Inventum MX301S - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum MX301S op Kieskeurig.nl.

van Varik 27-01-2016

Deze staafmixer is makkelijk bedienbaar ligt lekker in de hand, meerdere opties mixen , hakken , pureren. Is krachtig genoeg voor het mixen, hakken, pureren van vele producten. Hij heeft een leuk en modern design. Kortom een super product voor een goede prijs!

Mario MP 17-03-2015

Gekeken en vergeleken met ander modellen. Snelheid bepalen binnen vingerbereik,knoppen eenvoudig te bedienen, lichtgewicht t.o.v. de bijzondere zware modellen, eenvoudig te reinigen veel extra accessoires.

Antoinette 28-10-2017

Makkelijk in gebruik, lust voor het oog

Geschreven voor: Inventum MX301S

Heb het product vandaag gekocht en meteen in gebruik genomen. Het heeft een mooi design. Want het oog wilt ook wat. Fijn apparaat en heel makkelijk van onderdelen kunnen wisselen. Goed schoon te maken. Ben er echt blij mee. Kan het iedereen aan bevelen.

Pluspunten

• Alles bij de hand
  • makkelijk van onderdeel te wisselen

Minpunten

Marja 16-02-2021

Prima resultaat bij mixen, hakken en bijv. soep pureren

Uitstekend!!
Bij twijfel: gewoon kopen!!
De vele manieren van snelheid instellen en de turbo voldoen uitstekend

Pluspunten

• instelbaarheid
  • degelijkheid
  • afwerking
  • resultaat

Minpunten

• niet in afwasmachine

Hermann 20-01-2021

Moderne krachtige staafmixerset die alles kan!

Geschreven voor: Inventum MX301S

Ik ben zo blij met mijn nieuwe staafmixerset! Ik had reeds een aparte blender en een staafmixer, maar als ik grote stukken fruit of groente in de blender wilde mixen bleven er ongesneden stukken liggen op de bodem. Dit was dan daarna een gepruts om het toch gemengd te krijgen. Mijn staafmixer was wit en verkleurde bij maken van tomatensoep bijvoorbeeld, niet handig dus. Daarom besloot ik deze staafmixer set van Inventum aan te schaffen. Ik heb hem meteen uitgeprobeerd. Hij is zeer krachtig en de hakmolen sneed vlot door bevroren stukken fruit zonder dat er stukjes op de bodem bleven zitten!! Door het strakke metalen design van de staafmixer verkleurt deze ook niet bij sterk gepigmenteerd voedsel. De klopper die bij de set hoort komt ook heel nuttig van pas, zo kan ik snel eiwit opkloppen en moet ik geen groot apparaat zoals een keukenrobot hiervoor bevuilen. Die grote keukenrobots zijn ook zeer prijzig, dus ik bespaar zowel moeite als centen! Over het algemeen ben ik waanzinnig tevreden met de set en zou ik hem iedereen aanraden!

Pluspunten

• Strak, modern design dat niet verkleurt
  • Krachtige mixer en hakmolen

Voorpyl 30-12-2020
  • Product gekregen

Heel krachtig en stil

Geschreven voor: Inventum MX301S

Ik ben veel bezig in de keuken en sinds ik deze staafmixer heb gekregen is deze ook al veelvuldig gebruikt. Ik was verrast door het gewicht (mijn vorige was veel zwaarder) en de kracht van de mixer.

Pluspunten

• kracht
  • gewicht
  • stilte

Nikki 01-12-2020

Fijne staafmixer set met een mooi design.

Geschreven voor: Inventum MX301S

De staafmixer is zeer prettig in gebruik en heeft door de zwarte details een mooie uitstraling. De staafmixer bevalt goed aangezien de messen goed scherp zijn en dus eenvoudig o.a. groente en fruit pureren. Het is uiteraard wel van belang eerst de producten iets 'zachter' te maken, dit voornamelijk ten behoudt van de staafmixer. Niets op aan te merken!

• Goede prijs-kwaliteitsverhouding