Bosch BCS812KA2 mineral silver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 395 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS812KA2 mineral silver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Teresa 23-07-2022

Na even wennen ......... tevreden.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het was even wennen de overgang naar een draad en zakloze stogzuiger maar ben nu erg tevreden. De stofzuiger is erg wendbaar en gemakkelijk in gebruik. Door de tweede accu zit ik nooit zonder stofzuiger en ik pak hem toch echt regelmatig voor wat kleinere "acties" ;-). Het schoonmaken van het de opvangbak is heel simpel.
Twee dingen die hem perfect zouden maken: de stang een "knik-functie" geven zodat je gemakkelijker onder de bank e.d. kunt komen. De accessoires beter afstemmen op gemiddeld gebruik door bijvoorbeeld de bankzuiger als standaard te leveren. Al met al heel tevreden en zeker de investering waard!

Pedro 17-05-2022

Good value for money

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] It's a decent vacuum when set in power mode. This means that the supplied battery lasts 30-40 mins., but since there's 2 of them, it's just enough for the whole house. Maybe not as powerful as some competitors, but it'll do the job ... and it's cheaper.

Pros:
- Handy, fairly light.
- Comes with 2 batteries.
- Supplied charger charges in ~40 mins.
- Easy to clean.

Cons:
- It's only really effective in "power" mode. Regular mode is of little use.
- The connection of the engine with the tube is not very robust. Requires some care when maneuvering around the house to avoid breaking it.

Anoniem 26-04-2022

Super Steele

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een ding... alles werkt perfect aan deze steele stofzuiger van Bosch.
Met zijn super goede zuigkracht is het must in iedere huis. Met zijn accesoires kun je overal makkelijk erbij. En echte Bosch!!!
Hij gaat ook 90 min mee met een volle accu. En als het op is hij binnen 1.5 uur volledig opgeladen..

s**0@g**l.com 22-04-2022

Super stofzuiger, let op de accu’s!

De stofzuiger inmiddels een jaar in ons bezit. Super apparaat, erg blij mee.
Bij onze aanschaf 2 opladers gekregen. Deze blijken wel nodig te zijn. Na een jaar is de kracht van beide opladers al voor 55% vanaf. Dat betekent voor ons steeds 2 volle accu’s voor 1 verdieping. Dit is wel een groot nadeel!

Contact opgenomen met het service center. Twee accu’s en oplader opgestuurd. 4 dagen later per post 2 nieuwe accu’s ontvangen. Alles binnen de de garantie en zonder extra kosten.

Nette service Bosch.

9 december 2020
Ideaal apparaat welke goed zuigt, zelfs de randen! De turbo stand werkt ook prima. Je staat ervan versteld hoeveel stof je eigenlijk opzuigt wanneer je het (makkelijk af te halen) filter reinigt.
Het enige kleine nadeel is de staand functie. Wanneer je aan het stofzuigen bent en de stofzuiger even weg wil zetten om later weer verder te gaan blijft deze niet rechtop staan.

Over het gebruik geen opmerkingen te schrijven.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Snoerloos

Minpunten

• Accu’s

s**r@h**l.com 21-04-2022

Deze stofzuiger nooit meer

Stofzuiger nog geen 2 jaar oud en steel bij aansluiting afgebroken. De batterijduur is vanaf begin al niet lang, ben na 2 volle accu’s mijn huis nog niet rond geweest en zo groot woon ik niet. De borstel schiet vuil weg of schuift het eerst over de vloer ipv dat hij het opzuigt, heeft daardoor al verschillende krassen gegeven op mijn tegelvloer. De stofzuiger is zo gebouwd dat je niet ver onder een bank of bed kan komen, omdat hij niet ver genoeg kan draaien. Zuigkracht is niet heel sterk. Heel veel minpunten voor zo’n dure stofzuiger. Ik raad hem niemand aan.

Chris 29-03-2022

Gaat geen jaar mee.

Gekocht bij Ibood, in het begin tevreden van het toestel, maar al snel lade de batterij niet meer op, na wat problemen om klanten dienst te bereiken, batterij kunnen opsturen en gratis kunnen vervangen. Maandje verder andere batterij stuk! Zelfde liedje, nu 1.5jaar verder draait de borstel in de zuigmond niet meer mee, het blijft moeilijk om de reparatie dienst van Bosch te bereiken via website! Veel te ingewikkeld en Bosch NL is niet zelfde als Bosch BE blijkbaar...nee niet meer tevreden.

Pluspunten

• Handig om trappen te zuigen
  • Niet zwaar

Minpunten

• Slechte baterijen
  • Rap stuk

molifantje 17-03-2022

Bedenk je goed voor je tot aanschaf over gaat.

3 jaar geleden kocht Ik via The Insiders de Bosch steelstofzuiger. Net voordat de garantie verliep ging hij kapot. Na een aantal weken kreeg ik een nieuwe. Maar op die nieuwe zit dus geen garantie meer, we zijn nog geen jaar verder en deze is ook al kapot. Ik kan hem opsturen, maar de reparatie kosten zijn voor mij. Dus bedenk je voor je deze steelstofzuiger van Bosch koopt.

Minpunten

• Korte levensduur

Stanislav 27-01-2022

Heel goede stofzuiger

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb Bosch ipv andere merk stofzuiger gekocht en absoluut blij er mee. Bosch is stiller en krachtiger, en ook baterij gaat wat langer (en met 2 batarijen en de snel lader is helemaal prima).
Tot nu toe 1 min punt - er is geen haarmes bijgeleverd om borstel van haren te bevrijden.

Bosch steelstofzuiger. 14-12-2021

Een rib uit m’n lijf, maar wel absoluut,”TOP!”

Heb al een wasmachine en afwasmachine van Bosch en deze steelstofzuiger is een waardige aanvulling daarop. Was en afwas schoon en nu ook de vloeren, plinten, hoekjes en gaatjes super clean! Ook over het gebruiksgemak ben ik zeer tevreden.

Albert 01-12-2021

Grandioos

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een echt Bosch product, draadloos met goede zuigkracht, een aanrader voor iedereen.

j**n@h**e.nl 23-11-2021

Perfecte zuiger

Deze Bosch steelstofzuiger voldoet compleet aan onze verwachtingen. Zuigt prima. Stil en gemakkelijk in de hand. Plezier om deze te gebruiken en na ruim 20 jaar met dezelfde zware stofzuiger te hebben gewerkt een behoorlijke vooruitgang.

Susanne 21-11-2021

Fijne stofzuiger, aanrader!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Erg fijn in gebruik, wat ook fijn is dat je de borstel in de stofzuigervoet eenvoudig kunt verwijderen om reinigen. Haren knip je door de vorm makkelijk los en verwijder je eenvoudig. Ook de filter is makkelijk en snel te reinigen.

Bovendien maakt de stofzuiger een stuk minder lawaai dan andere stofzuigers en is de zuigkracht optimaal! En erg fijn dat je de stofzuiger met 1x indrukken aanzet en niet ingedrukt hoeft te houden.

Kortom erg tevreden! Had hem eerder moeten kopen!

Man ook blij omdat hij nu altijd een opgeladen accu heeft voor zijn bosch apparaten!

d**d@g**l.com 19-11-2021

Topper!

Fantastische stofzuiger. Ik had veel gelezen en gehoord (ook negatief) over draadloze stofzuigers maar ik ben aangenaam verrast. Niet goedkoop, maar comfort is ook wat waard. Geruisloos van tapijt naar parket en tussendoor nog evne de schoonloopmat bij de deur. Gewicht valt me ook mee, en de talloze accesoires heb ik nog niet eens allemaal kunnen uittesten. Prima deal!

Pluspunten

• Zuigt goed en grondig
  • Gewicht
  • Zuigkracht

Minpunten

• prijs

Jojo 18-11-2021

Top steelstofzuiger! Prima zuigkracht, lange batterijduur.

In één woord: top! Dit is de prijs-kwaliteit de beste steelstofzuiger die ik zelf al kocht. Allereerst en belangrijkst is de zuigkracht. Vrouw of man gelijk, een goede zuigkracht weten we allemaal te appreciëren, toch ;-)? En daar blinkt deze Bosch serie 8 wat mij betreft in uit. In de gewone stand doet hij het al goed, in turbostand presteert hij beter dan mijn gewone stofzuiger. En als je je zorgen maakt over het batterijgebruik dan zijn er de dubbele batterij en supercharger om die meteen weer aan de kant te schuiven. Je kan hiermee eindeloos blijven stofzuigen en werkelijk, ik vind het zo'n leuk ding dat ik dat nog bijna zou willen ook :'). Ook de mat in de living krijg ik er proper mee, de badmat wordt erin gezogen dus die doe je beter niet. Enige minpuntje zijn mijn lange haren die nogal stevig in de borstels kruipen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Dubbele batterij
  • Makkelijk om de opzetstukken te wisselen
  • Makkelijk leeg te maken
  • Kan veel soorten oppervlakken aan

Minpunten

• Hele dunne matten (badmat) zuigt hij naar binnen
  • Lange haren uit borstels verwijderen moeilijker

t**n@h**l.com 17-11-2021

Bosch steelstofzuiger

Wij zochten een vervanging voor onze Dyson V8. Van deze ging na 2 jaar de batterij kapot, ook een vervangende batterij deed het erg kort. Daarom deze Bosch uitgekozen, voornamelijk vanwege de verwisselbare accu's. Bij onze uitvoering extra accu en lader.

Tot zover erg tevreden. Zuigkracht lijkt beter, hoeven bijna niet op turbo te zuigen en accu gaat lang mee. Ook is de kop wat lager zodat deze onder de bank past. Kortom erg tevreden

M**n@o**k.com 17-11-2021

Prima!

Degelijk uitgevoerd. Ophangsysteem is makkelijk te installeren. Zuigt prima, niet te zwaar en voldoende wendbaar

Pluspunten

• Wendbaar
  • Degelijk

s**c@h**t.nl 17-11-2021

Apparaat ziet er best goed uit. Mooi voorzien van 2 accu"s. Werkt goed maar de accu is snel leeg

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Sterk zuigvermogen in turbo stand

Minpunten

• Snel lege accu

wilfred 17-11-2021

Blij met Bosch BCS812KA2 mineral silver

Deze stofzuiger voldoet aan de verwachtingen. Pas een aantal dagen in bezit maar doet wat je kan verwachten. De twee accu's zijn ideaal. Werkt prima op de houten vloer maar ook op het kleed wat daar op ligt.

Pluspunten

• opladen via ophangsysteem
  • krachtige stofzuiger

Minpunten

• nog geen gevonden

E**k@v**n.nl 17-11-2021

Absolute winnaar!

Ik heb deze Bosch stofzuiger bij Ibood gekocht, mijn favoriete materialen merk van mijn favoriete website :-) Mooie bij deze Bosch systemen is dat de accu's uitwisselbaar zijn. Nooit zonder stroom dus! Tel daarbij op de duitse degelijkheid, en je hebt een winnende combinatie!

Pluspunten

• Degelijk
  • sterk

j**2@g**l.com 02-11-2021

goed voor de jongere generatie

het is een prima product zuigt heel erg goed maar voor ons als 80 jarige erg zwaar in de hand.

Pluspunten

• zuigt heel goed
  • kan overal neer gehangen worden

Minpunten

• voor ons zwaar in de hand