Philips Avance Collection HR1647

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Avance Collection HR1647 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Enthousiaste gebruiker 08-11-2015

Deze staafmixer voldeed aan wat ik zocht; een staafmixer met staal. Wat ik hier ontzettend goed vond was dat het een soort crossover is met een keukenmachine. Een keukenmachine is voor ons te groot omdat we zoiets heel weinig gebruiken. Deze staafmixer met extra mogelijkheden paste dus precies in wat wij wilden qua wensen.

AnnD1985 08-05-2015

Erg gemakkelijk in gebruik: je kunt snel wisselen tussen de verschillende onderdelen (staafmixer, hakmolen). Erg tevreden over!

WillemvanRuitenburg 29-04-2015

Mooi formaat, ook te gebruiken als foodprocessor. Dus meer functionaliteit dan standaard staafmixer..

Drouvenjw 29-04-2015

Ik heb gekozen voor dit product vanwege de bijgeleverde accessoires, namelijk een grote maatbeker, garde en uitgebreide grote hakmolen. Met deze accessoires maakt hij een hoop klusjes namelijk een stuk makkelijker. Alles voelt degelijk aan en is van metaal of hard plastic. De messen zijn erg scherp en het mes van de hakmolen zit daarom ook in een hoesje. Oppassen bij het uitpakken hiervan, ik ben uitgeschoten en heb mijzelf gesneden.

Verder ligt de staafmixer erg prettig in de hand en de enkele gasknop is een goede uitvinding.

Kortom een goede koop en we hopen er lang plezier van te hebben.

J.H. de Vries 25-04-2015

Eenvoudig te bedienen apparaat. Voldoet werkelijk aan alles.
Goed schoon te maken. je maakt in een hand omdraai de heerlijkste gerechten.

tulpenfan 22-12-2014

Ik ben heel blij met de philips staafmixer/blender type HR 1647/00.
Vanaf dag 1 is de machine bij ons in gebruik.
De bediening is makkelijk en daardoor kunnen ook onze kinderen zelf b.v. gezonde smoothies maken.
Ik merk nu dat ik eigenlijk dagelijks verse, gezonde salades, bouillons en smoothies maak.
De machine is mooi compact en heeft een krachtige motor.
Wat ook belangrijk is, is dat de machine snel schoon te maken is en daardoor gebruik je de machine, een complete keukenmachine eigenlijk, heel vaak.
Ik wilde eigenlijk dat ik deze machine al jaren eerder had gekocht want had er dan mooi de fruit-, en groentehapjes voor de kinderen mee kunnen maken!
Een aanrader!

ecrod2014 26-11-2014

Ik heb de Philips HR1647 de afgelopen week voor allerlei dingen gebruikt: ik maakte mayonaise, mixte een milkshake, pureerde pompoensoep, sneed komkommer in ragfijne plakjes en hakte uien en klopte eiwitten stijf.

Dit product heeft veel mogelijkheden, maar is geen blender (zoals in de titel op deze site staat). Maar met de staafmixer kom je natuurlijk een heel eind. Die werkt erg fijn: door de knop verder in te drukken voer je het vermogen op. Het lukte mij soep te pureren zonder spetters. Let wel op bij het schoonmaken: de kop is best diep en als je tussen de bedrijven door met de hand afwast, moet je wel even opletten om alle resten eruit te spoelen.

De grote hakmolen voldoet prima als keukenmachine voor wie daar gebruik van maakt voor hakken en malen. Deeg kneden kun je er niet mee.

De set zou voor mij helemaal compleet zijn als er ook een kleine hakmolen bij geleverd zou worden: voor dat ene uitje dat je wilt snipperen, of voor dat bakje pesto. Het voelt een beetje overdreven om daar die grote bak voor te gebruiken.
En, als ik heel kritisch ben zou een deksel bij de bijgeleverde maatbeker wel fijn zijn.

Al met al vind ik de set een fijne aanvulling in de keuken. Eigenlijk is het een (kleine) keukenmachine en (sterke) staafmixer in een.