Philips 8000 Series Aqua XC8147 wit - Reviews

Type/soort
steelzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 8000 Series Aqua XC8147 wit op Kieskeurig.nl.

Ratijaro 09-10-2020

Fijn stof/waterzuiger

Geschreven voor: Philips 8000 Series Aqua XC8147 wit

De stofzuiger is vrij snel leeg. Ons huis 90 m2 kan ik niet eerst stofzuigen en dan met water want dan is hij leeg. 80 minuten red ik niet

Fam Heus 28-02-2021

Top stofzuiger maar dweilfunctie valt erg tegen

Geschreven voor: Philips 8000 Series Aqua XC8147 wit

Top stofzuiger. Vooral de verlichting werkt heel goed. Als het donker is zie je het stof goed liggen. De dweilfunctie valt erg tegen. Laat heel veel strepen achter op onze natuur stenen vloer. We dweilen weet op de oude manier.

EVS123 30-01-2021

Eenvoudig verplaatsbaar en zuigt goed

Geschreven voor: Philips 8000 Series Aqua XC8147 wit

Heb het apparaat nu circa 6 weken in gebruik. Accu volstaat precies om geheel huis (3 verdiepingen met redelijke afmeting) op normale stand te zuigen. Licht op het standaard mondstuk is super handig om te zien waar nog stof ligt ( wel schrikken soms hoeveel er ligt terwijl je denkt dat het wel meevalt) jammer dat er niet op alle hulpstukken een lamp zit. Super handig dat je niet meer met snoeren loopt te hannessen en het gewicht is prima te doen, zeker op trappen veel fijner dan de normale stofzuiger. Aqua deel is prima voor even tussendoor wat extra schoner dan alleen zuigen, gewone losse dweil is wel wat grondiger, dus geen algehele vervanging. Aqua deel kan ook prima op houten parketvloer (in waxolie) is zeker niet te nat ( niet te lang op 1 plek houden, want het water druppelt gewoon op continu tempo uit het water deel). Zuigt goed, ook matten e.d. minpuntje is dat de hulpstukken niet echt makkelijk op het motordeel 'klikken', schakelaars hiervoor vind ik niet heel soepel en stevig werken. Doordat hat product redelijk licht is, pak je de stofzuiger ook wat sneller een extra keer tussendoor dan dat je een grote, zware stofzuiger moet pakken en het snoer moet in- en uitrollen. Overall zeker tevreden over dit product.

Cleaning Lady 26-01-2021

Wat een fijne stofzuiger!

Geschreven voor: Philips 8000 Series Aqua XC8147 wit

Het meest fijne aan deze stofzuiger vind ik dat ik hem veel sneller even pak. Hij is zeer wendbaar en komt goed onder kasten, bedden en banken. De dweilfunctie maakt hem echt helemaal compleet!

Anoniem 19-01-2021

Allerbeste aankoop ever

Geschreven voor: Philips 8000 Series Aqua XC8147 wit

Eigenlijk zou elk huishouden deze stofzuiger moeten hebben . Wat een uitvinding . De led-verlichting is echt fantastisch . Ik zuig de badkamer en kamer van de kinderen in het donker . Je ziet werkelijk elk stofje . Ben gewoon verslaafd aan deze stofzuiger . “Mag” van de kinderen en man om de dag stofzuigen . Het liefst zuig ik nu elke dag . De dweilfunctie is ook geweldig . Wel opletten dat je de dweil niet met wasverzachter mag wassen .

Peutertje 17-01-2021

Handig met kinderen

Geschreven voor: Philips 8000 Series Aqua XC8147 wit

De dweil functie is erg handig met kinderen. De yoghurt of andere etensresten die buiten de stoel belanden worden makkelijk opgedweild. Je haalt de dweil ook handig met een voetbeweging er van af om even snel het vloerkleed mee te nemen. Een nadeel vind ik dat ik nog niet heb gevonden welk opzetborsteltje fijn is voor het schoonmaken van de trap met al zijn hoekjes.

Michiel040 16-01-2021

Dure apparaat maar wát een genot!

Geschreven voor: Philips 8000 Series Aqua XC8147 wit

Het was een flinke duit in het zakje. Eigenlijk absurt wat een stofzuiger kan kosten.
Toch gekocht, en hij is het waard! Wat een heerlijk apparaat. Met een flink verharende hond in huis swifferden we twee keer per dag de beneden verdieping, naast het stofzuigen. Nu pak je dit apparaat en het is direct écht schoon - scheelt al ronde ten opzichte van de swifter.
Hij is relatief stil, heeft handige koplampen waarmee je eenvoudig ziet waar je wel en niet bent geweest, geen snoer (da’s geweldig- geen vastzittende draden, omvallende sledes, en niet langer inprikken om de hele vloer te bereiken) en dan die dweilfunctie.. tja, daar geloofden we niet zo in. En dat klopt. Hij dweilt niet zo goed als ik het met ‘de hand’ kan. En hoekjes zijn lastig omdat er een zuigmond voorop zit. Maar hij doet het wel zo goed dat ik echt veel minder dweil. Van iedere week naar eens per maand. Ik geef wel toe dat ik eerst even een snelle ronde met die turbo borstel maak zodat de hondenharen weg zijn omdat die anders opkrullen en op de natte vloer achterblijven. Maar boven waar de hond niet komt, ga ik echt in 1 beweging zuigen&dweilen.
De batterij is top. Ik haal meerdere dagen op één acculading.

Richard.73 13-01-2021

Top

Geschreven voor: Philips 8000 Series Aqua XC8147 wit

De Steelstofzuiger is echt ideaal en ligt goed in de hand. Vooral het licht in de kop is echt makkelijk. Daarnaast alle hulpstukken maken het echt makkelijk om alles te doen. Dan de dweil functie is echt makkelijk en je bent ook snel klaar want je doet alles in een keer zuigen en dweilen in een. Tevens gaat hij ook lang mee op hoog niveau.

Glaskunstenaar 08-01-2021

Wat een openbaring!

Geschreven voor: Philips 8000 Series Aqua XC8147 wit

Ik ben zeer tevreden over deze Aqua draadloze stofzuiger. Hij is makkelijk in gebruik, werkt licht en is goed schoon te houden. Ik gebruik het zuiggedeelte voor de meeste vloeren en ben aangenaam verrast wat het effect is van drie kleine lampjes voor op het mondstuk. Ik zie het vuil heel goed en dat is meer dan je met het blote oog ziet. Het dweilmondstuk werkt ook makkelijk en het kost me al met al veel minder tijd en energie. Op deze makkelijke manier zuig ik vaker en is mijn huis schoner.

Jacqo 08-01-2021

Handig en goed

Geschreven voor: Philips 8000 Series Aqua XC8147 wit

Zuigt prima, is wendbaar en verbruikt redelijk stroom. Na enige tijd zuigen wordt de stofzuiger “zwaar aan de polsen”! Minder gewicht zou een grote verbetering zijn. Maar we hebben er geen spijt van!

Menno1 22-10-2020

Superstofzuiger!

Geschreven voor: Philips 8000 Series Aqua XC8147 wit

Deze stofzuiger van Philips maakt het bijna leuk om ermee aan het werk te gaan. Dweilfunctie is ook erg fijn. Wij zijn er blij mee, hebben hem nu enkele weken in gebruik.

Naam1 06-10-2020

Een genot

Geschreven voor: Philips 8000 Series Aqua XC8147 wit

Wat een genot. Geen gevecht meer tussen meubels, snoer en stofzuiger, heerlijk. Zuigkracht is erg goed. Ik kan perfect onder het bed en de bank stofzuigen omdat ie zo plat kan. De tijdsduur valt ook zeker niet tegen, kan prima m'n hele huis stofzuigen als ie volledig opgeladen is. De dweilborstel heb ik nog niet gebruikt, dus die kan ik nog niet beoordelen. Maar tot op heden dus zeker een aanrader!

Sonneville 29-09-2020

Stofzuigen en dweilen in één beweging

Geschreven voor: Philips 8000 Series Aqua XC8147 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] het is een gemak om te stofzuigen en ondertussen met water te kunnen proper maken ... tijdbesparend !
Het licht op de kop van de stofzuiger is een pluspunt. Waar je in donkere hoekjes of onder meubelen niks ziet ... kan dit nu perfect.
Het reservaar voor de op.vang van het, vuil water proper te maken is zeer eenvoudig.

Goemaere 24-09-2020

Snel bij de hand

Geschreven voor: Philips 8000 Series Aqua XC8147 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stofzuiger is heel snel bij de hand en is dus handig voor snel tussendoor, ook de kruimeldief is heel handig. Voor grotere oppervlaktes en kuisopdrachen is dit wat minder. Opladen duurt eventjes en bereik is niet voldoende voor een groot huis volledig te doen. Maar het feit dat er geen snoer is zeer handig om snel even een tourtje te doen in de keuken of living. Dweilen lukt heel goed voor laminaat, voor arduin is boent dit wel niet genoeg. Over het algemeen zeer tevreden.

DevilTest 21-09-2020

Phillips 8000 series

Geschreven voor: Philips 8000 Series Aqua XC8147 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Product is zeer handig in gebruik. de combinatie stofzuigen en dweilen zijn ideaal voor mensen die weinig tijd hebben, na het werk, om even het huis op te ruimen. Met deze combinatie bespaar je alvast wat tijd. De meegeleverde doeken zijn herbruikbaar en afwasbaar. Ze nemen het vuil goed op, vermits de correcte gebruik van de zuig/dweil functie. De montage van de stofzuiger is zeer eenvoudig. Er is ook een opbergsysteem meegeleverd waarbin je deze ook kan opladen. De batterijduur van dit apparaat zit ongeveer op +/- 1.5 uur stofzuigen op Turbo snelheid. Er zijn nog ook 2 lagere standen. Deze heb ik persoonlijk gebruikt als je de zuig/dweil functie gebruikt. De zuigkracht van deze stofzuiger is van sterke kwaliteit. Elk stofdeeltje, haartje, vuil werd keurig opgezogen en in het aparte compartiment opgeslagen. waardoor de motor nog steeds de ruimte heeft om krachtig door te gaan. Minpunt van dit alles, je moet de stofzuiger steeds in zijn systeem hangen, want deze kan niet blijven rechtstaan. Steeds zal je de stofzuiger neerleggen of ophangen in zijn dock. De meegeleverde mondstukken zijn ideaal voor elk karwei. De Carkit, die bij het product is meegeleverd, heb je een flexibel mondstuk, dat overal ka gebruikt worden, samen met het spleetmondstuk is deze ook een goede aanrader voor je auto proper te maken. Ik beveel dit product zeker aan als je iemand bent met huisdieren, kinderen en weinig tijd. Snel en kwalitatief kuisen van je vloer is een groot pluspunt

Claire70 21-09-2020

Topproduct!

Geschreven voor: Philips 8000 Series Aqua XC8147 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer goede stofzuiger met verschillende opzetstukken waardoor schoonmaken kinderspel wordt. Stof, vuil en hondenharen verwijder je zonder probleem. Lange haren blijven wel soms vastzitten in de stofzuigerkop, maar die kan je achteraf vlot verwijderen. De dweilfunctie is een leuke extra, maar vervangt het klassieke dweilen niet. De grond blijft nogal nat en hier mis ik ook de ledverlichting om te zien of ik geen plekjes heb overgeslagen. De functie is perfect voor een snelle opfrisbeurt. Maar voor een echt proper huis, heb je nog steeds je dweil en trekker nodig.

Schermnaam 18-09-2020

Perfect

Geschreven voor: Philips 8000 Series Aqua XC8147 wit

Heel blij met de steel - stofzuiger en dweil, dit had ik veel eerder willen hebben, in 1 keer klaar, top

Anoniem 18-09-2020

Zalig stofzuigen en dweilen, kan nu samen

Geschreven voor: Philips 8000 Series Aqua XC8147 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met twee kinderen en dieren in huis is een goeie stofzuiger, noodzakelijk. Dit toestel is gewoon top. En het stofzuigen en dweilen is gewoon super, mooi resultaat en het wint zelfs tijd. Vroeger eerst stofzuigen en daarna dweilen. Met dit toestel doe je ales in 1 keer.

Marijke2809 17-09-2020

Geweldige multifunctionele steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips 8000 Series Aqua XC8147 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geweldig, complete stofzuiger!
dit product heb ik ontvangen om te testen zo een 10 dagen geleden en ben heel enthousiast! Door de vele mogelijkheden en accessoires, is het een heel compleet product. De stofzuiger is niet te zwaar en gemakkelijk door het huis mee te nemen. Het feit dat de stofzuiger draadloos is, maakt het gemakkelijk!
de stofzuiger is flexibel en je kan er gemakkelijk mee onder meubels stofzuigen. Daarnaast maakt de led-lamp op het mondstuk het vuil zichtbaar. Het extra bijgeleverde mini-turboborstel is heel handig voor autozit en matten. De dweiloptie werkt super! De LED-verlichting is in eerste instantie nogal confronterend (wat een stof ligt er, als je denk dat het eigenlijk best meevalt), maar oh, wat went dat snel en wat is dat fijn. De wendbaarheid is voor een steelstofzuiger ook uitstekend, handig voor de hoeken en om de meubels heen. De stofzuig-dweil combinatie gebruiken we toch ook wel een paar keer per week. De vloer is snel weer droog en lekker schoon. De borstelkop is heel goed voor tapijten. Als je nog niet eerder met een steelstofzuiger gewerkt hebt, voelt het in het begin wat zwaar aan, dit is echt een kwestie van wennen. De batterij gaat behoorlijke tijd mee Het ledigen van het reservoir is heel eenvoudig, je klikt hem er zo af en weer op. Kortom, wij zijn gewoon enthousiast :-)

AAJMets 17-09-2020

Fijne stofzuiger en dweil in één

Geschreven voor: Philips 8000 Series Aqua XC8147 wit

Stofzuiger werkt uitstekend en het licht in de grote voet bevalt - zie je ook op ondergeschoven plekjes goed wat er nog ligt. Ook mijn matten zuigt ie goed.
Dweil voor 'even dweilen' gaat prima - als de oppervlakten niet te vuil zijn. Voordeel is daarbij, dat hij ook de kruimeltjes wegzuigt tijdens het dweilen - en hoe goed je ook van tevoren zuigt, bij het dweilen met de dweilstok kwam ik ze altijd tegen...
Nadeel: de accu gaat sneller leeg dan ik had verwacht. Ik kan net één verdieping achter elkaar zuigen en dweilen, dan staat de accu al op 20% en is opladen een must.
Na het dweilen is de vloer lekker snel droog en ziet het er weer goed uit.