De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 104 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL8HYG1 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

Goede stofzuiger 16-01-2023

Zeer goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede zuigkracht en gemakkelijk in gebruik

Sjra 08-01-2023

Stille zuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Krachtige stille zuiger. Handig lange kabel eraan. Zuigerslang is korter dan ik gewend ben waardoor de zuiger vaker verplaatst moet worden. Zuigmond is smaller dan bij mijn vorige zuiger waardoor je vaker op en neer moet bewegen. Verder mooi design en goed regelbare zuigkracht. Kan ook op automatische zuigkracht gezet worden.

Dyana 31-12-2022

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super fijne stofzuiger. Kan in 1 keer het hele huis stofzuigen zonder de stekker te verplaatsen.

Ron Smits 18-11-2022

Kwalitatief goede stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben hem nu een maand en hij bevalt prima. Bij de vorige was het heel lastig om de klep te sluiten na het verwisselen van de zak en daar heb ik bij deze stofzuiger nog geen problemen mee gehad. Het handvat van de steel ligt erg prettig in de hand tijdens het zuigen en ook het systeem van automatisch de zuigkracht vermindering als je van tegels naar kleed over gaat werkt prima. (Alleen moet je dan met je voet even een knop indrukken op de zuigmond )
Het snoer voelde wat dun aan, maar als je bedenkt dat er 12 meter snoer in zit waardoor je een bereik hebt van 15 meter, is dat heel logisch: het moet ergens blijven. Wij kunnen de hele benedenverdieping zuigen als we de stekker op een centrale plaats in een stopcontact doen.
Wij zijn er erg blij mee.

Jaap 15-11-2022

Met Bosch geen stof!

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ontzettend tevreden met deze Bosch, hiervoor hadden we een stofzuiger van een ander bekend merk die het niet kon waarmaken. Bij het 1e gebruik van deze stofzuiger was het een verademing, handzaam en het allerbelangrijkste is dat het een mooie krachtige stofzuiger is. Ik vind stofzuigen weer leuk en nu ook echt de moeite waard. Wij zijn er erg blij mee en onze vloeren ook.

Opschor 22-10-2022

Exelent

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Betrouwbaar en stil, tot nu toe de beste stofzuiger.

Willem 14-10-2022

Heerlijk stofzuigen

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is fijn stofzuigen met dit apparaat. Hij maakt heel weinig lawaai, - het is bijna een soort ruisen en hij produceert vele decibellen minder dan ons vorige -. Hij is licht waardoor je hem makkelijk oppakt, heeft een handig lang snoer en zuigt als een tierelier. Klein minpuntje: de hulpstukken kun je niet in de zuiger opbergen. Daarom eigenlijk 4,5 ster.

Marleen 09-10-2022

Ontzettend fijn in gebruik

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben zo blij met deze stofzuiger! Hij voelt licht aan bij het meerijden, maar kantelt niet. Door het extra handvat aan de stang is hij ontzettend fijn in gebruik, je komt zo heel makkelijk overal bij, in één beweging pak je veel meer oppervlakte.
Door het lange snoer hoef ik nooit meer van stopcontact tot stopcontact te gaan, maar kan ik met één stopcontact de hele verdieping zuigen.

Else-Mieke 09-08-2022

Fantastisch product

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een heerlijke stofzuiger! Hij zuigt superkrachtig en soepel. De automatische zuigkrachtregelaar is ook erg handig. Ook fijn dat je de opzetstukken op de stang kan klikken. Stofzuigen wordt nu gewoon leuk!

CindyW 02-08-2022

Niet heel erg tevreden

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Op zich een prima stofzuiger, echter brak bij eerste gebruik het gleufje af om de stang in de houder te zetten in rechtopstaande positie. Is ook niet te repareren. Nu dus zeer onhandig te dragen op de trap. En hij rijdt echt voor geen meter op tapijt. De zuigkracht is goed.

KarinB 24-07-2022

Uitstekende koop

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Licht, wendbaar, lang snoer en zuigt perfect.

Mike 19-07-2022

Super stille zuigkracht met strak uiterlijk

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

Ligt goed in de hand, zuigt als een malle en ziet er mooi uit. Lekker lang snoer voor een groot bereik, zonder van stopcontact te hoeven wisselen, top stofzuiger!!

Marrette. 27-06-2022

Zuigt erg goed, niet te zwaar in gebruik.

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb copd en kan zelf de stofzuiger hanteren. Erg fijn.

Hanneke 24-05-2022

Top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne stofzuiger is dit! De parket borstel zuigt goed, het handvat is fijn en het kunnen regelen van de sterkte ook. Het lange snoer is geweldig handig. Het wasbare HEPA filter vind ik ook een uitkomst. Kortom een aanrader.

A.J.B. 23-05-2022

sterke krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] goede stofzuiger met goede zuigkracht en lange stang

Stofzuiger met zak. 13-05-2022

Super

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super goede, krachtige en fijne stofzuiger.
Fijn lang snoer en stang goed in hoogte verstelbaar.
Super blij mee.

S.Roerink 09-05-2022

Prima stofszuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stille stofzuiger met groot bedieningsgemak. Lange steel, zodat je je rug ontlast. Lang snoer, zodat je fijn aan het werk bent zonder steeds om te moeten pluggen. Het handvat op de steel is gemakkelijk, maar zorgt er ook voor dat je op sommige hoeken slecht toegang hebt. De stofzuiger is niet te zwaar en volgt je makkelijk. Het deksel om het hepa filter schoon te maken, mocht wel iets verder openklappen zodat je er beter bij kan. Al met al zijn we blij met deze stofzuiger. Na jaren een stofzakloze stofzuiger te hebben gebruikt zijn we weer bij een stofzuiger met stofzak. Goede zuigprestaties, ondanks dat de stofzuigers geen 2000watt motor meer mag hebben.

Peter 05-05-2022

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stofzuiger bevalt prima. Heeft voldoende zuigkracht. Handig lang snoer.
De zuigbuis voelt wat fragiel. Het houdertje met de accessoires die je op de buis moet klemmen is onhandig.

Bosch stofzuiger 21-04-2022

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt een super stofzuiger, heeft meer zuigkracht dan ik dacht, ook goed voor dierenharen er zitten ook genoeg accessoires bij, ik vind het een goede stofzuiger.

Robbert 17-04-2022

minder

Geschreven voor: Bosch BGL8HYG1 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hiervoor had ik de bosch freee deze had een ander soort slang en was veel prettiger ook het ronde borsteltje als hulpstuk vond ik prettiger werken daarnaast zuigt dit type zich te snel vast wat voor mij best irritant is omdat je hem dan steeds moet los trekken.
Dus al met al was het vorige type voor mij prettiger.