Philips Viva Collection HR2642 - Reviews

Materiaal voet
rvs
Afneembare voet
Variabele snelheid

Beoordeling op basis van 23 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Stoney 29-05-2017

Goeie mixer!

Recentelijk heb ik de Philips staafmixer in bezit gekregen. Omdat we best vaak soepen, sauzen en toetjes maken of iets willen pureren/mixen/fijnhakken/malen wilden we wel een goede betrouwbare en handige mixer.
De Philips staafmixer zag er goed uit uit op papier en gelukkig merkte ik na het uitpakken dat de werkelijkheid ook gewoonweg goed is. De mixer voelt stevig en solide aan en ligt lekker in de hand. Ook de andere materialen zoals maatbeker, klopper en fijnsnijder. De messen zijn verder scherp en van rvs.
Meteen heb ik de vergrendeling van de accssoires getest want die zijn niet altijd even solide of gemakkelijk. En ook hierover geen klachten, het monteren en demonteren gaat erg gemakkelijk en eea zit goed vast.
Inmiddels heb ik diverse producten bereidt zoals beslag voor scone, zelfgemaakte chocolade saus met noten, en gekruid gehakt. T ging allemaal even goed en vlot! Wat me daarbij vooral opviel wat de mogelijkheid om met je knijpvermogen te bepalen hoe snel je de messen of klopper laat draaien. Erg handig! En gelukkig is het volume van zeer acceptabel niveau.
Na gebruik heb ik alles in de vaatwasser gedaan, dan kon zonder problemen, en dan klopt ook.
Dus al met al kun je wat mij betreft met vertrouwen deze mixer kopen. Ik ben er in ieder geval erg blij mee!

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • goede motor

Ermisha40 10-06-2017

Perfecte snijmachine

Goed apparaat wat doet wat hij beloofd. Het fijnsnijden van bv. ui en paprika gaat perfect. Ook is het erg fijn dat alle onderdelen in de vaatwasser kunnen.

Maartje79 09-06-2017

Handige keukenhulp

De staafmixer is een onmisbare keukenhulp. Zelfs bevroren aardbeien was geen probleem om een heerlijke smoothie te maken.
Makkelijk te reinigen. Ik ben meer als tevreden.

jeroensreview 07-06-2017

Wat een veelzijdigheid!

Altijd nog zo'n oude staafmixer in gebruik met standje "volle bak" of uit. Deze staafmixer heeft een traploze knop waarmee je de snelheid gemakkelijk kunt regelen.

Een erg groot ander voordeel van de ProMix van Philips is dat hij multifunctioneel inzetbaar is. Zo krijg je er bijvoorbeeld een blender bak(je) bij, een garde kop en dat traditionele messen-kop-ding (geen idee hoe dat officieel heet).

Ik gebruik zelf veel de blender. Perfect voor smoothies en dat soort zaken in combinatie met de mogelijkheid om de snelheid te regelen.

Marjolein 07-06-2017

erg veilig

Ik ben meer dan tevreden. Ik vind het erg veilig dat je de knop ingedrukt moet houden om hem te gebruiken. Ik heb 2 soepen, een smoothie en ijs gemaakt en alles werkt uitstekend.
Zelfs harde producten zoals bevroren vruchten maalt hij uitstekend en alles was snel glad.
Een echte aanrader!

Pluspunten

• veilig
  • maalt zelfs bevroren vruchten

Nijntjuh 07-06-2017

meer dan tevreden

Een echte aanrader!

Fjaril 07-06-2017

Veelzijdig, maar net niet krachtig genoeg

De staafmixer is heel veelzijdig en heeft meerdere opzetstukken. Het materiaal ziet er heel degelijk uit. Vandaag heb ik met de garde en beker pannenkoekenbeslag gemaakt. Het was beslag voor 8 pannenkoeken en paste net in de beker. Doordat de beker bijna helemaal vol zat, kwam de garde wel wat moeizaam door het beslag. Uiteindelijk wel een mooi beslag gekregen. Op een ander moment ook geprobeerd fruit te pureren met de staafmixer. Vergeleken met mijn blender kwam de staafmixer moeilijker door het fruit. Ik mis wat dat betreft wel wat kracht in de machine. Maar over het algemeen, niet slecht,

Allie85 06-06-2017

TOP

In een woord: geweldig! Ik kon niet wachten om de staafmixer te gaan gebruiken. Allereerst heb ik verschillende smoothies gemaakt, omdat ik dol ben op fruit smoothies. Het apparaat is zo krachtig en erg handig, omdat je zelf kan bepalen met de knop hoe hard hij gaat. Ook heb ik een aantal soepen gemaakt, echt goddelijk. De soepen waren heerlijk en romig, precies zoals ik het wou. De staafmixer is ook handig vast te houden. In de eerste instantie vond ik de mixer zwaar, maar uiteindelijk viel dat erg mee omdat je het maar een korte tijd gebruikt gezien de kracht van de mixer. Kortom, de staafmixer is zo goed dat je in korte tijd lekkere maaltijden kan bereiden. Ik heb er zelf vooral smoothies en soepen mee gemaakt, maar door de krachtige messen en alle accessoires kan je allerlei maaltijden bereiden. Met een verbluffend resultaat! Voor mij is de staafmixer onmisbaar!

Pluspunten

• krachtig
  • handig in gebruik

Allie85 06-06-2017

Top!

Suusje1985 05-06-2017

Fijne staafmixer

Sinds kort probeer ik deze staafmixer uit. Ik vind deze al beter en fijner in gebruik dan mijn vorige staafmixer. De maatbeker en de hakbeker zijn een stuk groter. Ook heel fijn is dat er een garde bij zit. Deze is heel makkelijk om bijvoorbeeld slagroom te kloppen. Dit duurt hierdoor niet lang en je hebt perfecte slagroom. Ook zit de knop op een fijne plek. Je kunt de staafmixer hierdoor goed vasthouden en bedienen. De staafmixer is ook erg fijn om groente en soep te pureren. Dit is namelijk zo gebeurd. Ik zou deze staafmixer zeker aanraden

Pluspunten

• fijne bediening
  • inclusief garde
  • ruime hakmolen

Kwestie 05-06-2017

ideale staafmixer

De eerste indruk was gelijk al goed. Er zitten veel verschillende toebehoren bij. Waardoor je deze staafmixer voor bijna alles kan gebruiken (sauzen, smoothys, hakken van nootjes). Hij is licht in gebruik en maakt alles binnen enkele seconden fijn. Wat ook ideaal is, is dat alle onderdelen uit elkaar kunnen. Hierdoor zijn de onderdelen weer gemakkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• redelijk stil
  • lange snoer
  • makkelijk schoon maken

Minpunten

• 1 stand

Suusje1985 05-06-2017

Super staafmixer!

Kwestie 05-06-2017

ideale staafmixer

De eerste indruk was gelijk al goed. Er zitten veel verschillende toebehoren bij. Waardoor je deze staafmixer voor bijna alles kan gebruiken (sauzen, smoothys, hakken van nootjes). Vooral de hak mixer gebruiken we nu veel. Wat ik ook ideaal vind is dat je alle onderdelen uit elkaar kunt halen. Hierdoor is alles gemakkelijk schoon te maken.

Noa02008 03-06-2017

Gemakkelijk en gebruiksvriendelijk

wat is dit een lekker apparaat. door de vele hulp stukken, kan het meer en ligt het niet de meeste tijd in de kast te verstoffen. hier maken we veel gebruik van de garde en de hakmolen. De garde vind ik makkelijker in gebruik dan een mixer bij sauzen. en de hakmolen, heerlijk om noten te hakken, die je dan lekker in de salade, yoghurt, taart of ijs. Nu geen leeg zakje meer met een hamer gebruikten.
kortom bij ons ligt de mixer binnen handbereik.
de meeste onderdelen kunnen lekker in de vaatwasser, makkelijk te bedienen, en heeft niet veel opberg ruimte nodig!

JudithB79010 02-06-2017

Goed product

Goede staafmixer, makkelijk in gebruik.
Losse onderdelen zijn er makkelijk op te klikken en weer af te halen. Stil in gebruik en maakt goed babyvoeding en gladde sauzen. Ik ben erg tevreden.

Pluspunten

• Stil in gebruik

Minpunten

• Niet meer standen

JudithB79010 02-06-2017

Goed product

Ik vind deze staafmixer erg fijn om te gebruiken. Zeker voor babyvoeding en sausjes zeer geschikt. Wordt mooi glad. Hij is redelijk stil bij het gebruiken, althans als je hem vergelijkt met mijn oude staafmixer.
Schoonmaken na gebruik is ook makkelijk, even afspoelen en dan de vaatwasser in.

DennisR 02-06-2017

Makkelijk in gebruik

Pluspunten Extra grote hakmolen,Makkelijk in gebruik,Zelf de maalsnelheid aanpassen

Sinds 2 weken gebruik ik de Philips Viva Staafmixer. Direct toen ik hem uit de verpakking haalde viel mij het gewicht van de staafmixer op. Dit is natuurlijk erg fijn tijdens het gebruiken. Verder voelt de mixer ook erg degelijk aan.

Het schoonmaken gaat ook prima

willie19700 29-05-2017

Mijn rasp kan weg

Kaas geraspt voor over de lasagne. Perfecte mooie korrels in een handomdraai.

Ook uien en groente kan mooi fijn gesneden worden.

Stoney 29-05-2017

Toppp Mixer!

SabineKim 23-05-2017

Handig, degelijk en mooi apparaat.

Sinds een week gebruik ik de Philips Viva Staafmixer. Direct toen ik hem uit de verpakking haalde viel mij het gewicht van de staafmixer op. Dit gaf mij het gevoel dat het een degelijk apparaat is. De hakmolen gebruik ik het meest. Noten, bevroren fruit, bloemkool hij kan een heleboel aan. Het gaat enorm snel en doordat je zelf de snelheid aan kan geven houd je goed in de gaten hoe fijn je je voedsel gehakt wil hebben.

Het feit dat de hakmolen zo groot is heeft als grote voordeel dat je een hele bloemkool fijn kunt hakken. Dit gebruik ik om bloemkoolrijst te maken. Het scheelt ons een hoop geld, wij hoeven geen bloemkoolrijst meer te kopen.

Pluspunten

• Hakmolen is extra groot
  • Je kunt zelf de maalsnelheid aangeven