Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw - Reviews

Beste deals -7% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw op Kieskeurig.nl.

Tom_B 21-07-2021

Must-have

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw

absolute must-have. ik had hiervoor een standaard stofzuiger (met zo'n wagentje die achter je aansleept), wat is dit een verlossing, niet meer steeds van stopcontact wisselen. op de laagste stand meer dan voldoende zuigkracht (meer dan mn oude op max.). het geluid wat de stofzuiger maakt is ook minimaal op de laagste stand. op de zuigmond zit verlichting, ik verwachtte dat dit een gadget was, maar je ziet werkelijk elk haartje op de grond liggen, je kunt met de verlichting echt veel beter schoonmaken. alleen maar lof voor deze machine.

E1000A 19-07-2021

De 8000 Series XC8047/01 Snoerloze steelstof

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw

Prima stofzuiger, gemakkelijk hanteerbaar, krachtig en de lampjes blijken toch handig en niet alleen een " gadget" .

Reno T. 16-07-2021

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw

De stofzuiger zuigt de hondenharen prima op van laagpolig tapijt en het carpet. Uiteraard ook van laminaat. De lampjes zijn toch wel fijn. Je ziet precies waar je gebleven bent. 2 kleine minpuntjes: wanneer ik de stofzuiger inschakel, dan komt er een muffe stofgeur uit. Filter is schoon, en reservoir is nagenoeg leeg. Dit is na 5 seconden weer verdwenen. Soms moet ik stofzuiger 2x met de aan/uit knop aanzetten omdat het geen contact lijkt te maken. Fijn dat er veel hulpstukken bij zitten.

Franky S 09-07-2021

Topper

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw

Zeer fijne stofzuiger. Geen gedoe meer met kabel.
Zuigkracht is ook goed en met de batterij doe je met gemak de boven en onder.
Ook zeer flexibel in het bewegen.
Sommige mensen vinden hem zwaar,
Ik heb er op zich geen last van.
Wat heel fijn is zijn de 3 ledjes, je ziet zo waar het vuil ligt.
Voor mij is dit alvast een aanrader en zou niet meer zonder kunnen.

Mmmvvll 08-07-2021

Blij mee

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw

Prima apparaat mis alleen een opzet stukje om de kruimeldief te verlengen Zodat je makkelijker tussen de bank zou kunnen zuigen

Miesemeis 27-06-2021

Prima stofzuiger.

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw

Hij is snel opgeladen, maar als je stofzuigt is hij ook al vrij snel weer op 80%. Ik red het hele huis ermee dus ik kan niet klagen. Nadeel is dat de losse stukken nergens aan het ophangsysteem kunnen oid. Dus die slingeren snel in je huis rond. Grote stukken stofzuigen heeft hij soms wat moeite mee. Denk aan pasta oid. Maar over het algemeen tevreden. Je ziet goed wat vies/stoffig is door het lichtje. Zuigt ook goed kattenharen op.

Jack Heiloo 20-06-2021

Laadt na 2 weken niet meer op

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw

Indrukwekkend apparaat en werkte in eerste instantie prima. Helaas laat ie niet meer op en hoop nu dus op de goede service van Philips.

Thys 18-06-2021

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw

Onze eerste snoerloze stofzuiger en vindt hem geweldig. Stofzuigt super goed ook op lage stand. Het bakje met het opgezogen stof is helm makkelijk leeg te maken. Een super tevreden klant.

DanielB86 09-06-2021

Goede draadloze vervanging!

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw

Wii zijn erg tevreden met de stofzuiger. We pakken veel sneller de stofzuiger nu we deze hebben. Wij hadden voorheen een krachtpatser van een stofzuiger en dat ging gepaard met gewicht.

Gewicht is nog wel ding met deze stofzuiger. Bij langdurig gebruik merk je wel dat de stofzuiger is aan de zware kant is. Vandaar ook geen 5 sterren.

Zuigkracht is erg goed

Els b 26-05-2021

Geweldig

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw

IK ben heel blij met mijn stofzuiger. Is heel fijn in gebruik doet prima zijn werk zuigt fantastisch.

pakje 08-05-2021

Fijne stofzuiger, maar binnen een maand defekt

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw

Deze steelstofzuiger is prettig in het gebruik. Voor het laden hang je hem in/aan de lader aan die je aan de muur kunt schroeven (laden kan ook gewoon met een kabeltje). Daarom pak je hem ook snel even voor een klein zuigklusje. De accuduur is geweldig in vergelijking met vrijwel alle andere merken en typen die we vergeleken hebben. Diverse tests zeggen dat de stofzuiger uitstekend op gladde vloerer werkt en wat minder op tapijt. Dat is helemaal waar en gelukkig hebben wij een gladde vloer. Daarom ook teleurgesteld toen hij na vier weken defect raakte. We hebben van de winkel het aankoopbedrag teruggekregen. Liever hadden we hem omgeruild voor een nieuwe (wat van de winkel mocht) maar dit type bleek niet meer leverbaar.

Veno 06-05-2021

Snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw

De stofzuiger voldoet volledig aan onze wensen. Kunnen alles stofzuigen op een volle accu en op vol vermogen

A.J.Z. 01-05-2021

Fijne steelstofzuiger!

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw

Prima stofzuiger; zuigt goed en de accu gaat lang mee. Wel de zogenaamde car kit nabesteld met borstel en slang voor het 'kleinere' werk.

d**1@h**e.nl 28-04-2021

aanrader

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw

prima stofzuiger, voldoende zuigkracht.accu is voldoende om min 3 dagen te stofzuigen zonder op te laden.
verlichting is mooi om op donkere tegels ed te zuigen.
stofbakje makkelijk te legen.

Pluspunten

• accuduur
  • verlichting
  • gewicht

Anoniem 15-04-2021

Beste stofzuiger ooit!

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw

Echt de max, nodigt uit om heel veel te stofzuigen, ongelooflijke zuigkracht! Mijn huis is stofvrij! Pluspunt zijn zeker de ledlampjes. Bovendien heel gemakkelijk schoon te maken. Nu al onmisbaar!

van Arendonk 14-04-2021

Overtreft 100% mijn verwachtingen

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw

Heb voorgaande aan deze aankoop met voldoening verschillende typen steelstofzuiger van het merk Dyson gehad. Echter dit model van Philips overtreft alle voorgaande dit wat betreft zuigkracht, gebruikstijd en geluid productie.

Dieke 14-04-2021

Had ik veel vroeger moeten aankopen !

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw

Deze licht gewicht stofzuiger is super. Maakt niet veel lawaai, vraagt niet veel energie om op te laden. Gemakkelijk te hanteren en de lichtjes op de kop zijn geweldig. Je verschiet wat er onder een kast of zetel ligt. Met alle meegeleverde hulpstukken heb je een compleet pakket in handen.

Kempink 31-03-2021

Heel tevreden

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw

Wat werkt deze stofzuiger goed. Hiervoor een Dyson gehad die een Max batterij werking had van 20 minuten normaal en 7 minuten turbo. De Philips stofzuiger kun je minimaal op turbo stand een uur gebruiken!

Vinfo 19-03-2021

Uitstekende oplaadbare stofzuiger

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw

We hebben de stofzuiger nu ca. drie maanden in gebruik en de stofzuiger bevalt goed. We kunnen het hele huis (een eengezinswoning met vijf slaapkamers) op één lading doen. In de woonkamer ligt parket en op de meeste slaapkamers linoleum. In één slaapkamer ligt tapijt en de trap is bekleed met tapijt.
Wel is het stofopvangbakje snel vol. Een ik mis een duidelijke gebruiksaanwijzing. Wanneer moet je het filter vervangen, hoe kun je het beste de accu opladen. Het staat niet duidelijk vermeld. Een uitgebreide instructie video zou niet misstaan voor dit dure product.
Zonder steel, dus allen met een mondstuk ligt de stofzuiger niet lekker in balans in de hand. Dit is wat lastig op de trap.

MoBrug 16-03-2021

Een handige stofzuiger

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8043 zwart, blauw

Wat een fijne stofzuiger ! Even wennen Maar ik wil nu zeker niet anders. Fijn geen stofzuiger zakken meer en het led lichtje werkt heel fijn zodat je precies ziet waar er nog gezogen moet worden