Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw op Kieskeurig.nl.

d**1@h**e.nl 28-04-2021

aanrader

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw

prima stofzuiger, voldoende zuigkracht.accu is voldoende om min 3 dagen te stofzuigen zonder op te laden.
verlichting is mooi om op donkere tegels ed te zuigen.
stofbakje makkelijk te legen.

Pluspunten

• accuduur
  • verlichting
  • gewicht

Anoniem 28-05-2020

Goede vervanger voor de echte stofzuiger

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw

In ons huis is een gewone Miele stofzuiger niet echt handig, de woonkamer is net te groot voor het bereik van het snoer.

Uiteraard heb je dat probleem niet met een draadloze stofzuiger.
De stofzuiger heeft een super goede zuigkracht, in eerste instancie dachten we dat de lampjes voorop onzinnig waren en lachten we er om, nu kom je er achter dat er vaak donkere hoekjes zijn waar je nu, dankzij het licht, beter kan schoonmaken.

De auto uitzuigen gaat met de verschillende opzet stukken ook erg goed.
Nadeel is misschien wel met de flexible slang dat je het apparaat niet rechtop kan neerzetten zonder dat hij heel snel omvalt.

Tevens is de borstel in de mond makkelijk te verwijderen maar zit er een vaste klip aan 1 kant waar nogal wat langere haren in blijven zitten, deze is niet los te maken. Jammer maar niet ondragelijk.

Zuigkracht, flexibiliteit en gebruiksvriendelijkheid zijn echt goed.
Geluid is vs onze normale Miele absoluut niet storend.

Wij kunnen de woonkamer, gangen en keuken in een keer stofzuigen zonder bij te laden.
Dat is ongeveer 150m2

Houder voor aan de muur had wat mooier/steviger gekunt maar werkt prima.

Pluspunten: Goede zuigkracht; Lichtjes op de borstel mond; accu duur; design; Reservoir makkelijk te legen / schoon te maken
Minpunten: Vast kant bij de borstel waar haren in blijven; Houder voor aan de muur had mooier gekunt; Valt om
Oorspronkelijk gepost op philips.com