De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL7HYG op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Hans 04-01-2023

Bosch, helaas niet Immer Besser

Geschreven voor: Bosch BGL7HYG

Na altijd een Miele nu eens deze Bosch geprobeerd, vooral ivm gunstige prijs.
De eerste indrukken vallen toch wel wat tegen. Ik probeer het nog een tijdje, maar wellicht staat ie binnenkort op Marktplaats.

Pluspunten

• prijs
  • lichtgewicht
  • lang snoer

Minpunten

• korte steel en slang
  • zuigt snel vacuüm
  • handgreep licht niet lekker in de hand
  • geen compact model

Martijn 17-10-2020

Goede degelijke stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BGL7HYG

Deze stofzuiger gekozen omdat wij al ervaring hebben met het merk Bosch. Het zijn degelijke en krachtige stofzuigers. De zuigkracht van dit model is erg sterk. Misschien soms wel te sterk! je hoeft de kracht echt niet hoog te zetten om goed te kunnen stofzuigen. Dit maakt het soms wel lastig om een lossen mat te zuigen. Zitten 2 hulpstukken bij parket borstel en combiborstel. Enig inpunt is dat je bij de Ergomaxx modellen speciale stofzuigerzakken nodig hebt. Al met al een prima stofzuiger die ik een ander zeker zou aanraden

Pluspunten

• sterke zuigkracht
  • veel hulpstukken
  • licht van gewicht

Minpunten

• speciale stofzuigerzakken nodig
  • is groter in formaat dan de gemiddelde stofzuiger

henk wolf 02-10-2019

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL7HYG

we waren toe aan een nieuwe stofzuiger. bosch is een heel degelijk duits merk. dus hopen we er weer een aantal jaren tegenaan te kunnen...… zijn heel blij met deze mooie actie... hartelijk dank