Braun MQ 3038 Spice+ - Expert review

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 72 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun MQ 3038 Spice+ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BesteProduct.nl 27-07-2018

Braun MQ 3038: Opvallend design, goede prestaties en met handige grinder

De Braun MQ 3038 valt qua uiterlijk meteen op. Het wit met blauwe design is flink anders dan de meeste staafmixers die zwart en RVS met elkaar combineren. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van deze kleur, maar smaken verschillen natuurlijk. Uiteindelijk gaat het om de prestaties en die zijn goed. Soepen, meringues, peterselie hakken en een lekkere slagroom kloppen... allemaal geen probleem voor deze staafmixer van Braun. Hij kost op het moment van testen bijna 70 euro. Dat is niet goedkoop, maar je krijgt er naast de standaard accessoires ook nog een koffiebonen- en specerijen grinder bij. Die vinden we trouwens geweldig voor specerijen, maar niet voor koffie. Onderaan de streep blijft er wel een heel goed product staan. Zo goed dat 'ie onze kooptip waard is.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Rubber onder de hakmolen en koffiegrinder
  • Verwisselen van accessoires gaat enorm soepel en gemakkelijk
  • Grinder; voor specerijen als kaneel en nootmuskaat perfect