Manfrotto Support MMXPROA3B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Manfrotto Support MMXPROA3B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Danny 29-09-2016

Stevige Monopod

Geschreven voor: Manfrotto Support MMXPROA3B

Via Camerland.nl deze Manfrotto Monopod aangekocht. Ik zocht een Monopod die ik gemakkelijk mee op reis kan nemen, maar ook stabiel is. Een tripod is vaak iets te groot wat dat betreft. Ik kwam uit op deze Manfrotto na wat onderzoek. Deze monopod is niet al te zwaar (700gr) en de voetjes kun je inklappen en in de buis verwerken. Handig! Daarnaast is de prijs ten opzichte van andere monopod nog redelijk te doen. Wel moet je er een balhoofd los bij bestellen.

Eenmaal binnen direct uitgetest. De monopod is stabiel. Kan gemakkelijk mijn videocamera en een spiegelreflex met een grote zoomlens houden. Wel vind ik het apparaat wat aan de grote kant. Het is niet gemakkelijk te bevestigen aan mijn cameratas. Maar goed, ik wil dan ook wel gewoon kwaliteit. Wanneer de voetjes ingeklapt zijn, hoor je deze in de buis rammelen. Niet handig als je op jacht bent voor dieren. Maar gemakkelijk op te lossen. Doe er een haarbandje om en het probleem is direct verholpen. Ik kan niet wachten om deze monopod in het veld uit te proberen.

Pluspunten

• Stevig
  • Inklapbare voeten

Minpunten

• Voeten rammelen
  • Misschien iets te groot