Bosch BCS812KA2 - Reviews

Accu/Batterij oplaadtijd
1,0 uur
Hoogte
127,70 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 72 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS812KA2 op Kieskeurig.nl.

Lia 10-01-2020

Vooral handig zo zonder snoer

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Ik vond het best wel duur voor een stofzuiger, maar heb er geen spijt van. Erg makkelijk ook om mijn bank te stofzuigen(geen aparte kruimeldief meer nodig) Geen stofzuigerzakken nodig. Met al de bijgeleverde accessoires een aanwinst voor hoop ik een lange tijd.

Anneke 23-12-2019

Schoon huis zonder gedoe

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Door rugklachten was stofzuigen een drama voor mij. Een te gebogen houding, een zware stofzuiger die nooit goed met je mee reed, de snoer te kort , het was vreselijk! Tot ik deze Bosch kocht. In het begin nog wat sceptisch, kan zo'n steelstofzuiger wel echt goed schoonmaken? Maar het is geweldig! Mijn hele huis in een mum van tijd schoon, alle lange haren uit de vloerbedekking! Maakt haast geen geluid, de kat blijft nu gewoon op de vensterbank liggen. Ik heb de Turbo knop niet eens nodig gehad en de accu is nog lang niet leeg. De stofzuiger is makkelijk schoon te maken (dat moest ik wel 2x keer doen, zoveel zoog hij op!) en een verrassend goed resultaat! Heel erg blij met deze, wel erg prijzige, stofzuiger.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • maakt weinig lawaai
  • zuigt verrassend veel op
  • makkelijk op te bergen

Minpunten

• pas niet makkelijk onder een laag bed

Marja 16-01-2020

Handige krachtige stofzakloze, draadloze steel stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Handig, snel te pakken, geen snoer wat in de weg zit, goede zuigkracht. Niet gedacht dat ik zo blij zou zijn met een stofzuiger ! Nadat de hond na het uitlaten in de kamer een zandbak had achtergelaten, even mijn Bosch gepakt en schoon was het weer. De stof opvangbak is wel snel vol, maar even legen en je kan weer verder. Doordat de stofzuiger aan de oplader hangt is hij altijd standby. Ideaal!! De 2-in-1 meubelborstel en bekledingszuigmond vind ik niet fijn, de borstel schuift weer terug als je er mee aan het zuigen bent. De flexibele kierenzuigmond vind ik te lang. De 2 accu's erbij, inclusief snel lader vind ik ideaal. De accu's passen ook op andere Bosch apparaten. Nooit geen snoer wat in de weg zit, makkelijk mee te nemen naar boven. De turbo knop is fijn voor tapijten en vloerbedekking. Het geluid is niet erg luid.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • geen stofzak
  • 2 accu's
  • snel even pakken

Minpunten

• borstel schiet over zuigmond
  • vrij kleine stofbak
  • lastig uit elkaar te krijgen om stofbak te legen.

Eric Hartman 15-01-2020

Super Zuigkracht en geweldige Accu's

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Deze Steelstofzuiger is wat je verwacht van Bosch, Degelijk, handig in gebruik, goede Accu's waardoor lange zuigtijd en kracht.
Extra Snellader + extra Accu zorgen er voor dat je altijd een Fijne Steelstofzuiger met volle accu tot je beschikking hebt.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Kleine kruimeldief mogelijk
  • Zeer goede accu's
  • Lange zuig tijd
  • Accu's zijn snel opgeladen

Marcel 13-01-2020

goede keuze, handige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Apparaat net gekocht, heeft een goede zuigkracht en handig in gebruik.
Vooral de 2 losse accu's en de snel lader heeft de doorslag gegeven om voor dit apparaat te kiezen.

Pluspunten

• losse oplader
  • 2 accu's
  • zuigkracht
  • accessoires

Minpunten

• nog niet ontdekt

Jeff 12-01-2020

Wat een geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Na lang twijfelen toch een accu stofzuiger gekocht. Bij veel kennissen al de Dyson gezien maar toch hebben wij voor de Bosch gekozen. In de winkel meerdere modellen getest. Uiteindelijk voor de Bosch gekozen vanwege de losse accu's - hierdoor langere gebruiksduur. Wat ons opvalt is dat de Bosch stiller is dan de concurrenten en hierdoor zeer fijn is in gebruik. Kwalitatief net zo goed dan niet beter dan een Dyson.

Pluspunten

• 2 accu's
  • licht
  • zeer stil
  • vrouw blij
  • ik blij

Minpunten

• prijzig

Fam. van Opstal 10-01-2020

gewoon goed

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Geen lastige snoer. Makkelijk opbergbaar. Licht in gebuik. Lastige plaatsen goed te bereiken. Zeer praktisch

Pluspunten

• geen snoer
  • lichtgewicht
  • handig opbergbaar
  • Geen stofzak

Minpunten

• geen echt minpunt

Michel 10-01-2020

Top product

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Fijne, krachtige snoerloze stofzuiger die in geen enkel opzicht onderdoet voor de versies met snoer. Makkelijk te hanteren, zeer fijne borstel voor gladde vloeren en licht. Een ander voordeel is dat je niet constant de knop ingedrukt hoeft te houden zoals bij veel andere handstofzuigers.
Met de meegeleverde extra accu en snellader grijp je nooit mis.

Pluspunten

• Krachtig
  • Licht
  • Lange accuduur
  • Snelle lader

T.A.H. van Dijk 10-01-2020

handig apparaat

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

vanwege kleiner wonen aangekocht vanwege snoerloos, formaat en gewicht
2 accu's erg handig
goede prestaties
goede accessoires
stofreservoir voor ons voldoende, wellicht wat aan de kleine kant
zijn zeer tevreden

Pluspunten

• handig en licht
  • 2 accu's
  • prettige bediening

Minpunten

• misschien wat korte accuduur bij turbo
  • reservoir misschien wat klein?

Iris Hurkmans 09-01-2020

Top apparaat!

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Heel praktisch, goede zuigkracht, makkelijk te hanteren, even puzzlen hoe alles open en dicht gaat maar dat heb je zo door. ik raad dit echt aan de fijnste stofzuiger die ik ooit gehad heb!

Pluspunten

• praktisch
  • sterke zuiger
  • mooi uiterlijk
  • 2 acuus dus altijd 1 geladen

Agatha 08-01-2020

gebruikersgemak

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Ideale stofzuiger/kruimeldief in één, met een zeer krachtige motor. Geen last meer van te korte snoeren, door de zeer duurzame accu's

Pluspunten

• draadloos
  • goede zuigkracht
  • Ook voor moeilijk te bereiken plaatsen
  • lichtgewicht / goed handelbaar

P.v.O.teR 07-01-2020

Prima stofzuiger c.q. kruimeldief. Dubbele accucapaciteit !

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Wendbare stofzuiger, die ook als kleine kruimeldief makkelijk in het gebruik is. Vooral ook de vaste aan/uit knop is fijn, zodat je niet permanent een knopje hoeft vast te houden. Daarnaast is er altijd voldoende power beschikbaar doordat er een dubbele accu met snel-lader is bijgeleverd. Ook de bijgeleverde accessoires zijn goed bruikbaar.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • in normale stand al voldoende zuigkracht
  • er zit zelfs extra zuigkracht stand op.

Minpunten

• toch enigszins het hoge prijsniveau

Kees Feddema. 06-01-2020

geweldig apparaat!!Hadden we veel eerder moeten hebben!!

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Deze stofzuiger is helemaal compleet!2 accuus en snellader,je kunt maar doorgaan!Bruikbare hulpstukken,ook handig om de auto vanbinnen te stofzuigen!Intuitieve bediening,ook bij het ledigen van het stofreservoir.Makkelijk te hanteren,niet te zwaar!Kortom een prima ding!

Pluspunten

• goeie ergometrie
  • niet te zwaar
  • twee accuus+snellader
  • makkelijk op te bergen
  • waar voor je geld

Minpunten

• lampje op de borstel was wel handig geweest !

Evelien 06-01-2020

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

ik was al lang op zoek naar een goede accu stofzuiger, maar ik hikte lang tegen de hoge prijs aan. De refund-actie heeft me over de streep getrokken. De stofzuiger is handzaam, niet te zwaar om vast te houden en doet zijn werk goed. Heel blij mee!

Pluspunten

• neemt weinig ruimte in
  • niet zwaar

Minpunten

• kunststof reservoir

Robert 05-01-2020

2x Li-ion accu/ gebruiksgemak - na 2 dagen overtuigd :)

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

De 2 accu's zijn een pré, t.o.v. de concurrent D.... in deze prijscategorie. Daarnaast zijn dit Li-ion accu's. Een nieuwere accutechniek. Het is een uitgave maar in gebruik merk je snel dat het een stuk prettiger werkt dan voorheen.
Manoeuvreert makkelijk om hoekjes en vanwege de gewichtsverdeling van het apparaat treedt er ook minder snel moeheid in de arm op. Ergonomisch is er dus ook eea verbeterd. En over de zuigkracht, power genoeg is mijn mening, met een gezin van 4 en een hond zie je snel resultaat. Werkt prima op harde vloeren en ook- zoals bij ons op de trap- op tapijt.
Geen spijt, ik zou zo weer dezelfde aanschaffen.

Pluspunten

• ergonomie
  • power
  • accesoires
  • 2e Li-ion accu

Minpunten

• wellicht iets prijzig, verder niets.

bmonninkhof 04-01-2020

compleet, eenvoudig in gebruik en een tweede accu

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Nog niet heel veel ervaring met het apparaat, daarvoor moeten we die toch wel even wat meer gaan gebruiken. De eerste indruk is in ieder geval prima. Eerste test ook goed doorstaan en dan blijkt maar weer eens hoe snel je huis vervuild kan worden. Twee accu's worden geleverd bij dit type en dat is altijd handig. Met de losse snellader zijn accu's in mum van tijd opgeladen. Met de standaard lader (in de houder verwerkt) zal dit langzamer gaan, maar dat mag dan ook. Hulpstukken voelen prima aan en zijn goed op te bergen aan de wandhouder. Op de standaard stand is de zuigkracht prima voor dit apparaat, maar wanneer dit mijn bedrade stofzuiger was, dan was die aan vervanging toe. Op de turbo stand zuigt de Bosch (koosnaam Bossie) dan weer uitstekend. Kwa gewicht zou het nauwelijks lichter kunnen zonder afbreuk te doen aan materiaalgebruik of de grootte van de accu. Ik verwacht dat deze aankoop zo'n eentje gaat worden van "dit hadden we veel eerder moten doen". Gaan we het hele huis met Bossie zuigen, zeker niet, maar je pakt Bossie er wel even snel bij.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • tweede accu
  • verwisselbare accu's
  • licht van gewicht
  • moderne uitstraling

Minpunten

• prijs
  • steel is niet in lengte aan te passen

Petra damen 04-01-2020

Goede zuigkracht. Heel makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Snoerloos en handig op te hangen.
Goede zuigkracht
Lichtgewicht
Ideaal voor het gebruik van hondenharen.

Pluspunten

• Niet zwaar in de hand
  • Lange accuduur
  • Handige accesoires

M.Raat 04-01-2020

Bosch draadloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Ik ben zeer tevreden met dit apparaat zeer handig in gebruik en je kunt echt op bijna alle plekken stofzuigen. De stofzuiger is erg licht dus boven je hoofd spinnenwebben of stofresten weghalen is geen enkel probleem. Accu is snel opgeladen en is inderdaad ook bruikbaar op je accuboormachine als deze van Bosch is. De meegeleverde accessoires komen ook goed van pas en de 2de accu is natuurlijk helemaal top. Kortom geen spijt van deze aankop

Jos Bot 04-01-2020

Bosch steel stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

We hebben het apparaat gekocht voor de kapsalon. we zijn erg enthousiast met onze nieuwe stofzuiger. We delen onze zeer positieve mening over de stofzuiger met klanten en noemen daarbij de grote voordelen op in vergelijking met de Dyson.
Als je de steel er afhaalt kun je de stofzuiger gebruiken als kruimeldief, wat bij een Dyson niet kan. Heel handig om in lastige hoekjes te komen en ideaal om bv de auto uit te zuigen. Nog een groot voordeel....!!!!
Een aantal klanten vinden de Dyson zwaar in de hand voelen en de Bosch absoluut niet!!!!
We hebben verschillende klanten de stofzuiger aanbevolen, waarvan nu al twee een stofzuiger zeggen aan te willen schaffen.
Het heeft een grote zuigkracht en de tweede accu is ideaal (bij gebruik turbo) waardoor je buitengewoon langdurig kunt stofzuigen.

Pluspunten

• Multifunctioneel
  • twee accuus zeer handig bij de turbo stand
  • zonder steel zeer goed kruimel dief
  • lichtgewicht
  • uiteraard de momenteel geldende terug gave actie

Leo 04-01-2020

een duurzaam zuinig in gebruik en handig apparaat

Geschreven voor: Bosch BCS812KA2

Na de eerste keer zuigen hebben wij een zeer positieve indruk wat betreft gemak accuduur en onderhoud

Pluspunten

• geen snoer en zuigbody achter je aan slepen
  • geen zakken vervangen
  • ligt makkelijk in de hand

Minpunten

• prijs