Bosch MSM87110

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MSM87110 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Wilma Braakman 12-10-2016

nog steeds heeeeel erg tevreden

Geschreven voor: Bosch MSM87110

Een staafmixer (Bosch) zou in iedere huishouding aanwezig moeten zijn!
Dus op ieder aanrechtblad.
En de voorbereidingen om te koken wordt iedere dag plezieriger.

Petra 25-06-2016

eindelijk een degelijke

Geschreven voor: Bosch MSM87110

degelijk in de hand instelbaar en ik neem aan ook duurzaam, ziet en voelt toch een stuk beter dan de eerdere versies (3) die ik heb gehad van andere merken.

Keukenhulp 24-06-2016

Fijne extra hulp in de keuken

Geschreven voor: Bosch MSM87110

Klaar in heeeeele korte tijd, dus nog veeeel meer vrije tijd en heel wat plezier meer in de keuken en minder af te wassen!

Mastercheff 08-06-2016

Professionele klasse

Geschreven voor: Bosch MSM87110

Geweldig apparaat dat goed in de hand ligt en met een krachtige motor alles in no-time kan bereiden. Geen poespas met onnodige accessoires. gewoon een staafmixer die heel goed voldoet.

deeks 06-06-2016

Bosch MSM87110 Staafmixer, een goede eerste indruk

Geschreven voor: Bosch MSM87110

Op zoek naar een degelijke een eenvoudige staafmixer ben ik uitgekomen bij de Bosch MSM87110 vanwege de krachtige 750W motor, gebruik van RVS delen in de voet, 2 jaar garantie en een aantrekkelijke prijs vanwege de €20,- cashback actie.

Het apparaat is mooi afgewerkt en degelijk uitgevoerd. De bijgeleverde mengbeker is van stevig plastic en heeft een prettige greep.

De staafmixer houdt prettig vast en is niet al te zwaar zodat wat langer achter elkaar mixen geen probleem is.

De eerste indruk van de motor is dat deze met gemak het karwei aankon. Het apparaat doet het werk niet al te luidruchtig en wordt ook niet warm.

De praktijk moet gaan uitwijzen of de Bosch MSM87110 Staafmixer zich op langere termijn gaat waarmaken. Maar met 2 jaar garantie en een goede eerste indruk maak ik me vooralsnog geen zorgen over deze degelijke duitser.

Wineke 16-02-2016
Geschreven voor: Bosch MSM87110

De staafmixer is een fantastisch apparaat, zeer degelijk en heel gebruiksvriendelijk. Hij mix heel erg goed. In één woord geweldig.

Th Snel 14-01-2016
Geschreven voor: Bosch MSM87110

Na vele staafmixers te hebben gehad nu een die zonder problemen krachtig blijft werken zonder dat deze stopt zoals bij de voorgaande.
Ligt ook goed in de hand en bedient makkelijk.

Jolien 27-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM87110

degelijk apparaat maar vrij groot, body had wat kleiner / korter mogen zijn ter bevordering van de handzaamheid

Grote Klasse 16-12-2015
Geschreven voor: Bosch MSM87110

Grote Klasse , Heerlijk Apparaat een Super Mooie Nieuwe Aanwinst in onze Keuken :-)))Met Dank aan Bosch !

ter Beek 28-11-2015
Geschreven voor: Bosch MSM87110

Super! een deel kan in de vaatwasser en het heeft veel kracht. Het is een echter professional, dit is ook terug te zien in het uiterlijk. Hij is namelijk best groot, wat het voor een hobbykok minder degelijk maakt. Maar mijn vorige was kleiner en heeft het ook begeven door zijn Goedkoopheid. Dit product is echt top.

Costa rif 2 19-06-2015
Geschreven voor: Bosch MSM87110

Hele fijne staafmixer, erg prettig om mee te werken.
( werk ermee op een dagactiviteitencentrum voor jongeren met ernstig meervoudige beperking)
De fruit/ en broodpap wordt met smaak gegeten.

Richard_1970 26-05-2015
Geschreven voor: Bosch MSM87110

Bij het uitpakken was ik zeer aangenaam verrast, hij voelt erg degelijk aan! De mixer heeft een turbostand en je kunt hem instellen in verschillende snelheden, dit laatste is erg handig bij hardnekkige zaken en alles gaat lekker snel. Dankzij het RVS zal hij altijd netjes blijven ogen, met de 2 drukknoppen aan de zijkant kun je het onderste deel van de mixer verwijderen en goed afspoelen of in de vaatwasser plaatsen. Als je op zoek bent naar een goede staafmixer dan zou ik niet langer twijfelen, je krijgt waar voor je geld.

VictorVileva 25-05-2015
Geschreven voor: Bosch MSM87110

Fijne degelijke machine die goed in de hand ligt en een sterke motor heeft. Door de trapsgewijze instelling kun je voorzichtig malen of juist sterk malen. Ook de behuizing van het apparaat is zeer degelijk en ook chique.

Danielle2014 09-05-2015
Geschreven voor: Bosch MSM87110

Kost wat, maar dan heb je ook wat. Degelijke, krachtige staafmixer. Handig dat het mixer onderdeel in de vaatwasser kan. Deze staafmixer werkt eenvoudig, met veel snelheid standen. Ben er zeer tevreden over!

Jan de 1959 29-12-2014
Geschreven voor: Bosch MSM87110

de Bosch staafmixer oogt niet alleen degelijk maar voelt ook zeer degelijk aan.
de staafmixer is gemakkelijk te bedienen, heeft 12 verschillende snelheden. het mixer gedeelte kan in de vaatwasser

Egelbescherming en eekhoornopvang Naarden. 26-12-2014
Geschreven voor: Bosch MSM87110

We gebruiken deze staafmixer voor het bereiden van flesvoeding voor zieke, gewonde en jonge egels en eekhoorns. Voorheen hadden we de goedkopere mixers, maar die gingen om de haverklap stuk met dit intensieve gebruik. Deze voldoet prima voor ons en is makkelijk in gebruik. Namens de prikkels en de pluimen bedankt.
Egelbescherming en eekhoornopvang Naarden,

lis21 22-12-2014
Geschreven voor: Bosch MSM87110

- Het apparaat ziet er prachtig uit!
- Het apparaat heeft een handige functie, de voet kan eraf!
- De mixer heeft veel mogelijkheden: mixen, kloppen, enz.
- De voet zit los en maakt daarom veel herrie.

apauk 30-10-2014
Geschreven voor: Bosch MSM87110

Super handig om de verschillende snelheden te kiezen en een goeie turbostand. Tevens spatvrij! Kortom super apparaat!