De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGB8SIL1 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Brenda 04-05-2022

Super fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik had al een bosch stofzuiger. Één van de eerste types van dit model en daar heb ik echt lang mee gedaan, denk wel 15 jaar. Maar nu kreeg hij toch wat ouderdoms kwaaltjes en het werd tijd voor een nieuwe, en ook weer een Bosch.Deze is stiller en het handvat aan de slang zorgt ervoor dat het makkelijker is om te stofzuigen. Echt een aanrader.

J van den Hoek 22-04-2022

Een fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik raad deze stofzuiger aan iedereen aan. Ook een lekker lang snoer. 1 min puntje ik vind het snoer lastig terug spoelen

v**n@z**o.nl 16-04-2022

Mooie en complete stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

Na bestelling binnen 12 uur geleverd. De eerste ervaringen zijn zeer positief. Mooie, complete en handige stofzuiger. Door de Paasactie en cashback actie van Bosch ook nog eens een zeer goede prijs.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Doet wat hij moet doen

Minpunten

• Niet kunnen ontdekken

H. Schalkx 14-11-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stofzuiger met lang snoer en minder lawaai. Ook het extra handvat aan de steel is erg handig.

Judith 26-10-2021

stil en schoon

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] zuigkracht prima, echt heel stil. Lekker licht, dus ook makkelijk trap op en af. Het Hepa filter zorgt dat er ook geen stof meer wordt uitgeblazen! Hij ziet er tenslotte ook nog leuk uit.

s**s@g**l.com 13-10-2021

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

Het is een Super stofzuiger. Licht van gewicht dus makkelijk te tillen. Erg krachtig.

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Krachtig
  • Fijn in gebruik

R**t@h**l.com 06-10-2021

Stil en groot bereik!

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

Ook zijn voorganger heb ik jaren gehad, helaas door onzorgvuldig gebruik was deze defect geraakt en na wat onderzoek toch zijn opvolger gekocht! Fijne stofzuiger, zuigt goed en is stil en door zijn lange snoer een groot bereik , en in het wit ziet hij er goed uit ! enige nadeel wat ik kan bedenken is 4 zwenkwielen waardoor hij soms niet rechtdoor gaat maar overdwars en door de platte voorkant blijft hij wel eens hangen achter de meubels;

Pluspunten

• lang snoer
  • Zuigt prima

Minpunten

• 4 zwenkwielen waardoor hij soms overdwars gaat
  • Platte voorkant blijf soms achter meubels hangen

j**5@g**l.com 20-09-2021

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

Na 2 keer een ander merk stofzuiger te hebben gehad is deze Bosch stofzuiger een verademing. Lekker wendbaar, een extra lang snoer en niet onbelangrijk: heerlijk geruisloos! Een echte aanrader wat mij betreft.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Extra lang snoer

Ben 07-09-2021

Fijne stofzuiger en lekker stil

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

Prettige stofzuiger. We gebruikten al jaren een voorgaand model maar deze was na alle verbouwing versleten. Deze is net iets sterker, heeft een langer snoer (super fijn) en .... is een stuk stiller. Zuigt prima maar dat mag je ook verwachten van een Bosch stofzuiger

Pluspunten

• lang snoer
  • stil
  • wendbaar

Minpunten

• iets zwaarder

Rebel 19-08-2021

The best

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

Mooi uitziende stofzuiger, weinig geluid en veel toebehoren bij. Ben er blij mee 🙃

Pluspunten

• Geluidloos
  • Mooi strak
  • Veel toebehoren
  • Compact

Tevreden klant 08-08-2021

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een prettige stofzuiger, waar letterlijk niks op aan te merken is.

Stofzuiger Jo 25-07-2021

Lekker stil, alleen kop maakt veel lawaai

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stofzuiger. Kop maakt lawaai, klinkt tikkeltje goedkoop en dat voor deze prijs. Zuigt geweldig en daar koop ik hem voor. Tevens voor het gebruik met stofzuigerzak. Met allergieën veel prettiger te legen dan stofzakloze apparaten

Ella 19-04-2021

vloerbedekking wordt opgetild

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] We hebben deze stofzuiger aangeschaft ivm kattenharen in huis. Daar is hij prima voor. Helaas was het niet mogelijk om de stofzuigervoet heen en weer te bewegen, omdat hij dan ging "stuiteren". Bij andere zuigkracht of omzetten van tapijt naar harde vloer tilde hij de vloerbedekkingtegels helemaal los. Na klagen bij de winkel hebben we een andere stang en voet gekregen. In deze stang zit een mogelijkheid om lucht aan te zuigen, zodat de zuigkracht iets minder is. Maar we vinden het na bijna twee jaar nog steeds erg zwaar om de stofzuiger goed te kunnen gebruiken. De stofzuiger is inderdaad heel stil en het snoer is lekker lang.

Sandra 19-04-2021

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima stofzuiger, maakt weinig geluid, fijn lang snoer en een hoge wendbaarheid, aanrader!

Theodorus 03-01-2021

Goede zuigkracht, minder goede zuigmonden

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

Goede zuigkracht. Lang snoer en redelijk stil. Minder tevreden over de zuigmonden. Jammer dat er geen opbergvak is zoals soms wel vermeld wordt. De parketborstel heeft haren als een staalborstel ,alleen geschikt voor plavuizen. Mist ook geleidingswieltjes. Combizuigmond heeft ook geen wieltjes ,waardoor hij zich vacuüm zuigt en niet te bewegen is.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Actieradius

Minpunten

• Zuigmond
  • Parketborstel

Toppertje 14-10-2020

Geweldige stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Je hoort hem nagenoeg niet, grote afstand overbruggen voorheen moesten wij verschillende stopcontacten gebruiken. Dit is nu verleden tijd. Hij bllast ook weinig lucht uit.

c.r.kokkelink 13-10-2020

Mooie vormgeving en kleur. Handig en redelijk stil

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

Mijn ouders kochten altijd al Bosch producten waaronder koelkasten en stofzuigers en waren altijd tevreden met hun keuze.. Ze zijn er al lang niet meer, maar op hun advies hebben ook wij vanaf ons eerste huis tot op heden, nu al 50 jaar, Bosch producten gekocht.

Pluspunten

• vormgeving & kleur
  • zuigkracht
  • 12 meter snoer

Lieneke Jeninga 08-10-2020

Bosch BGB8SIL 1 stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

Wij waren op zoek naar een stille en goede stofzuiger. Dat is deze geworden, het is beste stofzuiger ooit: superstil met uitstekende zuigkracht.

Pluspunten

• Superstil
  • Uitstekende zuigkracht
  • Lekkere lange steel (uitschuifbaar)
  • onderdelen zijn handig op de stang te bevestigen

KvanMierlo 26-09-2020

Krachtige stille Bosch stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

Een top product! Erg stil, prima zuigkracht en het product voelt goed en stevig aan. Tevens een mooi design. De aan/uit en power knoppen zijn handig om te gebruiken.

Pluspunten

• Kracht

Minpunten

• Lengte van de slang mag iets langer.

JP 26-09-2020

Geruisloze stofzuiger plus perfecte zuigkracht.

Geschreven voor: Bosch BGB8SIL1 wit

Prima wendbare stofzuiger met zeer beperkt geluid en voldoende zuigkracht.
Inclusief alle benodigde accessoires , compleet uitgevoerd.
Hoop wel dat deze langer meegaat dan de vorige , die was helaas na 3 (!) jaar kapot.

Pluspunten

• Geruisloos
  • Wendbaar