Bosch BGB7BLU - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGB7BLU op Kieskeurig.nl.

Prima stofzuiger 22-12-2020

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB7BLU

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze Bosch stofzuiger, de BGB7BLU, lijkt in vergelijking met mijn oude stofzuiger wel een hovercraft, zo krachtig.

Edward van Tilburg 18-08-2020

Complete krachtpatser

Geschreven voor: Bosch BGB7BLU

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De handige hulpstukken en een PowerProtect-systeem met 10 jaar motor garantie maakt deze stofzuiger tot een serieuze aanrader.

Maaike 05-05-2020

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB7BLU

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 3.5 jr toe aan een goede stofzuiger.
Deze voldoet zeker.
Lang snoer zodat ik vanuit 1 stopcontact mijn gehele appartement door kan.Maakt weinig geluid.Zuigt boven gemiddeld kattenharen op !! Conclusie : ben er super blij mee !!

Bosch stofzuiger 24-04-2020

Degelijke stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGB7BLU

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie degelijke stofzuiger die uiters stil is. Daarnaast een flink lang snoer waardoor je de hele woonkamer etc in een keer kan meenemen.
Tevens een mooi uiterlijk met vier soepele zwenkwielen en fijne ingebrepen accessoires.

M. Hanrath 22-10-2019

goede zuigkracht, veelzijdig

Geschreven voor: Bosch BGB7BLU

Het is een fijne stofzuiger met prima zuigkracht, die ook in de kleinere hoekjes komt. De parketborstel komt ook goed onder lage meubels. Handig opbergsysteem op de stang voor de kleinere hulpstukken. Relatief stil en fijn lang snoer!

Pluspunten

• zuigkracht
  • relatief stil
  • lang snoer
  • handig opbergsysteem
  • parketborstel komt goed onder kastjes en banken

Minpunten

• beetje zwaar

lilian 03-10-2019

stofzuiger Bosch BGB7BLU

Geschreven voor: Bosch BGB7BLU

Prucduct, stofzuiger vandaag 3 october 2019 ontvangen ,stofzuiger was makkelijk te instaleren , viel op door het stille draaien van de motor en zijn grote zuigkracht. heb nog geen verdere ervaring met dit product,maar heb er veel vertrouwen in.

Eve 29-09-2019

Super stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGB7BLU

Een medewerker van de BCC raadde mij deze stofzuiger aan. Als je op zoek bent naar een degelijke stofzuiger die soepel met je mee beweegt, een goede zuigkracht heeft en alle oppervlakten direct schoon krijgt, is dit een perfecte aankoop. Ik gebruik de stofzuiger voor mijn gietvloer met de speciale parket voet en voor mijn tapijten met de andere voet die is bijgeleverd. De stofzuiger heeft een prima formaat en is niet zwaar. Daarnaast beweegt hij zeer soepel achter je aan door de vier wieltjes aan de onderzijde. Ik ben blij!

Pluspunten

• soepele bediening
  • stevig materiaal
  • 4 wieltjes zodat de stofzuiger nooit omvalt
  • 2 opzetstukken - meubelborstel en smal opzetstuk
  • niet zwaar en makkelijk op te pakken

koning 19-09-2019

fijne stofzuiger met lang snoer

Geschreven voor: Bosch BGB7BLU

Fijne stofzuiger en goede slang die niet dubbel knakt. makkelijk wendbaar. Het lange snoer is ideaal om het hele huis te zuigen

Pluspunten

• lange snoer
  • geluid

Robert 14-09-2019

Stofzuiger met zak

Geschreven voor: Bosch BGB7BLU

Super apparaat, zeer krachtig, gelukkig is de zuigkracht goed te regelen. als dat niet het geval zou zijn, wordt alles opgezogen, zelfs het kleed. Blij mee.

Jeffrey 22-06-2019

zeer goede zuigkracht stil en lange snoer

Geschreven voor: Bosch BGB7BLU

super ik was over mij vorige al tevreden deze stofzuiger is helemaal top!

zeer lange snoer veel kracht ziet er mooi uit rijdt goed!

Pluspunten

• lange snoer
  • fijne bediening
  • stil
  • zeer goede zuigkracht
  • rijdt goed