De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de staafmixer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

k********@h****** 26-07-2023
Geschreven voor: staafmixer

Ben blij met dit merk gewoon goed en prijs ook betaalbaar .En geen overdreven poespas !

E boogaard 02-06-2023

Geweldig goeie set

Geschreven voor: staafmixer

Super apparaat voor een scherpe prijs
Krachtige motor traploos regelbaar .
Heel blij mee

Pluspunten

• Compleet met toebehoren
  • Krachtige motor variabel toetental

L. Musch 09-05-2023

Handige en veelzijdige keuken hulp.

Geschreven voor: staafmixer

De Inventum staafmixer set is een uitstekende keuze voor iemand die op zoek zijn naar een veelzijdige keukenhulp. Met de slagroom klopper, pureer staaf en hakker heeft deze staafmixer set alles wat je nodig hebt om heerlijke gerechten te maken.
Wat vooral opvalt aan deze staafmixer set is het gebruikersgemak. De hulpstukken zijn gemakkelijk te verwisselen en het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk en veilig in gebruik. Daarnaast is de gebruiksaanwijzing duidelijk en in het Nederlands, wat het gebruik van de staafmixer nog eenvoudiger maakt.
Het feit dat ik deze staafmixer set dagelijks gebruik, zegt veel over de kwaliteit en functionaliteit van het apparaat. De aanschaf is dus zeker de moeite waard en zal zeker veel plezier en gemak opleveren in de keuken.
Kortom, als je op zoek bent naar een veelzijdige staafmixer set die veilig, gebruiksvriendelijk en van hoge kwaliteit is, dan is de Inventum staafmixer set zeker het overwegen waard.
Topper dus.

Pluspunten

• Compleet
  • Makkelijk in gebruik
  • Goed schoon te maken
  • Voldoende krachtig

Minpunten

• Kan niet zonder

Moon 27-11-2021
  • Product gekregen

Bevalt erg goed!

Geschreven voor: staafmixer

Een hele fijne, complete staafmixer met veel mogelijkheden. De verschillende standen en de hakmolen bieden uitkomst. Werkt perfect!

Marja 16-02-2021

Prima resultaat bij mixen, hakken en bijv. soep pureren

Uitstekend!!
Bij twijfel: gewoon kopen!!
De vele manieren van snelheid instellen en de turbo voldoen uitstekend

Pluspunten

• instelbaarheid
  • degelijkheid
  • afwerking
  • resultaat

Minpunten

• niet in afwasmachine

Hermann 20-01-2021

Moderne krachtige staafmixerset die alles kan!

Geschreven voor: staafmixer

Ik ben zo blij met mijn nieuwe staafmixerset! Ik had reeds een aparte blender en een staafmixer, maar als ik grote stukken fruit of groente in de blender wilde mixen bleven er ongesneden stukken liggen op de bodem. Dit was dan daarna een gepruts om het toch gemengd te krijgen. Mijn staafmixer was wit en verkleurde bij maken van tomatensoep bijvoorbeeld, niet handig dus. Daarom besloot ik deze staafmixer set van Inventum aan te schaffen. Ik heb hem meteen uitgeprobeerd. Hij is zeer krachtig en de hakmolen sneed vlot door bevroren stukken fruit zonder dat er stukjes op de bodem bleven zitten!! Door het strakke metalen design van de staafmixer verkleurt deze ook niet bij sterk gepigmenteerd voedsel. De klopper die bij de set hoort komt ook heel nuttig van pas, zo kan ik snel eiwit opkloppen en moet ik geen groot apparaat zoals een keukenrobot hiervoor bevuilen. Die grote keukenrobots zijn ook zeer prijzig, dus ik bespaar zowel moeite als centen! Over het algemeen ben ik waanzinnig tevreden met de set en zou ik hem iedereen aanraden!

Pluspunten

• Strak, modern design dat niet verkleurt
  • Krachtige mixer en hakmolen

Voorpyl 30-12-2020
  • Product gekregen

Heel krachtig en stil

Geschreven voor: staafmixer

Ik ben veel bezig in de keuken en sinds ik deze staafmixer heb gekregen is deze ook al veelvuldig gebruikt. Ik was verrast door het gewicht (mijn vorige was veel zwaarder) en de kracht van de mixer.

Pluspunten

• kracht
  • gewicht
  • stilte

Nikki 01-12-2020

Fijne staafmixer set met een mooi design.

Geschreven voor: staafmixer

De staafmixer is zeer prettig in gebruik en heeft door de zwarte details een mooie uitstraling. De staafmixer bevalt goed aangezien de messen goed scherp zijn en dus eenvoudig o.a. groente en fruit pureren. Het is uiteraard wel van belang eerst de producten iets 'zachter' te maken, dit voornamelijk ten behoudt van de staafmixer. Niets op aan te merken!

• Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Antoinette 28-10-2017

Makkelijk in gebruik, lust voor het oog

Geschreven voor: staafmixer

Heb het product vandaag gekocht en meteen in gebruik genomen. Het heeft een mooi design. Want het oog wilt ook wat. Fijn apparaat en heel makkelijk van onderdelen kunnen wisselen. Goed schoon te maken. Ben er echt blij mee. Kan het iedereen aan bevelen.

Pluspunten

• Alles bij de hand
  • makkelijk van onderdeel te wisselen

Minpunten

• geen

van Varik 27-01-2016
Geschreven voor: staafmixer

Deze staafmixer is makkelijk bedienbaar ligt lekker in de hand, meerdere opties mixen , hakken , pureren. Is krachtig genoeg voor het mixen, hakken, pureren van vele producten. Hij heeft een leuk en modern design. Kortom een super product voor een goede prijs!

Mario MP 17-03-2015
Geschreven voor: staafmixer

Gekeken en vergeleken met ander modellen. Snelheid bepalen binnen vingerbereik,knoppen eenvoudig te bedienen, lichtgewicht t.o.v. de bijzondere zware modellen, eenvoudig te reinigen veel extra accessoires.