Bosch BGL7HYG - Reviews

Type/soort
stofzuiger
Soort
algemeen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL7HYG op Kieskeurig.nl.

Janet 05-12-2020

super

Geschreven voor: Bosch BGL7HYG

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] hij zuigt goed en is goed wendbaar
voldoende bereik lekker lang snoer
lekker stil

Martijn 17-10-2020

Goede degelijke stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BGL7HYG

Deze stofzuiger gekozen omdat wij al ervaring hebben met het merk Bosch. Het zijn degelijke en krachtige stofzuigers. De zuigkracht van dit model is erg sterk. Misschien soms wel te sterk! je hoeft de kracht echt niet hoog te zetten om goed te kunnen stofzuigen. Dit maakt het soms wel lastig om een lossen mat te zuigen. Zitten 2 hulpstukken bij parket borstel en combiborstel. Enig inpunt is dat je bij de Ergomaxx modellen speciale stofzuigerzakken nodig hebt. Al met al een prima stofzuiger die ik een ander zeker zou aanraden

Pluspunten

• sterke zuigkracht
  • veel hulpstukken
  • licht van gewicht

Minpunten

• speciale stofzuigerzakken nodig
  • is groter in formaat dan de gemiddelde stofzuiger

Jurrie 30-07-2020

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL7HYG

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Voor een lang persoon (>2m) is de extra lange stand een uitkomst. Op de parketvloer doet hij prima wat hij moet doen. Het apparaat is erg wendbaar en er blijft geen stofje achter.

Antonie 17-07-2020

Zuigt zoals je wil dat hij zuigt

Geschreven voor: Bosch BGL7HYG

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wendbare stofzuiger
Fijne telescoostang
Heel redelijk geluid

Corné 08-07-2020

Geweldige stofzuigen

Geschreven voor: Bosch BGL7HYG

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prettig in gebruik en doordat er zo'n lang snoer in zit kan ik op drie etages stofzuigen zonder de stekker eruit te halen.

de prins onderde stofzuig 01-07-2020

is een goeie aanwinst vergeleken bij de oude

Geschreven voor: Bosch BGL7HYG

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] het is weer genieten als je mag stofzuigen

TGM Jochims 21-03-2020

Een verademing.

Geschreven voor: Bosch BGL7HYG

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vorige Bosch stofzuiger ging monstens 10 jaar mee.

marc 11-02-2020

super

Geschreven voor: Bosch BGL7HYG

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] geweldig stil, licht in gewicht, wendbaar en hoge zuigkracht

henk wolf 02-10-2019

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL7HYG

we waren toe aan een nieuwe stofzuiger. bosch is een heel degelijk duits merk. dus hopen we er weer een aantal jaren tegenaan te kunnen...… zijn heel blij met deze mooie actie... hartelijk dank