Inventum CMX435S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum CMX435S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

s****************@g******** 03-02-2023

met gemak een Inventum

Geschreven voor: Inventum CMX435S

Het is een fantastisch product. gemakkelijk in onderhoud. Een apparaat hoeft niet duur te zijn en dat bewijst Inventum.

Pluspunten

• licht
  • duurzaam
  • makkelijk in onderhoud
  • stevig
  • compact

m******@h********** 01-02-2023

Ziet er mooi uit, maar hier geen succes

Geschreven voor: Inventum CMX435S

Deze staafmixer gekocht omdat het van een Nederlands merk is en ervan uitging dat ik dan een product van kwaliteit had. Mijn vorige staafmixer van Braun had ik 30 jaar en helaas laten vallen waardoor de behuizing brak.
Ik gebruikte de staafmixer om soepen te maken. Helaas na ongeveer 10 keer gebruikt te hebben begon het apparaat vreemd te doen. Bij nadere inspectie zag ik dat het gedeelte waar de staaf in de behuizing valt gewoon gaat was en afgebroken. Met geen mogelijkheid kun je de behuizing openen dus enige optie is het apparaat bij het vuilnis te gooien.

Pluspunten

• Uiterlijk

Minpunten

• gauw stuk
  • je kunt het apparaat niet zelf repareren

Inventum Huishoudelijke Apparaten B.V. 02-02-2023

Beste m**6,

Dat hoort zeker niet te gebeuren als u de staafmixer nog maar kort heeft. Mogelijk kunt u gebruik maken van de garantie op het apparaat. We willen u vragen om hierover contact op te nemen met onze afdeling Service. Dat kan via: 088-5422290 of service@inventum.eu.

Team Inventum

p*********@g******** 31-12-2022

Krachtige staafmixer

Geschreven voor: Inventum CMX435S

Ik vind deze mixer echt super fijn, ligt lekker in de hand zeer makkelijk in gebruik, goed schoon te maken en ondanks maar 2 snelheden zeer krachtig

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Ligt lekker in de hand
  • Goed schoon te maken
  • Zeer krachtig

y********@g******** 28-11-2022

Eindelijk goede een metalen staafmixer

Geschreven voor: Inventum CMX435S

Tot nu had ik een andere staafmixer van plastic. Die smolt binnen de kortste keren, vandaar dat ik nu deze metalen variant heb gekocht. Ideaal en doet gewoon wat die hoort te doen zonder te veel accessoires. Maar dat is precies goed voor z'n prijs.

Pluspunten

• Smelt niet, is van metaal
  • 2 snelheden

Staafmixer set 09-01-2021

Staafmixer set

Geschreven voor: Inventum CMX435S

Het is een prettige en leuke manier om dingen te mixen vooral ook milkshakes en ook goed voor pannenkoeken en ook veel andere dingen.

Pluspunten

• Mixen

Minpunten

• Het is klein