Rowenta Air Force 460 Steelstofzuiger - RH9299 zwart, paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Air Force 460 Steelstofzuiger - RH9299 zwart, paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Liesje4 06-02-2020

Update

Ik heb de stofzuiger nu een tijdje en ben er nog steeds tevreden mee. Vooral de knikfunctie voor onder bank, bed e.d. bevalt goed.

Pluspunten

• Gemak
  • Knikfunctie

Minpunten

• Wat aan de zware kant

M. 14-11-2019

Handige flexibele stofzuiger

OmGoede degelijke stofzuiger die doet wat hij moet doen, namelijk stof opzuigen. Bij grotere stukken, kan je een turboknop indrukken en zuigt deze stofzuiger ook dit op. Met zijn lampje in de zuigmond zie je alle stof en vuil onder de bank en met alle stukken die erbij zitten, maak je alles schoon in een zuigbeurt. Nadeel is dat de steel niet neer te zetten is en dus de wisseling tussen stofzuiger en kruimeldief wat lastiger maakt. Wel kan je de steel meteen op de kruimeldief klikken, waardoor het borsteltje van de kruimeldief blijft zitten. De filter is goed schoon te maken, omdat je deze met wat kan schoonmaken.

Pluspunten

• Snel te pakken
  • Zuigt goed, met turbo knop.
  • Makkelijk te legen

Minpunten

• Kan alleen hangen.
  • Kan niet staan, rolt weg

Wendy B. 14-11-2019

Handig om even gauw te pakken

Het apparaat heeft een mooi design. Voor korte stukjes stofzuigen is het makkelijk om hem gauw te pakken.

Op een zachte ondergrond zuigt hij erg goed. Op een harde ondergrond ben ik minder enthousiast, soms worden stukjes vuil "weggeschoten".
Bij gebruik op grotere oppervlaktes begint hij aardig zwaar te worden.

Pluspunten

• makkelijk te pakken
  • zuigmond verlicht

Minpunten

• zwaar
  • weinig zuigkracht
  • legen reservoir onhandig

Monac 08-11-2019

Super snel schoon huis!

Supersnel schoon huis!
Met deze steelstofzuiger maak je je huis supersnel snoerloos schoon.
Wij hebben de steelstofzuiger nu een paar weken in huis en zijn zeer tevreden.
De steelstofzuiger heeft een hele goede zuigkracht, op harde vloeren maar ook op tapijt.
De stofzuiger is ontzettend wendbaar en kan makkelijk alle richtingen uit. De stang heeft een klapstuk waardoor je makkelijk onder tafels, de bank of het bed kan stofzuigen zonder je rug te belasten. De LED_ verlichting is hierbij erg handig. Dit vond ik trouwens in het begin een beetje overdreven, maar vind het nu toch wel erg handig! Door zijn handzame formaat en het feit dat hij snoerloos is, is de trap stofzuigen ook geen straf meer. De steelstofzuiger is erg stil in gebruik. De turbo maakt wel meer geluid, maar nog steeds niet vervelend. Het enige wat ik als nadeel heb ervaren is de accu. Die is wel heel erg snel leeg.

Conclusie; erg fijn apparaat. En zou het zeker aanbevelen!!

Pluspunten; goede zuigkracht, snoerloos, geschikt voor harde vloeren + tapijt

Minpunten: accu is snel leeg

Melanieniewenhuijse 06-11-2019

Mooi vormgegeven steelstofzuiger met zuigkracht

Ik gebruik deze stofzuiger sinds enkele weken en hij bevalt perfect! Hij heeft een enorme zuigkracht en is eenvoudig los te koppelen zodat hij als kruimeldief te gebruiken is of als losse stang. Daarnaast is de stofzuiger prachtig om te zien en erg handig in gebruik. Hij weeg5 net wat zwaar in de hand en maakt voor mij iets meer lawaai dan wenselijk zou zijn maar zou hem niet meer willen missen!

• Goede zuigkracht
  • Lange duur batterij

Minpunten

• Geluid
  • Weeg wat zwaar

Heintje 05-11-2019

Super fijn gebruiksgemak

Denk goed na waarvoor je deze stofzuiger wil aanschaffen. Ik ben absoluut blij met deze stofzuiger om de volgende redenen:
- makkelijk te pakken
- wendbaar
- kinderen kunnen als zij knoeien/kruimelen snel ZELF opruimen
- mooi design
- gaat lekker snel mee naar boven en weer naar beneden
- voldoende zuigkracht

Maar...er zijn ook een paar dingen waardoor ik mijn logge stofzuiger met zak nog niet bij het grof vuil zou kunnen zetten:
- mijn met tapijt beklede trap wordt echt zuiverder met mijn oude bakbeest (sokpluisjes zijn echt niet te verwijderen met de Rowenta)
- langs plinten heeft de Rowenta te weinig zuigkracht om kruimeltjes van een afstand op te zuigen
- het legen van de filter vind ik best een vies/stoffig klusje
- als de accu leeg is heb je echt even pech en moet je wachten tot deze weer vol is (al moet ik eerlijk zeggen dat ik dat nog niet mee heb gemaakt, hij gaat best lang mee)

Al met een al super fijn ding maar mocht je veel tapijt hebben dan raad ik 'm echt niet aan. Heb je vooral harde vloeren dan is het zeker een aanwinst.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Licht
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Niet voor elke ondergrond
  • Filter legen is vies klusje

Marielle Tieben 04-11-2019

Makkelijk in gebruik

Het is een compacte stofzuiger met ook nog eens een mooi design en prettig in gebruik.
Ontzettend handig is de knik, hierdoor kun je makkelijk onder de bank, stoel en bed komen en helemaal handig het lampje aan de zuigmond, zodat je ziet waar je blijft.
Conclusie: een stofzuiger, die je er even snel kan bij pakken om meerdere keren per dag iets op te zuigen. Dit is wel zo handig met een hond en een haard. Voor ons is het een blijvertje!

Pluspunten

• Snel in gebruik te nemen

Minpunten

• Voor ons is de accu te snel leeg

Stefaniee 31-10-2019

Handige steelstofzuiger, maar met haken en ogen

We hebben de stofzuiger nu een aantal weken in huis. Het is een makkelijke stofzuiger die je snel kunt pakken voor een kruimel of 'even snel een stofzuiger erdoorheen'.

Wij hebben de stofzuiger met name beneden gebruikt, aangezien we een peuter in huis hebben die het huis regelmatig bekruimeld, maar ook omdat de accu maar 20 minuten mee gaat en dus niet genoeg batterijduur heeft om het gehele huis te stofzuigen.

Wat heel praktisch is, is dat de opzetborstels van de stofzuiger op de stofzuiger kunnen blijven zitten en dat ze niet vervangen hoeven worden door een ander opzetstukje.

Wij hebben de knikfunctie van de stofzuiger eigenlijk weinig gebruikt omdat de stofzuiger niet onder onze meubels kon komen. Voor onder je bed is het handig!

Er zit een lampje op de stofzuigervoet waarvan wij nog geen functie hebben kunnen ontdekken. Dit kost natuurlijk ook batterij, waardoor de batterij wellicht minder lang mee gaat.

Bij het schoonmaken van het filter schoot het verzamelbakje plots los, nu we wat meer ervaring hebben met het legen van het verzamelbakje weten we ongeveer wanneer hij losgaat.
Tip: Doe dit dus buiten!

Qua gewicht vind ik de stofzuiger wat aan de zware kant, terwijl mijn man het gewicht niet storend vindt. Dit zal dus per persoon verschillen.
Qua zuigkracht vinden we beiden dat hij niet altijd even goed zuigt. Hij zuigt regelmatig over grotere kruimels heen.

Verder een mooie stofzuiger met een handige standaard waar hij ook in opgeborgen kan worden.

• Handige oplaadstandaard
  • Opzetstukken blijven aan de stofzuiger vastzitten.

Minpunten

• Korte accuduur
  • Redelijk zwaar
  • Zuigkracht

Giselle 31-10-2019

Super stofzuiger

Wat een fijne stofzuiger is dit! Ik ben begonnen met de grote voet om gelijk te kunnen stofzuigen. Een goede zuigkracht en een stuk stiller dan mijn eigen stofzuiger! Wat een gemak om de klik arm te gebruiken. Op deze manier kan je makkelijk onder de tafel, kast en stoelen zuigen zonder dat je helemaal moet bukken. Ook het comfort om zonder snoer door mijn huis te lopen is echt ideaal. Geen gezeur meer met een te kort snoer, maar gewoon in 1 keer door het hele huis. Ook het lampje vooraan is super fijn. Ik kon gelijk zien waar ik ( doordat het snoer altijd net te kort was) niet vaak kwam. Daarnaast is het super makkelijk om de andere accessoires te gebruiken. Ik ben erg te spreken over deze stofzuiger! Het enige waar ik me afvraag of het goed blijft gaan is in het grote mondstuk de draaiers. Tijdens het stofzuigen draaien deze rond. In een huishouden met een kat en 3 meiden liggen er veel verdwaalde haren. Deze komen om de draaiers heen te zitten en het is me. Of niet gelukt ze eraf te krijgen. Conclusie: een super fijne stofzuiger waar ik niet meer zonder wil!

Pluspunten

• flexibele stang
  • lamp
  • geen snoer

Minpunten

• Accu gaat "maar" 30 min mee

Colinda 30-10-2019

Wendbaar, mooi design.

Wat een enorm wendbare steelstofzuiger. Erg makkelijk om overal te komen. Wel wat zwaar vind ik persoonlijk. Ziet er mooi uit, veel hulpstukken, alleen 1 hulpstuk snap ik niet. Verlichting in stofzuigermond is erg praktisch! Had ik van te voren niet verwacht. Had iets meer zuigkracht mogen hebben. Maar opzich prima te doen.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Wat aan de zware kant

sanderbbb 29-10-2019

Een zeer fijne stofzuiger met kleine minpuntjes

Bij het openen van de doos valt gelijk op hoeveel hulpstukken er zijn meegeleverd. Er zijn hulpstukken meegeleverd om de

stofzuiger als soort kruimeldief te gebruiken. Een hulpstuk om tussen de bank te kunnen zuigen en hulpstukken voor diverse

vloertypen. Aan volledigheid geen gebrek. Al is er 1 hulpstuk die we na uitvoerig bestuderen nog steeds niet kunnen

plaatsen. De knik (op de foto geheel rechtsonder te zien), daar begrijpen we absoluut het nut niet van. In de ENORME

gebruiksaanwijzing wordt hij 1 keer als plaatje getoond, daarna niet meer. Het gewicht van het toestel valt gelijk op en

straalt degelijkheid uit, het plastic voelt stevig en solide. De werking van het toestel is eenvoudig, je klikt de

hulpstukken er eenvoudig aan vast. Het ophangsysteem is, net als de stofzuiger, ook van degelijk plastic gebouwd. De

zuigkracht is goed. De turbostand is fijn, al is de accu dan echt heel snel leeg. Kom ik gelijk op het belangrijkste

minpuntje. De accu. Er is geen indicator, dus als hij leeg is stopt hij er gewoon mee. Bijzonder onverwacht en onhandig.

Het wat ons betreft nutteloze led licht in de zuigmond had beter gebruikt kunnen worden als accu indicator. Het opladen

gaat daarentegen erg vlotjes. Een uur of 2 en hij is vol! Het legen van de stofzuiger is niet het meest handige, aangezien

het filter en alles eromheen uit elkaar moet. Onze huidige Philips zakloze stofzuiger is wat dat betreft eenvoudiger;

klepje open, vuil er uit en weer dicht. Maar de opvangbak is redelijk groot dus vaak legen is niet nodig. De zuigmond

vangt veel haren van de kids en hond, die haren draaien er omheen vast en de zuigmond moet dan uit elkaar om de haren los

te peuteren. Geen probleem maar toch even een handeling. Grote voordeel van deze stofzuiger is de ENORME wendbaarheid,

werkelijk alle hoekjes zijn te stofzuiger. De knikstang is geniaal. Zo zuig je overal met gemak onder zonder dat je op je

knieen moet. Even de trap in 2 minuten zuigen, de auto, de schilderijlijsten, onder het bed etc etc. IDEAAL! En dat is

gelijk hetgeen wat me heeft overtuigd en de paar minpuntjes overruled. Stofzuigen is weer een genot. Geen zwaar log

apparaat aan een snoer door je huis meetrekken. Gewoon stofzuiger uit de houder, gewenste opzetstuk er op en zuigen maar.

Pluspunten

• Flexibiliteit
  • Hoeveelheid hulpstukken
  • Prijs kwaliteit

Minpunten

• Ontbreken batterij indicator
  • Verwijderen haren

wijnant 29-10-2019

Prima voor het kleine werk

De stofzuiger is prima om even snel wat kruimels weg te doen. Erg handig dat er led-verlichting op het grootste poetsstuk zit, dan zie je nog beter waar nog stof ligt. Ook een veelvoud aan hulpstukken voor elk klusje.
Nadeel is dat de accu toch redelijk snel op is en om de auto te stofzuigen hij niet krachtig genoeg is.

Pluspunten

• goede verlichting
  • veelvoud aan hulpstukken
  • makkelijk om even snel te stofzuigen

Minpunten

• accu snel leeg
  • niet super krachtig

Tineke1959 29-10-2019

Het gemak van de Rowenta Steelstofzuiger

Al een aantal weken gebruik ik met veel plezier de steelstofzuiger,het is voor het eerst dat ik met een steelstofzuiger zuig,wat een gemak en het draadloze is zo handig ,vooral na het eten even snel onder de tafel zuigen ,het is zo gebeurt.ook het zuigen onder de kasten en onder de bank is door de flexibele zo makkelijk,door rugklachten zuigt met man al maanden de kamer eerst de zware stofzuiger van de bovenverdieping halen ,dat is nu niet meer nodig ,hij hangt mooi in de keuken aan de muur en met een handomdraai te pakken.
De led verlichting is vooral handig voor de dondere hoekjes,zo sla je geen stofje over.de hulpstukken zijn makkelijk te verwisselen en de ook het veranderen naar kruimeldief is geen enkel probleem.
De accu geeft mij genoeg tijd om de hele benedenverdieping en de trap te stofzuigen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Draadloze
  • Ledverlichting
  • Duur accu
  • Flexibele stang

Minpunten

• Prijs

Lies87 27-10-2019

Handige, wendbare stofzuiger/kruimeldief!

Fijn wendbaar en gemakkelijk in gebruik, waardoor je 'm makkelijk even pakt om wat op te zuigen. Waar ik eerder stoffer en blik ging zoeken, pak ik nu makkelijk even de Rowenta om wat op te zuigen.
Als je de lange stang er af klikt, is het meteen een kruimeldief met handige mond met haartjes, waardoor je geen meubels of ondergrond beschadigd. Je kan dan ook een lange mond erop klikken, waardoor je gemakkelijk tussen de naadjes in de bank of in de auto stofzuigt!
Opladen gaat simpel in de houder, maar ook daarnaast door een stekkertje achterin te steken.

Tot nu toe heel tevreden door de verschillende opzetstukjes, het lichtje wat voor de stofzuiger uitschijnt en doordat je 'm zowel met de lange stang kan gebruiken en als kruimeldief!

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Handig met lichtje
  • Wendbaar
  • Stofzuiger en kruimeldief in 1
  • Niet te zwaar

Minpunten

• Maakt een wat piepend geluid bij uitschakelen
  • Badmatten zuigen gaat lastig

Rick B. 26-10-2019

Nieuwe generatie stofzuiger

Wat een prachting ding is deze stofzuiger van Rowenta. Hij ziet er enorm modern en van deze tijd uit. Wij hadden altijd nog een ouderwetse stofzuiger met snoer en als je dan met dit apparaat in je handen staat is dat toch wel een verademing. Geen snoer meer, dat is al erg fijn. Maar vervolgens kom je ook al snel achter de andere voordelen.

Deze Rowenta stofzuiger is erg flexibel zodat je enorm makkelijk door het huis 'glijdt'. Zelfs onder de bank stofzuigen wordt een makkie want je kan hem gewoon 'knakken' zodat je er makkelijk onder kunt. Op de zuigmond zit zelf een lichtje, zodat je ook nog eens alles goed ziet.

Uiteraard moet ik ook kritisch kijken naar dit apparaat en dan kom ik toch wel op het feit dat hij redelijk zwaar is en dat je de knop tijdens het zuigen constant ingedrukt moet houden. Beide punten wegen daarentegen niet op tegen de voordelen.

Met het handige omhangsysteem kun je hem ook nog eens handig kwijt in je huis. Kortom: ik ben meer dan tevreden!

• Flexibel
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Gewicht

Natalie 25-10-2019

Prettige flexibele steelstofzuiger. Ideaal voor erbij!

Ik mocht deze stofzuiger testen. En ik ben verrast. Het is echt een fijne steelstofzuiger zonder snoer. Heel prettig voor erbij.

Pluspunten

• Flexibel en handzaam
  • Vele hulpstukken
  • Lampje op stofzuigermond
  • Flexibele hals

Minpunten

• Indicator niet echt duidelijk
  • Beetje zwaar
  • Haren gaan vast zitten

Said A 24-10-2019

Mooi design

Ik heb deze stofzuiger nu een paar weken en ben er erg tevreden mee, hij is erg gemakkelijk in gebruik en je hebt veel hulpstukken die je kan gebruiken, ook kan de steel in een knik waardoor je ook bij moeilijke plekken zoals onder een bank of tafel makkelijk bij komt. De accu gaat redelijk lang mee maar als je deze stofzuiger ophangt en erin klikt dan laadt ie automatisch op waardoor je nooit een lege accu hebt. Zijn er dan geen minpunten..jawel ik vind het persoonlijk een beetje aan de zware kant dus dat is wel even wennen in het begin.

• Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Iets te zwaar

Susanne 24-10-2019

Steelstofzuiger

Ik mocht deze steelstofzuiger testen.
Op veel punten een fijne stofzuiger. Je komt door de knik die de steel kan maken heel makkelijk onder meubels. Het lampje aan de voorkant van de zuigkop is ook heel praktisch. Er zitten vee hulpmiddelen bij zodat het apparaat veelzijdig is. Wat ook handig is, is dat de bovenkant los kan van de rest, zodat je ook een kleinere kruimelzuiger hebt.
Ik vond de stofzuiger wel vrij zwaar (je bedient ‘m met 1 hand). Ook pakte de stofzuiger niet alle grotere stukken vuil mee (zoals kattenbakkorrels).
Wel een aanrader, maar geen vervanging voor een krachtigere stofzuiger.

Pluspunten

• Buigzame steel
  • Losse onderdelen
  • Lampje voorop

Minpunten

• Zwaar
  • Pakt grotere dingen niet mee

Jonah 24-10-2019

Heerlijk luxe schoonmaken

Ik heb sinds enige weken deze stofzuiger en het is een prettige machine. Snoerloos en makkelijk te gebruiken

Pluspunten

• Zuigkracht
  • flexibele steel super handig
  • kruimeldief functie is super prettig

Minpunten

• gewicht
  • reservoir snel legen
  • geen accu indicator

Patries w 23-10-2019

Heerlijk handig

Heel makkelijk en licht in gebruik.
Snel ff de zuiger pakken is zo een genot. Super zuigkracht en heel flexibel en plat te gebruiken. Lekker makkelijk kom je overal onder met deze zuiger!

AndriesK 21-10-2019

Mooi en nuttig apparaat

Wat een mooi apparaat, alleen al om te zien. Apparaat zit keurig en safe verpakt in een doos, met de nodige “hulpstukken” die een vrij compleet gebeuren aangeven. Duidelijke handleiding aanwezig en ook nog een extra gebruiksaanwijzing om lekker snel aan de gang te kunnen gaan.

Vergeleken met de "oude" stofzuiger zeker een plaatje. Weer eens heel wat anders dan je gelijk van een stofzuiger verwacht(nooit anders gehad dan de ouderwetse stofzuiger.....). Mooie uitstraling en door zijn "aparte" buigzame stang zeker een uitdaging waard om daar eens goed gebruik van te maken.

– De eerste indruk was er één die er mag zijn. Het apparaat ligt lekker in de hand en de manier waarop de zuigmond zich over de vloer beweegt is helemaal ideaal. Door de plaatsing van de wieltjes heel gemakkelijk alle kanten op te sturen. Daarbij het voordeel van de zeer flexibele stang, geeft alle mogelijkheden om overal bij te komen. Ook de diversiteit van de hulpstukken geeft een extra dimensie. Oh ja, de verlichting in de zuigmond zelf geeft aan dat er door de leverancier echt over is nagedacht. Ook het gebruik als kruimeldief is zeer gemakkelijk. Mede doordat de kleine zuigmondjes er op blijven zitten, ook als je de steel verlengd, is hij tijdens het zuigen multifunctioneel inzetbaar.

– Ik kan op de “gewone”stand 28(!) minuten zuigen met het apparaat. Dan houdt het ook ineens op. Licht in de zuigmond wel gemakkelijk, maar wel de vraag hoeveel dat van de accutijd vraagt.

Waarschijnlijk hadden we de laatste tijd niet goed gezogen, of was de oude machine aan vervanging toe........, maar de cilinder waar het stof in wordt verzameld gaf gelijk al een aardige hoeveelheid aan. Het maximum dreigde na één zuigbeurt al te worden overschreden. De Boost zuigkracht zelf mag er op het eerste gezicht ook wel zijn.

werkt zeer gemakkelijk en door het doorzichtbare stofcilinder is het ook makkelijk te constateren wanneer je weer aan de bak moet. Afgelopen week de hond van de dochter een paar dagen in huis gehad en dan red je het niet met één reservoir, met andere woorden vaker leegmaken.

Eindkonklusie:,
Plus:
Een prima apparaat dat lekker in de hand ligt,.
– Qua zuigkracht voldoet hij volledig aan de gestelde eisen
- Prima diversiteit van accessoires
- oplaadtijd akkoord

Min:
- wel aardig wat gewicht te “dragen” oa door de toch wel zware motor ed
- jammer dat de motor wat luidruchtig is.
- problemen ervaren met de schakelaar van aan / uit
- stofcilinder aardig snel vol.

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • prima zuigkracht
  • meer dan voldoende assessoires
  • inhoud accu voldoende
  • duidelijke handleiding

Minpunten

• wat luidruchtig
  • kan wat zwaar in de hand liggen
  • stofcilinder raakt snel vol

JP210 20-10-2019

Snel gepakt

Makkelijk in de hand liggende stofzuiger. Vooral praktisch zo zonder snoer. De stofzuiger is heel flexibel en wendzaam, zo kom je gemakkelijk in alle hoekjes. Het lampje bij de zuigmond is heel fijn, zo zie je altijd wat je doet, zelfs onder of achter meubels en andere donkere hoekjes. Het apparaat maakt niet al teveel geluid. Genoeg hulpstukken die gemakkelijk te bevestigen zijn. Praktisch in gebruik voor de trap, iets minder voor de auto. Bij gebruik in de auto is hij wat zwaar en te groot om overal bij te kunnen komen. Ook mis ik een hulpstuk met borstel om het plastic in de auto te kunnen zuigen zonder te beschadigen. Het apparaat heeft geen accu-aanduiding. Je hebt dus geen idee wanneer hij leeg is. Hij stopt zonder waarschuwing met zuigen, dat is echt niet handig. Het opladen gaat wel vlot, in één à twee uur is de accu weer opgeladen. Deze stofzuiger is dus vooral geschikt om 'even snel' te zuigen, dus niet geschikt om één keer per week tevoorschijn te halen en dan in één keer het hele huis te zuigen. Het reservoir is vrij klein en zit dus snel vol, maar is makkelijk te legen. Het filter is snel vuil en moet in het beste geval één keer per week en in het slechtste geval na iedere zuigbeurt schoongemaakt worden. Hierna moet het filter 24 uur drogen en kan dus niet gebruikt worden. Er wordt een tweede filter geleverd die dan gebruikt kan worden.

Pluspunten

• draadloos
  • handige knikstand
  • lampje

Minpunten

• wat aan de zware kant
  • reservoir is snel vol
  • accu is snel leeg

Middel 20-10-2019

Prima ding, wendbaar en flexibel

Eerste indruk is degelijk. Veel onderdelen. Zuigmond voor de bank en 1 voor de rest. En wat reserveprut. De normale zuigstand is redelijk, maar niet uitmuntend. De boost is zeker heel fijn! Eigenlijk wil je altijd op die stand zuigen. Nadeel is dat de batterij dan wel erg snel leeg is (12 min)

Prettig is verder dat je ook direct een kruimeldief hebt met de zuigkracht van een normale stofzuiger. Ik vind het zelf wel meevallen, maar mijn vrouw geeft aan het hele ding wel zwaar in gebruik te vinden. Het lampje aan de zuigmond is wel heel prettig in de wat donkere hoekjes. De flexslang helpt wel voor onder de kast, maar je moet wel diep door de knieën om te zorgen dat je tot aan de muur onder de kast kan zuigen. Daar had mijn vrouw minder last van maar zij is dan ook wat kleiner dan ik (1.63m).

Groot pluspunt is dat je de draaiende borstel er vrij gemakkelijk uit kan halen om de haren te verwijderen (met een schaar) want die zit wel snel vol

De sofa borstel doet niet zo veel overigens en het voelt soms wat gammel doordat ie kan knikken, maar all n all een prima ding

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Demontabel
  • Flexibel
  • Mobiel

Minpunten

• Duur
  • Voelt gammel
  • Batterijduur

Daphne 19-10-2019

Fijne compacte stofzuiger met goede zuigkracht

Fijne compacte stofzuiger met goede zuigkracht. De kruimeldief los gebruiken is ook erg handig, zeker met kleine kinderen om kruimels op te zuigen. Doordat hij snoerloos is pak je hem sneller!

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • Goed wendbaar
  • Snoerloos
  • Flexibele steel
  • Ledlamp, waardoor je goed ziet wat je opzuigt

Minpunten

• Zwaarder dan gewone stofzuiger
  • Als de accu leeg is stopt hij direct
  • Meer werk om te legen / schoonmaken

Liesje4 19-10-2019

Gebruikersvriendeljke stofzuiger

Ik vind het een fijne stofzuiger met een mooi design. Voor mij is vooral het kniksysteem erg prettig, zodat ik niet meer hoef te bukken als ik onder mijn bed of bank wil stofzuigen. Fysiek kan ik dat niet meer, dus deze stofzuiger biedt mij hier goede uitkomst. De stofzuiger is wel wat aan de zware kant, vooral het bovenste gedeelte, maar ik heb het er voor over. Omdat ik een vrij klein huis heb, heb ik voldoende accuvermogen en kan ik mijn hele appartement in één keer helemaal stofzuigen.

Pluspunten

• kniksysteem zodat ik niet hoef te bukken
  • Snoerloos

Minpunten

• Is wat aan de zware kant
  • de prijs