch stofzuiger. Één van de eerste types van dit model en daar heb ik echt lang mee gedaan, denk wel 15 jaar. Maar nu kreeg hij toch wat ouderdoms kwaaltjes en het werd tijd voor een nieuwe, en ook weer een Bosch.Deze is stiller en het handvat aan de slang zorgt ervoor dat het makkelijker is om te stofzuigen. Echt een aanrader.

J van den Hoek 22-04-2022

Een fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik raad deze stofzuiger aan iedereen aan. Ook een lekker lang snoer. 1 min puntje ik vind het snoer lastig terug spoelen

H. Schalkx 14-11-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stofzuiger met lang snoer en minder lawaai. Ook het extra handvat aan de steel is erg handig.

Judith 26-10-2021

stil en schoon

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] zuigkracht prima, echt heel stil. Lekker licht, dus ook makkelijk trap op en af. Het Hepa filter zorgt dat er ook geen stof meer wordt uitgeblazen! Hij ziet er tenslotte ook nog leuk uit.

Tevreden klant 08-08-2021

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een prettige stofzuiger, waar letterlijk niks op aan te merken is.

Stofzuiger Jo 25-07-2021

Lekker stil, alleen kop maakt veel lawaai

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stofzuiger. Kop maakt lawaai, klinkt tikkeltje goedkoop en dat voor deze prijs. Zuigt geweldig en daar koop ik hem voor. Tevens voor het gebruik met stofzuigerzak. Met allergieën veel prettiger te legen dan stofzakloze apparaten

Ella 19-04-2021

vloerbedekking wordt opgetild

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben deze stofzuiger aangeschaft ivm kattenharen in huis. Daar is hij prima voor. Helaas was het niet mogelijk om de stofzuigervoet heen en weer te bewegen, omdat hij dan ging "stuiteren". Bij andere zuigkracht of omzetten van tapijt naar harde vloer tilde hij de vloerbedekkingtegels helemaal los. Na klagen bij de winkel hebben we een andere stang en voet gekregen. In deze stang zit een mogelijkheid om lucht aan te zuigen, zodat de zuigkracht iets minder is. Maar we vinden het na bijna twee jaar nog steeds erg zwaar om de stofzuiger goed te kunnen gebruiken. De stofzuiger is inderdaad heel stil en het snoer is lekker lang.

Sandra 19-04-2021

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima stofzuiger, maakt weinig geluid, fijn lang snoer en een hoge wendbaarheid, aanrader!

Toppertje 14-10-2020

Geweldige stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Je hoort hem nagenoeg niet, grote afstand overbruggen voorheen moesten wij verschillende stopcontacten gebruiken. Dit is nu verleden tijd. Hij bllast ook weinig lucht uit.

Linda 15-09-2020

Bosch serie 8

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stille stofzuiger met HEPA filter en een super lange electriciteits kabel zodat je niet steeds van stopcontact hoeft te verwisselen. De zuigkracht is uitstekend. Soms wel eens te goed. De stofzuiger ziet er ook nog eens modern uit.