Bosch BCS812KA2 - Reviews

Accu/Batterij oplaadtijd
1,0 uur
Hoogte
127,70 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS812KA2 op Kieskeurig.nl.

Accu stofzuiger. 05-12-2019

Accu stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Fijne stofzuiger zonder kabel en zuigt prima. Goed te gebruiken op de trap en handig mee te nemen voor camper of boot, geen 220 volt nodig.

Pluspunten

• Goed te gebruiken als kruimeldief
  • Super handig voor boot of camper
  • Handig voor trap
  • Geen 220 volt nodig
  • Geen verlengkabel door je huis

Minpunten

• Wennen aan gewicht

N 02-12-2019

Handig.

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Het is een handig apparaat.
Gaat makkelijk overal tussendoor en heeft ook een lage borstel, dus ideaal voor onder kasten.
Geluid valt erg mee en accu gaat lekker lang mee, zelfs voor zware klussen een goede partner met de extra accu.

Pluspunten

• Extra accu
  • Lage borstel

Carolien Koevoets 29-11-2019

Licht in gewicht, zeer wendbaar, prima zuigkracht.

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Omdat mijn oude stofzuiger ermee op hield, een moderne gekocht op accu. Zonder snoer is ideaal; blijft niet meer haken, geen stopcontact meer nodig en je hoeft niet achteruit terug als je in een krap hoekje moet stofzuigen! Ook handig als een soort kruimeldief te gebruiken (ideaal bij het zuigen van bijvoorbeeld de trap) Zuigt ook goed de kattenharen van de bank. Alleen het hoogpolige kleed zuigen is wat lastiger en je hebt de 2 accu's echt nodig als je het hele huis wilt zuigen. Handig opbergrek voor alle accessoires. Geen stofzuigerzakken meer; scheelt geld en afval! Reservoir moet wel regelmatig geleegd worden. Redelijk stil in gebruik.

Pluspunten

• wendbaar
  • licht in gewicht
  • geen stofzuigerzakken meer
  • redelijk stil

Minpunten

• zuigt hoogpolig kleed slecht
  • reservoir moet regelmatig geleegd worden

Bert van Heeswijk 27-11-2019

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Fijne zuiger met twee batterijen. Heel handig in gebruik. Goed gewicht, helemaal niet zwaar. Mijn vrouw heeft artrose en kan toch goed met het apparaat werken. Zuigt perfect, goede zuigkracht. Opladen gaat vrij snel. Nogmaals heel handig te hanteren. Zeer tevreden. Tijdsduur gebruik batterij voor opnieuw op te laden is goed. Ook makkelijk te gebruiken als kruimeldief en bij het zuigen van trappen.
Ook tevreden over de adviezen en hulp bij het kiezen van dit model door het bedienend personeel.

Pluspunten

• twee batterijen
  • Prima gewicht
  • prima zuigkracht
  • stofzuiger maar tevens kruimeldief
  • opladen gaat vrij snel

Minpunten

• nog geen gevonden

Sonja 25-11-2019

stofzuigen kan gelukkig ook anders

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Vroeger was stofzuigen "huishoudelijk werk" waarvoor je tijd en werk vrij maakte. Alles opzij, de stofzuiger uit de bezemkast en klaar maken voor gebruik. Slang eraan, snoer uitrollen en het voordeligste stopcontact uitkiezen. Dan gáán. Het snoer manoeuvreren, en de stekker steeds weer naar een ander stopcontact verplaatsen. Met dit apparaat is dat helemaal anders. Het apparaat is gebruiksklaar en hangt vlakbij. Je zuigt pas als er ergens ter plekke iets op te zuigen is en doet dat dan er gewoon even tussendoor. Geen apart "huishoudelijk werk" meer, maar gewoon en licht en luchtig.
Je tilt het apparaat van de oplader aan de muur ergens vlakbij, en rijdt het lichtjes sturend naar de te zuigen plek. Zuigt op en klikt hem weer op de wandsteun en oplader. Klaar. En verder met waar je mee bezig was. Super.

Pluspunten

• licht en altijd gebruiksklaar
  • mooi om te zien en simpel in het gebruik

Mulder 22-11-2019

perfecte zuigkracht en licht in gewicht

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Deze stofzuiger is zeer stil en zuigt krachtig ,hij heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. door de 2 losse accu's nooit een leeg apparaat en tevens kunnen de accu's gebruikt worden in andere snoerloze apparaten van bosch 18v

PDC Jansen 16-11-2019

mooie steelstofzuiger met veel acc.

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

De bosch BCS812KA2 is een pracht apparaat voldoet aan onze verwachting, zuigt goed en is makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• veel hulpstukken
  • makkelijk in gebruik

Dennis 14-11-2019

handzaam, licht en goede accuduur

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Zeer handzame steelstofzuiger welke niet al te zwaar is. prima accu duur zelfs in turbomodus. En met de 2e accu kun je maar door stofzuigen (mocht je dat willen)