Philips Avance Collection HR1642/00 - Reviews

Afneembare voet
Variabele snelheid

Yasminashoptgraagonline 29-07-2015 Product half jaar in bezit

2,7
Ik was altijd tevreden over Philips keukenspullen totdat ik deze staafmixer kocht. Plastic bakje na 1 keer laten was stuk, terwijl mijn oude na 1000 keer laten vallen nog steeds niet stuks is. Ik denk dat ze slecht kwaliteit plastic hebben gebruikt. Ik snap heus wel dat breukschade niet onder garantie maar zo slechte kwaliteit had ik niet verwacht, waarschijnlijk hopen ze winsten te maken met verkoop onderdelen, die tip kreeg ik van klantenservice medewerkster, maar ik ga geen bakje kopen die na 1 keer kapot gaat.Hoogte aantal watt moet je ook niet zo serieus nemen, vond hem niet zo sterk dan mijn oude Philips die lager watt heeft. kortom ben je van plan om een staafmixer te kopen, kijk naar de kwaliteit plastic en neem aantal watt niet zo serieus, er is wel verschil tussen 200 en 700 watt maat 600/700 bijna geen

St.ia 26-02-2015 Product paar dagen in bezit

Heb het apparaat nu enkele dagen en ben erg blij met de aankoop. Het heeft een fijne grip en is erg snel. Zo heb je in no-time een heerlijk soepje gemaakt!

PienMark 24-02-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben heel blij met deze veelzijdige set apparaten. De staafmixer spat niet en de fijnsnijder hakt alles in handige stukjes, van noten en chocolade tot ingrediënten voor pesto. De garde is perfect om niet alleen slagroom te kloppen, maar ook heerlijke mayonaise te maken. Alles wordt mooi zacht en glad en je vindt gegarandeerd geen stukjes terug in soep of saus!

E-lime 16-02-2015 Product paar weken in bezit

Deze staafmixer heb ik nu een paar weken in gebruik en hij bevalt erg goed.

De mogelijkheid om je snelheid te kunnen doseren is erg handig, zo kan ik nog kleine stukjes overhouden in de mix. Ook het blender accessoire is handig in het gebruik om grote stukken klein te krijgen. De klikkoppeling is ietwat losjes, maar daar merk ik in het gebruik niets van.

EllieG 16-02-2015 Product paar weken in bezit

Ik ben erg blij met deze staafmixer, die heel fijn in de hand ligt .. de bediening is superhandig, zo kun je gemakkelijk doseren. En de accessoires zijn handig, ik gebruik vooral de hakmolen erg vaak!

Cnellie 24-12-2014 Product paar weken in bezit

Sinds een paar weken heb ik deze set in gebruik en ik ben er erg tevreden over.
Ik gebruik de staafmixer het meest intensief.
De kop van de staafmixer pak het mengsel goed op, zowel als het om een dikke als een dunne massa gaat.
Het is heel erg fijn dat je met de knop goed de snelheid kan doseren. Hierdoor doet de staafmixer precies wat jij wil!
Ook het keukenmolentje doet het goed. Zelfs het malen van noten gaat prima en alle massa wordt goed opgepakt door de mesjes. Er blijven geen grote stukjes meer inzitten dus deze werkt perfect.
De garde doet het goed maar voelt wat minder solide dan de andere opzetstukken. Hij zit met een dun staafje in het apparaat bevestigd en beweegt daardoor wat heen en weer tijdens het gebruik. Het is echter niet storend dus ik gebruik ook dit opzetstuk regelmatig.

Kortom: Ik ben heel erg tevreden over deze philips staafmixer en ik kan hem iedereen aanraden!

Claire17 26-11-2014 Product paar weken in bezit

Sinds kort onze Braun ingeruild voor deze Philips. Een heerlijke krachtige staafmixer. Wat fijn is dat je harder en zachter op een intuïtieve manier kunt bedienen.
Hij voelt degelijk aan, maar de degelijkheid moet blijken uit gebruik na jaren. Dat kan ik dus eigenlijk niet beoordelen.